Sepram 20 mg, kertokaahan mitekäs teillä

sekä kauanko ootte syöneet sitä ja minkä takia? Onko se auttanut ja mitä sivuoireita jne...???
Aloitin itse kyseisen lääkkeen pari viikkoa sitten puolikkaalla annoksella, viikon jälkeen siirryin kokonaiseen ja eka viikon aikana särki päätä niin vietävästi mutta toka viikolla se särky sitten katosi. Seksihalut ovat tipotiessään, niitä tässä odottelen, muuten kyllä saan asioita tehdyksi enkä itke enää joka päivä.
niin että mitekäs teillä???Kokemuksia kiitos :-)
7993
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

(skitsofrenia ja masennus) Minullakin oli aluksi päänsärkyä, mutta se meni viikon jälkeen ohi. Seksihalujen katoaminen johtuu jostain muusta, esim. masennuksesta yms. mielenterveyteen liittyneistä seikoista. Sivuoireita en ole havainnut ole ollut.

Äänestä
  • vaikuttaa libidoon, heikentävästi, kuten lähes kaikki antidepressantit. Se mainitaan sivuvaiktuksissakin.

    Äänestä

oon nyt syönyt n.1/2v. ja tosi jees stondaa vähän liiankin hyvin välillä ja paniikit hävinnyt kokonaan..enne oli zoloftia mut se ei käynyt oli hiksaa ja päänsärkyä yms..ja tää on vielä puolet halvempaakin,mut vaikutus tosin kesti aikansa kunnes alkoi toimii.

Äänestä
  • tuntuu sopivan. Siis on paljon rauhallisempi ja positiivisempi olo, saan tosiaan asioita aikaseksi, kun ennen hautauduin sänkyyni ja kirosin kun ulkona paistoi aurinko. nyt osaan nauttia asioista eri tavalla paitsi...siitä seksistä. Ei kyllä paneta, ei sitten millään, ja vaikka tässä nyt ollaan mieheni kanssa kokeiltukin, niin kiksejä on turha odottaa, eli sillä tavoin on niikun tunnoton olo...Mutta enhän mä oo syönyt tätä lääkettä kuin vasta kaksi viikkoa. Niin joskus mäkin söin zoloftia, mutta se ei minusta vaikuttanut mitenkään.
    Aurinkoista syksyy!!!

    Äänestä

Olen syönyt masennukseen ja paniikkihäiriöön Sepramia kahdesti joitakin kuukausia. Molemmilla kerroilla ennen suht normaalit seksihalut hävisivät täysin. Unesta tuli levottomampaa ja muutuin melko haluttomaksi pökkelöksi muutenkin. Lääke auttoi kyllä niin, ettei vastoinkäymiset tuntuneet enää missään. Seksihalujen häviäminen tosin alkoi vaivata parisuhdetta sen verran, että tuskinpa enää lääkitykseen palaan.

Tsemppiä!

Äänestä

Itse söin paniikkihäiriöön. Pisti mahan sekaisin, lisäks tosi huonoa oloa ja libidoon vaikutti liikaakin. Eikä itsel tehon:(

Nyt uudet lääkkeet, tosin vahvemmatkin.

Äänestä

Söin sepramia vähän yli puoli vuotta,sen aikana en pystynyt saamaan yhtään orgasmia ja seksihalut katosivat kokonaan.Lisäksi painoa tuli 10kg lisää!1
Nyt harmittaa!!Oisin mielummin kestänyt ne ahdistuskohtauksetkin silloin ennen kuin ne nykyiset,joissa yksi suuri ahdistuksen aihe on myös ylipainokin... :(

Äänestä

Kommentoi aloitusta


kyseinen lääke on vaikuttanut kirjoitti:

sekä kauanko ootte syöneet sitä ja minkä takia? Onko se auttanut ja mitä sivuoireita jne...???
Aloitin itse kyseisen lääkkeen pari viikkoa sitten puolikkaalla annoksella, viikon jälkeen siirryin kokonaiseen ja eka viikon aikana särki päätä niin vietävästi mutta toka viikolla se särky sitten katosi. Seksihalut ovat tipotiessään, niitä tässä odottelen, muuten kyllä saan asioita tehdyksi enkä itke enää joka päivä.
niin että mitekäs teillä???Kokemuksia kiitos :-)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu