..pilvissä ja sukellan rakkauden valtamereen.. toivon mukaan en lyö päätäni pohjaan..
aurinko paistaa.. smurffit korjaavat maakellarii.. ullakolla on hiljasta.. luomisvimma polttaa..
tänään on hyvä päivä..
leijun
23
706
Vastaukset
- Carmencita
kypärä päähän jos käy nii pahasti että karahdat vahingossa kiville, ei tule kuhmua päähän ja paranet paljon nopeammin. ;-))
..ottaa riski.. tässä tapauksessa..muuten jää kaikesta kivasta paitsi.. hyvät ovat enteet kuitenkin..
- Carmencita
pervokki kirjoitti:
..ottaa riski.. tässä tapauksessa..muuten jää kaikesta kivasta paitsi.. hyvät ovat enteet kuitenkin..
on elämässä otettava,jos mielii saada jotain.
Toivotaan ettei salakareja tiellesi eksy, ja saat pitää pääsi sileänä. ;-))
- rahtari1
kiertää ekaks poiut kaukaaja mitäs ohjelmaa huomenna on
- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..huomisesta.. ajatukset kaukana kaljasta..
auttaks sua se kypärä oon meinaa ite kokeillu ja kyllä kajuutassa vaan sumeni
rahtari1 kirjoitti:
auttaks sua se kypärä oon meinaa ite kokeillu ja kyllä kajuutassa vaan sumeni
..oli varmaan liian tiukka.. veri ei kierrä päässä..
mulla on sen verran pehmyt pää etten kypärää tartte..- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..oli varmaan liian tiukka.. veri ei kierrä päässä..
mulla on sen verran pehmyt pää etten kypärää tartte..oot tietysti sitä viikonloppusin kolhinu jo niin paljon ettei tommoset pinet kolinat enää pysty siihen
rahtari1 kirjoitti:
oot tietysti sitä viikonloppusin kolhinu jo niin paljon ettei tommoset pinet kolinat enää pysty siihen
..joo tai mulla onn niinsanottu kumipää..
- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..joo tai mulla onn niinsanottu kumipää..
harrasta maalaamista kun mä ajattelin paljonko otat jos maalaat mun kasvoista pilakuvan tai niistähän tulee automaattisesti jo niinkun pilakuva
rahtari1 kirjoitti:
harrasta maalaamista kun mä ajattelin paljonko otat jos maalaat mun kasvoista pilakuvan tai niistähän tulee automaattisesti jo niinkun pilakuva
..riippuu maalauksen koosta ja pohjamateriaalista.. pilakuva vai.. no se ehkä onnistuis paremmin kuin joku tavallinen realistinen muotokuva.. voin kokeilla mut ei mielellään alle 50 euron kun tahtois saada vähän voittookin..
- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..riippuu maalauksen koosta ja pohjamateriaalista.. pilakuva vai.. no se ehkä onnistuis paremmin kuin joku tavallinen realistinen muotokuva.. voin kokeilla mut ei mielellään alle 50 euron kun tahtois saada vähän voittookin..
tietää,mä harkitsen asiaa tarkemmin ja pannaan semmonen pilakuva sitte ku mä oon päättäny
rahtari1 kirjoitti:
tietää,mä harkitsen asiaa tarkemmin ja pannaan semmonen pilakuva sitte ku mä oon päättäny
..asia on selvä..
Tänään on hyvä päivä....:))
..älyttömän loistava päivä..mutta miksi en luo kun luomisvimma on? miksi oon vielä huuhaalla? hmmm
pervokki kirjoitti:
..älyttömän loistava päivä..mutta miksi en luo kun luomisvimma on? miksi oon vielä huuhaalla? hmmm
sä oot täällä sen takia koska olet meistä riippuvainen... Päivän annos huuhaata lisää sun luomisvimmaa....;))
BBrunetti kirjoitti:
sä oot täällä sen takia koska olet meistä riippuvainen... Päivän annos huuhaata lisää sun luomisvimmaa....;))
..nyt tarpeeksi ja menen maalaamaan.. mutta palaan kyllä takaisin..
pervokki kirjoitti:
..nyt tarpeeksi ja menen maalaamaan.. mutta palaan kyllä takaisin..
pervokki....:))
- Varasusi
...usko ny,ne o halluja...mut kiva juttu,jos olet rakastunut.Mä olen yhden kerran elämässäni...silleen DEEP...sitä muistellessa jaksaa elää.
- AROSUSI-09
pervokki kirjoitti:
..ennenmmin smurrffeihin kuin siihen että kellarini korjaantuu itsestään..
ehkä mun pitäs vaan yrittää olla mieliks tai jotain..?Nojoo...ai teillä oikeesti o kellariremppa..?:)
AROSUSI-09 kirjoitti:
ehkä mun pitäs vaan yrittää olla mieliks tai jotain..?Nojoo...ai teillä oikeesti o kellariremppa..?:)
..kellarin katto romahti joku aika sitten ja mä muutin ullakolle.. piha on sinisenä smurffeja korjaamassa kellarii..
onhan nuo avuliaita nuo pikku peikot penteleet.. pitää varoo vaan vähän ettei humalapäissään tallo niitä..- AROSUSI-09
pervokki kirjoitti:
..kellarin katto romahti joku aika sitten ja mä muutin ullakolle.. piha on sinisenä smurffeja korjaamassa kellarii..
onhan nuo avuliaita nuo pikku peikot penteleet.. pitää varoo vaan vähän ettei humalapäissään tallo niitä..ilmeisesti asut vanhemmassa ok-talossa...niissä noita lahovaurio-ongelmia..?
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
