Kirjoittanut: saatanismivalta maailmassa
SAATANISMIN TUNNUSMERKKI:
muuten...SATANISMIN TUNNUSMERKKI seurakunnassa on: EI SAA PUHUA SAATANASTA,katsos silloin saatanistit/saatana ,(jotka on soluttautuneet kaikkiin uskontoihin-m.kristillisiin johtotasolla-) saavat toimia vapaasti
MAAILMA ON SAATANAN!!!
Tee Lähetystyösi saatanismi palstalle!!!
vastaa saatanismi-palstalle!
Herätys!SAATANISMIN TUNNUSMERKKI:
5
772
Vastaukset
- JTR
Mitä se sellainen saatanismi on? Satanismista kyllä tiedän... Sitä kai tarkoitit? Satanistit tosin eivät usko saatanaan, koska se on kristittyjen satuolento. Saatananpalvojat ovat sitten kokonaan eri asia.
- mie
Niin juuri. Saatanismi...Mielenkiintoista. Ja satanismi on eri asia kuin saatanan palvonta! Tunkekaa se sinne pääkoppaanne.
- JSS
mie kirjoitti:
Niin juuri. Saatanismi...Mielenkiintoista. Ja satanismi on eri asia kuin saatanan palvonta! Tunkekaa se sinne pääkoppaanne.
laittaa satanismipalstalle kymmenen provoavausta päivässä.
- kuuluu valehtelu
niin, tietty voitte sanoa ettette usko saatanaan,
se on kaikki samaa,
kristityt -
KIRJOITTAKAA SAATANISMI PALSTALLE. ja auttakaa noita vapaaksi
- peeloilusi
Tyhmempikin huomaa, milloin uskottavuus on nolla, huomaa jo sinäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939