viime yönä

..en saanut nukuttuu.. onneksi haltia tuli mukanaan viron vägevää.. onneksi koska en ole koskaan oikein oppinut juomaan viskii..

siinä sitten juotiin ja juteltiin niitä näitä kunnes sammuin.. onneksi haltia oli jättänyt taskumattiin vielä lisää viron vägevää jota ooon tässä pikkusen juonut..
mutta saamaton en ole tänään ollut.. tappelin taas karviaispuskien kanssa ja sain keitettyy lisää karviaismehuu..
karviaisia vaan on niin jumalattomasti etten tiedä mitä niillä kaikilla teen.. tiskiallas on täynnä karviasiii vedessä lillumassa.. puskat on ihan punasina karviaisii..

19

860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raikas

      mulla on mustikkaa ja vattuja ja hilloja muttei karviaisia. Sano sille haltialle että tuo mulle valgiaa jos sillä on.

      Haltiaan kannattaa uskoa ja luottaa.

      • ..vois joo vaihtaa ja hmm ens kerran kun haltia tulee käymään täytyy kysyy olisko sillä ylimäärästä vägevää..


    • quistis

      puskasta nautittuna:o)) Niin meilkin tosi paljon marjoja...:o)))

      • ..karviaiset on kyllä hiukan töhnäisiä ja pölyisiä.. linnut käyny syömässä ja hämähäkit tehny seittii ja silleen mutta hyvii ovat.. suosittelen kyllä huuhteluu..


      • XNeitiX

        Kyl meikäläinen ku maisto puskast kerran karviaist niin sai makunystyrät kyytiä..
        Ilmeitä oli viiskytviis minuutin sisäl mut söin perkule uhalla sen..
        Ei miun marja laisinkaa.. ;)


    • Doe-01

      saa tehtyä jonkinlaista kotiviiniä?

      Ja joskus voisit lähettää sen haltijan meikäläisenkin kämpillä poikkeamaan;)

      • ..tehdä myöskin kotiviinii.. onhan mulla pelit ja vehkeet.. tosin ilmalukosta puuttuu korkki.. no kai sen jollain voi korvata.. ja lämpömittari on hävinnyt kuin myös alkoholimittari..

        ensi tilassa hankin kotiviinipakkauksen ja teen ihan virallista viinii..

        jos sulla on hyviä ideoita ja toteuttamiskelpoisia suunnitelmia voi olla että haltia ilmestyy sullekin ja tarjoaa padan täynnä kultarahoja ja viron vägevää..


      • Doe-01
        pervokki kirjoitti:

        ..tehdä myöskin kotiviinii.. onhan mulla pelit ja vehkeet.. tosin ilmalukosta puuttuu korkki.. no kai sen jollain voi korvata.. ja lämpömittari on hävinnyt kuin myös alkoholimittari..

        ensi tilassa hankin kotiviinipakkauksen ja teen ihan virallista viinii..

        jos sulla on hyviä ideoita ja toteuttamiskelpoisia suunnitelmia voi olla että haltia ilmestyy sullekin ja tarjoaa padan täynnä kultarahoja ja viron vägevää..

        se korkki ja mittari löydy lähimmästä marketista.Tässä vielä vähän lisävirkkejä..kertaus on opintojen äiti,kuten varmaan tiedät;) http://koti.mbnet.fi/ajp47/kotiviini.htm
        http://www.uusikaupunki.fi/~ertotter/kotiviini.htm



      • Doe-01
        pervokki kirjoitti:

        ..eiköhän oo varaa ostaa noit mittareita hja vaikka uusi vesilukko.. ja samalla han voin käydä kotiviinikaupan naapurissa kasntikses tuopilla.. ehehehee..

        yksi kaveri myy kotiviiniä..4€ kolmenvartin pullo,ja prossuja jotain 20..;)


      • Doe-01 kirjoitti:

        yksi kaveri myy kotiviiniä..4€ kolmenvartin pullo,ja prossuja jotain 20..;)

        ..en tee rähinälitkuu.. kuunnoion viinii ja se tulee varmaan maksaa 5 euroo kolmen vartin pullo.. näin se vaan on.. enen sain rähinälitkusta 5 euroo pullo..


      • Doe-01
        pervokki kirjoitti:

        ..en tee rähinälitkuu.. kuunnoion viinii ja se tulee varmaan maksaa 5 euroo kolmen vartin pullo.. näin se vaan on.. enen sain rähinälitkusta 5 euroo pullo..

        kyllähän näis lähiöissä kaikkee litkua kaupataan..esim.1½ litran muovipänikkä kiljua 3,50 egee..höh..


    • AROSUSI-09

      niillä oli jotain tärkeää asiaa,mikä nyt on unohtunut...

      • ..homma jos et muista.. haltioilla onkuulemma aina tärkeetä ja hyödylllistä kerrottavaa.. tai ehnä näit vain harhoja tai smurffeja.. smurffit on kovii laulaa ja ihan sinisii.. en sit tiedä mitä hyötyy niistä on..


      • AROSUSI-09
        pervokki kirjoitti:

        ..homma jos et muista.. haltioilla onkuulemma aina tärkeetä ja hyödylllistä kerrottavaa.. tai ehnä näit vain harhoja tai smurffeja.. smurffit on kovii laulaa ja ihan sinisii.. en sit tiedä mitä hyötyy niistä on..

        on oltava joku tarkoitus...smurffeillakin on varmasti tärkeä paikkansa evoluutiossa...haluaisin uskoa näin...aika pelottavia olentoja...


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        on oltava joku tarkoitus...smurffeillakin on varmasti tärkeä paikkansa evoluutiossa...haluaisin uskoa näin...aika pelottavia olentoja...

        ..pienii ja kalmansinisii.. mut ,,tun hyvii laulaa oikeesti ne on levyttä hitteja ysäriltä lähtien..


      • AROSUSI-09
        pervokki kirjoitti:

        ..pienii ja kalmansinisii.. mut ,,tun hyvii laulaa oikeesti ne on levyttä hitteja ysäriltä lähtien..

        on kans näitä asioita,mitä tiede ei pysty selittämään...joskus olen saadakseni itseni sängystä ylös saattanut itseni raivohulluksi ajattelemalla niitä olentoja korvanjuureen vinkumaan...arghh...


      • AROSUSI-09 kirjoitti:

        on kans näitä asioita,mitä tiede ei pysty selittämään...joskus olen saadakseni itseni sängystä ylös saattanut itseni raivohulluksi ajattelemalla niitä olentoja korvanjuureen vinkumaan...arghh...

        ..on hyvää ja jusrt smurffit kuussa hyppelee kun painocvoima villitsee tai hallitse tai jotain.. smurffit kuussa biisi..


      • AROSUSI-09
        pervokki kirjoitti:

        ..on hyvää ja jusrt smurffit kuussa hyppelee kun painocvoima villitsee tai hallitse tai jotain.. smurffit kuussa biisi..

        niilläkin oli joku kuu-biisi ja nekin oli aika ufoja...uuhh...


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe