Onko kellään kokemuksia noista PSI teholastuista, olen aatellu ostaa sellaisen ja nyt haluaisin vaan kuulla yleisen mielipiteen tuosta lastusta
PSI Teholastu
20
15029
Vastaukset
- asiallisesti
tehostava ???????
Tarkoititko psi-tehoboxeja ?
PSI:ssä vaan huijatan konetta parissa tehoanostavassa kohteessa, houkuttimena halpa hinta verrattuna softaamiseen tai ns. lastuttamiseen !
3x rahaa kiinni enemmän ja vie kunnon pajalle !
mm. : www.turbotec.com- Opelixi
mikähän huijari minä olen, jos olen ostamassa tuollaista, http://www.eurovanne.fi/tuningboxit.htm , tuolta voit kahtoa että onko ne niin halpoja noi PSI:n Tehoboxit, jos mun kotteroon maksaa tuommonen 650 egee, niin en viitti ainakaan lisää panostaa, jos sulla on panostaa vielä mokomaan pötikkään enemmän niin anna palaa
- elpaso
Opelixi kirjoitti:
mikähän huijari minä olen, jos olen ostamassa tuollaista, http://www.eurovanne.fi/tuningboxit.htm , tuolta voit kahtoa että onko ne niin halpoja noi PSI:n Tehoboxit, jos mun kotteroon maksaa tuommonen 650 egee, niin en viitti ainakaan lisää panostaa, jos sulla on panostaa vielä mokomaan pötikkään enemmän niin anna palaa
samaan hintaan saa uudet ohjelmat boksiin, saa kyl enemmän tehoa ja vääntöä.
- pauliina
elpaso kirjoitti:
samaan hintaan saa uudet ohjelmat boksiin, saa kyl enemmän tehoa ja vääntöä.
minäkin haluun lisää tehoa dieseliini. Kiitos
- mie vuan
Opelixi kirjoitti:
Karalalla kuin 650e ja se on kunnolla toimiva lastu eikä mikään humppa boxi. Mulla on ollu opelissa ko. boxi kiinni ja en ollut tyytyväinen. Tasaisessa ajossa auto hivenen nyki.
- nyt tietää
Asennutin juuri omaan D5 Volvoon PSI boxin ja asentaja näytti miten paljon siinä on tavaraa sisällä. On kuulemma markkinoiden ainoa digitaalinen boxi eikä mikään vastussäädin niikuin nuo halvat "tikkuaskit". PSIn tehot eivät varmaankaan häviä huollon ECU päivityksessä niinkuin nuo "lastutukset" ja senhän voi aina myöskin myydä kun vaihtaa autoa.
- asiakas456
mie vuan kirjoitti:
Karalalla kuin 650e ja se on kunnolla toimiva lastu eikä mikään humppa boxi. Mulla on ollu opelissa ko. boxi kiinni ja en ollut tyytyväinen. Tasaisessa ajossa auto hivenen nyki.
Halvimmat PSi tehoyksiköt löydät www.vmautojakone.fi sieltä saa asennuksen myös
- volkkaririini
Tuli jopa enempi tehoa kuin luvattiin eli yli 20%
psi-boxilla.
Kone oli 2,5 tdi VW- lio...
Lisäboksit, lisämuistit, tehoyksiköt ym.. ovat moottorin ohjauksen johtosarjaan lisättäviä yksinkertaisia nopeasti asennettavia komponentteja joiden tarkoituksena on muuttaa ja välittää ohjainlaiteelle virheellistä tietoa moottorin kuormitustilasta.
Esimerkki: EDC-jakajapumpun syöttömäärää säädellään ohjainlaitteelta tulevalla virtamäärällä. Jotta ohjainlaite voi hallita syöttömäärää tulee ohjainlaitteen saada tieto jakajapumpun antamasta syöttömäärästä.
Syöttömäärään suhteessa olevaa ja takaisin kytkettyä jännitetasoa muuntamalla voidaan lisätä syöttömäärää ja sitä kautta moottoritehoa.
Lisäbokseilla voidaan lisätä karkeasti syöttömäärää koko kierroslukualueella, mutta ei ahtopainetta EGR-ventiilin toimintaa, ruiskutusennakkoa ym. ohjainlaitteen hienosäätämiä toimintoja.
ELI VÄLTTÄKÄÄ NÄITÄ JA VIEKÄÄ KUNNON LASTUVIRITYSPAJALLE ! - ihmettelevä
lio... kirjoitti:
Lisäboksit, lisämuistit, tehoyksiköt ym.. ovat moottorin ohjauksen johtosarjaan lisättäviä yksinkertaisia nopeasti asennettavia komponentteja joiden tarkoituksena on muuttaa ja välittää ohjainlaiteelle virheellistä tietoa moottorin kuormitustilasta.
Esimerkki: EDC-jakajapumpun syöttömäärää säädellään ohjainlaitteelta tulevalla virtamäärällä. Jotta ohjainlaite voi hallita syöttömäärää tulee ohjainlaitteen saada tieto jakajapumpun antamasta syöttömäärästä.
Syöttömäärään suhteessa olevaa ja takaisin kytkettyä jännitetasoa muuntamalla voidaan lisätä syöttömäärää ja sitä kautta moottoritehoa.
Lisäbokseilla voidaan lisätä karkeasti syöttömäärää koko kierroslukualueella, mutta ei ahtopainetta EGR-ventiilin toimintaa, ruiskutusennakkoa ym. ohjainlaitteen hienosäätämiä toimintoja.
ELI VÄLTTÄKÄÄ NÄITÄ JA VIEKÄÄ KUNNON LASTUVIRITYSPAJALLE !Voisitko kertoa ja mistä. mikä hyvä ja lähellä Hesaa ja onko kokemusta
- kokeile
ihmettelevä kirjoitti:
Voisitko kertoa ja mistä. mikä hyvä ja lähellä Hesaa ja onko kokemusta
http:http://www.wdracing.net/upsolute.htm//www.upsolute.com/
Hinta. 399€ - Opelixi
kokeile kirjoitti:
http:http://www.wdracing.net/upsolute.htm//www.upsolute.com/
Hinta. 399€jahas, aika hyvin lupaa toi Upsolute lisää heppoja ja vääntöä, hintakaan ei vaikuta kovinkaan pahalta, noh mutta onkos kellään sitten kokemusta noista Upsoluten lastuista ???????????
- Alpo
VW 2,5tdi tranporterissa tehopoksi toimi ja ei toiminu. Tässä versiossa säädöt ilmeisesti vaeltelivat, koska välillä teho-eroa ei huomannut, välillä vaikutus oli tosi iso. Suureen tehomäärään liittyi mahtava savutus ja auton sammuminen liikennevaloissa. Myös moottorivika valo syttyi usein kojelautaan. En lopulta uskaltanut pitää poksia päällä (katkaisin kojelaudassa). Nyt kuitenkin tekisi mieli uuteen pieneen diesel corollaan kokeilla. Mitenkähän vaikuttaa takuuseen? Kuka tietää.
- Opelixi
sulla se PSI:n boxi vaiko tuon Upsoluten ??????
- myönnän
mutta itse kiertäisin kaukaa auton, josta tietäisin, että se on lastutettu tai muuten "kepulikonstein" viritetty.
Kuulostaa vähän hauskalta mitä kerroit. Välillä tehot huomaa ja välillä savuttaa niin saatanasti... mitähän mahtaa kone tykätä tuollaisesta? Vielä toi sammuminen liikennevaloihin, huh. Dieseliä kun on niin prkl vaikea muutenkin sammuttaa "vahingossa", verrattaen bensavehkeeseen. - värinen
minkä merkkinen tai värinen tuo boxi mahtoi olla?? Itellä oli ostettaessa sellainen musta jossa ei ollut mitään merkkiä ja se antoi pääasiassa pelkkää sauhua.
- mahdollinen ostaja
värinen kirjoitti:
minkä merkkinen tai värinen tuo boxi mahtoi olla?? Itellä oli ostettaessa sellainen musta jossa ei ollut mitään merkkiä ja se antoi pääasiassa pelkkää sauhua.
paljon on myynnissä noita huuha vehkeitä, jonkun oikein pitäis tehä lista noista, esim. lastun/boxin nimi , hinta ja laatu, ja nettiin esille se vielä
- Passat Sportline
mahdollinen ostaja kirjoitti:
paljon on myynnissä noita huuha vehkeitä, jonkun oikein pitäis tehä lista noista, esim. lastun/boxin nimi , hinta ja laatu, ja nettiin esille se vielä
Alla on 1,9 tdi, jossa PSI:n boxi.
Mitään ongelmia ei ole ollut, en viitsisi enempää rahaa tehon nostoon tuhlata ja mikä parasta, kulku on kohdallaan.
Ei mikään ajamani diesel vedä niin hyvin 1000 (!!!) kierroksen kohdalta mahdollistaen pienen kulutuksen. Ja tehoa (hv) alkaa tulemaan mukavasti jo 2000 kohdalla.
Saa vapasti dissatajamoittia, mutta olen ERITTÄIN tyytyväinen hinta/laatusuhteeseen. En odotottanutkaan mitään Bemun 3 litraisen tehoja vaan hyvin kulkevaa perheautoa, ja sen sain.
- W V. PSI
Moi.. on kokemusta kahdeksan vuotta,, ollut autossa en missään minessä luovu. 30 tä oritta tuli lisää ja vääntö nousi70 nm , ja lähtee.. polttoaineen kulutus pieneni,, w v Caravelle on ajokki,,mulla on myynnissä tämmönen 1 kpl 350 e .. ei ole ollut mitään ongelmia::
- gvpp53p
Ja näitä boxeja sit ei uusiin diisseleihin,hiukkaspönttä,suuttimet ja rail pumppu ei tykkää pitkäs juoksus tuosta.Vanhempiin esim jakaja pumpullisiin oiva laite.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611654IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597926Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut922920Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982238Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1522168Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81636- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin531084Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782