..jo alottaa.. kaataa kurkkuun tuopponen kaljaa.. mut kukaan ei oo vielä lähdössä radalle..
tekis mieli
27
550
Vastaukset
senku kaadat...:)
..kaadettavaa.. eilen kaadoin sen mitä oli.. nooh kuuntelen ja katselen coopperin vanhoja musavideoita hauskaa kasari meininkii ja yritän päästä tunnelmaan.. lähden kohta varmaan stadiin..
pervokki kirjoitti:
..kaadettavaa.. eilen kaadoin sen mitä oli.. nooh kuuntelen ja katselen coopperin vanhoja musavideoita hauskaa kasari meininkii ja yritän päästä tunnelmaan.. lähden kohta varmaan stadiin..
rähmä....Ei muuta ku tunnelmaan nyt sit yrität itses saada......:))))
BBrunetti kirjoitti:
rähmä....Ei muuta ku tunnelmaan nyt sit yrität itses saada......:))))
..ja kovasti yritänkin..oikein pinnistän..parhaiten se onnistuu kuuntelemalla coopperin menobiisejä.. oikeeta rytinää..
pervokki kirjoitti:
..ja kovasti yritänkin..oikein pinnistän..parhaiten se onnistuu kuuntelemalla coopperin menobiisejä.. oikeeta rytinää..
mörkki.. musaaa.....:)))))
pervokki kirjoitti:
..mäkin oon ..oikee örkkismurffi..
ihan örkkismurffi......:))) ei pelota.... heh...
BBrunetti kirjoitti:
ihan örkkismurffi......:))) ei pelota.... heh...
..ei mut sellanen oon kuitenkin.. näkisitpä..
pervokki kirjoitti:
..ei mut sellanen oon kuitenkin.. näkisitpä..
sie oot sie....;)))) oot sit vaikka se örkkismurffi....:)))en mä mitään säikähdä... ikuna...
BBrunetti kirjoitti:
sie oot sie....;)))) oot sit vaikka se örkkismurffi....:)))en mä mitään säikähdä... ikuna...
..mä oon mä ja tykkään itsestäni.. mitään en vaihtais..
pervokki kirjoitti:
..mä oon mä ja tykkään itsestäni.. mitään en vaihtais..
pitää ollakin....:))
Kas minäkin tykkään itsestäni... paitsi pelastusrenkaan vaihtaisin....:))))) ai vitsi sit kyl uppoaisin... hmm tykkään renkaastaniki....BBrunetti kirjoitti:
pitää ollakin....:))
Kas minäkin tykkään itsestäni... paitsi pelastusrenkaan vaihtaisin....:))))) ai vitsi sit kyl uppoaisin... hmm tykkään renkaastaniki......tykkäät.. renkaastasikin.. mun pitäis kyllä muokata itteeni ja vaihtaa tyylii ja keksii jotain uutta.. ihan vaan vaihtelun vuoksi.. en tyytymättömyyden..
mutta juu hyvää päivänjatkoo.. mun pitää alkaa valmistautuu päivän rientoihin ja tästä tulee vielä rankka päivä..pervokki kirjoitti:
..tykkäät.. renkaastasikin.. mun pitäis kyllä muokata itteeni ja vaihtaa tyylii ja keksii jotain uutta.. ihan vaan vaihtelun vuoksi.. en tyytymättömyyden..
mutta juu hyvää päivänjatkoo.. mun pitää alkaa valmistautuu päivän rientoihin ja tästä tulee vielä rankka päivä..Brune ilman rengas..voi ei oo mitään...:))) Pidäs hauskaa.....:)))) ja oles sit kiltisti...:))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
Brune ilman rengas..voi ei oo mitään...:))) Pidäs hauskaa.....:)))) ja oles sit kiltisti...:))))
se meiän paatti oikein edistyy
rahtari1 kirjoitti:
se meiän paatti oikein edistyy
oo edes aloittanut.... Iski laiskuus....:)))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
oo edes aloittanut.... Iski laiskuus....:)))
jo tehny pohjapiirustuksen,mut näyttää vakavasti siltä ettei tuu ku sulle ja mulle pelkkiä makuutiloja
rahtari1 kirjoitti:
jo tehny pohjapiirustuksen,mut näyttää vakavasti siltä ettei tuu ku sulle ja mulle pelkkiä makuutiloja
mulle ja sulle.... niinkö...hmm... No onhan paikkoja missä köllitellä...;)
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
mulle ja sulle.... niinkö...hmm... No onhan paikkoja missä köllitellä...;)
kyl yhteisiä makuutiloja
- sitä
rahtari1 kirjoitti:
pinnasänkyä sieltä piirustuksista
heh... juuh.... mut eiks tollaiseen paattiin yleensä sit niitä kerrossänkyjä....Mä voin si ylhääl nukkua...;)))
- rahtari1
kyllä nukutaan vierekkäin,tottahan siinä muutakin tehdään ku nukutaan,pitäs se ruokahuone kyl johonki saads et jaksaa niit sänkyjä käyttää se ottaa muuten voimille
rahtari1 kirjoitti:
kyllä nukutaan vierekkäin,tottahan siinä muutakin tehdään ku nukutaan,pitäs se ruokahuone kyl johonki saads et jaksaa niit sänkyjä käyttää se ottaa muuten voimille
aika ilman liikuntaa hmm saattaa kyllä näkyä....;))täytyyhän ihmisen kunnostaan huolta pitää...jep..:))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
aika ilman liikuntaa hmm saattaa kyllä näkyä....;))täytyyhän ihmisen kunnostaan huolta pitää...jep..:))
mä kunnostani huolta pidän vaikka makuuasennossa
rahtari1 kirjoitti:
mä kunnostani huolta pidän vaikka makuuasennossa
saunassa kävin... muistas ny suunnitella se sauna sinne paattiin... katsos sitä ilman ei pärjää....:)))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
saunassa kävin... muistas ny suunnitella se sauna sinne paattiin... katsos sitä ilman ei pärjää....:)))))
siis hän tahtoo sinne saunan,saamansa pitää
rahtari1 kirjoitti:
siis hän tahtoo sinne saunan,saamansa pitää
paatista tulee sit täydellinen...;))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
paatista tulee sit täydellinen...;))
nyt hetkeks pois,käyn pistää vähän murua rinnan alle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684351Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D983916- 503436
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul222683Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242518Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562373- 432217
- 471858
- 391857
- 301626