Temgesic

Karin.

Minulla on kipuihin Temgesic 0.2 mg tarvittaessa. Ei lääke ole niin tehokas kuin luulisi. Sivuoireena tulee virtsaamisvaikeuksia ja huonoa nukkumista.
Tramal 100mg kolmesti päivässä on se minun lievempi vaihtoehto. En tarvitse joka päivä vaan aina silloin tällöin kovaan selkäkipuun. Myös alkuun tuli virtsaamisvaikeuksia, mutta ei enää. Huonontaa selvästi unta. 50-100mg jos ottaa ei tule sivuoireita.

Ihan turha pelotella koukkuun jäämisestä sillä en syö säännöllisesti, vain tarvittaessa. Sellainen joka ensiksi puhuu karmeista koukuista on tietämätön tai kuulopuheiden varassa oleva juntti!

38

10111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metamorphosis

      tosi upeeta että jaoit tämän tuikitärkeän tiedon meidän kaikkien kanssa. nyt voitkin mennä huojentunein mielin vetämään sitä tramalia vaikka nokkaan. tai jos kivut vielä jatkuu, voi harkita siirtymistä suonensisäisiin. ei nekään varmaan koukuta - sua ainakaan.

      on meitä moneen mopoon, joo-o.

      • Kipupotilas

        Olet sinä oikea juntti!
        Peräkylän toiseksi tyhmin tyyppi. Mihin tarkoitukseen luulet kovia kipulääkkeitä käytettävän? Odotahan kun kivut tulevat. Ne pahat kivut sulle. Ei lääkärit niitä huvikseen kirjota, niinkuin pösilöt luulee. Suomessa on viisi kertaa vaikeampi hoitaa kipua kuin muualla läntisessä Euroopassa.

        Sinun asiasi on vetääsuonensisäisiä, mutta en kehoita. Tyhmyyttä vastaan ei voi mitään, sitä vastaan ihminen on avuton.


      • Metamorphosis
        Kipupotilas kirjoitti:

        Olet sinä oikea juntti!
        Peräkylän toiseksi tyhmin tyyppi. Mihin tarkoitukseen luulet kovia kipulääkkeitä käytettävän? Odotahan kun kivut tulevat. Ne pahat kivut sulle. Ei lääkärit niitä huvikseen kirjota, niinkuin pösilöt luulee. Suomessa on viisi kertaa vaikeampi hoitaa kipua kuin muualla läntisessä Euroopassa.

        Sinun asiasi on vetääsuonensisäisiä, mutta en kehoita. Tyhmyyttä vastaan ei voi mitään, sitä vastaan ihminen on avuton.

        Vastaukseni tuli otsikossa.

        Ai niin, jos olen Peräkylän 2. tyhmin, saanen onnitella sinua ykkössijasta.
        Lääkkeet ovat myrkkyä myös aivotoiminnalle, ja ikävä kyllä olet siitä elävä todiste.

        Äläkä tule profetoimaan kipulääkityksestä. Tiedän siitä enemmän kuin tarpeeksi.


      • että aina
        Metamorphosis kirjoitti:

        Vastaukseni tuli otsikossa.

        Ai niin, jos olen Peräkylän 2. tyhmin, saanen onnitella sinua ykkössijasta.
        Lääkkeet ovat myrkkyä myös aivotoiminnalle, ja ikävä kyllä olet siitä elävä todiste.

        Äläkä tule profetoimaan kipulääkityksestä. Tiedän siitä enemmän kuin tarpeeksi.

        vain löytyy tyhmiä ihmisiä mutta sinun kaltaista tyhmyyttä saa etsiä. Hopeasi vaihtuu kullaksi ylivoimaisella voitolla.
        Olet tylsä ihminen!


      • vaiheessa
        Kipupotilas kirjoitti:

        Olet sinä oikea juntti!
        Peräkylän toiseksi tyhmin tyyppi. Mihin tarkoitukseen luulet kovia kipulääkkeitä käytettävän? Odotahan kun kivut tulevat. Ne pahat kivut sulle. Ei lääkärit niitä huvikseen kirjota, niinkuin pösilöt luulee. Suomessa on viisi kertaa vaikeampi hoitaa kipua kuin muualla läntisessä Euroopassa.

        Sinun asiasi on vetääsuonensisäisiä, mutta en kehoita. Tyhmyyttä vastaan ei voi mitään, sitä vastaan ihminen on avuton.

        Subutexia = Temgesicia on ruvettu käyttämään kipulääkkeenä? Jos ei asiasta tiedä mitään, niin kannattaisi olla kommentoimatta.


      • Karin.
        vaiheessa kirjoitti:

        Subutexia = Temgesicia on ruvettu käyttämään kipulääkkeenä? Jos ei asiasta tiedä mitään, niin kannattaisi olla kommentoimatta.

        Sain ensimmäisen kerran suuren leikkauksen jälkeen kipulääkkeeksi Temgesiciä vuonna -85. Temgesiciä saa kipulääkkeenä kahta eri vahvuutta, 0.2mg ja 0.4mg. Itse otan kipuun tarvittaessa tuon pienemmän annoksen. Joskus menee lähes kuukausi etten ota yhtään 'teemua'.

        Heroiiniriippuvaisten hoitoon ja hoidon ylläpitoon on lääke nimeltä Subutex. Kummassakin on vaikuttavana aineena bubrenorfiini. Subutexiä on annoksella 4mg ja siitä alas ja ylöspäin hiukan.
        Sinä joka väität ettei Temgesic ole kipukääke, niin älä kirjoita kun et tiedä asioista mitään. Ne on liian suuria sinun ymmärrykseen.
        Itse tulen käyttämään lääkettä niin kauan kuin tarve vaatii ja sitten lopetan.Lopetan keskustelun asista nyt. Piste.


      • farmaseutti
        Karin. kirjoitti:

        Sain ensimmäisen kerran suuren leikkauksen jälkeen kipulääkkeeksi Temgesiciä vuonna -85. Temgesiciä saa kipulääkkeenä kahta eri vahvuutta, 0.2mg ja 0.4mg. Itse otan kipuun tarvittaessa tuon pienemmän annoksen. Joskus menee lähes kuukausi etten ota yhtään 'teemua'.

        Heroiiniriippuvaisten hoitoon ja hoidon ylläpitoon on lääke nimeltä Subutex. Kummassakin on vaikuttavana aineena bubrenorfiini. Subutexiä on annoksella 4mg ja siitä alas ja ylöspäin hiukan.
        Sinä joka väität ettei Temgesic ole kipukääke, niin älä kirjoita kun et tiedä asioista mitään. Ne on liian suuria sinun ymmärrykseen.
        Itse tulen käyttämään lääkettä niin kauan kuin tarve vaatii ja sitten lopetan.Lopetan keskustelun asista nyt. Piste.

        Temgesicin pääasiallinen käyttöindikaatio on vaikeiden ja keskivaikeiden kipujen hoito. Tosin sitä käytetään myös opioidiriippuvaisten hoidossa erityisehdoin.


      • tänään kukoistaa
        vaiheessa kirjoitti:

        Subutexia = Temgesicia on ruvettu käyttämään kipulääkkeenä? Jos ei asiasta tiedä mitään, niin kannattaisi olla kommentoimatta.

        Temgesic kuten myös Subutex ovat molemmat lääkkeiden nimiä, ei aineiden nimiä. Molemmat sisältävät buprenorfiinia joka on vuosikymmeniä vanha kipulääkkeenä käytetty aine, jolla on hyvä turvallisuusmarginaali, parempi ku esim takavuosien Abalgin.
        Se on sitte eri asia jos päihteilijät käyttää jotain kipulääkettä yliannoksia "kuosailumielessä", tai jos joku vetää suoneen, minkäs sille voi. Ja joo, Subutexiä käytetään myös huumeenä, kuten myös Tramalia, Panacodia, morfiinia ja vaikka mitä.
        Täytyyks kaikkien selkä-sun muiden vaivasten kärsiä sen takii et kuitenki suht marginaalinen osa kansalaisii haluu huumeilla? Ei mun mielestä.


      • Sulo S.
        tänään kukoistaa kirjoitti:

        Temgesic kuten myös Subutex ovat molemmat lääkkeiden nimiä, ei aineiden nimiä. Molemmat sisältävät buprenorfiinia joka on vuosikymmeniä vanha kipulääkkeenä käytetty aine, jolla on hyvä turvallisuusmarginaali, parempi ku esim takavuosien Abalgin.
        Se on sitte eri asia jos päihteilijät käyttää jotain kipulääkettä yliannoksia "kuosailumielessä", tai jos joku vetää suoneen, minkäs sille voi. Ja joo, Subutexiä käytetään myös huumeenä, kuten myös Tramalia, Panacodia, morfiinia ja vaikka mitä.
        Täytyyks kaikkien selkä-sun muiden vaivasten kärsiä sen takii et kuitenki suht marginaalinen osa kansalaisii haluu huumeilla? Ei mun mielestä.

        Nappi vastaus. Abalgin on hengenvaarallinen yliannostettuna. Potilas vaipuu syvään tajuttomuuteen suhteellisen pienenkin huumaavaksi tarkoitetun annoksen kautta. Kun alkaa tuntua, että potilas selviää voi kunto yht'äkkiä romahtaa ja se on fataali.

        Pacodissa on se parasetamoli vaarallista. Itsemurhakanditaatti jos vetää vaikka parasetamolia yliannoksen niin näyttää kaikki hyvältä ja toipuminen alkaa. Sitten parin päivän päästä maksa sanoo poks. Maksan päälle vaarallisia.
        Ei Panacodista voi siivilöidä parasetamolia pois ilman laboratoriota kuten täällä ne *viisaat* on puhuneet.

        Kaiken kaikkiaan kipulääkkeet on turvallisia oikein käytettynä. Joku metsäpökki tai maalaistollo voi luulla kaikkia kolmiolääkkeitä huumeeksi. Se ei ole ajokielto vaan varoitus.
        Eikä oikein käytettynä kipulääkkeet johda mihinkään huumeriipuvuuteen. Jos joku sitä pelkää eläköön kipujensa kanssa.


      • del *.*
        Sulo S. kirjoitti:

        Nappi vastaus. Abalgin on hengenvaarallinen yliannostettuna. Potilas vaipuu syvään tajuttomuuteen suhteellisen pienenkin huumaavaksi tarkoitetun annoksen kautta. Kun alkaa tuntua, että potilas selviää voi kunto yht'äkkiä romahtaa ja se on fataali.

        Pacodissa on se parasetamoli vaarallista. Itsemurhakanditaatti jos vetää vaikka parasetamolia yliannoksen niin näyttää kaikki hyvältä ja toipuminen alkaa. Sitten parin päivän päästä maksa sanoo poks. Maksan päälle vaarallisia.
        Ei Panacodista voi siivilöidä parasetamolia pois ilman laboratoriota kuten täällä ne *viisaat* on puhuneet.

        Kaiken kaikkiaan kipulääkkeet on turvallisia oikein käytettynä. Joku metsäpökki tai maalaistollo voi luulla kaikkia kolmiolääkkeitä huumeeksi. Se ei ole ajokielto vaan varoitus.
        Eikä oikein käytettynä kipulääkkeet johda mihinkään huumeriipuvuuteen. Jos joku sitä pelkää eläköön kipujensa kanssa.

        voi.
        Siis siivilöidä suurimman osan paracetamolista pois.
        Mutta ainoastaan tablettimuodossa olevista panacodeista.

        Muuten olen kyllä samaa mieltä kanssasi.


      • SMLNN
        Karin. kirjoitti:

        Sain ensimmäisen kerran suuren leikkauksen jälkeen kipulääkkeeksi Temgesiciä vuonna -85. Temgesiciä saa kipulääkkeenä kahta eri vahvuutta, 0.2mg ja 0.4mg. Itse otan kipuun tarvittaessa tuon pienemmän annoksen. Joskus menee lähes kuukausi etten ota yhtään 'teemua'.

