Big Jim herää aamuvarhaisella (n. 13:16) 75:n takapenkiltä. Musta mies ojentelee puutuneita käsiään ja akselia jolle on jo kahden kuukauden aikana opettanut uusia temppuja, ns ”koirakoulu.
Temppuvalikoima käsittää nykyisellään mm..."istu, seiso, kurlaa ja sylkäise, keijaa, irvistä sekä aamulenkki toiminnot".
Nyt on aamulenkin vuoro, Big Jim asentaa akselille pannan johon hän luonnollisesti kytkee talutusrissan.
Ja eikös sieltä vastaan kävele villakoiransa kanssa naapuruston rouva, oikein näyttävä paketti.
Big Jim nykäisee hihnasta, se on merkki akselille (=Musti) ”ole sitta kuonola”. Kävelijä kohtaavat ja pysähtyvät.
- Huva huomen, ih-astuttava rova.
- No mutta huomenta Big Jim, kaunis ilma tänään.
- Onka rova…
Jutustelijat eivät huomaa, kun mustille ja koiralle tulee riitaa. Musti humauttaa koiran tajuttomaksi ja lähestyy nyt rouvan lyhyehköä hameenhelmaa.
alatukiakseli
hutsu
3
468
Vastaukset 3
- J..
Nyt ei anneta periksi.
- mikähän
palsta ?
Voi ristus !!!- tarinoja
pojat vääntävät italohenkeen! kiitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061434Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54716
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja128656Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat34572Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔36550Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö202542Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536- 61530