tekis mieli

..jo alottaa.. kaataa kurkkuun tuopponen kaljaa.. mut kukaan ei oo vielä lähdössä radalle..

27

567

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senku kaadat...:)

      • ..kaadettavaa.. eilen kaadoin sen mitä oli.. nooh kuuntelen ja katselen coopperin vanhoja musavideoita hauskaa kasari meininkii ja yritän päästä tunnelmaan.. lähden kohta varmaan stadiin..


      • pervokki kirjoitti:

        ..kaadettavaa.. eilen kaadoin sen mitä oli.. nooh kuuntelen ja katselen coopperin vanhoja musavideoita hauskaa kasari meininkii ja yritän päästä tunnelmaan.. lähden kohta varmaan stadiin..

        rähmä....Ei muuta ku tunnelmaan nyt sit yrität itses saada......:))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        rähmä....Ei muuta ku tunnelmaan nyt sit yrität itses saada......:))))

        ..ja kovasti yritänkin..oikein pinnistän..parhaiten se onnistuu kuuntelemalla coopperin menobiisejä.. oikeeta rytinää..


      • pervokki kirjoitti:

        ..ja kovasti yritänkin..oikein pinnistän..parhaiten se onnistuu kuuntelemalla coopperin menobiisejä.. oikeeta rytinää..

        mörkki.. musaaa.....:)))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        mörkki.. musaaa.....:)))))

        ..mäkin oon ..oikee örkkismurffi..


      • BBrunetti
        pervokki kirjoitti:

        ..mäkin oon ..oikee örkkismurffi..

        ihan örkkismurffi......:))) ei pelota.... heh...


      • BBrunetti kirjoitti:

        ihan örkkismurffi......:))) ei pelota.... heh...

        ..ei mut sellanen oon kuitenkin.. näkisitpä..


      • pervokki kirjoitti:

        ..ei mut sellanen oon kuitenkin.. näkisitpä..

        sie oot sie....;)))) oot sit vaikka se örkkismurffi....:)))en mä mitään säikähdä... ikuna...


      • BBrunetti kirjoitti:

        sie oot sie....;)))) oot sit vaikka se örkkismurffi....:)))en mä mitään säikähdä... ikuna...

        ..mä oon mä ja tykkään itsestäni.. mitään en vaihtais..


      • pervokki kirjoitti:

        ..mä oon mä ja tykkään itsestäni.. mitään en vaihtais..

        pitää ollakin....:))
        Kas minäkin tykkään itsestäni... paitsi pelastusrenkaan vaihtaisin....:))))) ai vitsi sit kyl uppoaisin... hmm tykkään renkaastaniki....


      • BBrunetti kirjoitti:

        pitää ollakin....:))
        Kas minäkin tykkään itsestäni... paitsi pelastusrenkaan vaihtaisin....:))))) ai vitsi sit kyl uppoaisin... hmm tykkään renkaastaniki....

        ..tykkäät.. renkaastasikin.. mun pitäis kyllä muokata itteeni ja vaihtaa tyylii ja keksii jotain uutta.. ihan vaan vaihtelun vuoksi.. en tyytymättömyyden..

        mutta juu hyvää päivänjatkoo.. mun pitää alkaa valmistautuu päivän rientoihin ja tästä tulee vielä rankka päivä..


      • pervokki kirjoitti:

        ..tykkäät.. renkaastasikin.. mun pitäis kyllä muokata itteeni ja vaihtaa tyylii ja keksii jotain uutta.. ihan vaan vaihtelun vuoksi.. en tyytymättömyyden..

        mutta juu hyvää päivänjatkoo.. mun pitää alkaa valmistautuu päivän rientoihin ja tästä tulee vielä rankka päivä..

        Brune ilman rengas..voi ei oo mitään...:))) Pidäs hauskaa.....:)))) ja oles sit kiltisti...:))))


      • rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

        Brune ilman rengas..voi ei oo mitään...:))) Pidäs hauskaa.....:)))) ja oles sit kiltisti...:))))

        se meiän paatti oikein edistyy


      • rahtari1 kirjoitti:

        se meiän paatti oikein edistyy

        oo edes aloittanut.... Iski laiskuus....:)))


      • rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

        oo edes aloittanut.... Iski laiskuus....:)))

        jo tehny pohjapiirustuksen,mut näyttää vakavasti siltä ettei tuu ku sulle ja mulle pelkkiä makuutiloja


      • rahtari1 kirjoitti:

        jo tehny pohjapiirustuksen,mut näyttää vakavasti siltä ettei tuu ku sulle ja mulle pelkkiä makuutiloja

        mulle ja sulle.... niinkö...hmm... No onhan paikkoja missä köllitellä...;)


      • rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

        mulle ja sulle.... niinkö...hmm... No onhan paikkoja missä köllitellä...;)

        kyl yhteisiä makuutiloja


      • sitä
        rahtari1 kirjoitti:

        jo tehny pohjapiirustuksen,mut näyttää vakavasti siltä ettei tuu ku sulle ja mulle pelkkiä makuutiloja

        pinnasänkyä sieltä piirustuksista


    • heh... juuh.... mut eiks tollaiseen paattiin yleensä sit niitä kerrossänkyjä....Mä voin si ylhääl nukkua...;)))

      • rahtari1

        kyllä nukutaan vierekkäin,tottahan siinä muutakin tehdään ku nukutaan,pitäs se ruokahuone kyl johonki saads et jaksaa niit sänkyjä käyttää se ottaa muuten voimille


      • rahtari1 kirjoitti:

        kyllä nukutaan vierekkäin,tottahan siinä muutakin tehdään ku nukutaan,pitäs se ruokahuone kyl johonki saads et jaksaa niit sänkyjä käyttää se ottaa muuten voimille

        aika ilman liikuntaa hmm saattaa kyllä näkyä....;))täytyyhän ihmisen kunnostaan huolta pitää...jep..:))


      • rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

        aika ilman liikuntaa hmm saattaa kyllä näkyä....;))täytyyhän ihmisen kunnostaan huolta pitää...jep..:))

        mä kunnostani huolta pidän vaikka makuuasennossa


      • rahtari1 kirjoitti:

        mä kunnostani huolta pidän vaikka makuuasennossa

        saunassa kävin... muistas ny suunnitella se sauna sinne paattiin... katsos sitä ilman ei pärjää....:)))))


      • rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

        saunassa kävin... muistas ny suunnitella se sauna sinne paattiin... katsos sitä ilman ei pärjää....:)))))

        siis hän tahtoo sinne saunan,saamansa pitää


      • rahtari1 kirjoitti:

        siis hän tahtoo sinne saunan,saamansa pitää

        paatista tulee sit täydellinen...;))


      • rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

        paatista tulee sit täydellinen...;))

        nyt hetkeks pois,käyn pistää vähän murua rinnan alle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe