..energiajuomaa.. sain lahjaksi vanhan kännykän ja taskumatin täynnä virolaista vägevää..
synttäripäivälliseks on lasagnee ja italialaista punkkuu.. kyl tästä ilo vielä irtoo tänäänkin..
tänä aamuna poliisit herätti mut kun nukuin erään tutun kämpillä.. sanovat vaan et lähe veke.. no sentään liikenne kulki jo eikä puskassa tarvinnut nukkuu vaikka sää vielä sen sallis kunhan ei sada tai siilit tuu tuhisee korvaan..
ja niin.. poltan tänään sen kuubalaisen sikarin.. mikäli se oikeasti sitten kuubalainen on..
tähän päättyivät tiedoitukset..
nyt ryypätään
9
377
Vastaukset
- Doe-01
taisitte pitää poikien kanssa eilen aikamoiset synttärijuhlat.hyvä,ettet putkaan joutunut;))
No,onneks olkoon vieläkin näin virallisena synttäripäivänä...kiitoksia vaan.. kovat oli rytinät.. tuoppii ja drinkkii kaatu.. suuhun sekä lattialle ja röökii palo.. ja pistinpäs vielä jalalla koreasti..
putkan oon aika kiitettävästi onnistunut välttää..
- rahtari1
kännissä nyt ees kerran rauhan lehdistöltä
- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..rytinässä en ees lehdistöö olis huomannu vaikka paikalla oliskin ollu..
sit taas ku oot noin epävarma niin jätä TAAS ne ensviikon lehdet lukematta varmuuden vuoksi
rahtari1 kirjoitti:
sit taas ku oot noin epävarma niin jätä TAAS ne ensviikon lehdet lukematta varmuuden vuoksi
..ajattelin tehdä.. sitä paitsi harvemmin tulee lehtiä luettua.. ei mitäään uutta auringon alla.. otsikon pervokista voin kyllä kuvitella..
- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..ajattelin tehdä.. sitä paitsi harvemmin tulee lehtiä luettua.. ei mitäään uutta auringon alla.. otsikon pervokista voin kyllä kuvitella..
sä vaan mut mulla on täällä tallella monta lehteä ku sä oot otsikois mut älä välitä ne on jo vähän vanhoja,perskules täs alkaa tulla sulle kateelliseks ku sä oot jatkuvasti lehdissä,täs täytyy alkaaa itekkin funtsimaan miten sitä ite pääsis lehtiin
rahtari1 kirjoitti:
sä vaan mut mulla on täällä tallella monta lehteä ku sä oot otsikois mut älä välitä ne on jo vähän vanhoja,perskules täs alkaa tulla sulle kateelliseks ku sä oot jatkuvasti lehdissä,täs täytyy alkaaa itekkin funtsimaan miten sitä ite pääsis lehtiin
..seuraa vaan mua.. hmm kai sitä sitten pitää alkaa shoubisnekseen..
- nylkkäri
Onnittelut ! Taidanpa lähteä kapakkaan ottamaan muutaman kunniaksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372
