tuoppikäsi-pervokki

..oli muuten saksikäsi-edwardissa aivan mahtava ullakko.. pervokin toive lukaali kaiken kaikkiaan.. mitäköhän sellasen pykääminen maksais?.. se reikä katossa ei ollut kiva..
..tunsin tiettyä yhtäläisyyttä tuon edwardin kanssa..

no joo.. tänäänkin illalla kallio kutsuu.. mutta miksi kallio on kiwa?

9

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahtari1

      sä yhtä kotosasti ku saksikäsi,mä tiedän kyl mikä sua vetää sinne kallioon meneehän siin se kuuluisa katu alapuolella

      • ..askeettinen, synkkä ja goottilainen.. sellanen on mun toive kämppä ja tietysti iso..ja omituisia maalauksia ja patsaita..

        luulen että kallioon vetää ilmapiiri, porukat, olut, muistot..kaikki kulminoituu kallioon..


      • rahtari1
        pervokki kirjoitti:

        ..askeettinen, synkkä ja goottilainen.. sellanen on mun toive kämppä ja tietysti iso..ja omituisia maalauksia ja patsaita..

        luulen että kallioon vetää ilmapiiri, porukat, olut, muistot..kaikki kulminoituu kallioon..

        pyöriny joskus kauan sitte kalliossa ja vähän helvetisti vielä sittenkin


      • rahtari1 kirjoitti:

        pyöriny joskus kauan sitte kalliossa ja vähän helvetisti vielä sittenkin

        ..vasta viitisen vuotta pyörinyt sielläpäin..


      • rahtari1 evk
        pervokki kirjoitti:

        ..vasta viitisen vuotta pyörinyt sielläpäin..

        sieltä kalliosta vuonna 78 suonionkadulta meillä seiso kuorkit pitkin kallioo aina yöt mut kellokortti oli tallissa suonionkadulla siitä asti mä oon ajellu kaiken kokosii autoja


    • perskuti

      Helsingissä olevaan kallion kaupungin-osaan joka itseasiassa on hyvin mielenkiintoinen paikka.

      -Euroopan tihein"slummi"...Älä ymmärrä väärin.
      -pää-osin osuusliike ELANNON työntekijöille
      rakennettuja asuntoja.
      -Pääosin rakennusliike HAKA:n rakentamia taloja.
      -Euroopan tihein kapakkarinki?

      Hyvät liikenneyhteydet.
      -ratikat, bussit, metro,...kaikki kulkee kallion
      kautta.
      -Hakaniemen kauppahalli, josta aikoinaan Elannon henkilökunta osti elintarvikkeet, nykyjään huijareitten pesäpaika, suurelta osin tuotteet eivät vastaa pyydettyä hintaa.

      Asiaan: Kivaa on juhlijalle kapakoiden määrä!

      • ..aika jänskä paikka.. kuljen baarista baariin ja niin edelleen..


      • perskuti evk
        pervokki kirjoitti:

        ..aika jänskä paikka.. kuljen baarista baariin ja niin edelleen..

        Anna palaa ja käyttäydy ihmisiks:=))


    • quistis

      Kallio kiva??? No silloin ainakin oli kun siellä parikymppisenä...hmm..pidin hauskaa;o))

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe