Hei!
Aloitin vähän reilu viikko sitten Seromex-valmisteen popsimisen pelkotiloihini. Se on nostanut mielialaani ja tehnyt useista tilanteista siedettäviä. Mitään kummoisempia sivuvaikutuksia ei ole ollut, MUTTA
kun menen nukkumaan, on unen saanti välillä vaikeata ja siinä saattaa kestää yli tuntikin ennen kuin nukahdan. Saatan myös öisin heräillä poikkeuksellisen paljon.
Seksihaluni ovat laskeneet, orgasmin saaminen vaatii "kovaa työtä". Voiko tämä liittyä alkusivuvaikutuksiin? Toivon todellakin, että seksihalut kohoaisivat ajan mittaan ! Kertokaa ihan rehellisesti kokemuksistanne ??
Muuten olen kyllä ollut tyytyväinen lääkkeeseen. Odotin paljon rajumpia sivuoireita, mutta toisin kävi. :)
Aloitin vähän reilu viikko sitten Seromex-valmisteen popsimisen pelkotiloihini. Se on nostanut mielialaani ja tehnyt useista tilanteista siedettäviä. Mitään kummoisempia sivuvaikutuksia ei ole ollut, MUTTA
kun menen nukkumaan, on unen saanti välillä vaikeata ja siinä saattaa kestää yli tuntikin ennen kuin nukahdan. Saatan myös öisin heräillä poikkeuksellisen paljon.
Seksihaluni ovat laskeneet, orgasmin saaminen vaatii "kovaa työtä". Voiko tämä liittyä alkusivuvaikutuksiin? Toivon todellakin, että seksihalut kohoaisivat ajan mittaan ! Kertokaa ihan rehellisesti kokemuksistanne ??
Muuten olen kyllä ollut tyytyväinen lääkkeeseen. Odotin paljon rajumpia sivuoireita, mutta toisin kävi. :)
Vastaukset 4
Vanhimmat
..että seksisivuvaikutukset pahenevat ajan mittaan. Itselläni oireet alkoivat ihan samalla tavalla. Ensin oli vaikeuksia saada orgasmi. Se ei vielä haitannut, tekipähän aktista pidemmän.
Sitten alkoi olla erektiohäiriöitä, seisokki lopahti kesken kaiken tai jäi puolittaiseksi. Sitten alkoi sperman "vuotaminen". Jos kiihotuin ja kalu jäykistyi vähänkään, alkoi siemennestettä valua samantien. Tuolloin en enää kyennyt saamaan orgasmia.
Viimeisimpänä katosi libido. Eli seksihalut ja kyky kiihottua katosivat TÄYSIN. Tämän vuoksi lopetin lääkityksen ja aloin odottaa tilanteen korjaantumista.
Sitä ei koskaan tullut. En ole käyttänyt masennuslääkkeitä vuoteen, mutta seksihalut ovat täysin nollassa. Kalu on tunnoton, enkä kykene tuntemaan seksuaalista mielihyvää lainkaan.
Toivottavasti sinulle ei käy näin.
Hei.
Kärsin vuosia sitten vakavasta masennuksesta ja seromex toi pelastuksen. Seksihalut pysyivät ja jopa paranivat, mutta kiistämättä orgasmin saanti oli vaikeaa. Tosin naiset olivat kyllä jostakin syystä varsin tyytyväisiä. ;)
Varoituksena:
Varo alkoholin liiallista käyttöä. Unohda lärvien veto siksi aikaa kun käytät. Voit tehdä jotakin mitä kadut. Kohtuu käyttö onnistuu ilman ongelmia.
Varo auton ja koneiden kanssa. Vie alkuun huomiokyvyn!
Voinen sanoa, että kyseinen aine pelasti henkeni. Muista käyttää riittävän pitkään. Älä keskeytä, vaan neuvottele lääkärin kanssa lopettamisesta.
Onnea. Kyllä se siitä. ;)
Moikka.
Sama ongelma kaikilla, mällit ei iortoa ja muutenkin on kummallinen olo.
Lopeta se lääke.
Kuule ei niitä mielipuolitauti-tohtoreita kiin-
nosta potilaitten,lääkkeistä johtuvat seksiky-
ky-ongelmat.Niitä pidetään sekundaarisina ongel-
mina,jotka jäävät potilaan omaksi huoleksi.
Itse lopetin juuri Sepramin syönnin:puskuroi
kyllä herkkää sielua mutta vastineeksi vie,
yleensä masennuksen jo valmiiksi murentaneen
lipidon,olemattomiin.
Halut ja vähäisetkin kyvyt katoavat.Lääkkeen
syönnin loputtua haluttomuus ja kyvyttömuus
saattaa jatkua ties kuinka kauan.
PS.Tervetuloa "kerhoon"!