paljastan salaisuuden

.. viime yönä.. luulin sitä uneksi mutta.. noh..

haltia herätti yöllä.. se oli pukeutunut vihreeseen hattuun ja takkiin ja polvihousuihin.. sillä oli pujoparta ja se oli huomatttavan pienikokoinen ja se poltti piippua ja haisi halvalle viskille..
se kuiskasi korvaani ja sanoi.. pervokki.. jos toteutat unelmasi.. tiedät kyllä minkä.. saat palkkioksi padallisen kultakolikoita..

tämän jälkeen nukahdin ja nyt oon miettinyt tätä hommaa.. mulla ON suunnitelmia mutta hmmm.. voiko haltioihin luottaa? varsinkaan sellasiin irlantilaistyyppisiin jotka haisee halvalle viskille?

21

765

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

tasasen kiimanen jäbä.otetaas taas.

• ..että kiimanen.. kyse oli mun unelmista ja eikös tuollaiset haltiat oo yleensä hyvän tahtosii vaikka ovatkin viinaan menevii ja muistaakseni toteuttavat vain kolme toivomusta?

• AROSUSI-09
        pervokki kirjoitti:

..että kiimanen.. kyse oli mun unelmista ja eikös tuollaiset haltiat oo yleensä hyvän tahtosii vaikka ovatkin viinaan menevii ja muistaakseni toteuttavat vain kolme toivomusta?

otetaas taas.

• AROSUSI-09 kirjoitti:

otetaas taas.

..taskumatissa on viron vägevää..

• AROSUSI-09
        pervokki kirjoitti:

..taskumatissa on viron vägevää..

ei o taskumattia.pitää taas kohta tonne terassille..juu nou...

• miukuli22

Sille haltialle, jos se vielä eksyy sun uniisi.
      Ota huomioon että meni syteen tai saveen, sä et joudu maksamaan sille haltialle padallista kultakolikoita. Joten rohkeasti vaan suunnitelmat toteutukseen, ties vaikka se olisi ollut tosissaan, ja melko varmaan olikin niin, minäkin olen tavannut kyseisen vihreän miehen joskus.

• ..jos uskallan toteuttaa unelmani niin se vielä vippaa padallisen kultakolikoita.. aika reilu tarjous.. mutta miksi se juo halpaa viskii? kun sillä on varaa lahjoittaa kultakolikoita noin vain..

• miukuli22
        pervokki kirjoitti:

..jos uskallan toteuttaa unelmani niin se vielä vippaa padallisen kultakolikoita.. aika reilu tarjous.. mutta miksi se juo halpaa viskii? kun sillä on varaa lahjoittaa kultakolikoita noin vain..

Ajattelevat aina ensisiaisesti muita, toden-näköisesti se tarjosi minulle ne paremmat juotavat viikonvaihteessa, eikä se voinut käydä alkossa, kun oli sunnuntai.

• miukuli22 kirjoitti:

Ajattelevat aina ensisiaisesti muita, toden-näköisesti se tarjosi minulle ne paremmat juotavat viikonvaihteessa, eikä se voinut käydä alkossa, kun oli sunnuntai.

..no niinpä tietysti.. tuohan selvittää koko jutun.. jostainhan ne haltiatki viinat hankkii.. mistä lie kultarahat hankkinut..

• miukuli22
        pervokki kirjoitti:

..no niinpä tietysti.. tuohan selvittää koko jutun.. jostainhan ne haltiatki viinat hankkii.. mistä lie kultarahat hankkinut..

Kapteeni koukun keräämät aarteet yhdestä luolasta. Se yritti niillä ostaa sen saaren, missä se luola oli, mutta kun maanomistaja ei myynyt, niin se päätti kuluttaa ne rahat tarjoamalla padallista kaikille mukavimmille ihmisille joiden toiveita ja unelmia se oli kuullut.

• rahtari1
        miukuli22 kirjoitti:

Kapteeni koukun keräämät aarteet yhdestä luolasta. Se yritti niillä ostaa sen saaren, missä se luola oli, mutta kun maanomistaja ei myynyt, niin se päätti kuluttaa ne rahat tarjoamalla padallista kaikille mukavimmille ihmisille joiden toiveita ja unelmia se oli kuullut.

kuis se sopii yhteen se volvo ja rokki

• miukuli22
        rahtari1 kirjoitti:

kuis se sopii yhteen se volvo ja rokki

Todella hyvin, jos on tarpeeksi hyvät vahvistimet autossa, ettei jää ääni jälkeen, kun on ääntä nopeampi nopea volvo.

No jopa vitsin murjasin...

• rahtari1
        miukuli22 kirjoitti:

Todella hyvin, jos on tarpeeksi hyvät vahvistimet autossa, ettei jää ääni jälkeen, kun on ääntä nopeampi nopea volvo.

No jopa vitsin murjasin...

volvo niin nopee,koska otetaan kisa,voi olla että mä pyörin kasii sun volvon ympärillä,tää oli vitsi

• miukuli22
        rahtari1 kirjoitti:

volvo niin nopee,koska otetaan kisa,voi olla että mä pyörin kasii sun volvon ympärillä,tää oli vitsi

Ei mun volvo sentään niin nopee ole, että sun kanssa kisaan lähtisin, siin on vaan 1.7 inj.
        Ei sil ihan jalkoihin jää, mutta liki liippaa.

• rahtari1
        miukuli22 kirjoitti:

Ei mun volvo sentään niin nopee ole, että sun kanssa kisaan lähtisin, siin on vaan 1.7 inj.
        Ei sil ihan jalkoihin jää, mutta liki liippaa.

ruiku,mut volvos on vaan se vika että se on niin raskas auto sitä ku vähän keventäs ni kyllä lähtee,mut ei sil sunkaan volvolla jalkoihin jää tiedän kyl sen koneen

• miukuli22
        rahtari1 kirjoitti:

ruiku,mut volvos on vaan se vika että se on niin raskas auto sitä ku vähän keventäs ni kyllä lähtee,mut ei sil sunkaan volvolla jalkoihin jää tiedän kyl sen koneen

Koko kone tuossa välissä.
        Hämmästelin, että alkoi päivittää kesken kaiken.
        Sammutti vaan kylmästi koko ohjelman, ja sillo alkoi... Ettäs kehtas
        Mikä ruiku? En ole koskaan kuullutkaan. Älä vaan selitä mitään ruikulista, volvo pärähtää saman tien hesan suuntaan.... :)

• rahtari1
        miukuli22 kirjoitti:

Koko kone tuossa välissä.
        Hämmästelin, että alkoi päivittää kesken kaiken.
        Sammutti vaan kylmästi koko ohjelman, ja sillo alkoi... Ettäs kehtas
        Mikä ruiku? En ole koskaan kuullutkaan. Älä vaan selitä mitään ruikulista, volvo pärähtää saman tien hesan suuntaan.... :)

tänne meen kohta nukkuu ku aamulla aikanen herätys,nää kauniita unia heips

• miukuli22
        rahtari1 kirjoitti:

tänne meen kohta nukkuu ku aamulla aikanen herätys,nää kauniita unia heips

joka aamu klo 05.00 muuten en herää ennen töihin lähtöä, ja sit on volvo pöpelikössä ja mimmi lasaretissa.
        Enköhän mä täällä joka päivä ole, usein vain kuuntelulinjalla.
        Toivoisinpa saavani nukkua kuten sinä. OHHOH!!!

Soita sille Nukku-Jukalle, että saa tulla kippaamaan sen kottikärrykuorman unihiekkaa.
        Huomiseen, Öitä ja mukavat unoset sullekin.

• ..lähden nyt saunaan..

• rahtari1

pervokki,vai semmosta unta sä oot nähny mut ootko nähny viel unta niist lehdistä

• kippari1

viitaisi kippariin aikoinaan mut ero oli et mä haisin silloin aikoinaan romille;=)

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3985
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3618
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      40
      3107
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2528
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2377
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      44
      2075
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      46
      1949
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1748
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      29