Viimeinen niitti...

kulkee

Ei Suomen oikeuslaitos turhaan syytä,..Tyynyliinasta on saatu DNA-todiste.

Katsotaan,..kauanko pyristelee,...mitä kovemmin panee hanttiin, sitä pitävämmin koukku on kiinni,..vaikka olisikin vähän ruosteinen!

13

747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis onko tamperelaismiehen tyynyliinasta saatu todiste, että hän on syyllistynyt internetissä jumalanpilkkaan?
      Vai kenties Nils Gustafssonin tyynyliinasta?

      Vai onko jopa niin, että Gustafsson ja jumalaa pilkkaava tamperelaismies olisi yksi ja sama henkilö???

      • keiju_

        Valtion pesulasta löytyi tyynyliina, jossa ollut hius todennettiin kuuluvan dna-testein NG:lle. Eli NG on siis ollut polliisin tutkintovankilassa.

        Toisaalta NG on antanut lausunnon joka tekee kaikki spekulaation hänen syyllisyydestään naurunalaiseksi. Eli tuo kuulu: "Olen syytön ja sillä sipuli".


      • kulkee
        keiju_ kirjoitti:

        Valtion pesulasta löytyi tyynyliina, jossa ollut hius todennettiin kuuluvan dna-testein NG:lle. Eli NG on siis ollut polliisin tutkintovankilassa.

        Toisaalta NG on antanut lausunnon joka tekee kaikki spekulaation hänen syyllisyydestään naurunalaiseksi. Eli tuo kuulu: "Olen syytön ja sillä sipuli".

        Tiedä olevansa koukussa, ennenkuin on liian myöhäistä.
        Missä tyynyliina oli löydettäessä,..ei kai Tampereella?


      • kulkee kirjoitti:

        Tiedä olevansa koukussa, ennenkuin on liian myöhäistä.
        Missä tyynyliina oli löydettäessä,..ei kai Tampereella?

        Tarkoitatko tässä nyt niitä kaloja, joita se pikkupoika oli silloin Bodom-järvellä onkimassa?
        Onko hän jumalaa pilkkaavan tamperelaismiehen sukulaisia?


      • kulkee
        dj-marco kirjoitti:

        Tarkoitatko tässä nyt niitä kaloja, joita se pikkupoika oli silloin Bodom-järvellä onkimassa?
        Onko hän jumalaa pilkkaavan tamperelaismiehen sukulaisia?

        Teltan paikkaan jossa on verinen ja spermainen tyynyliina?
        Vihreässä maastossa tällainen on jätekasa jota kaihdetaan ja lähdetään esim. Aivan muun järven rannalle, tai ainakin mahdollisimman kauas.


      • kulkee kirjoitti:

        Teltan paikkaan jossa on verinen ja spermainen tyynyliina?
        Vihreässä maastossa tällainen on jätekasa jota kaihdetaan ja lähdetään esim. Aivan muun järven rannalle, tai ainakin mahdollisimman kauas.

        Minkä järven rannalla tuollainen leirintäalue on?
        Taitaa kyllä SF-luokitus paikalla tipahtaa.


      • kulkee
        dj-marco kirjoitti:

        Minkä järven rannalla tuollainen leirintäalue on?
        Taitaa kyllä SF-luokitus paikalla tipahtaa.

        Sertifikaateista,..joka elää, se kokee.

        Valitettavasti joudun nyt poistumaan "koneelta", mutta monta on pohdiskelijaa,..tämä on minun.


    • sari

      Missä näin on sanottu? Eikös se niin ollut, että tyynyliinasta oli löydetty sillon aikoinaan jonkun tuntemattoman ihmisen verta ja nyt verta ei olekaan? Kuulemma veriset kohdat poliisit sillon joskus leikanneet pois.

      • työn jälki

        Eipäs kun tuntemattoman hepun spermaa. Tyttö oli käyttänyt tyynyliinaa kuukautissiteenä.


      • että onko tämän keskustelun aihe tamperelaismiehen väitetty jumalanpilkka, Bodom-järven surmat vai kenties joku aivan muu juttu?

        Vai tyynyliinat Suomen poliisin todisteina noin yleensä?


      • sari
        työn jälki kirjoitti:

        Eipäs kun tuntemattoman hepun spermaa. Tyttö oli käyttänyt tyynyliinaa kuukautissiteenä.

        siis juuri näin


      • kulkee

        Astmannin perillisiltä otettu DNA-näyte,..ei ole heiltä peräisin. Piste.


      • juuri
        dj-marco kirjoitti:

        että onko tämän keskustelun aihe tamperelaismiehen väitetty jumalanpilkka, Bodom-järven surmat vai kenties joku aivan muu juttu?

        Vai tyynyliinat Suomen poliisin todisteina noin yleensä?

        niin.......DORKA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe