Siis, tänään on epäonnenpäivä!!!!
Voin kertoo miksi.
Kerran sähköpostiini tuli viesti: saat ilmaisen cd:n, jos liityt music clubiin. Vähäaivoisena liityin siihen. Siinä viestissä vaan sanottiin, että lähetä meille nimesi, osoite.. jne.
Parin viikon päästä tuli cd, ilmainen tietenkin.
Olin kyllä hiukan iloinen, vaikka cd:llä oli surkeeta musaa.
Tänään, 16.8.05, postiluukku kolahti jälleen. Taas uusi cd. Hieman ihmettelin, että miksi ne ilmaisia cd-levyjä jakelee.
Tällä kertaa tuli muutakin, nimittäin lasku.
MITÄ ******???!!! Mähän en tilannut mitään!!!
Menin nettiin ja kirjoitin asiakaspalvelukseen.
Ne vastasivat näin: Ensimmäinen cd oli liittymislahja, jonka saat ilmaiseksi, vain jos tilaat 3!!!!!???? muuta cd:tä. (ja en todellakaan aio tilata enempää)
Joka kuukausi tulee kuukauden levy, joka lisätään ostoskoriin automaattisesti!!!! Eli tulee kotiin pyytämättä.
HELVETIN PASKA SAATANA!! Siis, nyt joudun maksamaan ekan ja toisen cd:eet!!! Yhteensä 40
Olisin voinut palauttaa, mutta olin ehtinyt jo avaamaan kummatkin pakkaukset.
Arvatkaa, miten PALJON POTUTTAA????!!!
KIROAN KOKO CLUBIN!!!!!!! saatana miten mä vihaan teitä ja mä tapan teidän hitaasti mun fileerausveitsellä mun unissani ja sen lisäksi.....
Haista P. Music club !!!
5
445
Vastaukset
- werneri turska
ootko vähän juntti? tässä maailmassa ei oo semmosta asiaa mistä ei pitäs maksaa... ja ne kuukausittain ilmestyvät levyt pystyy peruttaa ja vaikka ei muistais peruttaa ja vielä avaaki sen paketin niin silti pystyy lähettää takas... niin minä oon aina tehny... oon ollu siinä paska clubissa varmaan 3 vuotta enkä oo ikinä tilannu mitään...
- lydel90
Tiedetään, tiedetään. Jos oon juntti, niin sitten olen. Mut mä pidän sitä ennemmin pahana mokana. Se mitä juntti tekee, niin siitä se sitten oppii.
- ...
sulla oli vain huono tuuri, kun juuri noin huonoon kerhoon liityit.
- ...
kannattaa olla VIHAINEN :D
Hyvä varoitus meille muille... Oliko se Fazerin Music Club? - lydel90
joo, niinpä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865