paljastan salaisuuden

.. viime yönä.. luulin sitä uneksi mutta.. noh..

haltia herätti yöllä.. se oli pukeutunut vihreeseen hattuun ja takkiin ja polvihousuihin.. sillä oli pujoparta ja se oli huomatttavan pienikokoinen ja se poltti piippua ja haisi halvalle viskille..
se kuiskasi korvaani ja sanoi.. pervokki.. jos toteutat unelmasi.. tiedät kyllä minkä.. saat palkkioksi padallisen kultakolikoita..

tämän jälkeen nukahdin ja nyt oon miettinyt tätä hommaa.. mulla ON suunnitelmia mutta hmmm.. voiko haltioihin luottaa? varsinkaan sellasiin irlantilaistyyppisiin jotka haisee halvalle viskille?

21

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

      tasasen kiimanen jäbä.otetaas taas.

      • ..että kiimanen.. kyse oli mun unelmista ja eikös tuollaiset haltiat oo yleensä hyvän tahtosii vaikka ovatkin viinaan menevii ja muistaakseni toteuttavat vain kolme toivomusta?


      • AROSUSI-09
        pervokki kirjoitti:

        ..että kiimanen.. kyse oli mun unelmista ja eikös tuollaiset haltiat oo yleensä hyvän tahtosii vaikka ovatkin viinaan menevii ja muistaakseni toteuttavat vain kolme toivomusta?

        otetaas taas.


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        otetaas taas.

        ..taskumatissa on viron vägevää..


      • AROSUSI-09
        pervokki kirjoitti:

        ..taskumatissa on viron vägevää..

        ei o taskumattia.pitää taas kohta tonne terassille..juu nou...


    • miukuli22

      Sille haltialle, jos se vielä eksyy sun uniisi.
      Ota huomioon että meni syteen tai saveen, sä et joudu maksamaan sille haltialle padallista kultakolikoita. Joten rohkeasti vaan suunnitelmat toteutukseen, ties vaikka se olisi ollut tosissaan, ja melko varmaan olikin niin, minäkin olen tavannut kyseisen vihreän miehen joskus.

      • pervokki

        ..jos uskallan toteuttaa unelmani niin se vielä vippaa padallisen kultakolikoita.. aika reilu tarjous.. mutta miksi se juo halpaa viskii? kun sillä on varaa lahjoittaa kultakolikoita noin vain..


      • miukuli22
        pervokki kirjoitti:

        ..jos uskallan toteuttaa unelmani niin se vielä vippaa padallisen kultakolikoita.. aika reilu tarjous.. mutta miksi se juo halpaa viskii? kun sillä on varaa lahjoittaa kultakolikoita noin vain..

        Ajattelevat aina ensisiaisesti muita, toden-näköisesti se tarjosi minulle ne paremmat juotavat viikonvaihteessa, eikä se voinut käydä alkossa, kun oli sunnuntai.


      • miukuli22 kirjoitti:

        Ajattelevat aina ensisiaisesti muita, toden-näköisesti se tarjosi minulle ne paremmat juotavat viikonvaihteessa, eikä se voinut käydä alkossa, kun oli sunnuntai.

        ..no niinpä tietysti.. tuohan selvittää koko jutun.. jostainhan ne haltiatki viinat hankkii.. mistä lie kultarahat hankkinut..


      • miukuli22
        pervokki kirjoitti:

        ..no niinpä tietysti.. tuohan selvittää koko jutun.. jostainhan ne haltiatki viinat hankkii.. mistä lie kultarahat hankkinut..

        Kapteeni koukun keräämät aarteet yhdestä luolasta. Se yritti niillä ostaa sen saaren, missä se luola oli, mutta kun maanomistaja ei myynyt, niin se päätti kuluttaa ne rahat tarjoamalla padallista kaikille mukavimmille ihmisille joiden toiveita ja unelmia se oli kuullut.


