Pro Pre-Pähkinäsaari

Liikkeen poliittiset tavoitteet:

1. Ulkopoliittisiksi tavoitteiksi pitää asettaa Sigtunan ja Novgorodin ryöstö.
2. Kauppapoliittisiksi tavoitteiksi taas Turun saksojen etujen turvaaminen, heidän kauttaan meillä on suora kauppayhteys Itämeren tärkeimpään kaupunkiin, Lyypekkiin.
3. Asutuspolitiikan puolelta taas: uudisasukkaat ja muut, jotka eivät harrasta lappalaiselinkeinoja, tulee siirtää pois lappalaisten eräalueilta takaisin rintamaille.

14

680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4. Naimattomien naisten lasten hyvinvoinnista tulee koko kyläyhteisön yhdessä pitää huolta ja orpolasten kasvatuksesta myös. Ensisijaisesti orvot tulee sijoittaa yhteisön rikkaimpaan taloon.

    • 5. Väkivallan ja varkauksen tekijän tulee korvata uhrille täysimääräisesti aiheuttamansa vahinko omista varoistaan. Ellei siihen kykene, on hänen sukunsa se tehtävä.

    • 6. Verotusta ei ole. Sigtunan ja Novgorodin ryöstöihin on kuitenkin jokaisen talollisen osallistuttava varojensa mukaan. Kyläyhteisön on pidettävä huoli siltojen ja teiden kunnosta siten, että jokainen talo osallistuu varojensa mukaan.

    • Lappalaisten eräalueet:
      Koko muu Suomi (Moskovan rauhansopimuksen 1947 rajat) poislukien Kymenlaakso, Uusimaa, Varsinais-Suomi, Satakunta, Etelä- ja Keski-Pohjanmaa sekä Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalue.
      Kyläyhteisö:
      Nykyiset kaupungit ja kunnat
      Talollinen:
      Jokainen, joka omistaa oman asuntonsa tai vapaa-ajan asuntonsa tai yrityksensä.

      • Tarkoitin toki Pariisin rauhansopimusta


      • Rintamaat:
        Kymenlaakso, Uusimaa, Varsinais-Suomi, Satakunta, Etelä- ja Keski-Pohjanmaa sekä Pohjois-Pohjanmaan rannikkoalue


    • se Olavi J.

      Paavolainen, joka kirjoitti. " Synkkä yksinpuhelu" Taisi ollakkin...

      • Omaa poliittista agendaanihan minä tässä olen kirjoittamassa.
        Pro Pre-Pähkinäsaari liike odottaa vain seuraavia kahta jäsentään, jolloin tästä tulee ry.

        Nämä ovat todellakin tavoitteeni.


      • konsepti
        dj-marco kirjoitti:

        Omaa poliittista agendaanihan minä tässä olen kirjoittamassa.
        Pro Pre-Pähkinäsaari liike odottaa vain seuraavia kahta jäsentään, jolloin tästä tulee ry.

        Nämä ovat todellakin tavoitteeni.

        mene nyt piloille. Se päivällinen natsi on nähtävästi saanut sinut käännytettyä : =) vai kuinka?


      • konsepti kirjoitti:

        mene nyt piloille. Se päivällinen natsi on nähtävästi saanut sinut käännytettyä : =) vai kuinka?

        Se, joka aamupäivästä ajoi Pähkinäsaaren rauhan rajan palauttamista, oli loistava humoristi.

        Jos oikein tarkaksi ryhdytään, niin mitään nationalistis-sosialistista (ainakaan suomalaiselta kannalta) minun agendassani ei ole.


      • humoristi, niin
        dj-marco kirjoitti:

        Se, joka aamupäivästä ajoi Pähkinäsaaren rauhan rajan palauttamista, oli loistava humoristi.

        Jos oikein tarkaksi ryhdytään, niin mitään nationalistis-sosialistista (ainakaan suomalaiselta kannalta) minun agendassani ei ole.

        sai minut hämättyä, luulin murkkupojaksi, joka oli ihan tosissaan. Niitäkin löytyy.


      • humoristi, niin kirjoitti:

        sai minut hämättyä, luulin murkkupojaksi, joka oli ihan tosissaan. Niitäkin löytyy.

        olisi kertonut hänen olevan humoristi.

        Kun käyttää "vanhat rajat takaisin"-ilmaisua ja viittaakin sitten Pähkinäsaaren rauhan rajaan, niin saattaa joka ainoan Suur-Suomen hamuajan kovin naurettavaan valoon.
        Varsinkin ne muutamat, jotka liittyivät samaan keskusteluun vaatimalla Karjalan palauttamista sun muuta.

        Puhumattakaan niistä, jotka miettivät pikku päässään, että "perkele, kova jätkä. Hyvä kun kirjottaa tommosta", mutta jotka eivät keksineet mitään vastattavaa.


      • nyt täytyy tunnustaa
        dj-marco kirjoitti:

        olisi kertonut hänen olevan humoristi.

        Kun käyttää "vanhat rajat takaisin"-ilmaisua ja viittaakin sitten Pähkinäsaaren rauhan rajaan, niin saattaa joka ainoan Suur-Suomen hamuajan kovin naurettavaan valoon.
        Varsinkin ne muutamat, jotka liittyivät samaan keskusteluun vaatimalla Karjalan palauttamista sun muuta.

        Puhumattakaan niistä, jotka miettivät pikku päässään, että "perkele, kova jätkä. Hyvä kun kirjottaa tommosta", mutta jotka eivät keksineet mitään vastattavaa.

        että jouduin poistumaan heti ensimmäisen vastineesi jälkeen, enkä siis ole ajantasalla ollenkaan. Täytyypä lukea nyt kun hiljenee. Eräs tunnetuimmista USA:n ystävistä aloittelee Tsetsenia keskustelua. Muutenhan tämä jo hiljenee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe