Haista P. Music club !!!

lydel90

Siis, tänään on epäonnenpäivä!!!!
Voin kertoo miksi.

Kerran sähköpostiini tuli viesti: saat ilmaisen cd:n, jos liityt music clubiin. Vähäaivoisena liityin siihen. Siinä viestissä vaan sanottiin, että lähetä meille nimesi, osoite.. jne.

Parin viikon päästä tuli cd, ilmainen tietenkin.
Olin kyllä hiukan iloinen, vaikka cd:llä oli surkeeta musaa.

Tänään, 16.8.05, postiluukku kolahti jälleen. Taas uusi cd. Hieman ihmettelin, että miksi ne ilmaisia cd-levyjä jakelee.

Tällä kertaa tuli muutakin, nimittäin lasku.
MITÄ ******???!!! Mähän en tilannut mitään!!!
Menin nettiin ja kirjoitin asiakaspalvelukseen.

Ne vastasivat näin: Ensimmäinen cd oli liittymislahja, jonka saat ilmaiseksi, vain jos tilaat 3!!!!!???? muuta cd:tä. (ja en todellakaan aio tilata enempää)
Joka kuukausi tulee kuukauden levy, joka lisätään ostoskoriin automaattisesti!!!! Eli tulee kotiin pyytämättä.

HELVETIN PASKA SAATANA!! Siis, nyt joudun maksamaan ekan ja toisen cd:eet!!! Yhteensä 40
Olisin voinut palauttaa, mutta olin ehtinyt jo avaamaan kummatkin pakkaukset.

Arvatkaa, miten PALJON POTUTTAA????!!!

KIROAN KOKO CLUBIN!!!!!!! saatana miten mä vihaan teitä ja mä tapan teidän hitaasti mun fileerausveitsellä mun unissani ja sen lisäksi.....

5

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • werneri turska

      ootko vähän juntti? tässä maailmassa ei oo semmosta asiaa mistä ei pitäs maksaa... ja ne kuukausittain ilmestyvät levyt pystyy peruttaa ja vaikka ei muistais peruttaa ja vielä avaaki sen paketin niin silti pystyy lähettää takas... niin minä oon aina tehny... oon ollu siinä paska clubissa varmaan 3 vuotta enkä oo ikinä tilannu mitään...

      • lydel90

        Tiedetään, tiedetään. Jos oon juntti, niin sitten olen. Mut mä pidän sitä ennemmin pahana mokana. Se mitä juntti tekee, niin siitä se sitten oppii.


    • ...

      sulla oli vain huono tuuri, kun juuri noin huonoon kerhoon liityit.

      • ...

        kannattaa olla VIHAINEN :D

        Hyvä varoitus meille muille... Oliko se Fazerin Music Club?


      • lydel90

        joo, niinpä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe