..tänään? kuulinko oikein.. onko kyse nahkasiipisistä lepattajista vai näistä lepsotytöistä? vaiko kummistakin..
tänään villi yö tiedossa.. paitsi mulla pöpöt ovat nyt nenässäni ja kusevat sieltä limaa.. pari tippaa tippui olutlasiinkin..
lepakoiden yökö
9
295
Vastaukset 9
- quistis
niitä oikeita lepakoita:o)) Tunti sitten seurasin hienoa näytelmää olohuoneen ikkunan takana...Paljon niitä lepakoita;o))
..asui lepakko kun olin pieni ja se lepatteli öisin.. se ristittiin artturiksi.. en tiedä oliko aina artturi kyseessä mutta joku lepakko kummiskin..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..asui lepakko kun olin pieni ja se lepatteli öisin.. se ristittiin artturiksi.. en tiedä oliko aina artturi kyseessä mutta joku lepakko kummiskin..
ei ole nimiä...Niitä niin paljon..Joku viisas sanoi et onnellinen talo,jossa asuu lepakoita!! Hemmetti...ei pidä paikkaansa...
quistis kirjoitti:
ei ole nimiä...Niitä niin paljon..Joku viisas sanoi et onnellinen talo,jossa asuu lepakoita!! Hemmetti...ei pidä paikkaansa...
..ei ollut niistä haittaa..guano ei haissut.. lepakot symppiksii.. vaikka varsinaisii vampyyreitä..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..ei ollut niistä haittaa..guano ei haissut.. lepakot symppiksii.. vaikka varsinaisii vampyyreitä..
ovat..Kunhan pysyvät ulkona...;o))Ei meillekkään mitään haittaa..Hauska seurata näin syksyisin:o))
quistis kirjoitti:
ovat..Kunhan pysyvät ulkona...;o))Ei meillekkään mitään haittaa..Hauska seurata näin syksyisin:o))
..kyllä tykätä oleskella vinteillä..ja pimeissä koloissa..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..kyllä tykätä oleskella vinteillä..ja pimeissä koloissa..
Kerran yksi lepakko säikytti mut suihkussa....Tai sit se raukka säikähti mun kiljumistani...;o))
quistis kirjoitti:
Kerran yksi lepakko säikytti mut suihkussa....Tai sit se raukka säikähti mun kiljumistani...;o))
..mites se sinne joutu?.. en oon tiennyt että lepakot tykkäävät suihkutella hoitsujen kanssa..
- quistis
pervokki kirjoitti:
..mites se sinne joutu?.. en oon tiennyt että lepakot tykkäävät suihkutella hoitsujen kanssa..
hormin kautta kai?? Mä en sitä huolinu suihkuun...Oli niin karvainen ja ...otus:o/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a436906- 56569
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o157550- 51545
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä164527Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.218496Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90424Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.63418Se siitä sitten
Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.22410