      • rahtari1
        miukuli22 kirjoitti:

        Kapteeni koukun keräämät aarteet yhdestä luolasta. Se yritti niillä ostaa sen saaren, missä se luola oli, mutta kun maanomistaja ei myynyt, niin se päätti kuluttaa ne rahat tarjoamalla padallista kaikille mukavimmille ihmisille joiden toiveita ja unelmia se oli kuullut.

        kuis se sopii yhteen se volvo ja rokki


      • miukuli22
        rahtari1 kirjoitti:

        kuis se sopii yhteen se volvo ja rokki

        Todella hyvin, jos on tarpeeksi hyvät vahvistimet autossa, ettei jää ääni jälkeen, kun on ääntä nopeampi nopea volvo.

        No jopa vitsin murjasin...


      • rahtari1
        miukuli22 kirjoitti:

        Todella hyvin, jos on tarpeeksi hyvät vahvistimet autossa, ettei jää ääni jälkeen, kun on ääntä nopeampi nopea volvo.

        No jopa vitsin murjasin...

        volvo niin nopee,koska otetaan kisa,voi olla että mä pyörin kasii sun volvon ympärillä,tää oli vitsi


      • miukuli22
        rahtari1 kirjoitti:

        volvo niin nopee,koska otetaan kisa,voi olla että mä pyörin kasii sun volvon ympärillä,tää oli vitsi

        Ei mun volvo sentään niin nopee ole, että sun kanssa kisaan lähtisin, siin on vaan 1.7 inj.
        Ei sil ihan jalkoihin jää, mutta liki liippaa.


      • rahtari1
        miukuli22 kirjoitti:

        Ei mun volvo sentään niin nopee ole, että sun kanssa kisaan lähtisin, siin on vaan 1.7 inj.
        Ei sil ihan jalkoihin jää, mutta liki liippaa.

        ruiku,mut volvos on vaan se vika että se on niin raskas auto sitä ku vähän keventäs ni kyllä lähtee,mut ei sil sunkaan volvolla jalkoihin jää tiedän kyl sen koneen


      • miukuli22
        rahtari1 kirjoitti:

        ruiku,mut volvos on vaan se vika että se on niin raskas auto sitä ku vähän keventäs ni kyllä lähtee,mut ei sil sunkaan volvolla jalkoihin jää tiedän kyl sen koneen

        Koko kone tuossa välissä.
        Hämmästelin, että alkoi päivittää kesken kaiken.
        Sammutti vaan kylmästi koko ohjelman, ja sillo alkoi... Ettäs kehtas
        Mikä ruiku? En ole koskaan kuullutkaan. Älä vaan selitä mitään ruikulista, volvo pärähtää saman tien hesan suuntaan.... :)


      • rahtari1
        miukuli22 kirjoitti:

        Koko kone tuossa välissä.
        Hämmästelin, että alkoi päivittää kesken kaiken.
        Sammutti vaan kylmästi koko ohjelman, ja sillo alkoi... Ettäs kehtas
        Mikä ruiku? En ole koskaan kuullutkaan. Älä vaan selitä mitään ruikulista, volvo pärähtää saman tien hesan suuntaan.... :)

        tänne meen kohta nukkuu ku aamulla aikanen herätys,nää kauniita unia heips


      • miukuli22
        rahtari1 kirjoitti:

        tänne meen kohta nukkuu ku aamulla aikanen herätys,nää kauniita unia heips

        joka aamu klo 05.00 muuten en herää ennen töihin lähtöä, ja sit on volvo pöpelikössä ja mimmi lasaretissa.
        Enköhän mä täällä joka päivä ole, usein vain kuuntelulinjalla.
        Toivoisinpa saavani nukkua kuten sinä. OHHOH!!!

        Soita sille Nukku-Jukalle, että saa tulla kippaamaan sen kottikärrykuorman unihiekkaa.
        Huomiseen, Öitä ja mukavat unoset sullekin.


    • ..lähden nyt saunaan..

    • rahtari1

      pervokki,vai semmosta unta sä oot nähny mut ootko nähny viel unta niist lehdistä

    • kippari1

      viitaisi kippariin aikoinaan mut ero oli et mä haisin silloin aikoinaan romille;=)

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe