Haista P. Music club !!!

lydel90

Siis, tänään on epäonnenpäivä!!!!
Voin kertoo miksi.

Kerran sähköpostiini tuli viesti: saat ilmaisen cd:n, jos liityt music clubiin. Vähäaivoisena liityin siihen. Siinä viestissä vaan sanottiin, että lähetä meille nimesi, osoite.. jne.

Parin viikon päästä tuli cd, ilmainen tietenkin.
Olin kyllä hiukan iloinen, vaikka cd:llä oli surkeeta musaa.

Tänään, 16.8.05, postiluukku kolahti jälleen. Taas uusi cd. Hieman ihmettelin, että miksi ne ilmaisia cd-levyjä jakelee.

Tällä kertaa tuli muutakin, nimittäin lasku.
MITÄ ******???!!! Mähän en tilannut mitään!!!
Menin nettiin ja kirjoitin asiakaspalvelukseen.

Ne vastasivat näin: Ensimmäinen cd oli liittymislahja, jonka saat ilmaiseksi, vain jos tilaat 3!!!!!???? muuta cd:tä. (ja en todellakaan aio tilata enempää)
Joka kuukausi tulee kuukauden levy, joka lisätään ostoskoriin automaattisesti!!!! Eli tulee kotiin pyytämättä.

HELVETIN PASKA SAATANA!! Siis, nyt joudun maksamaan ekan ja toisen cd:eet!!! Yhteensä 40
Olisin voinut palauttaa, mutta olin ehtinyt jo avaamaan kummatkin pakkaukset.

Arvatkaa, miten PALJON POTUTTAA????!!!

KIROAN KOKO CLUBIN!!!!!!! saatana miten mä vihaan teitä ja mä tapan teidän hitaasti mun fileerausveitsellä mun unissani ja sen lisäksi.....

5

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werneri turska

ootko vähän juntti? tässä maailmassa ei oo semmosta asiaa mistä ei pitäs maksaa... ja ne kuukausittain ilmestyvät levyt pystyy peruttaa ja vaikka ei muistais peruttaa ja vielä avaaki sen paketin niin silti pystyy lähettää takas... niin minä oon aina tehny... oon ollu siinä paska clubissa varmaan 3 vuotta enkä oo ikinä tilannu mitään...

• lydel90

Tiedetään, tiedetään. Jos oon juntti, niin sitten olen. Mut mä pidän sitä ennemmin pahana mokana. Se mitä juntti tekee, niin siitä se sitten oppii.

• ...

sulla oli vain huono tuuri, kun juuri noin huonoon kerhoon liityit.

• ...

kannattaa olla VIHAINEN :D

Hyvä varoitus meille muille... Oliko se Fazerin Music Club?

• lydel90

joo, niinpä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7221
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2126
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe