Olenko liian "etäinen" mies???

Etäinen kaveri

Olen 24-vuotias mies. En ole hirveästi ehtinyt elämäni aikana tyttöjä riiastella. Nuorempana olin aika ujo, mutta lukion jälkeen itsevarmuus kasvoi ja olen parin viimeisen vuoden aikana ottanut paljon rohkeammin naisiin yhteyttä. Seurustelukokemuksi on oikeastaan vain yksi, ja sekin oli lyhyehkö juttu. Sitten on ollut muutaman yhden yön keikka ja jotain deittailua.

Viime vuonna tutustuin pariin oikein viehättävään naisihmiseen, neljän kuukauden välein. Olivat oikein nättejä, herttaisia ja fiksuja tyttöjä.

Molempien kanssa tuntui menevän oikein mukavasti, tavattiin 6-7 kertaa. Pussailtaan, tanssittiin ja pidettiin hauskaa. Molemmat vaikuttivat kiinnostuneilta. Seksiä ei ehtinyt olla kummankaan kanssa, mutta yhdessä nukkumista ja hyväilymeininkiä kuitenkin. En ole itse sitä tyyppiä että hyppäisin heti ekoilla treffeillä sänkyyn, mutta ajatukseni oli edetä rivakasti siihenkin vaiheeseen.

Kuitenkin noiden 6-7 tapaamisen jälkeen molemmat ilmoittivat, ettei enää kiinnosta. Kuulin sitten myöhemmin, että molemmat tytöt ovat löytäneet poikaystävän elämäänsä.

No mikäs siinä, sellaista se elämä on. Ajattelin itse, että olen varmaan ollut tapani mukaan turhan kiltti ja mukava kaveri. Kunnon pahista kun minusta ei saa millään, vaikka pyrinkin siihen etten olisi liian helppo. Nyhveröt kun tunnetusti karkoittavat naisia luotaan. Tämän olen omassa kaveripiirissänikin huomannut.

Mutta sitten tämän kesän aikana satuin kohtaamaan molemmat naiset, vuosi sen jälkeen kun oltiin tavattu. Molemmat ovat eronneet kundikavereistaan ja olivat taas vapailla markkinoilla. Molemmat kanssa kertoili, että ei olleet asiat menneet poikaystävien kanssa niinkuin piti. Toisen kundikaveri paljastui itsetunto-ongelmaiseksi kusipääksi, joka haukkui tyttöä koko ajan kaikesta, myös muiden nähden. Toisella taas oli ihan OK hyväsydäminen mies, mutta pahemman luokan renttu, alkoholisti, huumehörhö ja ylipäätään ilman mitään vastuuntuntoa mistään.

Noh, naiset tavatessani en lähtenyt lämmittelemään vanhaa ihastusta, vaan juttelin ihan kaverimielessä. Minut yllätti ihan täysin se mitä molemmat sanoivat:

He olivat ihastuneita minuun kun tapailtiin, mutta molemmat ajattelivat että olen liian etäinen mies. En ole tarpeeksi avoin. Että minua on vaikea tuntea kunnolla. Ja he myös pelkäsivät, että en ole riittävän kiltti heille. Että hypin sitten kuitenkin vieraissa, kun olen tämmöinen. Enkä kunnioita heitä ja pidä heistä huolta. Oikein kunnon renttu.

Siitä mulle tuli iso ihmetys. Että täh? Mitä?

Minä kun olen aika vannoutuneen kiltti ihminen. Ja rauhallinen ja uskollinen kaveri. Ja tiedän, että ihmiset jotka mut hyvin tuntevat tietävät ihan tasan tarkkaan millainen olen. Kun olen kavereittenkin kanssa miettinyt tuota suhteellisen huonoa naisonneani, niin ovat aina todenneet että mun pitäisi opetella olemaan vähän vähemmän kiltti ja enemmän sellainen äijämäinen kusipää. Ulkonäköä naiset on aina pitäneet komiana, eikä puhetaidoissakaan mitään vikaa ole. Ja aina olen ollut avoin ja rehellinen kaveri.

Elikkä mitä helevettiä?

Onko näin että naiset eivät oikeasti osaa lukea miehiä tuon paremmin? Että oikeasti odotetaan miesten aina olevan täysin päinvastaisia kuin mitä ne ovat?

Tässähän nimittäin oli se hauska kuvio, että molemmat naiset alkoivat styylaamaan juuri sellaisten miesten kanssa, jonkalaisia he muka pelkäsivät minun olevan.

Eli tuskinpa se pelko kovin todellista saatto olla... Molemmat sanovat että he eivät uskoneet minun olevan tarpeeksi kiltti ja rehellinen mies. Mutta sitähän minä olen. Ja molemmat rakastuivat miehiin jotka EIVÄT olleet kilttejä ja rehellisiä.

Itsestäni vaikuttaa siltä, etteivät oikeasti osaa myöntää sitä, että minkälaisiin miehiin tuntevat vetoa.

Eli valehtelevat urakalla. Hassua jutussa on se, että molemmat oikeasti tuntuivat uskovan sitä mitä sanoivat. Olen aika hyvä lukemaan ihmisiä jos ne valehtelevat... Noh, ehkä ne itse uskovat sellaista mikä ei ole totta?

Vai voiko olla jopa sellainen asia totta, että minusta ei oikeasti välity naisille se, että minkälainen ihminen minä olen? Kyllähän naiset tykkäävät että miehessä on särmää ja haastetta, mutta ehkä minä olen jo sitten liian vaikean ja etäisen oloinen?

Ei mahdu kaaliin.

Mutta tän vuodatuksen jälkeen haluaisin kuulla vähäsen naisilta mielipiteitä.

Ei tartte niinkään kertoo siitä kuinka kiltit miehet ei vaan sytytä. Siihen minä itekkin uskon, kun on vähän sellaisia kokemuksia naarasrintamalta.

Mutta onko jotkut naiset luopuneet jonkun miehen tavoittelusta, että se on liian etäinen? Voiko sellainen etäisyys oikeasti muuttua ongelmaksi, ja miten se etäisyys ilmenee?

Tuota mun kiltteys kompleksii työstän pois koko ajan muutenkin, mutta en haluaisi tulevaisuudessa kompastua siihen että olenkin sitten jotenki "etäinen" kun kaikki muu on kohdallaan.

Eli kommentteja kehiin kaikilta!

79

8734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhh45y

      et ole siis osannut puhua vaikka väitit ettei taidoissa mitään vikaa.

      • Etäinen kaveri

        Mitähän tuolla tarkoitat? Silloin kun deittailtiin niin puhuttiin kaikesta maan ja taivaan välillä.

        Sitten kun myöhemmin nähtiin, niin oikein puhumalla puhuttiin siitä, että mihinkä se homma sitten kaatu.

        En mie pysty toisia pakottamaan puhumaan. Sen puhuvat mitä puhuvat. En minä ala naisilta vaatimaan että "Kerro Ny Perkele Mikä Mätti!!!".

        Sen takia täällä kirjoittelen, että saisi asialle kommentteja ihan muiltakin ihmisiltä, eikä vaan niiltä joita se henkilökohtaisesti kosketti.

        Elikkä eipä tuosta sun analyysistä hirveästi apua mulle ollut, kun et itse asiaan ees kommentoinu...

        Mut muut voivat kirjoitella lisää!


    • tyttönen

      Ensinnäkin, vaikutat aivan mahtavalta tyypiltä.. Minulle ekana tuli mieleen, että olisiko nämä naiset voineet tarkoittaa etäisellä sitä, kun et ole lepertelemässä ja välttämättä tekemässä ensimmäistä liikettä, niinkuin nämä monet pelimiehet tapaavat tehdä ja johon niin monet naiset ovat tottuneeet.. Naiset miettivät mitä on vikana kun ei ole heti vonkaamassa tms. että onpas etäinen kaveri.. Tämä oli vain yksi ajatus,että ei sillä, että niin kuuluisi olla..Itse olen ainakin niin renttumiesten pyörityksissä ollut, että jos sinunlainen mies tulisi vastaan, kaivelisin varmasti tikulla vikoja, sillä se olisi liian hyvää ollakseen totta..

      Älä kuitenkaan kiltteyttäsi poista kokonaan..Se on ihan ok jos pyrit antamaan ns. "coolin" ensivaikutelman naiselle, mutta jos nainen on pauloissasi, niin tuo se kiltteys vaan rohkeesti esiin..

      • Etäinen kaveri

        Niin, itse mietin sitä, etten ollut niin kovassa tahdissa kantamassa naisia sänkyyn. Onhan se niin, että uroksen kuuluu viedä ja naaraan vikistä. Mutta onko 6-7 tapaamista ilman seksiä aivan liian pitkä aika?

        Tiedän kyllä että yleensä ihmiset hyppelee sänkyyn paljon nopeammin. Ja niillä kunnon pelimiehillä on koko ajan nuija mukana että saavat kapsautettua naista kaaliin ja raahattua sen luolaansa.

        Mutta se, että menee pari-kolme treffikertaa enemmän kuin normaalisti, ennenkuin mies on suorapuheisesti vokottelemassa sänkyyn... Voiko se olla niin iso asia että mies jätetään saman tien kuin nalli kalliolle?

        Ei kai se miehestä etäistä tee vaikka onkin tällainen vähän tavallista hitaampi jörrikkä?

        En minä ollut mahdottoman kauan kuitenkaan odottelemassa. Alapään pikkuveitikka alkoi jo huutamaan kutsuhuutoaan, kyllä mun olisi sitä kuitenkin pitänyt seurata. Kyllä tämäkin mies tietää että kuka se pomo oikeasti on.


    • -n26-

      Se voi olla tämä ns. ongelma... ainakin minulla tuli sellainen heti ensimäisenä mieleen. Suomalaiset eivät todellakaan ole mitään flirttailukansaa, eivätkä kunnon flirtin päälle ymmärrä. Jos olet sellainen saat heti pelimiehen leiman otsaasi. Vaikket sellainen olisikaan.

      Ja se miksi nämä rentut veivät tyttösi voi olla että juuri siitä syystä kun ovat olleet sellaisia perussuomalaisia rehellisiä jörriköitä. "Prkl oot kaunis ja mä haluun sua". Nainen ajattelee että siinäpä rehellinen kaveri ei mikään naisten naurattaja.

      Voisko liipata läheltä tämä analyysi ;) ???

      • Etäinen kaveri

        Hyvä ajatus tuo, mutta uskon että olen varmaan keskivertoa huonompi flirttailemaan. Tanssaaminen onnistuu mainoisti ja välillä puhelen tuhmia, mutta en ole sellainen kokopäivätoiminen flirtti-ihminen.

        En tunne niitä muita miehiä joihin kyseiset naiset ovat kapsahtaneet, mutta veikkaan että niillä on paremmat pelimiehen otteet kuin minulla. Sellaista olen kuullut rivien välistä.

        Haluan kyllä oppia flirttiäkin, mutta vielä ei tule luonnostaan. Olen flirttailun suhteen enemmänkin tällainen jäyhä Lapin mies, mutta muuten kyllä rento ja hyväntuulinen kaveri.


    • Riutu

      Ehkä etäisyys on heidän mielestään sitä, että et ole näyttänyt tunteitasi/puhunut tunteistasi. Itsensäpaljastelu tässä mielessä kannattaa aina, sittenpähän selviää kerralla myös se, mitä toinen osapuoli ajattelee sinusta. Monet ikäisesi ja nuoremmat tytöt ovat niinepävarmoja, että eivät usko toisen tykkäävän, ennen kuin se sanotaan ääneen. Ja jos toinen ei tykkää, niin sitähän tekee itsensä vain naurunalaisesi jos tyrkyttää seuraansa.

      • Etäinen kaveri

        Toin kyllä tunteeni esille. Sanoin tykkääväni, ja ihan vilpittömästi sitä tarkoitin.


      • Nainen jo
        Etäinen kaveri kirjoitti:

        Toin kyllä tunteeni esille. Sanoin tykkääväni, ja ihan vilpittömästi sitä tarkoitin.

        vai että oikein sanoit tykkääväsi... plääh. Minäkin tykkään naapureistani, tykkään työkavereistani, tykkään asiakkaista jotka käyvät työpaikallani...

        Mutta arvostan ystäviäni sydämeni pohjasta, ihailen miestäni niin että itken onnesta kun häntä ajattelen, kunnioitan vanhempiani enemmän kuin ketää n muuta, rakastan koiraani kuin äiti lastaan...

        Ehkäpä tytöt eivät ole kokeneet, että olisit nähnyt heissä jotakin sellaista, mistä haluat pitää kiinni. Ja etpä sinä kovin onnettomalta vaikutakaan heidän menettämisestä...


    • nainen

      Joitakin vuosia sitten todella potentiaalinen mies piiritti minua. Hänellä oli oma firma, hieno auto, ok ulkonäkö, tosi mukava luonne jne.
      Ja sitten tuli renttu menneisyydestäni ja vei minut. Sillä tiellä olen edelleen. Olen joskus miettinyt, valitsinko väärän miehen, mutta tosiasia oli se, että huonon itsetuntoni vuoksi jätin hyvän miehen, koska epäilin etten itse ollut hänelle tarpeeksi hyvä. Ajattelin, että kun hän näkee myös huonot puoleni eikä vain kauniiksi laitettua kuorta, hän ei olisi minusta enää kiinnostunut ja se olisi sattunut liikaa. Tämä renttu taas tunsi minut entuudestaan ja jumaloi minua silti. Tämä kunnon mies ei vienyt minua sänkyyn, koska kunnioitti minua ja halusi näyttää, että oli kiinnostunut muunkin kuin seksin vuoksi. Ehkä se olikin huono asia, koska olen hyvin seksuaalinen ja intohimoisesti tunteva tyyppi. Kaipaan jo suhteen alussa syviä tunteita ja kiihkeää seksiä. Jos mies on hillitympi, niin koen ettei hänestä ole vastaamaan niihin tarpeisiini, olen liian kärsimätön odottamaan milloin roihu alkaa. Sitä odotellessani oma roihuni hiipuu. En tiedä oliko tästä vuodatuksesta mitään hyötyä, mutta ehkä vähän sait lisää vaihtoehtoja siihen, mistä asiat voivat johtua :)

      • Etäinen kaveri

        En usko että niillä naisilla homma kaatui itsetunto ongelmiin, mutta tuo roihu siitä varmaan puuttui. Olin turhan herrasmiehenä liikenteessä.


    • marissa

      Tyttöjen logiikasta ymmärrän sen, että pitivät sinua etäisenä. Sitä taas en ymmärrä, että he pitivät sinua renttuna - nämähän eivät liity toisiinsa mitenkään. Etäinen tarkoittanee sitä, että et tarpeeksi tuonut esille kiinnostustasi. He eivät tienneet missä mennään. Luulen, että se on näin, koska taidan itsekin olla etäinen. Minulla menee aikaa siihen, että haluan olla avoin miesten kanssa ja tämä on tulkittu nimenomaan etäisyydeksi (mitä se tavallaan onkin mutta luottamuksen syntymiseen menee aina aikaa, mikä kaikkien kannattaa muistaa).

      Tuota renttujuttua en rupea edes arvailemaan, koska sillä ja etäisyydellä ei mielestäni ole mitään tekemistä keskenään.

      Tulevaisuudessa kannattaisi siis jotenkin tuoda esille sitä kiinnostusta. Välittäminen on pieniä asioita. Ja jakaa samalla asioita itsestäsi. Itseäni raivostuttaa se, että miehet olettavat naisten olevan avoimia ja itse ovat umpinaisia kuin simpukat. Vähän vastaantuloa tarvitaan molemmilta osapuolilta.

      • Etäinen kaveri

        No ei tuo meinaa mullekaan päähän mahtua.

        En ole ollut sillä tavalla etäinen, etten olisi puhunu enkä pussanu. Kerroin molemmille että tykkään, sanoilla ja teoilla.

        Tuosta renttuilusta: Jotenkin olin antanut molemmille sellaisen mielikuvan että olen vähän vaarallinen ja epämääräinen kaveri. Ehkä siihen vaikuttaa ulkonäkökin kun olen tämmöinen pitkä, tumma ja komia karju. Eli saatan jonkun silmiin näyttää pelottavalta, tai ainakin ylpeältä.

        Mutta molemmat naiset olivat myös hyvin kauniita. Eli eivät olleet mitään pikku hissukoita joilla menee pasmat sekaisin jos adonis tulee jutteleen.

        Tuo oman ulkonäön kehuminen tässä varmaan kuulostaa omahyväiseltä. Mutta en itse nuorempana edes tajunnut sitä, että naiset tykkää ulkonäöstäni. Että tämmöinen pallinaama on oikeasti niiden mielestä komia. Mutta nyt vanhempana sen on oppinu ymmärtämään.

        Mutta ehkä en ollut riittävän suoraviivaisesti vonkaamassa naisia petihommiin? Onhan tuo 6-7 tapaamista aika pitkä aika ilman seksiä. Siinä naiset sitten saattoivat alkaa jo ajattelemaan, ettei se oikeasti ole kiinnostunut.


    • Tyttönen81____

      Mieleeni tulee kirjoituksestasi eräs poika, jota parhaillaan deittailen. Ollaan pussailtu yms ja viihdyn hyvin hänen seurassaan, hän on kohtelias mutta vähän etäinen. Siis hän järjestää treffeille kaikkea kivaa mutta en silti ole varma hänen tunteistaan. Siis hän on todellinen herramies ja kohtelee hyvin ja romanttisesti, silti: en tunne samanlaista vetoa kuin johonkin "renttuun" aikaisemmin. Miksi? Tätä olen itsekin miettinyt.

      PS: Se että puhut tuhmia ei ole flirttailua, kuten perustelit jossain vastausviestissäsi. Flirttailu lähtee tunteesta;)

      • Etäinen kaveri

        En itse olisi alkuun allekirjoittanut tuota kuvaustasi, mutta ehkä minä vaikutan juuri tuolta naisten silmissä. Vaikeahan sitä on itseään ulkoapäin nähdä.

        Pitäisi kai vähän röyhkeämmin puskea päälle?


      • Tyttönen81____
        Etäinen kaveri kirjoitti:

        En itse olisi alkuun allekirjoittanut tuota kuvaustasi, mutta ehkä minä vaikutan juuri tuolta naisten silmissä. Vaikeahan sitä on itseään ulkoapäin nähdä.

        Pitäisi kai vähän röyhkeämmin puskea päälle?

        En todellakaan tarkoittanut, että pitäisi röyhkeämmin puskea päälle, vaan olla reilu ja rehellinen oma itsensä, ei se ole niin vakavaa jos mokaa.

        Kuten sanoin, että jos mielestäsi rivojen puhuminen on flirttiä, et oikein ymmärrä. Sama idea siis, että jos mielestäsi röyhkeys tekee sinusta tunteikkaamman. Ei! Tätä en tarkoittanut, vaan että osaisit olla oma itsesi ja näyttää juuri ne tunteet joita tunnet: kiukun ja onnellisuuden. Etäisyyttä voi olla se, että vain myhäilee, vaikka ei ole jostain asiasta samaa mieltä.


      • Etäinen kaveri
        Tyttönen81____ kirjoitti:

        En todellakaan tarkoittanut, että pitäisi röyhkeämmin puskea päälle, vaan olla reilu ja rehellinen oma itsensä, ei se ole niin vakavaa jos mokaa.

        Kuten sanoin, että jos mielestäsi rivojen puhuminen on flirttiä, et oikein ymmärrä. Sama idea siis, että jos mielestäsi röyhkeys tekee sinusta tunteikkaamman. Ei! Tätä en tarkoittanut, vaan että osaisit olla oma itsesi ja näyttää juuri ne tunteet joita tunnet: kiukun ja onnellisuuden. Etäisyyttä voi olla se, että vain myhäilee, vaikka ei ole jostain asiasta samaa mieltä.

        En minä väärin ymmärtänyt.

        Olen nimenomaan reilu ja rehellinen oma itteni, enkä pahemmin pelkää mokailua. On tässä jo vuosien varrella montaa kertaa oltu toopena radalla, mokailut unohtuu aina nopeasti. Turha niitä on ikinä sen enempää kelailla.

        En ole mikään hirveän tempperamenttinen ihminen, vaan otan asiat rennosti. Mutta jos jostain suutun tai olen eri mieltä, niin sanon sen kyllä aina ääneen. Tapana on sanoa ne asiat rauhallisesti, ilman sen suurempaa skitsoilua. Harvemmin pitää oikeasti suuttua ihmisille ja alkaa raivoomaan.

        Eli musta tuntuu, että sinä olet ymmärtänyt minut väärin, eikä päinvastoin. Käyttäydyn juuri sillä tavalla, kuin ehdotat.

        Eikä "tuhmien" puhuminen tarkoita mitään rivouksia. Se tarkoittaa flirttiä ja keimailua. Sitä, että antaa toisen ymmärtää ettei tässä nyt olla ihan platoniselta kaveripohjalta kuitenkaan liikkeessä. Että meikäläinen on Mies ja teikäläinen on Nainen.


      • Tyttönen81____
        Etäinen kaveri kirjoitti:

        En minä väärin ymmärtänyt.

        Olen nimenomaan reilu ja rehellinen oma itteni, enkä pahemmin pelkää mokailua. On tässä jo vuosien varrella montaa kertaa oltu toopena radalla, mokailut unohtuu aina nopeasti. Turha niitä on ikinä sen enempää kelailla.

        En ole mikään hirveän tempperamenttinen ihminen, vaan otan asiat rennosti. Mutta jos jostain suutun tai olen eri mieltä, niin sanon sen kyllä aina ääneen. Tapana on sanoa ne asiat rauhallisesti, ilman sen suurempaa skitsoilua. Harvemmin pitää oikeasti suuttua ihmisille ja alkaa raivoomaan.

        Eli musta tuntuu, että sinä olet ymmärtänyt minut väärin, eikä päinvastoin. Käyttäydyn juuri sillä tavalla, kuin ehdotat.

        Eikä "tuhmien" puhuminen tarkoita mitään rivouksia. Se tarkoittaa flirttiä ja keimailua. Sitä, että antaa toisen ymmärtää ettei tässä nyt olla ihan platoniselta kaveripohjalta kuitenkaan liikkeessä. Että meikäläinen on Mies ja teikäläinen on Nainen.

        Ehkä tosiaan ymmärsin sut väärin: en vain tajunnut ekan kirjoituksesi ristiriitaa siitä, että tytöt pitovät sua etäisenä, ja itsekin ajattelit että ne piti sua liian kilttinä kun et heti ehdottanut seksiä. seuraavassa kappaleessa kuvailit miten tytöt piti sua liian renttuna ja sellaisena, jolla monia naisia sekä ei osaa pitää huolta. Miten ne nyt samaan aikaan?


      • Etäinen kaveri
        Tyttönen81____ kirjoitti:

        Ehkä tosiaan ymmärsin sut väärin: en vain tajunnut ekan kirjoituksesi ristiriitaa siitä, että tytöt pitovät sua etäisenä, ja itsekin ajattelit että ne piti sua liian kilttinä kun et heti ehdottanut seksiä. seuraavassa kappaleessa kuvailit miten tytöt piti sua liian renttuna ja sellaisena, jolla monia naisia sekä ei osaa pitää huolta. Miten ne nyt samaan aikaan?

        Eikun se meni näin:

        Itse tiedän olevani kiltti ja kunnollinen kaveri. Olen aina olettanut, että naisetkin huomaavat sen helposti. Kaikki muutkin sen aina huomaavat. Ja tämä kiltteys kolahtaa omaan nilkkaan, koska yleensä ottaen se tuntuu olevan huono keino viehättää naisia. Tämän mielipiteen pohjaan siihen, mitä olen itse ympärilläni nähnyt. Ja siihen, mitä olen itse eri miesten ja naisten kanssa puhunut. Eli olen liian kiltti.

        Mutta nämä kaksi naista joista olen täällä kertonut, eivät pitäneet minua kilttinä. Vaan ihan täysin päinvastaisena ihmisenä kuin mitä olen. Tämä askarruttaa minua, koska olin heitä kohtaan aivan yhtä kiltti ja rehellinen kuin mitä olen yleensäkin.

        Kuulostaako järkevältä? Ei minustakaan.

        Mutta noin ne kuitenkin ajattelivat.


      • Neiti Etäinen
        Etäinen kaveri kirjoitti:

        Eikun se meni näin:

        Itse tiedän olevani kiltti ja kunnollinen kaveri. Olen aina olettanut, että naisetkin huomaavat sen helposti. Kaikki muutkin sen aina huomaavat. Ja tämä kiltteys kolahtaa omaan nilkkaan, koska yleensä ottaen se tuntuu olevan huono keino viehättää naisia. Tämän mielipiteen pohjaan siihen, mitä olen itse ympärilläni nähnyt. Ja siihen, mitä olen itse eri miesten ja naisten kanssa puhunut. Eli olen liian kiltti.

        Mutta nämä kaksi naista joista olen täällä kertonut, eivät pitäneet minua kilttinä. Vaan ihan täysin päinvastaisena ihmisenä kuin mitä olen. Tämä askarruttaa minua, koska olin heitä kohtaan aivan yhtä kiltti ja rehellinen kuin mitä olen yleensäkin.

        Kuulostaako järkevältä? Ei minustakaan.

        Mutta noin ne kuitenkin ajattelivat.

        "Mutta nämä kaksi naista joista olen täällä kertonut, eivät pitäneet minua kilttinä. Vaan ihan täysin päinvastaisena ihmisenä kuin mitä olen. Tämä askarruttaa minua, koska olin heitä kohtaan aivan yhtä kiltti ja rehellinen kuin mitä olen yleensäkin."

        Ehkä se on tekosyy vetäytyä kun itse ei ole valmis ja alkaa ahdistamaan.


      • Etäinen Kaveri
        Neiti Etäinen kirjoitti:

        "Mutta nämä kaksi naista joista olen täällä kertonut, eivät pitäneet minua kilttinä. Vaan ihan täysin päinvastaisena ihmisenä kuin mitä olen. Tämä askarruttaa minua, koska olin heitä kohtaan aivan yhtä kiltti ja rehellinen kuin mitä olen yleensäkin."

        Ehkä se on tekosyy vetäytyä kun itse ei ole valmis ja alkaa ahdistamaan.

        Jos homma oikeasti on mennyt noin, niin ainoa asia mikä ärsyttää on se, ettei voi sanoa rehellisesti ja aidosti että missä mättää. Että oikein pyritään sanomaan asiat juuri PÄINVASTOIN kuin miten ne oikeasti on.

        Sehän on paljon loukkaavampaa, ja pidemmällä tähtäimellä paljon vahingollisempaa toiselle ihmiselle.

        Tiedän kyllä olla odottamatta, että naiset osaisivat puhua suoraan. Helpostihan se menee naaraitten kanssa rivien välistä lukemiseksi ja kaikenlaiseksi epämääräiseksi tulkitsemiseksi. Kun eivät perhana osaa puhua rehellisesti ja avoimesti.

        Mutta että pitää ihan PÄINVASTAISEKSI kaikki vääntää, niin siinä menee kyllä hermot. Ristus soikoon!

        Hyviä kommentteja olet kyllä heittänyt, kiitos siitä.

        Enköhän minäkin tässä jossain vaiheessa vielä opi naisia tulkitsemaan.


      • Neiti Etäinen
        Etäinen Kaveri kirjoitti:

        Jos homma oikeasti on mennyt noin, niin ainoa asia mikä ärsyttää on se, ettei voi sanoa rehellisesti ja aidosti että missä mättää. Että oikein pyritään sanomaan asiat juuri PÄINVASTOIN kuin miten ne oikeasti on.

        Sehän on paljon loukkaavampaa, ja pidemmällä tähtäimellä paljon vahingollisempaa toiselle ihmiselle.

        Tiedän kyllä olla odottamatta, että naiset osaisivat puhua suoraan. Helpostihan se menee naaraitten kanssa rivien välistä lukemiseksi ja kaikenlaiseksi epämääräiseksi tulkitsemiseksi. Kun eivät perhana osaa puhua rehellisesti ja avoimesti.

        Mutta että pitää ihan PÄINVASTAISEKSI kaikki vääntää, niin siinä menee kyllä hermot. Ristus soikoon!

        Hyviä kommentteja olet kyllä heittänyt, kiitos siitä.

        Enköhän minäkin tässä jossain vaiheessa vielä opi naisia tulkitsemaan.

        Olen hyvin samantyyppinen kuin kuvailemasi tytöt ja käyttäytynytkin samoin. Ja oikeassa olet, on katalaa olla kertomatta totuutta, vältellä ja vetäytyä tekosyyllä. Mutta olen myös ottanut oppia virheistäni enkä enää halua toimia niin.

        Oppia ikä kaikki. Emme me naiset monesti itsekään ymmärrä itseämme...


      • hoxhox
        Neiti Etäinen kirjoitti:

        Olen hyvin samantyyppinen kuin kuvailemasi tytöt ja käyttäytynytkin samoin. Ja oikeassa olet, on katalaa olla kertomatta totuutta, vältellä ja vetäytyä tekosyyllä. Mutta olen myös ottanut oppia virheistäni enkä enää halua toimia niin.

        Oppia ikä kaikki. Emme me naiset monesti itsekään ymmärrä itseämme...

        En kuulu ketjuun, luin sieltä täältä, et selitys jos ei ymmärrä kaikkea..

        tässä pisti nyt silmään kaksi asiaa. Ensinnäkin miksi kyseessä on KAKSI naista. Siis sääntö A on se, että vain YKSI ja vain yksi ja enempää en selitä. Se pitää tajuta.
        Toinen oli tuo että miten oppisit tulkitsemaan naista. Älä ala tulkitsemaan milloinkaan. Se riittää että naiset vääntävät asiat jo monesti liian monimutkaisiksi. Ole suora, kysy jos on kysyttävää, älä oleta, älä luule, älä odota ja tulkitse, ota asiat niinkuin ne sinulle tulevat ja lähde siitä. Nimenomaan itsekään ei monesti ymmärrä itseään, kun on nainen. Sitä eivät monesti ymmärrä toiset naisetkaan.
        Lisäksi tuli mieleen, että kestää aikansa, että yleensäkin ollaan vakavasti siinä vaiheessa, että tosissaan mietitään tuollaisia, joillakin aiemmin toisilla myöhemmin. Että älä hätäilemällä kuse housuun. Se ei auta, rauhassa vaan katsot. Luottamusasiat eivät tapahdu kaikilla sormia naksauttamalla, mutta ajan kanssa. Älä ota siitä itseesi, vaan ole ylpeä, jos saat heidän luottamuksen puolellesi. Lukematta muita vastauksia sanoisin heti kättelyssä että siitä nyt on kysymys, tuntuisi jotenkin aika voimakkaasti siltä.


      • hoxhox
        hoxhox kirjoitti:

        En kuulu ketjuun, luin sieltä täältä, et selitys jos ei ymmärrä kaikkea..

        tässä pisti nyt silmään kaksi asiaa. Ensinnäkin miksi kyseessä on KAKSI naista. Siis sääntö A on se, että vain YKSI ja vain yksi ja enempää en selitä. Se pitää tajuta.
        Toinen oli tuo että miten oppisit tulkitsemaan naista. Älä ala tulkitsemaan milloinkaan. Se riittää että naiset vääntävät asiat jo monesti liian monimutkaisiksi. Ole suora, kysy jos on kysyttävää, älä oleta, älä luule, älä odota ja tulkitse, ota asiat niinkuin ne sinulle tulevat ja lähde siitä. Nimenomaan itsekään ei monesti ymmärrä itseään, kun on nainen. Sitä eivät monesti ymmärrä toiset naisetkaan.
        Lisäksi tuli mieleen, että kestää aikansa, että yleensäkin ollaan vakavasti siinä vaiheessa, että tosissaan mietitään tuollaisia, joillakin aiemmin toisilla myöhemmin. Että älä hätäilemällä kuse housuun. Se ei auta, rauhassa vaan katsot. Luottamusasiat eivät tapahdu kaikilla sormia naksauttamalla, mutta ajan kanssa. Älä ota siitä itseesi, vaan ole ylpeä, jos saat heidän luottamuksen puolellesi. Lukematta muita vastauksia sanoisin heti kättelyssä että siitä nyt on kysymys, tuntuisi jotenkin aika voimakkaasti siltä.

        että siinä on turha alkaa miettimään mitään ulkonäköjä tai kiltteyksiä tai mitään mitä teet tai mielikuvia ja käsityksiä. Se on aivan turhaa, sillä luottamus kasvaa kun on sen aika. Ja sillä aikaa sinä voit miettiä pääsi puhki ja ylikin asioita, mitkä voivat kuitenkin olla niin ja näin ja kaikki vaikuttaa kaikkeen.


    • Etäinen kaveri

      Mietiskelin tässä noita vastauksia.

      Vaikka luonteeltani olenkin kiltti, niin ulkonäöltäni en ole sitä. Näytän varmaan enemmän sellaiselta pelaajamieheltä.

      Pituutta on kuin raamatulla, naama on kulmikas ja komee, ja tykkään pukeutua rokkaavasti. Eli risaiset farkut, musta nahkatakki, parransänki ja takkuinen tukka kuuluvat enemmän tyyliin kuin mikään "äidin kiltti poika" juttu.

      Toi ulkoinen olemus vaikuttaa varmaan osaltaan siihen, että naisillta on jotain ennakko-odotuksia minusta.

      Ja sitten kun aletaan deittailemaan, niin ehkä ne odottavat että minun pitäisi käyttäytyä niinkuin pelaajamies. Sellaiseenhan etenkin kauniit naiset on tottuneet.

      Mutta kun minä en olekaan heti vonkaamassa, vaan olen enemmän vanhanajan romantikko ja annan ajan kulua ja haluan tutustuan naiseen paremmin.

      Ehkä siinä vaiheessa naisilla menee pasmat sekaisin. Että mitä tuo äijä ajattelee, kun se ei teekään mitään?

      Ehkäpä siinä vaiheessa kun ollaan vaikka nukuttu sylikkäin yön yli, mun olisi pitänyt vaan ronskisti viedä naista ja hoitaa se makuukammarin suhdekin aluilleen.

      Muuten tuntuvat ajattelevan, että olen jotenkin epämääräinen ja etäinen mies. Onhan se ihan ymmärrettävää. Naisille tuntuu olevan kova paikka, jos ne luulevat ettei mies haluakaan niitä.

      Ehkä se kriittinen hetki on mennyt ohitse, kun ollaan vietetty yö yhdessä, mutta mitään muuta ei ole tapahtunut kuin pussailua, puhelua ja hyväilyä.

      Täytyy varmaan ottaa tästä lähin asenteeksi se, että pyrkii puskemaan päälle ihan alusta alkaen.

      Yksi mun hyvä kaveri on aikamoinen naistenmies ja se on sanonut, että jos naisen kanssa käy treffeillä 4 kertaa ja vieläkään ei ole seksiä, niin sitten pitää unohtaa koko juttu. Nainen ei ole kiinnostunut.

      Ehkä toi toimii päinvastoinkin. Eli jos nainen käy miehen kanssa treffeillä 4 kertaa ja mies ei vieläkään tarjoa suorasukaisesti seksiä, niin sitten nainen ajattelee että antaa olla.

      Toi 4 kertaa on tietenki vain lukema. Jollakin se voi olla 3, 6 tai 10 kertaa. Mutta itse taisin kulkea liian pitkälle väärää tietä.

      Mitäs naiset täällä luulevat? Voiko analyysissäni olla jotain pointtia?

      Mulla on sellainen periaate, että jos elämässä jokin juttu ei kulje niinkuin pitäisi, niin sitten sille täytyy tehdä jotain. Kun näiden naaraitten kanssa ei nyt hommat selvästi toimi, niin tässä on pakko vähän muuttaa asennetta. Helpompi mun on muuttaa itseäni kuin kaikkia maailman naisia.

      Eli otetaan ongelmaa niskasta kiinni, vedetään tunti turpaan, ja hoidetaan pois päiviltä.

      Tällä hetkellä en ole vain varma, että mikä se ongelma tarkkaan ottaen on. Mutta jos mun kiltteys ja vanhanaikainen romanttisuus on tehnyt musta "etäisen" oloisen, niin se uppoaa kaaliin kyllä hyvin. Näinhän se on, että yhdellä ongelmalla on tapana johtaa toiseen.

      Mitä mieltä foorumin neidit ja rouvat oikein on tästä ajatuksesta?

      • nainen

        Kuulostat oikeasti ihanalta mieheltä, oikein namupalalta. Älä nyt silti ala heti puskemaan päälle, ehkä kaksien tai kolmien treffien jälkeen vasta...


      • Neiti Etäinen

        Missä sinunlaisia kasvaa? ;) Minä varmaankin luulisin, että pelaat tuolla epämääräisellä käytökselläsi. Tai pyörität haaremia, jossa riittää parempiakin saaliita kuin minä.


      • Etäinen mies
        Neiti Etäinen kirjoitti:

        Missä sinunlaisia kasvaa? ;) Minä varmaankin luulisin, että pelaat tuolla epämääräisellä käytökselläsi. Tai pyörität haaremia, jossa riittää parempiakin saaliita kuin minä.

        Hassu juttu, mutta sanoit melkein yksi yhteen saman asian, mitä toinen näistä naisista sanoi mulle.

        Ehkä tässä ollaan nyt totuuden äärellä?

        Voitko tarkentaa miksi ajattelisit noin? Kun ei tämmöinen putkiaivo naisia ymmärrä.


      • Neiti Etäinen
        Etäinen mies kirjoitti:

        Hassu juttu, mutta sanoit melkein yksi yhteen saman asian, mitä toinen näistä naisista sanoi mulle.

        Ehkä tässä ollaan nyt totuuden äärellä?

        Voitko tarkentaa miksi ajattelisit noin? Kun ei tämmöinen putkiaivo naisia ymmärrä.

        Olet siis pitkä, komea, rosoisen ja vaarallisen rentun näköinen. Ja luonteeltasi rehellinen, romanttinen, rehellinen, etäinen ja varovaisesti etenevä. Väistämättäkin mieleeni tulisi, että tässä on jokin koira haudattuna ja matto vedetään kohta jalkojen alta..

        Itse olen hyvin arka, varovainen ja etäinen ja etenen hyvin varovasti kaikissa ihmissuhteissa ja etenkin seksissä. Voisin hyvin tavata 6-7 kertaa antamatta, mutta saattaisin olla huolissani, jos mies ei jossain määrin "vonkaisi". Ehkä kuvittelisin, että se saa riittävästi muualta ja/tai ei koe minua haluttavaksi. Luulisin, ettet olisi aidosti kiinnostunut.


      • Etäinen kaveri
        Neiti Etäinen kirjoitti:

        Olet siis pitkä, komea, rosoisen ja vaarallisen rentun näköinen. Ja luonteeltasi rehellinen, romanttinen, rehellinen, etäinen ja varovaisesti etenevä. Väistämättäkin mieleeni tulisi, että tässä on jokin koira haudattuna ja matto vedetään kohta jalkojen alta..

        Itse olen hyvin arka, varovainen ja etäinen ja etenen hyvin varovasti kaikissa ihmissuhteissa ja etenkin seksissä. Voisin hyvin tavata 6-7 kertaa antamatta, mutta saattaisin olla huolissani, jos mies ei jossain määrin "vonkaisi". Ehkä kuvittelisin, että se saa riittävästi muualta ja/tai ei koe minua haluttavaksi. Luulisin, ettet olisi aidosti kiinnostunut.

        Vaikea mun on sanoa, että ajattelivatko nämä kyseiset naiset niinkuin sinä. Voihan olla että oikeasti homma menee juuri päinvastoin.

        Mutta tuo mitä sanoit menee aika lailla yksi yhteen sen kanssa, miten ne käyttäytyivät, ja mitä sanoivat.

        Mutta eihän tuossa ole mitään järkeä!

        Tiedän kyllä että kyseisillä tytöillä oli enemmän tai vähemmän epävarmuutta itsensä suhteen. Niinhän parikymppisillä naisilla yleensäkin on. Eivät olleet mitään superrohkeita rääväsuita, vaan enemmänkin sellaisia kilttejä, pikkuisen ujoja tyttöjä.

        Mutta se että mies joka ei ole heti vonkaamassa pitää jotain haaremia ympärillään... Huonosti te naiset meitä miehiä ymmärrätte. Nimenomaan ne miehet jotka ovat jo ekojen treffikertojen aikana vonkaamassa ovat samoja miehiä, jotka pitävät haaremia. He nimittäin vonkaavat ihan kaikilta naisilta samalla lailla, yleensä jo ekalla tapaamisella.

        Pitää kai sitten hylätä noi mun vanhanaikaiset romanttiset hömpötykset. Myönnän kyllä etten ole hirveästi naisia elämässäni tapaillut, ja sen takia en tiedä miten nämä kuviot oikeasti menee. Aina oppii jotain uutta.

        Ei tämä nyt tietenkään tarkoita sitä, että heti ensitreffeillä pitää yrittää hypätä naisen pöksyihin, mutta pitää varmaan ottaa toi mun kaverin neljän kerran treffisääntö käyttöön.

        Olen minäkin aika puupää putkiaivo, kun en ole tuota aikaisemmin ymmärtänyt. Pitää kokeilla tällä uudella periaatteella hurmata seuraavaa kiinostavaa naista, kun se tulee vastaan. Ehkä tällä kertaa kaikki ei kuivuu kasaan ennen aikojaan, niinkuin tähän asti on käynyt...


      • ***Evelyn***
        Etäinen kaveri kirjoitti:

        Vaikea mun on sanoa, että ajattelivatko nämä kyseiset naiset niinkuin sinä. Voihan olla että oikeasti homma menee juuri päinvastoin.

        Mutta tuo mitä sanoit menee aika lailla yksi yhteen sen kanssa, miten ne käyttäytyivät, ja mitä sanoivat.

        Mutta eihän tuossa ole mitään järkeä!

        Tiedän kyllä että kyseisillä tytöillä oli enemmän tai vähemmän epävarmuutta itsensä suhteen. Niinhän parikymppisillä naisilla yleensäkin on. Eivät olleet mitään superrohkeita rääväsuita, vaan enemmänkin sellaisia kilttejä, pikkuisen ujoja tyttöjä.

        Mutta se että mies joka ei ole heti vonkaamassa pitää jotain haaremia ympärillään... Huonosti te naiset meitä miehiä ymmärrätte. Nimenomaan ne miehet jotka ovat jo ekojen treffikertojen aikana vonkaamassa ovat samoja miehiä, jotka pitävät haaremia. He nimittäin vonkaavat ihan kaikilta naisilta samalla lailla, yleensä jo ekalla tapaamisella.

        Pitää kai sitten hylätä noi mun vanhanaikaiset romanttiset hömpötykset. Myönnän kyllä etten ole hirveästi naisia elämässäni tapaillut, ja sen takia en tiedä miten nämä kuviot oikeasti menee. Aina oppii jotain uutta.

        Ei tämä nyt tietenkään tarkoita sitä, että heti ensitreffeillä pitää yrittää hypätä naisen pöksyihin, mutta pitää varmaan ottaa toi mun kaverin neljän kerran treffisääntö käyttöön.

        Olen minäkin aika puupää putkiaivo, kun en ole tuota aikaisemmin ymmärtänyt. Pitää kokeilla tällä uudella periaatteella hurmata seuraavaa kiinostavaa naista, kun se tulee vastaan. Ehkä tällä kertaa kaikki ei kuivuu kasaan ennen aikojaan, niinkuin tähän asti on käynyt...

        "Olen minäkin aika puupää putkiaivo, kun en ole tuota aikaisemmin ymmärtänyt. Pitää kokeilla tällä uudella periaatteella hurmata seuraavaa kiinostavaa naista, kun se tulee vastaan. Ehkä tällä kertaa kaikki ei kuivuu kasaan ennen aikojaan, niinkuin tähän asti on käynyt..."

        Ja tämäkö auttaisi? Ehkä sinun oikeasti kannattaisi alkaa olla oma itsesi? Herää kysymys: Mitä sääntöä sitten nyt olet noudattanut, etene poika tunteella!


      • Neiti Etäinen
        Etäinen kaveri kirjoitti:

        Vaikea mun on sanoa, että ajattelivatko nämä kyseiset naiset niinkuin sinä. Voihan olla että oikeasti homma menee juuri päinvastoin.

        Mutta tuo mitä sanoit menee aika lailla yksi yhteen sen kanssa, miten ne käyttäytyivät, ja mitä sanoivat.

        Mutta eihän tuossa ole mitään järkeä!

        Tiedän kyllä että kyseisillä tytöillä oli enemmän tai vähemmän epävarmuutta itsensä suhteen. Niinhän parikymppisillä naisilla yleensäkin on. Eivät olleet mitään superrohkeita rääväsuita, vaan enemmänkin sellaisia kilttejä, pikkuisen ujoja tyttöjä.

        Mutta se että mies joka ei ole heti vonkaamassa pitää jotain haaremia ympärillään... Huonosti te naiset meitä miehiä ymmärrätte. Nimenomaan ne miehet jotka ovat jo ekojen treffikertojen aikana vonkaamassa ovat samoja miehiä, jotka pitävät haaremia. He nimittäin vonkaavat ihan kaikilta naisilta samalla lailla, yleensä jo ekalla tapaamisella.

        Pitää kai sitten hylätä noi mun vanhanaikaiset romanttiset hömpötykset. Myönnän kyllä etten ole hirveästi naisia elämässäni tapaillut, ja sen takia en tiedä miten nämä kuviot oikeasti menee. Aina oppii jotain uutta.

        Ei tämä nyt tietenkään tarkoita sitä, että heti ensitreffeillä pitää yrittää hypätä naisen pöksyihin, mutta pitää varmaan ottaa toi mun kaverin neljän kerran treffisääntö käyttöön.

        Olen minäkin aika puupää putkiaivo, kun en ole tuota aikaisemmin ymmärtänyt. Pitää kokeilla tällä uudella periaatteella hurmata seuraavaa kiinostavaa naista, kun se tulee vastaan. Ehkä tällä kertaa kaikki ei kuivuu kasaan ennen aikojaan, niinkuin tähän asti on käynyt...

        Ei, eihän tässä mitään järkeä olekaan. Mutta varoituksena kuitenkin sanottakoon, etten ehkä ole ajatusmaailmaltani "tyypillisin nainen" (jos sellaista onkaan) enkä omaa valtaisaa deittailu-uraa.

        Minulta menisi varmaan pasmat sekaisin. Vaikutat nimittäin aika pakkaukselta. ;) Luulenpa, että minua alkaisi pelottaamaan ja hirvittämään. Voisi olla aika kova pala, jos sinunlaiseesi haksahtaisin ja sitten tulisikin turpaan.

        Kaunis nainenkin voi olla epävarma. Etäinen ja ylpeältä vaikuttava voikin olla arka tyttö, joka pelkää.


      • Etäinen Mies
        ***Evelyn*** kirjoitti:

        "Olen minäkin aika puupää putkiaivo, kun en ole tuota aikaisemmin ymmärtänyt. Pitää kokeilla tällä uudella periaatteella hurmata seuraavaa kiinostavaa naista, kun se tulee vastaan. Ehkä tällä kertaa kaikki ei kuivuu kasaan ennen aikojaan, niinkuin tähän asti on käynyt..."

        Ja tämäkö auttaisi? Ehkä sinun oikeasti kannattaisi alkaa olla oma itsesi? Herää kysymys: Mitä sääntöä sitten nyt olet noudattanut, etene poika tunteella!

        Ainoa sääntö mitä olen noudattanut on se, että olen ollut oma itseni ja edennyt fiilispohjalta. Mutta se sääntö on toiminu huonosti, ehkä kannattaa opetella uusia.


      • Neiti Etäinen
        Etäinen Mies kirjoitti:

        Ainoa sääntö mitä olen noudattanut on se, että olen ollut oma itseni ja edennyt fiilispohjalta. Mutta se sääntö on toiminu huonosti, ehkä kannattaa opetella uusia.

        Tärkeintä on olla oma itsensä ja edetä fiilispohjalta. Kaikkea ei tarvitse kuitenkaan paljastaa ja antaa heti.


      • Etäinen Kaveri
        Neiti Etäinen kirjoitti:

        Tärkeintä on olla oma itsensä ja edetä fiilispohjalta. Kaikkea ei tarvitse kuitenkaan paljastaa ja antaa heti.

        Joo kyllä mä sen tiedän. Niinkuin tuossa aikaisemmin olen kirjoitellut, niin tiedän kyllä että olen turhan kiltti, avoin ja rehellinen kaveri. Mutta en näidenkään naisten kanssa hetio ensialkuun tarjonnut sydäntäni tarjottimella. En halua olla liian helppo. Naisille pitää jotain haastetta tarjota, sen verran on mullekin tullut ymmärrystä päähän vuosien varrella.

        Mutta ehkä siltikin olin liian avoin ja kiltti. Ei koira karvoistaan yhdessä yössä pääse.

        Ongelmanahan on lähinnä se, että mua on niin vilpittömästi ja rehellisesti syytetty siitä kiltteyden puutteesta. Se tässä riivaa.

        Kaikki liiallisesta kiltteydestä syyttämiset otan kyllä avosylin vastaan, koska itsekin tiedostan sen puutteen itsessäni.


      • ***Evelyn***
        Etäinen Mies kirjoitti:

        Ainoa sääntö mitä olen noudattanut on se, että olen ollut oma itseni ja edennyt fiilispohjalta. Mutta se sääntö on toiminu huonosti, ehkä kannattaa opetella uusia.

        Mitään järkeä! Etkö halua tutustua naiseen, joka pitää sinusta sellaisena kuin olet? Jos nämä naiset eivät vain olleet ihastuneita sinuun tarpeksi. Ei kahden naisen mielipiten perusteella kannata tehdä johtopäätöksiä omasta käyttäytymisestä. Uskalla olla oma itsesi ja jätä säännöt, kyllä jossain on varmasti nainen joka pitää sinusta!


      • Nikken söpö tyttöystävä
        Etäinen Kaveri kirjoitti:

        Joo kyllä mä sen tiedän. Niinkuin tuossa aikaisemmin olen kirjoitellut, niin tiedän kyllä että olen turhan kiltti, avoin ja rehellinen kaveri. Mutta en näidenkään naisten kanssa hetio ensialkuun tarjonnut sydäntäni tarjottimella. En halua olla liian helppo. Naisille pitää jotain haastetta tarjota, sen verran on mullekin tullut ymmärrystä päähän vuosien varrella.

        Mutta ehkä siltikin olin liian avoin ja kiltti. Ei koira karvoistaan yhdessä yössä pääse.

        Ongelmanahan on lähinnä se, että mua on niin vilpittömästi ja rehellisesti syytetty siitä kiltteyden puutteesta. Se tässä riivaa.

        Kaikki liiallisesta kiltteydestä syyttämiset otan kyllä avosylin vastaan, koska itsekin tiedostan sen puutteen itsessäni.

        "En halua olla liian helppo. Naisille pitää jotain haastetta tarjota, sen verran on mullekin tullut ymmärrystä päähän vuosien varrella."

        No tämähän juuri tekee sinusta etäisen ja pelimiehen: eli miksi et voi olla oma itsesi??? Ei kannata ajatella onko liian helppo vai ei, miksi analysoit tuollaisia. Sähän juuri pelailet!


      • Etäinen kaveri
        ***Evelyn*** kirjoitti:

        Mitään järkeä! Etkö halua tutustua naiseen, joka pitää sinusta sellaisena kuin olet? Jos nämä naiset eivät vain olleet ihastuneita sinuun tarpeksi. Ei kahden naisen mielipiten perusteella kannata tehdä johtopäätöksiä omasta käyttäytymisestä. Uskalla olla oma itsesi ja jätä säännöt, kyllä jossain on varmasti nainen joka pitää sinusta!

        Eihän tästä mitään tule, kun ihmiset toittavat samaa koko ajan, eivätkä vaivaudu lukemaan mitä aikaisemmin on kirjoitettu.

        Eli minä OLEN ollut täysin aito, hölömö itteni monen naisen kanssa. Huonolla menestyksellä.

        Sitten opettelin jotain perusasioita deittailusta. Kyselin vähän tuntemiltani miehiltä JA NAISILTA että mites miehen kannattaa käyttytyä tietyissä tilanteissa. Eli aloin pikkuisen "pelaamaan", niinkuin sinulla on tapana sanoa. Heti tuo naisonni kääntyi nousuun, ja pääsin treffailemaan naisia jopa 6-7 kerran verran, ja olen jopa ollut sänkyssäkin parin kivan naisen kanssa.

        Mutta kuten olen täällä jo sata kertaa sanonut, niin olen rehellinen ja avoin kaveri. Se mitä "pelailen" on hyvin pientä. Sitä, että käyttää järkeään.

        Jos minä IHAN suoraan sanoisin naisille aina mitä aattelen, niin välillä se olisi tuntemattomalle neitokaiselle että: "Ootpa hyvän näkönen naaras! Mennäänkö saman tien mun luo ja laitetaan peti heilumaan?". Kyllähän minä välillä AJATTELEN niin, niinkuin varmasti melkein kaikki miehet. Mutta ei silti niin kannata SUORAAN sanoa.

        Eli voisi sanoa että tuo "pelaaminen" on sitä että osaa käyttäytyä fiksusti. Kuinka moni nainen täällä käyttäytyy just identtisesti poikaystävän, oman lapsensa, kavereidensa, vanhempiensa ja pomonsa kanssa? Tuskinpa kukaan.

        Eli toistetaan se nyt vielä sadannen kerran: En yritä teeskennellä olevani muuta kuin olen.

        Kumma jos se ei päähän uppoa. Kuinka monta kertaa tässä pitää samat asiat toistaa?


      • Ei mitään järkeä
        Etäinen kaveri kirjoitti:

        Eihän tästä mitään tule, kun ihmiset toittavat samaa koko ajan, eivätkä vaivaudu lukemaan mitä aikaisemmin on kirjoitettu.

        Eli minä OLEN ollut täysin aito, hölömö itteni monen naisen kanssa. Huonolla menestyksellä.

        Sitten opettelin jotain perusasioita deittailusta. Kyselin vähän tuntemiltani miehiltä JA NAISILTA että mites miehen kannattaa käyttytyä tietyissä tilanteissa. Eli aloin pikkuisen "pelaamaan", niinkuin sinulla on tapana sanoa. Heti tuo naisonni kääntyi nousuun, ja pääsin treffailemaan naisia jopa 6-7 kerran verran, ja olen jopa ollut sänkyssäkin parin kivan naisen kanssa.

        Mutta kuten olen täällä jo sata kertaa sanonut, niin olen rehellinen ja avoin kaveri. Se mitä "pelailen" on hyvin pientä. Sitä, että käyttää järkeään.

        Jos minä IHAN suoraan sanoisin naisille aina mitä aattelen, niin välillä se olisi tuntemattomalle neitokaiselle että: "Ootpa hyvän näkönen naaras! Mennäänkö saman tien mun luo ja laitetaan peti heilumaan?". Kyllähän minä välillä AJATTELEN niin, niinkuin varmasti melkein kaikki miehet. Mutta ei silti niin kannata SUORAAN sanoa.

        Eli voisi sanoa että tuo "pelaaminen" on sitä että osaa käyttäytyä fiksusti. Kuinka moni nainen täällä käyttäytyy just identtisesti poikaystävän, oman lapsensa, kavereidensa, vanhempiensa ja pomonsa kanssa? Tuskinpa kukaan.

        Eli toistetaan se nyt vielä sadannen kerran: En yritä teeskennellä olevani muuta kuin olen.

        Kumma jos se ei päähän uppoa. Kuinka monta kertaa tässä pitää samat asiat toistaa?

        Miksi sitten et ajattele asiaa siltä kannalta, että moni täällä antaa sinulle ohjeen olla oma itsesi? Entä jos me kaikki todella olemme saaneet sinusta kuvan ettet ole oma itsesi? Ja voisiko tämä olla totta? Sori vaan, mutta luettuani edellisen viestisi juuri tämän kuva sain. Sinähän pelailet.

        Minä kyllä tunnen miehiä/poikia, jotka osaavat olla oma itsensä:) Kiitos heille tästä, eivätkä he ole mitään äidinpikkumussukoita mutta eivät myöskään renttuja. Ei heidän tosin tarvi korostaa, olevansa komeita kuten sinä - se näkyy heistä päälle ilman tällaista.


      • Etäinen kaveri
        Ei mitään järkeä kirjoitti:

        Miksi sitten et ajattele asiaa siltä kannalta, että moni täällä antaa sinulle ohjeen olla oma itsesi? Entä jos me kaikki todella olemme saaneet sinusta kuvan ettet ole oma itsesi? Ja voisiko tämä olla totta? Sori vaan, mutta luettuani edellisen viestisi juuri tämän kuva sain. Sinähän pelailet.

        Minä kyllä tunnen miehiä/poikia, jotka osaavat olla oma itsensä:) Kiitos heille tästä, eivätkä he ole mitään äidinpikkumussukoita mutta eivät myöskään renttuja. Ei heidän tosin tarvi korostaa, olevansa komeita kuten sinä - se näkyy heistä päälle ilman tällaista.

        Mitä ihmettä sä yrität todistaa?

        Tuo "ole oma itsesi" juttu on jo käyty läpi moneen kertaan. Ja jos OIKEASTI lukisit myös muiden viestejä läpi, niin huomaisit että täällä on ollut vastauksia monesta eri näkökulmasta. Jotkut naiset ja miehet ovat jopa sanoneet että pitäisi mennä enemmän eri suuntaan. Eli olla enemmän pelimiehenä.

        Eivät he ole välttämättä sen enempää oikeassa kuin sinäkään. Mutta pointti koko jutussa on se, että toistat vain samaa asiaa uudestaan ja uudestaan kuuntelematta muita.

        Kyllä, viestisi on ymmäretty jo jumalattoman kauan sitten. Ei se siitä toistamalla ja toistamalla miksikään muutu.

        Enkä minä ole täällä "korostamassa" että olen yleensä naisten mielestä komia. Niin ne naiset minulle kertovat, ovat sitten kavereita tai romanttisia mielenkiinnon kohteita. Tuskinpa ne KAIKKI valehtelevat.

        Ladoin vain faktat pöytään, että ihmiset tietävät missä mennään. Eli olin REHELLINEN ja sanoin asian niinkuin se on. Katsos kun ihmisten on helpompi ymmärtää mun tilanne, jos kerron tilanteet rehellisesti.

        Sitä rehellisyyttä ja suoruuttahan sinä koko ajan peräänkuulutat, nyt kuitenkin yhtäkkiä yrität jotenkin kääntää sitä minua vastaan. Ikäänkuin olisin täällä pätemässä ulkonäöllä. Sitä en oo tehny. En nimittäin ole täällä iskemässä naisia.

        Vaikuttaa siltä että yrität haastaa riitaa ihan vain sen takia että tykkäät riidellä. Minä haluan keskustella, en riidellä. Keskustelu vaatii sitä, että ihmiset oikeasti kuuntelee ja yrittää ymmärtää toisen mielipidettä. Sinä kuitenkin vain toistat samaa asiaa uudestaan ja uudestaan, ja yrität keksiä halpahintaisia tapoja kyseenalaistaa mun rehtiyttä. Tuossa sun "komeus" kommentissa ei ollut kyse yhtään mistään muusta.

        Eli taitaa olla meidän kahden turha asiasta sen enempää jutella.


      • Ei mitään järkeä
        Etäinen kaveri kirjoitti:

        Mitä ihmettä sä yrität todistaa?

        Tuo "ole oma itsesi" juttu on jo käyty läpi moneen kertaan. Ja jos OIKEASTI lukisit myös muiden viestejä läpi, niin huomaisit että täällä on ollut vastauksia monesta eri näkökulmasta. Jotkut naiset ja miehet ovat jopa sanoneet että pitäisi mennä enemmän eri suuntaan. Eli olla enemmän pelimiehenä.

        Eivät he ole välttämättä sen enempää oikeassa kuin sinäkään. Mutta pointti koko jutussa on se, että toistat vain samaa asiaa uudestaan ja uudestaan kuuntelematta muita.

        Kyllä, viestisi on ymmäretty jo jumalattoman kauan sitten. Ei se siitä toistamalla ja toistamalla miksikään muutu.

        Enkä minä ole täällä "korostamassa" että olen yleensä naisten mielestä komia. Niin ne naiset minulle kertovat, ovat sitten kavereita tai romanttisia mielenkiinnon kohteita. Tuskinpa ne KAIKKI valehtelevat.

        Ladoin vain faktat pöytään, että ihmiset tietävät missä mennään. Eli olin REHELLINEN ja sanoin asian niinkuin se on. Katsos kun ihmisten on helpompi ymmärtää mun tilanne, jos kerron tilanteet rehellisesti.

        Sitä rehellisyyttä ja suoruuttahan sinä koko ajan peräänkuulutat, nyt kuitenkin yhtäkkiä yrität jotenkin kääntää sitä minua vastaan. Ikäänkuin olisin täällä pätemässä ulkonäöllä. Sitä en oo tehny. En nimittäin ole täällä iskemässä naisia.

        Vaikuttaa siltä että yrität haastaa riitaa ihan vain sen takia että tykkäät riidellä. Minä haluan keskustella, en riidellä. Keskustelu vaatii sitä, että ihmiset oikeasti kuuntelee ja yrittää ymmärtää toisen mielipidettä. Sinä kuitenkin vain toistat samaa asiaa uudestaan ja uudestaan, ja yrität keksiä halpahintaisia tapoja kyseenalaistaa mun rehtiyttä. Tuossa sun "komeus" kommentissa ei ollut kyse yhtään mistään muusta.

        Eli taitaa olla meidän kahden turha asiasta sen enempää jutella.

        edellinen tekstini:
        Miksi sitten et ajattele asiaa siltä kannalta, että moni täällä antaa sinulle ohjeen olla oma itsesi? Entä jos me kaikki todella olemme saaneet sinusta kuvan ettet ole oma itsesi? Ja voisiko tämä olla totta? Sori vaan, mutta luettuani edellisen viestisi juuri tämän kuva sain. Sinähän pelailet.

        Minä kyllä tunnen miehiä/poikia, jotka osaavat olla oma itsensä:) Kiitos heille tästä, eivätkä he ole mitään äidinpikkumussukoita mutta eivät myöskään renttuja. Ei heidän tosin tarvi korostaa, olevansa komeita kuten sinä - se näkyy heistä päälle ilman tällaista.

        ----> miten haastoin riitaa? En mielestäni millään lailla, vaan kerroin, keskustelin ja annoin oman mielipiteeni tilanteestasi sen perusteella, että olin lukenut KAIKKI edelliset tekstit ja vastaukset. Tämä oli ensimmäinen kirjoitukseni, joten en ymmärrä miksi olisinkaan haastanut riitaa.


      • Etäinen kaveri
        Ei mitään järkeä kirjoitti:

        edellinen tekstini:
        Miksi sitten et ajattele asiaa siltä kannalta, että moni täällä antaa sinulle ohjeen olla oma itsesi? Entä jos me kaikki todella olemme saaneet sinusta kuvan ettet ole oma itsesi? Ja voisiko tämä olla totta? Sori vaan, mutta luettuani edellisen viestisi juuri tämän kuva sain. Sinähän pelailet.

        Minä kyllä tunnen miehiä/poikia, jotka osaavat olla oma itsensä:) Kiitos heille tästä, eivätkä he ole mitään äidinpikkumussukoita mutta eivät myöskään renttuja. Ei heidän tosin tarvi korostaa, olevansa komeita kuten sinä - se näkyy heistä päälle ilman tällaista.

        ----> miten haastoin riitaa? En mielestäni millään lailla, vaan kerroin, keskustelin ja annoin oman mielipiteeni tilanteestasi sen perusteella, että olin lukenut KAIKKI edelliset tekstit ja vastaukset. Tämä oli ensimmäinen kirjoitukseni, joten en ymmärrä miksi olisinkaan haastanut riitaa.

        Luulin että olit toi sama kaveri, joka oli vähän aikaisemmin jankuttanut samaa asiaa. Erehdyin, eli sori siitä.

        Mutta että tämä homma nyt ei mene taas hakoteille: Kyllä, minä OLEN oma itseni. En yritä esittää mitään muuta kuin olen. Olen rehellinen ja avoin kaveri. Olen, olen, olen.

        Eli se siitä.

        Turha tuota samaa asiaa on vatkata koko ajan edestakaisin, kun ei se asia siitä miksikään muutu. Alkaa pääkoppaa risoomaan jos pitää koko ajan toistaa samoja asioita, ja ihmiset ei huomaa että miten olen asiani perustellut.

        Eli jos joku tarttuu sanomisiini ja osoittaa, että asian voisikin nähdä joltain uudelta kantilta... Niin se on oikein jees.

        Mutta jos keskustelu menee siihen että toinen sanoo:

        "Niin niin niin, mutta OIKEASTI et ole aito ja rehellinen! Ole oma ittes!"

        Ja kun sitten perustelen ja kerron miten asia on, niin toinen vastaa taas samalla tavalla:

        "Niin niin niin, mutta OIKEASTI et ole aito ja rehellinen! Ole oma ittes!"

        Ja kun vielä kerran oikein rautalankasta vääntää, niin edelleenkin toinen toistaa samaa:

        "Niin niin niin, mutta..."

        En nyt väitä että sinä teet näin, koska olet kirjoittanut tänne vasta kaksi viestiä. Mutta oikeasti joudun tässä koko ajan toisteleen samaa asiaa, ilman että osa ihmisistä oikeasti kuuntelisi mitä sanon. Ja se turhauttaa.


    • _kilttituhmatyttö_

      Entä jos ne tytöt vain sanoivat syyksi se, että olit etäinen? Itse voisin sanoa niin jos en olisi ollut oikein varma toisen osapuolen tunteista, enkä omistakaan. Sehän olisi röyhkeämpää, että sanoisi: olit todella ihana ja tunteikas, mutta sitten tajusin etten tunne sua kohtaan mitään.

      • Etäinen mies

        Totta puhuen tuo mulle tuli aikanaan ensimmäisenä mieleen. "Etäinen" oli näiden naisten tapa sanoa että olen liian kiltti. Ehkäpä ne ajatteli, että kiltteydestä syyttäminen on liian epäkohteliasta, niin sitten haettiin hatusta joku toinen adjektiivi.

        Ainoa ongelma tuossa on se, että mielestäni molemmat naiset uskoivat 100% sitä mitä sanoivat. Ja olen oikeasti hyvä arvioimaan noita asioita.

        Mutta ehkä ongelmana oli se, että kumpikaan ei välitä kilteistä miehistä, ja he eivät vain itse tajua sitä. Eli kun sisällä oli sellainen epämääräinen olo että jokin tässä miehessä mättää, niin tuo "etäisyys" nousi ensimmäisenä mieleen, vaikkei se totta olisikaan.

        Mutta veikkaan kyllä, että tuo seksin puute oli vielä tärkeämpi karkoitin.


    • Marisska

      He sanoivat ettet ole tarpeeksi avoin? Mulle tulisi mieleen, että esitit jotain muuta kuin olet?

      Vaikutat hyvältä tyypiltä, mutta miten vietit aikaa näiden tyttöjen seurassa? Mitä teitte? Mitä juttelitte? Osoititko, että haluat nähdä heitä vai annoitko tyttöjen piirittää sinua? Tässä vain joitain kysymyksiä. En nyt vain oikeasti usko, että kukaan 6-7 treffien jälkeen alkaa ajattelemaan sitä, että "tuo ei pidä huolta minusta" kuin siinä tapauksessa, että olet jättänyt jollain lailla huomioimatta.

      • Etäinen Kaveri

        Kyllä mä ihan oma itteni olin. Soittelin ja pyytelin treffeille. En kuitenkaan liikaa väkisin työntänyt itseäni tykö, kun olen jo aiemmin oppinut että siitä naiset eivät pidä.

        Kerroin myös että tykkään, ja että on kiva olla yhdessä. Kyllähän mä ne yökyläänkin houkuttelin, vaikka vähän periaatteen vuoksi vastustelivat. Olivat molemmat nimittäin kilttejä tyttöjä, eivät mitään miestennielijöitä.

        Puheenaiheet menivät maan ja taivaan väliltä. Osittain smalltalkia, osittain hyvinkin syvällistä keskustelua.

        Käytiin tanssaamassa yökerhoissa, illallisilla, shoppailemassa. Ihan normaalia menoa.


      • Me Naiset
        Etäinen Kaveri kirjoitti:

        Kyllä mä ihan oma itteni olin. Soittelin ja pyytelin treffeille. En kuitenkaan liikaa väkisin työntänyt itseäni tykö, kun olen jo aiemmin oppinut että siitä naiset eivät pidä.

        Kerroin myös että tykkään, ja että on kiva olla yhdessä. Kyllähän mä ne yökyläänkin houkuttelin, vaikka vähän periaatteen vuoksi vastustelivat. Olivat molemmat nimittäin kilttejä tyttöjä, eivät mitään miestennielijöitä.

        Puheenaiheet menivät maan ja taivaan väliltä. Osittain smalltalkia, osittain hyvinkin syvällistä keskustelua.

        Käytiin tanssaamassa yökerhoissa, illallisilla, shoppailemassa. Ihan normaalia menoa.

        Maltoitko mielesi ja odotitko joskus, että tytöt ottivat sinuun yhteyttä ensin? Ehkä oletkin liian innokas yhteydenottaja ja "normaalimenokaveri" muttet vie "peliä" eteenpäin.

        Sinä mies, minä nainen... ;)


      • Voin olla väärässä...
        Etäinen Kaveri kirjoitti:

        Kyllä mä ihan oma itteni olin. Soittelin ja pyytelin treffeille. En kuitenkaan liikaa väkisin työntänyt itseäni tykö, kun olen jo aiemmin oppinut että siitä naiset eivät pidä.

        Kerroin myös että tykkään, ja että on kiva olla yhdessä. Kyllähän mä ne yökyläänkin houkuttelin, vaikka vähän periaatteen vuoksi vastustelivat. Olivat molemmat nimittäin kilttejä tyttöjä, eivät mitään miestennielijöitä.

        Puheenaiheet menivät maan ja taivaan väliltä. Osittain smalltalkia, osittain hyvinkin syvällistä keskustelua.

        Käytiin tanssaamassa yökerhoissa, illallisilla, shoppailemassa. Ihan normaalia menoa.

        Kävitte tanssimassa? Itse en ole treffeillä (no, en ole mikään treffailuguru) käynyt tanssimassa, mutta jos menisin tanssimaan niin tulkitsisin, että kyseessä on kaveripoika. Treffipojan kanssa käyn syömässä, elokuvissa, piknikillä yms. Tanssiminen, ainakin musta, tuntuu melko intiimiltä miehen kanssa, joka ei ole poikaystävä mutta ei kaverikaan. Olisivatko tytöt voineet tulkita, että haluat vain kaveruutta.. HMmm.


      • Etäinen mies
        Me Naiset kirjoitti:

        Maltoitko mielesi ja odotitko joskus, että tytöt ottivat sinuun yhteyttä ensin? Ehkä oletkin liian innokas yhteydenottaja ja "normaalimenokaveri" muttet vie "peliä" eteenpäin.

        Sinä mies, minä nainen... ;)

        Juu, odotin, odotin.

        Tiedän kyllä ettei kannata tehdä liikaa itteään tykö. Välillä odotin ihan tahallaan, että soittaako ne. Soittivat.

        Mutta kuten tuolla jo aiemmin kirjoitin, niin tiedän kyllä että mulla on kiltti-mies syndrooma. Ongelmanahan näiden naisten kanssa oli se etten heidän mielestään ollut tarpeeksi kiltti.


      • Me Naiset
        Etäinen mies kirjoitti:

        Juu, odotin, odotin.

        Tiedän kyllä ettei kannata tehdä liikaa itteään tykö. Välillä odotin ihan tahallaan, että soittaako ne. Soittivat.

        Mutta kuten tuolla jo aiemmin kirjoitin, niin tiedän kyllä että mulla on kiltti-mies syndrooma. Ongelmanahan näiden naisten kanssa oli se etten heidän mielestään ollut tarpeeksi kiltti.

        Pyh ja pah, veikkaan että olit liian kiltti.

        Niillä tytöillä oli varmaan kiltti tyttö -syndrooma. ;) Kiltit tytöt ei voi ehdottaa itse seksiä vaikka haluaisivatkin. Ja sitten ne tuntevatkin syyllisyyttä siitä, että toinen on niin kultainen unelma.


      • Etäinen kaveri
        Voin olla väärässä... kirjoitti:

        Kävitte tanssimassa? Itse en ole treffeillä (no, en ole mikään treffailuguru) käynyt tanssimassa, mutta jos menisin tanssimaan niin tulkitsisin, että kyseessä on kaveripoika. Treffipojan kanssa käyn syömässä, elokuvissa, piknikillä yms. Tanssiminen, ainakin musta, tuntuu melko intiimiltä miehen kanssa, joka ei ole poikaystävä mutta ei kaverikaan. Olisivatko tytöt voineet tulkita, että haluat vain kaveruutta.. HMmm.

        Kyllähän tuolla baareissa aina tanssitaan. Siellä tanssii tuntemattomat, kaverit, pariskunnat ja treffeillä olijat. Niin tekee kaikki, oma kaveripiirini mukaan lukien.

        Kyllä se on ihan normaalia, enkä usko että homma siitä kiikasti.


      • Etäinen Kaveri
        Me Naiset kirjoitti:

        Pyh ja pah, veikkaan että olit liian kiltti.

        Niillä tytöillä oli varmaan kiltti tyttö -syndrooma. ;) Kiltit tytöt ei voi ehdottaa itse seksiä vaikka haluaisivatkin. Ja sitten ne tuntevatkin syyllisyyttä siitä, että toinen on niin kultainen unelma.

        Saatat olla oikeassa.


      • Me Naiset
        Etäinen Kaveri kirjoitti:

        Saatat olla oikeassa.

        Kun vastaan tulee tulee oikea tyttö/nainen oikeassa elämänvaiheessa, ei tuota ongelmaa ole. En usko, että vika on sinussa vaan niissä tytöissä. He eivät ole valmiita ottamaan vastaan sitä mitä sinulla on tarjottavana.


      • Etäinen Kaveri
        Me Naiset kirjoitti:

        Kun vastaan tulee tulee oikea tyttö/nainen oikeassa elämänvaiheessa, ei tuota ongelmaa ole. En usko, että vika on sinussa vaan niissä tytöissä. He eivät ole valmiita ottamaan vastaan sitä mitä sinulla on tarjottavana.

        Ei tämä ongelma koske vain näitä kahta tyttöä. Olen minä paljon muitakin naisia tavannut elämäni varrella, muita aina yhtä huonoin lopputuloksin. Näiden kanssa on vain tullut perusteellisemmin tämä kuvio läpi, ja on kunnolla puhuttu asiasta.

        Sen takia otin ne esimerkeiksi.

        Mitä niihin kaikkiin muihin naisiin tulee, niin veikkaan että olen ollut turhan kiltti mies, ja sen takia romanssit on kariutuneet. Siitä mulla ei ole mitään kysyttävää, koska kuvio ollut on niin selkeä.

        Nämä kaksi naista taas uhmaa mun loogista käsityskykyä.

        En muuten usko että naiset tulee mua valkoisella ratsulla hakemaan. Kyllä se on itse se työ tehtävä. Olen seurustellut vain kerran, ja siitäkin on 7 vuotta aikaa. Kuuden viikon juttu. Sen jälkeen ei ole ollut ketään. Eli ei tuolla naisrintamalla niin mahtavasti mene, että olisi varaa alkaa odottaamaan. 7 vuotta on odotettu jo, parempi ettei odota enempää.

        Eli kuten tuolla aikaseimmin totesin, on fiksumpi yrittää muuttaa itseään kuin kaikkia maailman naisia. Jälkimmäinen ei kuitenkaan onnistu. Ensimmäinen taas onnistuu.

        Kyllähän tässä kuitenkin ihminen muuttuu vuosien varrella. Miksei sitten muuttuisi sellaiseen suuntaa, että siitä on jotain hyötyä ja iloa sekä ittelle, että niille naisille joita tulevaisuudessa hurmaa!


    • renttuloinen

      Hieno keskustelu!

      Kirjoitit osittain samoista ongelmista kuin olen itse kärsinyt. Tympäisee kun tietää, että naisille pitää olla sopivasti hankala vaikka ei huvita. Mutta kyllä minäkin olen lähtenyt peliin mukaan.

      Renttuus/kiltteys. Sun tapaus on täydellinen esimerkki siitä, että miks naiset aina rakastuvat renttuihin? Luulen että sun pitää ettiä vastauksia siitä minkälaisia nämä neitokaisten valitsemat miehet olivat, siis alkuun.

      Rentun taito on esittää jotain muuta kuin hän on, rentut osaavat feikata tunteensa ja saavat naiset mukaan, rentut ovat taitavia ja naiset tyhmiä.

      OMA ARVIO: Ulkoinen olemuksesi vaikutti pelottavalta ja arvelluttavalta, mutta etenit tavalla jota naiset eivät osanneet odottaa. Et osannut lukea myöskään naisten ajatuksia riittävän hyvin. Ehkä annoit kuvan siitä että olet renttu mutta et osannut vakuuttaa kyseisiä naisia riittävän hyvin siitä, että juuri heillä SAATTAA olla mahdollisuus kesyttää sinut kokonaan.

      Terveisin: Toinen liian rehellinen renttuloinen jolla on myös tunnin turpiinvetosessio ja asennemuutos edessä. Tänään tosiin viihtelle ja härnäämään naisia :)

      • nähdään!

        "Tänään tosiin viihtelle ja härnäämään naisia :)"

        Tervetuloa! Pidetään hauskaa ja hakataan päätä seinään! ;)


      • naiviko

        en ihan koko ketjua lukenut, mutta seurannut nyt kummankin ajatuksen juoksua muutaman värssyn verran. Mulla taitaa olla jo deittailun/iskemisen perusteetkin ihan hukassa tai ainakin vanhanaikasina romukoppaan joutamassa.(tunti turpaan mullekin??) Miksi ihmeellä pitää alkaa pelaamaan ja feikkaamaan, jos ei edes itse sitä halua ? Varmaan suurin syy siihen, että mä olen yksin on se, että mä olen liikkeellä ihan rehellisesti, avoimesti, ja noita pelimies/nainen juttuja lueskellessa käynyt mielessä että hyvin naivistikin. Mulle ei taida käydä hyvin, koska rehellisyys on mulle ehdottoman tärkeä, ja mottoni että tee toiselle siten kuin haluaisit itsellesi tehtävän.. Muistaakseni renttuloiselle jo tämän kirjoitinkin.


      • renttuloinen
        naiviko kirjoitti:

        en ihan koko ketjua lukenut, mutta seurannut nyt kummankin ajatuksen juoksua muutaman värssyn verran. Mulla taitaa olla jo deittailun/iskemisen perusteetkin ihan hukassa tai ainakin vanhanaikasina romukoppaan joutamassa.(tunti turpaan mullekin??) Miksi ihmeellä pitää alkaa pelaamaan ja feikkaamaan, jos ei edes itse sitä halua ? Varmaan suurin syy siihen, että mä olen yksin on se, että mä olen liikkeellä ihan rehellisesti, avoimesti, ja noita pelimies/nainen juttuja lueskellessa käynyt mielessä että hyvin naivistikin. Mulle ei taida käydä hyvin, koska rehellisyys on mulle ehdottoman tärkeä, ja mottoni että tee toiselle siten kuin haluaisit itsellesi tehtävän.. Muistaakseni renttuloiselle jo tämän kirjoitinkin.

        Hei!

        Viestisi heijasteli omia ajatuksiani. Rehellisyys on mulle tärkeä arvo vaikka en täällä sellaista kuvaa annakaan. Mutta voi olla renttuutta ilman että menettää rehellisyyden.

        On konventionaalisia valheita. Nainen on aina kaunis, himottava, älykäs ja fiksu ja kysyttäessä on parempi sanoa esim että on ajatellut naista. Aikaisemmin odotin omia syvällisiä tunteita ennen kuin aloitin osoittamaan naiselle fyysistä hellyyttä mutta en enää. OK, nyt voin suudella taktisesti pelkän fyysisen vedon takia ja siitä se etenee.

        Mutta, kysyttäessä en ainakaan VIELÄ ole sortunut valehtelemaan naisille ja antamaan katteettomia lupauksia. Ja esimerkiksi katteettomat lupaukset auttaisivat pelissä mutta niitä ei tarvi. Silloin kun ihmissuhteet on rehellisiä niistä voi nauttia ja niistä voi löytää uuden asteen.

        Myöhemmin on helppo myöntää, että aloitin esimerkiksi fyysisen kontaktin ilman henkistä kiinnostusta ja että myöhemmin on kasvettu enemmän yhteen ja tunteetkin on silloin mukana. Nykyään kyllä yritän antaa ymmärtää että olen kiinnostunut naisesta naisena mutta voin elää hyvinkin ilman enkä suostu pompeteltavaksi lainkaan.

        Peli on syönyt osan vilpittömyyttäni mutta yritän pitää tämän osan riittävän pienenä.


    • oman mielipiteeni

      Kuules nyt "etäinen kaveri", sä et ole mitään muuta kuin pillunnuolijan arvoinen!
      Jos tosissasi väität, että et haluaisi mitenkään kiirehtiä seksin suhteen, niin miksi hitossa sitten valitat????????????
      Oletko tosiaan niin renttu, ettet pysty pitämään kiinni omista periaatteistasi?

      "Apua! En antanut munaa ajoissa.. muutan tapani huorien tähden"
      Ihan naurettavaa tekstiä aikuiselta. Arvostatko sä ollenkaan KUNNON naisia?
      Siltä ei oikein vaikuta, renttu.

      • Etäinen mies

        Et ehkä huomannut, mutta haukuit viestissäsi kyseisiä kahta naista "huoriksi".

        Opettele käytöstapoja, nulikka.

        Sinulla on selvästi vakavia ongelmia ittes kanssa, kun pitää alkaa noin pahalla asenteella tuntemattomia ihmisiä haukkumaan.

        "Mielipiteitäsi" ei kiinnosta kuunella yhtään enempää. Opettele kunnioittamaan itseäsi ja muita ihmisiä ennenkuin alat sylkemään myrkkyä muiden, ja koko maailman naamalle.

        Eikä viestissäsi ollut yhtään mitään tolkkua tai logiikkaa. Et ilmeisesti ole edes lukenut mitä muut täällä ovat kirjottaneet, kun oli niin kova kiire päästä raivoamaan? Ihan rauhallisesti me muut ollaan tää juttu otettu, yritä sinäkin.

        Voi Ristus...

        Noh, antaa olla. Sinun kanssas taitaa olla turha keskustella. Onnee vaan elämälles, se on varmasti hehkeetä.


      • nyt säälittävää,
        Etäinen mies kirjoitti:

        Et ehkä huomannut, mutta haukuit viestissäsi kyseisiä kahta naista "huoriksi".

        Opettele käytöstapoja, nulikka.

        Sinulla on selvästi vakavia ongelmia ittes kanssa, kun pitää alkaa noin pahalla asenteella tuntemattomia ihmisiä haukkumaan.

        "Mielipiteitäsi" ei kiinnosta kuunella yhtään enempää. Opettele kunnioittamaan itseäsi ja muita ihmisiä ennenkuin alat sylkemään myrkkyä muiden, ja koko maailman naamalle.

        Eikä viestissäsi ollut yhtään mitään tolkkua tai logiikkaa. Et ilmeisesti ole edes lukenut mitä muut täällä ovat kirjottaneet, kun oli niin kova kiire päästä raivoamaan? Ihan rauhallisesti me muut ollaan tää juttu otettu, yritä sinäkin.

        Voi Ristus...

        Noh, antaa olla. Sinun kanssas taitaa olla turha keskustella. Onnee vaan elämälles, se on varmasti hehkeetä.

        että pitää yrittää muuttua joksikin muuksi. "Apua, olenko ollut liian kiltti?" Tossa SUN tekstissä ei ollut mitään tolkkua.

        Ja ei ole siinäkään, että naisia halutaan vetää turpaan :( Oletko tosiaan niin SIKA??


      • Etäinen Kaveri
        nyt säälittävää, kirjoitti:

        että pitää yrittää muuttua joksikin muuksi. "Apua, olenko ollut liian kiltti?" Tossa SUN tekstissä ei ollut mitään tolkkua.

        Ja ei ole siinäkään, että naisia halutaan vetää turpaan :( Oletko tosiaan niin SIKA??

        Lopeta nyt hyvä ihminen. Ei tuollainen kaunainen ja katkera muiden päälle hyökkääminen ketään auta.

        Kaikkiin kysymyksiin mitä esitit löytyy vastaukset tuolta aiemmista viesteistä. Yrität vain väkisin haastaa riitaa ja loukata muita.

        Ja tosta "tunti turpaan" läpästä. Kai tiedät mikä hymiö on? se näyttää tältä...

        :)

        Se tarkoittaa että ihminen ei ole vakavissaan, vaan vitsailee. Eli en ole oikeasti vetämässä ketään turpaan. Se on vain pohjalainen sananparsi.

        Mut joo, lopetetaan tämä meidän välinen turha keskustelu hyvän saan aikana, kun ei tämä kuitenkaan mihinkään johda. Ok?

        Mulle ainakin ok. Eli se siitä.


      • siinä kaikki.
        Etäinen Kaveri kirjoitti:

        Lopeta nyt hyvä ihminen. Ei tuollainen kaunainen ja katkera muiden päälle hyökkääminen ketään auta.

        Kaikkiin kysymyksiin mitä esitit löytyy vastaukset tuolta aiemmista viesteistä. Yrität vain väkisin haastaa riitaa ja loukata muita.

        Ja tosta "tunti turpaan" läpästä. Kai tiedät mikä hymiö on? se näyttää tältä...

        :)

        Se tarkoittaa että ihminen ei ole vakavissaan, vaan vitsailee. Eli en ole oikeasti vetämässä ketään turpaan. Se on vain pohjalainen sananparsi.

        Mut joo, lopetetaan tämä meidän välinen turha keskustelu hyvän saan aikana, kun ei tämä kuitenkaan mihinkään johda. Ok?

        Mulle ainakin ok. Eli se siitä.

        Mikset voisi kunnioittaa itseäsi sellaisena kuin olet, etkä alkaa muuntelemaan itseäsi muutaman naisen takia?


      • niin paljon
        siinä kaikki. kirjoitti:

        Mikset voisi kunnioittaa itseäsi sellaisena kuin olet, etkä alkaa muuntelemaan itseäsi muutaman naisen takia?

        ja erilaisia, ettei tarvi todellakaan muuttua muutaman naisen tähden. Itse en ainakaan tunne olevani samankaltainen heidän kanssaan


    • Saman kokenut, nyt muuttunut

      Mulla oli aikoinaan samanlaisia ongelmia, juuri lukion aikoihin ja sen jälkeen. Olin liian kiltti, ehkä ujohkokin ja olin naisille 'ihan kiva kaveri, mutta...'

      Näitä sitten sai kuunnella niin baarissa kuin muutenkin oman aikansa.

      Tietoisesti tai tiedostamatta, pikkuhiljaa käyttäytyminen ja persoonallisuus muokkautui toiseen suuntaan ja sitten alkoi käydä flaksi. Tähän varmasti vaikutti osaltaan lisäksi urheiluharrastuksen aloittaminen ja sitä kautta itsetunnon kohentuminen.

      En tarkoita, että muutuin kiltistä mammanpojasta riehuvaksi valehtelijajuopoksi, vaan jollain tapaa avoimemmaksi ja sosiaalisemmaksi, jolloin tuo kiltin pojan ulkokuori pikkuhiljaa himmeni ja muuttui naisille mieleisemmäksi, toisin sanoen miehekkäämmäksi. Tuntuu, että tuo 'kiltteys' heijastaa jollain tapaa poikamaisuutta ja epävarmuutta, joka iän mukana sitten karisee useimmiten pois.

      Nykyään olen avoliitossa ja vieläkin tallella on tuo 'kiltti poika', johon avovaimoni rakastui, mutta se ei ole päällimmäisenä esillä joka tilanteessa.

      Joidenkin naisten kanssa sain samanlaisia kommentteja, että olen liian etäinen, vaikea saada kontaktia jne. Syynä oli varmasti se, että tiettynä aikana en edes halunnut sitoutua vaan jatkaa villiä poikamies elämää ja tämä sitten heijastui omaan käyttäytymiseen.

    • lastenkamariin

      Se on ymmärtääkseni sana, jolla kuvaillaan pikkulasta, joka on tottelevainen eikä rää'y kovin paljon.

      Kuvailemalla itseäsi kiltiksi melkein jokaisessa puheenvuorossasi annat itsestäsi aika lapsellisen kuvan.

      • Etäinen kaveri

        Täytyypä oikein sanoa, että annoit KORVAAMATTOMAN panoksen tähän keskusteluun! Tässähän näkee asiat ihan uudesta näkökulmasta!'

        Ristus...


      • sanottu:)
        Etäinen kaveri kirjoitti:

        Täytyypä oikein sanoa, että annoit KORVAAMATTOMAN panoksen tähän keskusteluun! Tässähän näkee asiat ihan uudesta näkökulmasta!'

        Ristus...

        Kiitos vain!


    • kiltit.

      Miehisen miehen kommentti.

      Varmaan ihan oikein luit kyseisiä tyyppejä. Liika kiltteys on pahasta ja ainoastaan skottilaiset voivat sovittaa miehet ja kiltit yhteen, jos hekään.

      Naisilla taitaa olla myös ongelmia siinä, että minkälaisen sen unelmamiehen pitäisi olla. Periaatteessa voi olla niinkin, että pitää olla rämäkkyyttä ja tavoitellisuutta, mutta toisaalta jos tyypit ovat liian "kusipäitä", niin sitten niistä halutaankin irrottautua nopeasti.

      Tärkeintä on pitää jonkinlainen taso itsellään ja ei nyt rakastu suin päin kehen tahansa. Ongelmia taitaa tulla silloin eniten, kun nainen on se joka määrää kaapin paikan eli mies ripustautuu naiseen ja nainen tuntuu hallitsevan koko tilannetta. Eli
      kannattaa pitää rima korkealla ja jos homma ei toimi, niin sitten vaihtaa tapausta. Näin se menee.

    • huhu

      "Seksiä ei ehtinyt olla kummankaan kanssa, mutta yhdessä nukkumista ja hyväilymeininkiä kuitenkin."

      Siis että MITÄ?

      Miksi ei? oletko saamaton? Voisiko johtua tuosta, että kiinnostus lopahti?

      • tykkää

        että ollaan heti vonkaamassa.Kihlattuni kanssa kun ekan yön nukuttiin yhdessä niin pidin housut jalassa koska olin kyllästynyt siihen että heti miesten pitää saada jos ekan yön nukkuu samassa sängyssä..

        Ennen kuin tapasin mieheni niin oli ollut näitä lyhyitä suhteita,missä oli sitä vaan eikä mitään muuta.Minä halusin mieheltäni silloin muutakin kun vaan munaa niin päätin jättää housut jalkaan ettei taas tule väärinkäsityksiä..

        Kyllähän sen jälkeen sitten oli aina melkein housut pois kun tiesi ettei mies ole ainoastaan sen perässä.

        Kun ottaa housut edes pois päältä niin se tarkoittaa joittenkin miesten mielestä että nainen on valmis naimaan.


    • Von der Bitch

      Miten etäisyys ilmenee? Tästä ei nyt ole tarjota mitään yleispätevää teoriaa, mutta kerron tarinan eräästä miehestä jota tapailin aikanaan.

      Ko. mies oli siis ulkoisesti "minun makuuni", eli aika lyhyt, normaalipainoinen tai ehkä vähän yli, puoleen selkään pitkät vaaleat hiukset ja vihreät silmät. Fiksu, kohtelias jne. Mutta jostain syystä miehen käytös oli etäistä. Analysoiden tätä käytöstä, huomaan että mies vastaili yleensä kysymyksiin melko ympäripyöreästi. Hän ei osoittanut kiinnostustaan (fyysisesti) kovin selkeästi ehkä ujoudesta ehkä jostain muusta johtuen. Hän ei myöskään vastaillut juuri hellyydenosoituksiin, paitsi kaksin eikä tehnyt pahemmin seksuaalisia aloitteita. Hän kertoi kyllä elämästään, mutta hyvin neutraalisti ikään kuin peläten ärsyttävänsä (?) minua. Hän oli huumorintajuinen, mutta antoi minun pitää huumorinkin suhteen ohjat käsissä. Hän siis ikään kuin otti, ei antanut jos ymmärrät. Hän kertoi asioistaan ympäripyöreästi jopa kun esitin tarkkoja kysymyksiä. Hän ei oikein antanut itsestään mitään henkilökohtaista. En nyt tarkoita, että pitäisi kertoa ummet ja lammet vauvaiän koliikista viimeisen tyttöystävän kuukautiskiertoon, mutta jonkinlaista mielipiteiden ja henkilökohtaisuuden avautumista olisin odottanut.

      Tästä vedin sitten päätelmän, että hänellä on jotain salattavaa. Kyseinen päätelmä osoittautui myöhemmin hänen kaverinsa kanssa juteltuaan vääräksi. Mutta minkäs teet.

    • ketjun!!

      Olisko kyse siitä ettei nämä naiset olleet valmiita seurustelemaan vakavasti?Jos niillä on vielä hyppöö kausi kesken?He haluavat olla miesten kanssa,muttei vakavasti kuitenkaan.Rentut ovat siihen tarkoitukseen hyviä naisille,koska he tietävät ettei tämän kanssa ikään voi/pitkään aikaan seurustella vakavasti vaan seurustelu on "hauskan" pitämistä vaan.

      Eli ei ole pelkoa että pian ostetaan jo kihlat kun ollaan niin rakastuneita..;)

      Minä olen löytänyt aivan ihanan miehen joka on aivan vastakohta rentulle ja perinteiselle suomalaiselle miehelle.Kun tavattiin niin olin saanut aika hyvin hypättyä nuoruuden menoni,mitä olen halunnut hypätä.

      Jo kauemman aikaa olin valmis seurustelemaan vakavasti ennen kuin hänet tapasin,mutta jos en olisi ollut valmis vielä rauhottumaan niin sitte mieheni olisi varmastikkin ollut liian kiltti ja "tylsä".

      Vaikka olen 22-vuotta niin olemme seurustellut yli 4-vuotta,josta 2-vuotta kihloissa ja ollaan ostettu jo oma kämppäkin.Tiedän että haluan olla mieheni kanssa loppuelämäni koska rakastan häntä todella paljon ja tiedän ettei näin kilttejä ja ihania miehiä puissa kasva.

      Eli kun löydät naisen joka on valmis rauhoittumaan niin uskon että hän arvostaa paljon sun kiltteyttä ja luonnetta ja varmasti tulee rakastamaan sinua paljon just tuollaisena kuin olet!;)

      Kyllä miehenikin kyseli alkuaikoina että onko hän liian tylsä.Kysyin että mistä se tuollaista on saanut päähänsä niin kertoi että entisistään oli huomannut että oli liian tylsä ollut heidän mielestään ja siinä samalla liian kiltti.

      On miehellänikin oma tahto,ettei se saamattoman kiltti ole,mutta justiin sellainen mies mistä olen unelmoinut.

      • meinaat

        "Minä olen löytänyt aivan ihanan miehen joka on aivan vastakohta rentulle ja perinteiselle suomalaiselle miehelle."

        Huomaa, että olet Pohjanmaalta. Katsos kun täällä etelämpänä on kauniimpiakin käsitteitä sanalle suomalainen mies:)


    • mariah

      tuli tunne, että olitko kuitenkaan niin rakastunut näihin tyttöihin.. ja nämä tytöt vaistosivat sen, ettet ollut. olisitko tehnyt mitä vain heidän vuokseen?
      (ja heitä jos oli vielä kaksi, kun yhteen yleensä kerralla rakastutaan)
      siis tytölle ei tullut tunnetta että olit aivan hulluna juuri häneen. tällaisen kuvan sain, en tiedä olenko väärässä?

      • mariah

        että olisin minäkin jo luullut, ettet halua minua, jos monta kertaa olisi jo nukuttu yhdessä eikä muuta. olisit jotenkin osoittanut tytölle että haluat häntä.


      • itsekin samaa kokenut

        Olen samoilla linjoilla. Luulen, että tytöille tuli yksinkertaisesti sellaiset fiilikset, että et ole riittävän kiinnostunut ja siksi vihelsivät pelin poikki.

        Ei siinä tarvitsse sen kummemmin olla mikään pahisrenttu, vaan kyse on siitä, että saako mies tuntemaan naisen halutuksi. Tämä ei suinkaan tarkoita sitä, että pitäisi kokoajan sänkyyn vongata, vaan siitä, että mies osoittaa kiinnostuksensa selvästi. Eli osaa kertoa tunteistaan piste.

        Tottakai naiset haluavat renttuja, koska rentut useinmiten ovat supliikkimiehiä, kuinka ne muuten muka pystyisivät niin paljon renttuilemaan toisten siivellä. Naisia on kuitenkaan turha katkerana syyttää, sillä nuoret naiset ovat kokemattomia, eivätkä useinkaan hyväuskoisina yksinkertaisesti tunnista renttuja.

        Joten mietipä nyt kuinka todennäköistä on, että kaksi tyttöä jaksaisi valehdella sinulle, jos kuitenkin ovat sanoneet olleensa ihastuneita sinuun.

        P.S. Lue Juhani AHon Juha, siinä sinulle miettimistä.


    • ihan pihalla

      Onpa aika ketju! Tässä muutamia hajanaisia aatoksia nuorelta naisihmiseltä...

      Siis useat naiset eivät todellakaan osaa lukea miehiä. Valtaosa keskusteluista ystäväpiirissäni koskee juuri aihetta: "Mitä se oikein tuolla tarkoitti?" Miehet voivat käyttäytyä naisnäkökulmasta niin epäloogisesti! Ensin ollaan niin kiinnostuneenoloisia, ja sitten vähän ajan päästä taas ei. Ei haluta olla kuin kavereita, mutta voidaankin äkkiä osoittaa fyysisesti hellyyttä. Kysyttäessä annetaan ympäripyöreitä vastauksia, tai mennään ihan hiljaiseksi ja kohautellaan vaan olkapäitä. Siis vähemmästäkin tyttölapset turhautuvat ja menevät sekaisin! Kulttuuristamme puuttuu selkeä käyttäytymiskoodi, jota voisi soveltaa ihastuksiin, joten niistä helposti tulee ihmeellisiä "ollaanko vai eikö olla"-jahkailuja, joita kukaan ei jaksa. Ja sitten vihelletään peli poikki. Naiset eivät halua "ripustautua", haluavat säilyttää "edes vähän itsekunnioitusta" ja lakkaavat ottamasta yhteyttä, koska toivovat miehen tekevän sen. Mies antaa asian olla kai sitten samasta syystä. Tai en minä tiedä, kun en tajua miehiä yhtään. :) Mutta näin siis meillä päin.

      Tuohon sinun tilanteeseesi veikkaisin, että tytöt olivat todellakin pihalla sinun suhteesi. Ja saattoivat tosiaan kuvitella, että pidit heitä jotenkin ei-haluttavina, jos et kerran vongannut seksiä, vaikka tapailitkin heitä noinkin "pitkään." Kun on tottunut siihen, että miehet ovat heti alkuun jo pillun perässä, alkaa heti etsiä itsestään vikoja, jos joku ei äkkiä haluakaan. :) (mulle kävi näin ihan jonkin aikaa sitten, vaikka tiesin/tiedän että se on tosi tyhmää. ) Et ehkä muutenkaan vaikuttanut tarpeeksi kiinnostuneelta, joten tytöt eivät ihan tienneet ollaanko liikenteessä kaveripohjalta vai mitä. (Vaikka olitkin nukkunut heidän kanssaan ja vähän pussaillutkin, se ei välttämättä kokemukseni mukaan merkkaa yhtikäs mitään.) Ja sitten jos olet vielä helvetin hyvännäköinen, vieläpä oikein "pahan pojan" oloinen, niin ei siinä kiltti käytös paljoa päällimmäiseksi muistoksi välttämättä jää. Cool ulkokuori hämmentää, ja "kiltti" tyttö ajattelee helposti, että ei tuo minua kauaa jaksa katsella, kai sillä nyt on ottajia muitakin, ja miksi se nyt ei niitä sitten ottaisi jne..

      Voin toki olla ihan väärässäkin.

      Jos tosiaan ole sellainen namu miltä kuulostat, ja sitten vielä vähän särmikkään ja vaarallisenoloinen, ei moni nainen sinua välttämättä uskalla lähestyä vaikka haluaisikin. Totta kai monet jättävät leikin sikseen, jos mies vaikuttaa etäiseltä. Itse olen ainakin todella huono pelaamaan mitään pelejä, ja toivoisin että asioista puhuttaisiin edes melko suoraan. Toisaalta, jos kerran sanoit tykkääväsi ja osoititkin sen myös sanattomilla viesteillä, en ihan ymmärrä miksi tytöt eivät sitä halunneet uskoa... Ehkä olet liian pelottava! :) (nimim. "Tervetuloa klubiin...")

      Vaikutat joka tapauksessa loistotyypiltä! Älä liikaa ala muuttamaan itseäsi, paitsi jos naisonni ei meinaa kääntyä paremmaksi sanotaanko vaikka seuraavan kahdenkymmenen vuoden aikana. ;) Tsemppiä tuleviin projekteihin! (Kerro vielä missä päin asut, niin tulen viattomasti hengailemaan seudulle...)

    • Näin ulkomaalaisena ja kokeneena (miehenä) sanon, että jokainen nainen kaipaa miestä. Jokainen nainen haluaa katsoa miestä vähän ylöspäin, ihailen ja huokailen. Sellaista miestä johon se voi luottaa, joka on vahvaluonteinen, jne.

      Jos tunnet, että jokin kuuluu sinulle, jäbä tartu siihen, ravista ja ota se. Ole kuitenkin tosimiehen tapaan herrasmainen ja huomioonottava. Mutta hemmetti, elä oo viimeisen päälle kiltti ja mammanpoika, äläkä ole mitenkään kovin boheeminen puheissasi. Et halua olla kaveri, vaan poika/miesystävä

      Onnea

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe