tuoppikäsi-pervokki

..oli muuten saksikäsi-edwardissa aivan mahtava ullakko.. pervokin toive lukaali kaiken kaikkiaan.. mitäköhän sellasen pykääminen maksais?.. se reikä katossa ei ollut kiva..
..tunsin tiettyä yhtäläisyyttä tuon edwardin kanssa..

no joo.. tänäänkin illalla kallio kutsuu.. mutta miksi kallio on kiwa?

9

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahtari1

sä yhtä kotosasti ku saksikäsi,mä tiedän kyl mikä sua vetää sinne kallioon meneehän siin se kuuluisa katu alapuolella

• ..askeettinen, synkkä ja goottilainen.. sellanen on mun toive kämppä ja tietysti iso..ja omituisia maalauksia ja patsaita..

luulen että kallioon vetää ilmapiiri, porukat, olut, muistot..kaikki kulminoituu kallioon..

• rahtari1
        pervokki kirjoitti:

..askeettinen, synkkä ja goottilainen.. sellanen on mun toive kämppä ja tietysti iso..ja omituisia maalauksia ja patsaita..

luulen että kallioon vetää ilmapiiri, porukat, olut, muistot..kaikki kulminoituu kallioon..

pyöriny joskus kauan sitte kalliossa ja vähän helvetisti vielä sittenkin

• rahtari1 kirjoitti:

pyöriny joskus kauan sitte kalliossa ja vähän helvetisti vielä sittenkin

..vasta viitisen vuotta pyörinyt sielläpäin..

• rahtari1 evk
        pervokki kirjoitti:

..vasta viitisen vuotta pyörinyt sielläpäin..

sieltä kalliosta vuonna 78 suonionkadulta meillä seiso kuorkit pitkin kallioo aina yöt mut kellokortti oli tallissa suonionkadulla siitä asti mä oon ajellu kaiken kokosii autoja

• perskuti

Helsingissä olevaan kallion kaupungin-osaan joka itseasiassa on hyvin mielenkiintoinen paikka.

-Euroopan tihein"slummi"...Älä ymmärrä väärin.
      -pää-osin osuusliike ELANNON työntekijöille
      rakennettuja asuntoja.
      -Pääosin rakennusliike HAKA:n rakentamia taloja.
      -Euroopan tihein kapakkarinki?

Hyvät liikenneyhteydet.
      -ratikat, bussit, metro,...kaikki kulkee kallion
      kautta.
      -Hakaniemen kauppahalli, josta aikoinaan Elannon henkilökunta osti elintarvikkeet, nykyjään huijareitten pesäpaika, suurelta osin tuotteet eivät vastaa pyydettyä hintaa.

Asiaan: Kivaa on juhlijalle kapakoiden määrä!

• ..aika jänskä paikka.. kuljen baarista baariin ja niin edelleen..

• perskuti evk
        pervokki kirjoitti:

..aika jänskä paikka.. kuljen baarista baariin ja niin edelleen..

Anna palaa ja käyttäydy ihmisiks:=))

• quistis

Kallio kiva??? No silloin ainakin oli kun siellä parikymppisenä...hmm..pidin hauskaa;o))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      42
      9485
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      33
      2151
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      27
      1840
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      136
      1633
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      195
      1194
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      9
      1160
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1107
    8. 92
      962
    9. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta
      Ikävä
      79
      868
    10. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?