nyt ryypätään

..energiajuomaa.. sain lahjaksi vanhan kännykän ja taskumatin täynnä virolaista vägevää..

synttäripäivälliseks on lasagnee ja italialaista punkkuu.. kyl tästä ilo vielä irtoo tänäänkin..

tänä aamuna poliisit herätti mut kun nukuin erään tutun kämpillä.. sanovat vaan et lähe veke.. no sentään liikenne kulki jo eikä puskassa tarvinnut nukkuu vaikka sää vielä sen sallis kunhan ei sada tai siilit tuu tuhisee korvaan..

ja niin.. poltan tänään sen kuubalaisen sikarin.. mikäli se oikeasti sitten kuubalainen on..

tähän päättyivät tiedoitukset..

9

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doe-01

      taisitte pitää poikien kanssa eilen aikamoiset synttärijuhlat.hyvä,ettet putkaan joutunut;))

      No,onneks olkoon vieläkin näin virallisena synttäripäivänä.

      • ..kiitoksia vaan.. kovat oli rytinät.. tuoppii ja drinkkii kaatu.. suuhun sekä lattialle ja röökii palo.. ja pistinpäs vielä jalalla koreasti..

        putkan oon aika kiitettävästi onnistunut välttää..


    • rahtari1

      kännissä nyt ees kerran rauhan lehdistöltä

      • ..rytinässä en ees lehdistöö olis huomannu vaikka paikalla oliskin ollu..


      • rahtari1
        pervokki kirjoitti:

        ..rytinässä en ees lehdistöö olis huomannu vaikka paikalla oliskin ollu..

        sit taas ku oot noin epävarma niin jätä TAAS ne ensviikon lehdet lukematta varmuuden vuoksi


      • rahtari1 kirjoitti:

        sit taas ku oot noin epävarma niin jätä TAAS ne ensviikon lehdet lukematta varmuuden vuoksi

        ..ajattelin tehdä.. sitä paitsi harvemmin tulee lehtiä luettua.. ei mitäään uutta auringon alla.. otsikon pervokista voin kyllä kuvitella..


      • rahtari1
        pervokki kirjoitti:

        ..ajattelin tehdä.. sitä paitsi harvemmin tulee lehtiä luettua.. ei mitäään uutta auringon alla.. otsikon pervokista voin kyllä kuvitella..

        sä vaan mut mulla on täällä tallella monta lehteä ku sä oot otsikois mut älä välitä ne on jo vähän vanhoja,perskules täs alkaa tulla sulle kateelliseks ku sä oot jatkuvasti lehdissä,täs täytyy alkaaa itekkin funtsimaan miten sitä ite pääsis lehtiin


      • rahtari1 kirjoitti:

        sä vaan mut mulla on täällä tallella monta lehteä ku sä oot otsikois mut älä välitä ne on jo vähän vanhoja,perskules täs alkaa tulla sulle kateelliseks ku sä oot jatkuvasti lehdissä,täs täytyy alkaaa itekkin funtsimaan miten sitä ite pääsis lehtiin

        ..seuraa vaan mua.. hmm kai sitä sitten pitää alkaa shoubisnekseen..


    • nylkkäri

      Onnittelut ! Taidanpa lähteä kapakkaan ottamaan muutaman kunniaksesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe