itse biisejään.
Sanoittavatko artistit ?
11
864
Vastaukset
- rhisto
Varsinkin jos tarkoitat iskelmälaulajia,he vain tulkitsevat.Poikkeuksiakin tietysti on,esim.Tapani Kansa on sanoittanut muutamia levyttämiään kappaleita.Valitettavasti.
Tapsalla on kyllä jotain sellasia sanoituksia, josta minäkään en erityisemmin pidä . Esim. "Erkki 15", "Kuntoihme gimmakaveri", " Rakastella naista". Mutta on sillä myös paljon hyviä sanoituksia.
- moni artisti
sanoittaa, esim Alatalo, Juice, Kari Tapio, Eppu Normaali, JKarjalainen, JKuoppamäki,TKoivusalo etc
- Saapas
Lisäisin sanottajiin mm. Janne Tulkin ja Taikakuun sekä Myrskylyhdystä Olli Leppäsen, Tomi Markkolalle sanoittaa aika paljon veljensä Timi.
- on sanoittanut
Saapas kirjoitti:
Lisäisin sanottajiin mm. Janne Tulkin ja Taikakuun sekä Myrskylyhdystä Olli Leppäsen, Tomi Markkolalle sanoittaa aika paljon veljensä Timi.
Mäkeläisen Mikko on kokonaan säveltänyt ja sanoittanut kaksi biisiä. (myrskylyhty ja pohjantähti)..löytyy miehen levyiltä :)
- ..............................
Tangoprinsessa Sari "Saana" Matala, Jonna Tervomaa, Jari Sillanpää, Turkka Mali, Matti & Teppo Ruohonen jne............................................................
- star
Esa Nummelan uusin levy on lähes kokonaan hänen itsensä tekemä, NeljänSuoran kitaristi Juha tekee suuren osan NeljänSuoran kappaleista (uusimmalla levyllä lähes kaikki Juhan sanoitamia).
- Saapas
Petri Munck sanoittaa myös laulujaan ja muillekin artisteille!
- Loviisa
FBI-beatin viimeisimmällä levyllä on pari kappaletta, joihin on yhtyeen rumpali Miikka Raeniemi tehnyt sanoitukset.
- kuunkulkija
Ainakin Yölinnun Simo Silmu on sanoittanut kappaleita jo Yölinnun ensimmäisiltä lyvyiltä asti. Tekee myös sävellyksiä ja kappaleita kokonaankin itse.
- fan
Ässien Jore.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293135- 1191265
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101145- 58981
- 70969
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26917Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu171899Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38891Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66860Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794