..pilvissä ja sukellan rakkauden valtamereen.. toivon mukaan en lyö päätäni pohjaan..
aurinko paistaa.. smurffit korjaavat maakellarii.. ullakolla on hiljasta.. luomisvimma polttaa..
tänään on hyvä päivä..
leijun
23
688
Vastaukset
- Carmencita
kypärä päähän jos käy nii pahasti että karahdat vahingossa kiville, ei tule kuhmua päähän ja paranet paljon nopeammin. ;-))
..ottaa riski.. tässä tapauksessa..muuten jää kaikesta kivasta paitsi.. hyvät ovat enteet kuitenkin..
- Carmencita
pervokki kirjoitti:
..ottaa riski.. tässä tapauksessa..muuten jää kaikesta kivasta paitsi.. hyvät ovat enteet kuitenkin..
on elämässä otettava,jos mielii saada jotain.
Toivotaan ettei salakareja tiellesi eksy, ja saat pitää pääsi sileänä. ;-))
- rahtari1
kiertää ekaks poiut kaukaaja mitäs ohjelmaa huomenna on
- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..huomisesta.. ajatukset kaukana kaljasta..
auttaks sua se kypärä oon meinaa ite kokeillu ja kyllä kajuutassa vaan sumeni
rahtari1 kirjoitti:
auttaks sua se kypärä oon meinaa ite kokeillu ja kyllä kajuutassa vaan sumeni
..oli varmaan liian tiukka.. veri ei kierrä päässä..
mulla on sen verran pehmyt pää etten kypärää tartte..- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..oli varmaan liian tiukka.. veri ei kierrä päässä..
mulla on sen verran pehmyt pää etten kypärää tartte..oot tietysti sitä viikonloppusin kolhinu jo niin paljon ettei tommoset pinet kolinat enää pysty siihen
rahtari1 kirjoitti:
oot tietysti sitä viikonloppusin kolhinu jo niin paljon ettei tommoset pinet kolinat enää pysty siihen
..joo tai mulla onn niinsanottu kumipää..
- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..joo tai mulla onn niinsanottu kumipää..
harrasta maalaamista kun mä ajattelin paljonko otat jos maalaat mun kasvoista pilakuvan tai niistähän tulee automaattisesti jo niinkun pilakuva
rahtari1 kirjoitti:
harrasta maalaamista kun mä ajattelin paljonko otat jos maalaat mun kasvoista pilakuvan tai niistähän tulee automaattisesti jo niinkun pilakuva
..riippuu maalauksen koosta ja pohjamateriaalista.. pilakuva vai.. no se ehkä onnistuis paremmin kuin joku tavallinen realistinen muotokuva.. voin kokeilla mut ei mielellään alle 50 euron kun tahtois saada vähän voittookin..
- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..riippuu maalauksen koosta ja pohjamateriaalista.. pilakuva vai.. no se ehkä onnistuis paremmin kuin joku tavallinen realistinen muotokuva.. voin kokeilla mut ei mielellään alle 50 euron kun tahtois saada vähän voittookin..
tietää,mä harkitsen asiaa tarkemmin ja pannaan semmonen pilakuva sitte ku mä oon päättäny
rahtari1 kirjoitti:
tietää,mä harkitsen asiaa tarkemmin ja pannaan semmonen pilakuva sitte ku mä oon päättäny
..asia on selvä..
Tänään on hyvä päivä....:))
..älyttömän loistava päivä..mutta miksi en luo kun luomisvimma on? miksi oon vielä huuhaalla? hmmm
pervokki kirjoitti:
..älyttömän loistava päivä..mutta miksi en luo kun luomisvimma on? miksi oon vielä huuhaalla? hmmm
sä oot täällä sen takia koska olet meistä riippuvainen... Päivän annos huuhaata lisää sun luomisvimmaa....;))
BBrunetti kirjoitti:
sä oot täällä sen takia koska olet meistä riippuvainen... Päivän annos huuhaata lisää sun luomisvimmaa....;))
..nyt tarpeeksi ja menen maalaamaan.. mutta palaan kyllä takaisin..
pervokki kirjoitti:
..nyt tarpeeksi ja menen maalaamaan.. mutta palaan kyllä takaisin..
pervokki....:))
- Varasusi
...usko ny,ne o halluja...mut kiva juttu,jos olet rakastunut.Mä olen yhden kerran elämässäni...silleen DEEP...sitä muistellessa jaksaa elää.
- AROSUSI-09
pervokki kirjoitti:
..ennenmmin smurrffeihin kuin siihen että kellarini korjaantuu itsestään..
ehkä mun pitäs vaan yrittää olla mieliks tai jotain..?Nojoo...ai teillä oikeesti o kellariremppa..?:)
AROSUSI-09 kirjoitti:
ehkä mun pitäs vaan yrittää olla mieliks tai jotain..?Nojoo...ai teillä oikeesti o kellariremppa..?:)
..kellarin katto romahti joku aika sitten ja mä muutin ullakolle.. piha on sinisenä smurffeja korjaamassa kellarii..
onhan nuo avuliaita nuo pikku peikot penteleet.. pitää varoo vaan vähän ettei humalapäissään tallo niitä..- AROSUSI-09
pervokki kirjoitti:
..kellarin katto romahti joku aika sitten ja mä muutin ullakolle.. piha on sinisenä smurffeja korjaamassa kellarii..
onhan nuo avuliaita nuo pikku peikot penteleet.. pitää varoo vaan vähän ettei humalapäissään tallo niitä..ilmeisesti asut vanhemmassa ok-talossa...niissä noita lahovaurio-ongelmia..?
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi644042Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803680- 423185
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192558Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522196- 482035
- 471768
- 361710
- 301566