..jo alottaa.. kaataa kurkkuun tuopponen kaljaa.. mut kukaan ei oo vielä lähdössä radalle..
tekis mieli
27
567
Vastaukset
senku kaadat...:)
..kaadettavaa.. eilen kaadoin sen mitä oli.. nooh kuuntelen ja katselen coopperin vanhoja musavideoita hauskaa kasari meininkii ja yritän päästä tunnelmaan.. lähden kohta varmaan stadiin..
pervokki kirjoitti:
..kaadettavaa.. eilen kaadoin sen mitä oli.. nooh kuuntelen ja katselen coopperin vanhoja musavideoita hauskaa kasari meininkii ja yritän päästä tunnelmaan.. lähden kohta varmaan stadiin..
rähmä....Ei muuta ku tunnelmaan nyt sit yrität itses saada......:))))
BBrunetti kirjoitti:
rähmä....Ei muuta ku tunnelmaan nyt sit yrität itses saada......:))))
..ja kovasti yritänkin..oikein pinnistän..parhaiten se onnistuu kuuntelemalla coopperin menobiisejä.. oikeeta rytinää..
pervokki kirjoitti:
..ja kovasti yritänkin..oikein pinnistän..parhaiten se onnistuu kuuntelemalla coopperin menobiisejä.. oikeeta rytinää..
mörkki.. musaaa.....:)))))
pervokki kirjoitti:
..mäkin oon ..oikee örkkismurffi..
ihan örkkismurffi......:))) ei pelota.... heh...
BBrunetti kirjoitti:
ihan örkkismurffi......:))) ei pelota.... heh...
..ei mut sellanen oon kuitenkin.. näkisitpä..
pervokki kirjoitti:
..ei mut sellanen oon kuitenkin.. näkisitpä..
sie oot sie....;)))) oot sit vaikka se örkkismurffi....:)))en mä mitään säikähdä... ikuna...
BBrunetti kirjoitti:
sie oot sie....;)))) oot sit vaikka se örkkismurffi....:)))en mä mitään säikähdä... ikuna...
..mä oon mä ja tykkään itsestäni.. mitään en vaihtais..
pervokki kirjoitti:
..mä oon mä ja tykkään itsestäni.. mitään en vaihtais..
pitää ollakin....:))
Kas minäkin tykkään itsestäni... paitsi pelastusrenkaan vaihtaisin....:))))) ai vitsi sit kyl uppoaisin... hmm tykkään renkaastaniki....BBrunetti kirjoitti:
pitää ollakin....:))
Kas minäkin tykkään itsestäni... paitsi pelastusrenkaan vaihtaisin....:))))) ai vitsi sit kyl uppoaisin... hmm tykkään renkaastaniki......tykkäät.. renkaastasikin.. mun pitäis kyllä muokata itteeni ja vaihtaa tyylii ja keksii jotain uutta.. ihan vaan vaihtelun vuoksi.. en tyytymättömyyden..
mutta juu hyvää päivänjatkoo.. mun pitää alkaa valmistautuu päivän rientoihin ja tästä tulee vielä rankka päivä..pervokki kirjoitti:
..tykkäät.. renkaastasikin.. mun pitäis kyllä muokata itteeni ja vaihtaa tyylii ja keksii jotain uutta.. ihan vaan vaihtelun vuoksi.. en tyytymättömyyden..
mutta juu hyvää päivänjatkoo.. mun pitää alkaa valmistautuu päivän rientoihin ja tästä tulee vielä rankka päivä..Brune ilman rengas..voi ei oo mitään...:))) Pidäs hauskaa.....:)))) ja oles sit kiltisti...:))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
Brune ilman rengas..voi ei oo mitään...:))) Pidäs hauskaa.....:)))) ja oles sit kiltisti...:))))
se meiän paatti oikein edistyy
rahtari1 kirjoitti:
se meiän paatti oikein edistyy
oo edes aloittanut.... Iski laiskuus....:)))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
oo edes aloittanut.... Iski laiskuus....:)))
jo tehny pohjapiirustuksen,mut näyttää vakavasti siltä ettei tuu ku sulle ja mulle pelkkiä makuutiloja
rahtari1 kirjoitti:
jo tehny pohjapiirustuksen,mut näyttää vakavasti siltä ettei tuu ku sulle ja mulle pelkkiä makuutiloja
mulle ja sulle.... niinkö...hmm... No onhan paikkoja missä köllitellä...;)
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
mulle ja sulle.... niinkö...hmm... No onhan paikkoja missä köllitellä...;)
kyl yhteisiä makuutiloja
- sitä
rahtari1 kirjoitti:
jo tehny pohjapiirustuksen,mut näyttää vakavasti siltä ettei tuu ku sulle ja mulle pelkkiä makuutiloja
pinnasänkyä sieltä piirustuksista
heh... juuh.... mut eiks tollaiseen paattiin yleensä sit niitä kerrossänkyjä....Mä voin si ylhääl nukkua...;)))
- rahtari1
kyllä nukutaan vierekkäin,tottahan siinä muutakin tehdään ku nukutaan,pitäs se ruokahuone kyl johonki saads et jaksaa niit sänkyjä käyttää se ottaa muuten voimille
rahtari1 kirjoitti:
kyllä nukutaan vierekkäin,tottahan siinä muutakin tehdään ku nukutaan,pitäs se ruokahuone kyl johonki saads et jaksaa niit sänkyjä käyttää se ottaa muuten voimille
aika ilman liikuntaa hmm saattaa kyllä näkyä....;))täytyyhän ihmisen kunnostaan huolta pitää...jep..:))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
aika ilman liikuntaa hmm saattaa kyllä näkyä....;))täytyyhän ihmisen kunnostaan huolta pitää...jep..:))
mä kunnostani huolta pidän vaikka makuuasennossa
rahtari1 kirjoitti:
mä kunnostani huolta pidän vaikka makuuasennossa
saunassa kävin... muistas ny suunnitella se sauna sinne paattiin... katsos sitä ilman ei pärjää....:)))))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
saunassa kävin... muistas ny suunnitella se sauna sinne paattiin... katsos sitä ilman ei pärjää....:)))))
siis hän tahtoo sinne saunan,saamansa pitää
rahtari1 kirjoitti:
siis hän tahtoo sinne saunan,saamansa pitää
paatista tulee sit täydellinen...;))
- rahtari1
BBrunetti kirjoitti:
paatista tulee sit täydellinen...;))
nyt hetkeks pois,käyn pistää vähän murua rinnan alle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