        Heroiiniriippuvaisten hoitoon ja hoidon ylläpitoon on lääke nimeltä Subutex. Kummassakin on vaikuttavana aineena bubrenorfiini. Subutexiä on annoksella 4mg ja siitä alas ja ylöspäin hiukan.
        Sinä joka väität ettei Temgesic ole kipukääke, niin älä kirjoita kun et tiedä asioista mitään. Ne on liian suuria sinun ymmärrykseen.
        Itse tulen käyttämään lääkettä niin kauan kuin tarve vaatii ja sitten lopetan.Lopetan keskustelun asista nyt. Piste.

        Sinä olet oikeassa ja käytät oikein.
        Jotkut ottaa valeriaana uutetta ja luulee, että seuraavaksi vedetään ränniin. Kiljusen herrasväki vai hölmöläiset asialla?


      • HÖRHÖR
        Metamorphosis kirjoitti:

        Vastaukseni tuli otsikossa.

        Ai niin, jos olen Peräkylän 2. tyhmin, saanen onnitella sinua ykkössijasta.
        Lääkkeet ovat myrkkyä myös aivotoiminnalle, ja ikävä kyllä olet siitä elävä todiste.

        Äläkä tule profetoimaan kipulääkityksestä. Tiedän siitä enemmän kuin tarpeeksi.

        tossa vuoden vaihteessa yskiessä. Oli melkoinen flunssa. Menin Jorviin ensiapuun yöllä ja tutkittiin huolellisesti.

        Aamuyöllä lääkäri tuli petini viereen ja selaili papereitani (siellä on melkoinen tarina, mm maininta: Tälle potilaale ei opiodi johdannaisia.) ja sanoi: Voithan sinä leikkiä sankaria mutta, jos haluat nukkua yöllä tässä on sulle Tramal-resepti.

        Eka yö yritin sankaria, mutta varsin pian hain Tramalit ja nukuin hyvin.

        Ei koukuttanut vanhaa morfi- piri- teemu- barbituraatti- temesta- xanor- pami- ym -nistiä ja alkoholistia.
        10:n lätkästä on vielä 6 jäljellä. Tuu hakeen jos rännittää.

        Samoin kolmisen vuotta sitten Thaimaassa landella halkesi hammas 2 päivää ennen kotiinlähtöä. Menin paikallisen lääkärin luo joka osasi hiukkan englantia (ainoa) ja sanoin: Määrää antibiootti jos on tarpeen ja särkylääkettä. Mulla on Suomessa heti hammaslääkäri.
        Sain antibiootin, lievän kipulääkkeen ja vahvan kipulääkkeen lääkäriltä mukaan pusseissa, kuten siellä on tapana.

        Lievä kipulääke ei auttanut. Otin vahvempaa kipulääkettä 10:nen lätkästä, eikä vielä siinäkään vaiheessa sytyttänyt, kun se piti pistää kielen alle. Särky lähti.

        Menin Suomessa heti hammaslääkäriin ja sanoin: Sain tällasta kipulääkettä ja ei todellakaan koske mihinkään, mutta on muuten hölmö olo, on kuin ois vetästy halolla kalloon, muttei koske. Tässä on jotain thai-kielisillä kirjaimilla kirjotettua, jota en ymmärrä. Sitten annoin lätkän lääkärille.

        Hän käänsi lätkän ympäri ja sanoi: Tämä on buprenorfiinia eli Temgesickiä, tätä käytetään narkomaanien vieroitushoidossa.
        Sitten en enää sanonut mitään vaan avasin suuni hoito-toimenpiteitä varten. Siitäkin lätkästä on vielä 4 nappia jäljellä.

        Niin, että mihin tarpeeseen Sinä olet ottanut ko. aineita?

        Minua ne eivät koukuttaneet, koska en ottanut niitä siihen tarpeeseen kuin sinä.

        Olen toki saanut leikkauksen esilääkkeenä petidiiniä ja muuta mukavaa, sekä myös leikkauksen jälkeen kipuihin.
        Ainoa, joka koukutti oli puhdas morfiini. . . . ahhhhhh. . . ? ? ?

        Niin
        sano


      • HÖRHÖR
        vaiheessa kirjoitti:

        Subutexia = Temgesicia on ruvettu käyttämään kipulääkkeenä? Jos ei asiasta tiedä mitään, niin kannattaisi olla kommentoimatta.

        sitä on ollut markkinoilla.
        Jos ei tiedä, niin ei kantsis tuoda sitä julkisesti julki.
        sano
        ei puhunu tyhmiä


      • HÖRHÖR
        SMLNN kirjoitti:

        Sinä olet oikeassa ja käytät oikein.
        Jotkut ottaa valeriaana uutetta ja luulee, että seuraavaksi vedetään ränniin. Kiljusen herrasväki vai hölmöläiset asialla?

        narkkarit, jotka vielä vetää.
        sano


      • HÖRHÖR
        del *.* kirjoitti:

        voi.
        Siis siivilöidä suurimman osan paracetamolista pois.
        Mutta ainoastaan tablettimuodossa olevista panacodeista.

        Muuten olen kyllä samaa mieltä kanssasi.

        mullekin. Olen lukenut kemiaa jonkun verran ja parasetamoli on laitettu Panacodiin juuri väärinkäytön estämiseksi.

        Voin kyllä sanoa, että tarvitset kohtalaiset kemian tiedot ja keskiverron labran, että saat parasetamolin vaarattomalle tasolle.

        Olet kai vetänyt riskirajoilla. Onnittele maksaasi.
        Minäkin alussa laiskana vedin "raakana" mutta rupes korvat soimaan niin vitusti, että oli pakko alkaa puhdistaa.
        sano
        elää vielä
        tosin terveys menny


    • del *.*

      tässä on nyt epäselvää?

      Temgesic on hyvä kipulääke ja sillä selvä.
      Ja joissakin tapauksissa kai hyvä myös vieroitus hoidossa.

      Kivusta sen verran että kun niitä todellisia kipuja on, niin aika vaikeaa se on laskea minuutteja seuraavaan morfiinipiikkiin.

      Siis jos kyseessä kivun/sairauden hoito niin ei siinä jää paljon vaihtoehtoja kuin niellä mitä on.
      Ei ainakaan minulla tule mieleen mikään koukku, tai hyvä olo. Pääasia on että ei tarvi kärsiä.

      • ....

        DEL on nyt täällä..ja ompa muuten aika koomista että haukuit tramadol lääkkeen alimpaan helv....ja pidit sitä NIIN ÄLYTTÖMÄN vaarallisena lääkkeenä että,mut kas kummaa,temgesic joka on puolta vahvempi ja vaarallisempi kuin tramadol niin sitä oikein mainostat!!!!huh huh.olipahan vaan pakko mainita että muutkin älyäis tuon DELIN mielialan vaihtelut!!!onne jatkossa sinullekkin DEl.terveisin temgesicin ja tramadolin syöjä!!(tiedoksi delille että syön niitä syöpäkipuun,niin ei tarvitse morkata nappien väärinkäyttäjäksi)!!ja kuten itse sanot,pääasia että ei tarvitse kärsiä...


      • del *.*
        .... kirjoitti:

        DEL on nyt täällä..ja ompa muuten aika koomista että haukuit tramadol lääkkeen alimpaan helv....ja pidit sitä NIIN ÄLYTTÖMÄN vaarallisena lääkkeenä että,mut kas kummaa,temgesic joka on puolta vahvempi ja vaarallisempi kuin tramadol niin sitä oikein mainostat!!!!huh huh.olipahan vaan pakko mainita että muutkin älyäis tuon DELIN mielialan vaihtelut!!!onne jatkossa sinullekkin DEl.terveisin temgesicin ja tramadolin syöjä!!(tiedoksi delille että syön niitä syöpäkipuun,niin ei tarvitse morkata nappien väärinkäyttäjäksi)!!ja kuten itse sanot,pääasia että ei tarvitse kärsiä...

        jos tarkoitat sitä tramadolin käyttöä LAIHDUTUSLÄÄKKEENÄ, eikä kipulääkkeenä niin kantani on edelleen sama.
        Eli vielä jäi jollekin epäselvyyksiä.

        Siis onko NORMAALIA käyttää vahvaa kipulääkettä laihdutuslääkkeenä dorka? Jos sinusta on niin...
        Siinähän siinä aikaisemmassa jutussa oli kyse.

        Ja tässä kyseessä oli kivun/sairauden hoito. Huomaatko eron... vai tippuiko aivot jonnekin bittiviidakkoon.

        Miten nämä asiat on niin vaikea erottaa toisistaan????
        - Laihdutus
        - kipu/sairaudenhoito
        - päihdekäyttö

        Lue perkele viestit ennenkuin vastaat mitään.


      • Leija
        .... kirjoitti:

        DEL on nyt täällä..ja ompa muuten aika koomista että haukuit tramadol lääkkeen alimpaan helv....ja pidit sitä NIIN ÄLYTTÖMÄN vaarallisena lääkkeenä että,mut kas kummaa,temgesic joka on puolta vahvempi ja vaarallisempi kuin tramadol niin sitä oikein mainostat!!!!huh huh.olipahan vaan pakko mainita että muutkin älyäis tuon DELIN mielialan vaihtelut!!!onne jatkossa sinullekkin DEl.terveisin temgesicin ja tramadolin syöjä!!(tiedoksi delille että syön niitä syöpäkipuun,niin ei tarvitse morkata nappien väärinkäyttäjäksi)!!ja kuten itse sanot,pääasia että ei tarvitse kärsiä...

        Kun ihminen on sairas ja tarvitsee lääkettä pärjätäkseen/toipuakseen, ei sen pitäisi olla mitenkään omituista.

        Mutta omituista on se että täällä nämä lääkkeiden käyttäjät huutavat, raivoavat, kiroavat. Miksi? Kenelle pitää puolustella? Jos itse olen sairas ja tarvitsen lääkitystä, en koe tarpeelliseksi lähteä huutelemaan siitä - puolustelemaan - ja vielä internettiin.

        Haloo, pahvit, nyt on aika herätä.

        Pitäkää siis idioottimaiset mölyt mahassa jos ei ole mitään tähdellistä kerrottavaa. Väärinkäyttäjille täällä riittää vinkkejä muutenkin jo ihan riittävästi.

        Oli syöpä tai ei, tuollaisia loukkauksia toisia kohtaan ei kannattaisi sohia ympäriinsä.
        Sinulle JAAHAS : Syö ne lääkkeesi, mutta OLE HILJAA!


      • Äänimerkki.
        Leija kirjoitti:

        Kun ihminen on sairas ja tarvitsee lääkettä pärjätäkseen/toipuakseen, ei sen pitäisi olla mitenkään omituista.

        Mutta omituista on se että täällä nämä lääkkeiden käyttäjät huutavat, raivoavat, kiroavat. Miksi? Kenelle pitää puolustella? Jos itse olen sairas ja tarvitsen lääkitystä, en koe tarpeelliseksi lähteä huutelemaan siitä - puolustelemaan - ja vielä internettiin.

        Haloo, pahvit, nyt on aika herätä.

        Pitäkää siis idioottimaiset mölyt mahassa jos ei ole mitään tähdellistä kerrottavaa. Väärinkäyttäjille täällä riittää vinkkejä muutenkin jo ihan riittävästi.

        Oli syöpä tai ei, tuollaisia loukkauksia toisia kohtaan ei kannattaisi sohia ympäriinsä.
        Sinulle JAAHAS : Syö ne lääkkeesi, mutta OLE HILJAA!

        Herää pahvi tähän päivään. Tämä palsta on nimenomaan keskustelua aiheesta lääkkeet. Meinaatko alkaa muuttamaan palstan sisältöä tai isännöimään täällä?


      • Leija
        Äänimerkki. kirjoitti:

        Herää pahvi tähän päivään. Tämä palsta on nimenomaan keskustelua aiheesta lääkkeet. Meinaatko alkaa muuttamaan palstan sisältöä tai isännöimään täällä?

        Nimenomaan keskustelua, asiallista keskustelua tässä peräänkuulutankin.

        Nuo kommentit, sinun omasi mukaanluettuna, eivät siihen kategoriaan kuulu. Samaa sonnanjauhantaa, puolustelua ja raakkumista.

        Hohhoijaa, että osaa olla väsyttävää "keskustelua".


      • Smlnn
        Leija kirjoitti:

        Nimenomaan keskustelua, asiallista keskustelua tässä peräänkuulutankin.

        Nuo kommentit, sinun omasi mukaanluettuna, eivät siihen kategoriaan kuulu. Samaa sonnanjauhantaa, puolustelua ja raakkumista.

        Hohhoijaa, että osaa olla väsyttävää "keskustelua".

        Sinäkö olet asiallinen? Saanko nauraa sinulle päin lärviä?


      • sinäkin...
        Smlnn kirjoitti:

        Sinäkö olet asiallinen? Saanko nauraa sinulle päin lärviä?

        Varsinainen valopää. Mitenkäs se oli sen lääkityksen suhteen, onko nyt ihan kohdallaan? Alkaa vaikuttaa varsin epätasapainoisen ihmisparan soperrukselta.

        Otapa päiväunet.


      • tuollainen
        sinäkin... kirjoitti:

        Varsinainen valopää. Mitenkäs se oli sen lääkityksen suhteen, onko nyt ihan kohdallaan? Alkaa vaikuttaa varsin epätasapainoisen ihmisparan soperrukselta.

        Otapa päiväunet.

        tyhmyys? Näköjään on. Minulla on lääkitys kyllä kohdallaan ja unet on nukuttu. Mutta miten on sinun laita? Huolestuttavaa.

        Sinä olet TYHMÄ!


      • Suuri vaara
        tuollainen kirjoitti:

        tyhmyys? Näköjään on. Minulla on lääkitys kyllä kohdallaan ja unet on nukuttu. Mutta miten on sinun laita? Huolestuttavaa.

        Sinä olet TYHMÄ!

        Se on absoluuttisen TYHMÄ!


      • Anonyymi
        .... kirjoitti:

        DEL on nyt täällä..ja ompa muuten aika koomista että haukuit tramadol lääkkeen alimpaan helv....ja pidit sitä NIIN ÄLYTTÖMÄN vaarallisena lääkkeenä että,mut kas kummaa,temgesic joka on puolta vahvempi ja vaarallisempi kuin tramadol niin sitä oikein mainostat!!!!huh huh.olipahan vaan pakko mainita että muutkin älyäis tuon DELIN mielialan vaihtelut!!!onne jatkossa sinullekkin DEl.terveisin temgesicin ja tramadolin syöjä!!(tiedoksi delille että syön niitä syöpäkipuun,niin ei tarvitse morkata nappien väärinkäyttäjäksi)!!ja kuten itse sanot,pääasia että ei tarvitse kärsiä...

        Koska tramadoli oikeasti alkaa tuhoamaan kehoa kaksoisvaikutuksensa vuoksi toisin kuin buprenorfiini, joka sitoutuu vain opiaatti reseptoreihin vitun pässi.


    • Teemu.

      Jo on teemuista tehty väitettä jos jotakin.

      Kärsikää tollot kivuista jos haluatte. Minä en.

      • Luidzi

        Temet on pop.


      • Milliramma
        Luidzi kirjoitti:

        Temet on pop.

        Teemut on pop mutta pentobarbitaali nonstop.


      • Luidzi 1
        Milliramma kirjoitti:

        Teemut on pop mutta pentobarbitaali nonstop.

        Mitä neon, kerro lisää.


      • Milliramma
        Luidzi 1 kirjoitti:

        Mitä neon, kerro lisää.

        Ennen, tuossa 70-luvulla sai barbituraatteja. Niistä yksi parhaita oli vaikuttavana aineena pentobarbitaali. Kauppanimiä joissa on kokonaan tai osana pentobarbitaalia; Carbrital, Cartal, Pentobrimital, Nembutal. Ihan eri ainetta kuin nää bentsot, ne kolahti. Kokeile hakusanalla pentobarbital.
        Tuota ainetta oli mm. Elviksen, Marilyn Monroen ja Jimi Hendrixin veressä.
        Barbituraatteja ei saa kuin sairaalakäytössä läntisissä maissa. Jossain Meksikossa voi olla. Edes Intiassa ei ollut kaupan kun kysyin.


      • Luidzi
        Milliramma kirjoitti:

        Ennen, tuossa 70-luvulla sai barbituraatteja. Niistä yksi parhaita oli vaikuttavana aineena pentobarbitaali. Kauppanimiä joissa on kokonaan tai osana pentobarbitaalia; Carbrital, Cartal, Pentobrimital, Nembutal. Ihan eri ainetta kuin nää bentsot, ne kolahti. Kokeile hakusanalla pentobarbital.
        Tuota ainetta oli mm. Elviksen, Marilyn Monroen ja Jimi Hendrixin veressä.
        Barbituraatteja ei saa kuin sairaalakäytössä läntisissä maissa. Jossain Meksikossa voi olla. Edes Intiassa ei ollut kaupan kun kysyin.

        Niinpä tietysti, kaikki kiva kielletään.
        Takavuosina sain teemuja kotiin leikkauksen jälkeen.
        Toimi aivan mainiosti, en ymmärrä tätä vöyhkäämistä teemuista.
        Mulla ei oo ku positiivista sanottavaa niistä, nytkin käyttäisin mielummijn niitä kuin buranaa.


    • varmasti

      kauniin naisen nimi!

      • Karin.

        Kiitos kohteliaisuudesta. Niin ne ovat myöskin sanoneet. Kauneutta en aio yhtään lisätä lävistyksillä tai tatuoinneilla.


    • käyttäjä

      en söis teemuja jos ei olis pakko, mulla on niin paha selkävika, jota ei voi leikata, ja säryt ihan hirveet joka pv, en pystyis ees sängystä nousee ilman lääkkeitä
      alussa aiheutti lievää euforiaa pariks tunniks nyt parin vuoden käytön jälkeen ei enää mitään, paitsi sivuvaik. päänsärkyä, etovaa oloa ja unettomuutta.
      mieluummin oon riippuvainen kun kärsisin helvetillisistä kivuista joka hetki. varmaan olisin jo tehny itsarin jos ei ois teemuja.
      ja jos oon riippuvainen niin so what? sit ollaan, se siitä, oonhan riippuvainen kofeiinistakin niinku monet muutkin.
      älkää te kivuttomat tulko tuomitsemaan että olisimme narkkareita. ne on erikseen ja niiden maineen takia (väärinkäytön) oikeatkin sairaat joutuvat epäilyksen alaisiksi. yritä itse elää pari puukkoa selässä normaalia elämää, liikkua ym. katsotaan miten kävis.

      • bobby72

        Mulla skolioosi joka muutama vuosi sit muuttu todella pahaks krroniseks selkakiviksi. Oon syonyt 0,4 temgesicia jo muutavan vuoden ja nyt kayn toissa ja elama on suht koht normaalia. Viimeks kun kavn tan laakarin juttusilla se sano et se aikooo tiputtaa sen aluks 0,2 ja pikkuhiljaa ajaa se kokonaan pois. Nyt on pelko et mita helvettiin teen. Olin todella harkitsemassa itsemurhaa ennenkun toi laake mulle maarattiin. Nyt sama edessa. En oon kayttanyt vaarin enka todellakaan myynyt kelleen mitaan et siita ei ole kyse. Menny moni yo kelatessa et mita helvettia ma nyt teen. En pysty seisoon edes suorassa ilman sit laaketta. Mun selka olis leikattu aikanaan mut rontgening jalkeen selvis et ei se leikkaamalla parane. En todella tieda mita tehda ja pelko on kova. Onks kellaan vastaavii kokemuksia? Ps. Kunhan kirjotan pahinta ahdistusta ulos.... T: Afraid of the future


      • another-docktor

        Mene toiselle lääkärille. Kyllähän lääkäreitä maailmassa riittää. Varmasti sielläkin, missä ikinä asutkaan. (Etkä ainakaan asu scandinaviassa. Päättelen sen kirjoittamasi tekstin ä:n ja ö:n puuttumisesta). Siis vaihda lääkäriä, niin minä ainakin itse tekisin.


    • Anonyymi

      Hahah sori:D mitä sinä siitä koukusta tiedät jos oot vetäny bupree kaks kertaa?:) tai niit tramaleita:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe