Taisi olla huuhaalainen...

AROSUSI-09

Viikonlopun HELSINGIN UUTISISSA oli juttua,kun poliisi oli itäväylällä pysäyttänyt auton vähän mutkittelevan ajotavan takia.Selvinpäinhän se kuljettaja oli;Oli vain kannettavalla koneella zättäillyt ajaessaan:D...ihailtavaa nettinarkomaniaa.Pyrin samaan ! No niin:Kuka teistä se oli?:)

41

1005

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahtari1

ainakaan heti viel tunnusta,ei mul oo ees kannettavaa,mut odotetaan et joku paljastaa ettei mee mun piikkiin

• AROSUSI-09

sakkoja;Tollasesta voi kai huomautuksellakin selvitä;Vai mitä mieltä ammatti-autoilija on ?

• rahtari1
        AROSUSI-09 kirjoitti:

sakkoja;Tollasesta voi kai huomautuksellakin selvitä;Vai mitä mieltä ammatti-autoilija on ?

tulee taakse että tietokoneenkäyttö ajonaikana teiltä kielletty vuodeksi tästä päivästä lukien ja sakot tulee tulojen mukaan

• AROSUSI-09
        rahtari1 kirjoitti:

tulee taakse että tietokoneenkäyttö ajonaikana teiltä kielletty vuodeksi tästä päivästä lukien ja sakot tulee tulojen mukaan

Se aiheuttas jo enemmän tuskaa,kun kiellettäs koko tietsikan käyttö:P Luit sä muuten,kun ny suunnitellaan,että valtio takavarikois bensavarkailta autot..?Aika islamilaista menoa,mun mielestä...tiedätsä,varkaalta katkaistaan käsi j.n.e...

• rahtari1
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Se aiheuttas jo enemmän tuskaa,kun kiellettäs koko tietsikan käyttö:P Luit sä muuten,kun ny suunnitellaan,että valtio takavarikois bensavarkailta autot..?Aika islamilaista menoa,mun mielestä...tiedätsä,varkaalta katkaistaan käsi j.n.e...

mut sit tääl ois liikenteessä enemmän noita invaautoja ku tavallisii

• AROSUSI-09
        rahtari1 kirjoitti:

mut sit tääl ois liikenteessä enemmän noita invaautoja ku tavallisii

pantas hyllylle jokski aikaa joka rikkeestä..?*pohdiskelee*Itte olen tosiaan vaan fillaristi,ettei noi ny sillai haittaa.

• rahtari1
        AROSUSI-09 kirjoitti:

pantas hyllylle jokski aikaa joka rikkeestä..?*pohdiskelee*Itte olen tosiaan vaan fillaristi,ettei noi ny sillai haittaa.

suomen maanteille tulis tilaa eihän siel ois sit ku parituhatta autoo liikenteessä,mikä tosin helpottas kummasti mun hommaa

• AROSUSI-09
        rahtari1 kirjoitti:

suomen maanteille tulis tilaa eihän siel ois sit ku parituhatta autoo liikenteessä,mikä tosin helpottas kummasti mun hommaa

Tyhjillä maanteillä:D Teeks muuten ulkomaan keikkoja,jos sopii kysyä..?:)

• rahtari1
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Tyhjillä maanteillä:D Teeks muuten ulkomaan keikkoja,jos sopii kysyä..?:)

ruotsiin tanskaan ja saksaan mut nyt pitää alkaa maksaa laskuja,palaillaan jonkun ajan päästä

• AROSUSI-09
        rahtari1 kirjoitti:

ruotsiin tanskaan ja saksaan mut nyt pitää alkaa maksaa laskuja,palaillaan jonkun ajan päästä

...

• rahtari1
        AROSUSI-09 kirjoitti:

...

tuli maksettuu,eihän niit ollu ku tommonen2000 euroo kohta pitää viel kaupas kaydä

• AROSUSI-09
        rahtari1 kirjoitti:

tuli maksettuu,eihän niit ollu ku tommonen2000 euroo kohta pitää viel kaupas kaydä

Munkin pitää tänään vielä käydä kontulan lidliltä sitä halpaa kaljaa...

• rahtari1
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Munkin pitää tänään vielä käydä kontulan lidliltä sitä halpaa kaljaa...

,mä oon luvannu olla viel viikon selvinpäin,mäkin käyn muuten kontulan ostarilla kaupoissa

• Sydän.Ystävä

Onneksi en asu lähelläkää sitä paikkaa ;)))
      Ettet vaan ollukin sinä ;)))

• AROSUSI-09

eikä toistaseks omaa konettakaan:)Tai niinhän mä väitän:D

• Sydän.Ystävä
        AROSUSI-09 kirjoitti:

eikä toistaseks omaa konettakaan:)Tai niinhän mä väitän:D

väittää,joopa joo...taisit paljastaa itsesi ;))
        Minäkin voin väittää esim.etten ole olemassakaan ;DD

• AROSUSI-09
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

väittää,joopa joo...taisit paljastaa itsesi ;))
        Minäkin voin väittää esim.etten ole olemassakaan ;DD

Miten netissä voi väittää ittestään mitä tahansa...oletko sattunut huomaamaan:D

• tunnusta... :)) heips hukkanen...:))

• AROSUSI-09

Olit kuitenkin.Tunnusta ! Olit vielä naamioitunut parikymppiseksi mieheksi !

• AROSUSI-09 kirjoitti:

Olit kuitenkin.Tunnusta ! Olit vielä naamioitunut parikymppiseksi mieheksi !

ei musta niin nuoren näköistä saa...... :)))

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

ei musta niin nuoren näköistä saa...... :)))

...jos sulla on joku taitava meikkaaja..? Musta kerran yks telkkarin ammattimeikkaaja teki ihan uskottavan kuuskymppisen äijän:)

• AROSUSI-09 kirjoitti:

...jos sulla on joku taitava meikkaaja..? Musta kerran yks telkkarin ammattimeikkaaja teki ihan uskottavan kuuskymppisen äijän:)

Olenkin ihan teinitytön näköinen...*räpsyttää silmiään.....*Hitto jos musta poikaa yrittäis joutuis aikas tiukkaan kuroa tuo rinnus puoli... *ahdistaa jo valmiiks....*=:))))))

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

Olenkin ihan teinitytön näköinen...*räpsyttää silmiään.....*Hitto jos musta poikaa yrittäis joutuis aikas tiukkaan kuroa tuo rinnus puoli... *ahdistaa jo valmiiks....*=:))))))

Älä nyt tollasia,tai TAAS kuolaantuu tää kirjaston kone:D

• AROSUSI-09 kirjoitti:

Älä nyt tollasia,tai TAAS kuolaantuu tää kirjaston kone:D

eikä kuolaannu.... mitäs ku tosiasia moinen...:))) Dääm aloin taas pervoileen....Hyi brune hyi häpeä....kjäh...kjäh...

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

eikä kuolaannu.... mitäs ku tosiasia moinen...:))) Dääm aloin taas pervoileen....Hyi brune hyi häpeä....kjäh...kjäh...

ja pervoilevat tytöt saavat sedältä piiskaa pyllylle..?*Ämpäri jo leuan alla*

• AROSUSI-09 kirjoitti:

ja pervoilevat tytöt saavat sedältä piiskaa pyllylle..?*Ämpäri jo leuan alla*

sitähän mä täs ootan=:)))))"anna pulle piiskaa" heti kiitos....:)))))

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

sitähän mä täs ootan=:)))))"anna pulle piiskaa" heti kiitos....:)))))

Aina luisuu tähän suuntaan:D Piti lähteä jutskaamaan liikenneturvallisuudesta tjtn...Noh...jutellaan siitä samalla,kun makaat avuttomana reisieni päällä ja suomin takapuoltasi punaiseksi remmillä...*viheltelee*

• AROSUSI-09 kirjoitti:

Aina luisuu tähän suuntaan:D Piti lähteä jutskaamaan liikenneturvallisuudesta tjtn...Noh...jutellaan siitä samalla,kun makaat avuttomana reisieni päällä ja suomin takapuoltasi punaiseksi remmillä...*viheltelee*

ymmärrä... Mut nyt lopetan pervoilut..... *kiltin tytön ilme...*:)))))

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

ymmärrä... Mut nyt lopetan pervoilut..... *kiltin tytön ilme...*:)))))

muuten mun farkuille tapahtuu jotain kamalaa...*ei-ihan-niin-kiltin-näköisenä*

• AROSUSI-09 kirjoitti:

muuten mun farkuille tapahtuu jotain kamalaa...*ei-ihan-niin-kiltin-näköisenä*

loppu tuhmien puheli...Het paikal....
        Ai mitäs niille farkuille sit tapahtuu.....? kjäh..kjäh...:)))

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

loppu tuhmien puheli...Het paikal....
        Ai mitäs niille farkuille sit tapahtuu.....? kjäh..kjäh...:)))

Pitääks mun ny ottaa käsi pois farkuista?:(((

• AROSUSI-09 kirjoitti:

Pitääks mun ny ottaa käsi pois farkuista?:(((

pitäis... Aatteles niitä kirjaston tätejä..... Ei ne sua sinne päästä ku jatkuvasti jotain pelaat siel....:)))))Biljardia nääs....:))

• AROSUSI-09
        BBrunetti kirjoitti:

pitäis... Aatteles niitä kirjaston tätejä..... Ei ne sua sinne päästä ku jatkuvasti jotain pelaat siel....:)))))Biljardia nääs....:))

tohon eteen seisomaan,ettei muut näe mun touhuja...

• AROSUSI-09 kirjoitti:

tohon eteen seisomaan,ettei muut näe mun touhuja...

tätit pian innostuu liikaa....:)))) argh..karmee pervo.... Täytyy sanoa että mulla on sellainen sivupersoona uskotko..Nytkin se mun puolesta kirjoittelee vaikka mitä...=:)))))

• TÄSSÄ!

Sen on täytyny olla mun ex-boyfriiend, koska se kanto vihdoin kamansa vittuun täältä pakettiautollaan perjantaina, mut sit se voi tosin olla joku toinen, joka oli sit lauantaina murtautunu sen autoon ja vieny sen kannettavan vaatteet ja sit on vielä yks mahollisuus, että se on poliisi, joka sai sen varkaan kiinni sunnuntaina ku se varas käveli Helsinginkadulla se fläppäri kainalossa. Oikeastaan ongelman ratkaisu selviää siitä, että minkä värinen se auto oli? Jos oli sinivalkonen, niin se oli kyttä. Mut jos oli semmonen beige pakettiauto ni sit se oli se mun ex. Eli tässäkin tapauksessa varas on syytön, koska ei sillä kai ollu autoa. Epäilen vahvasti, että se kyttä on pysäyttäny itsensä.

• AROSUSI-09

tajunnut,kuin että kyttä pysäytti itsensä..?Öö...joo.Tiesikkönää että poliisit ryöstää pankkejakin..?

• Tai sit ei jepe.
        AROSUSI-09 kirjoitti:

tajunnut,kuin että kyttä pysäytti itsensä..?Öö...joo.Tiesikkönää että poliisit ryöstää pankkejakin..?

Koska jepe ei ole jepari, mutta uskon vahvasti, että jepari eli kyttä on iso rosmu ainakin berluconien maassa. Mullakin on etruskipatsas, jonka joku hullu carabinieri aikoinaan pölli mafiosojen kämpästä eli jepari ON VARAS todistettavasti. Mutta sitten tuli tuossa mieleeni, että te ootte pölliny lippuja, koska tuo rivi on täynnä pikku lippuja. Mistä niittä saa? HALUAN OMAN PIKKU LIPUN!

• AROSUSI-09
        Tai sit ei jepe. kirjoitti:

Koska jepe ei ole jepari, mutta uskon vahvasti, että jepari eli kyttä on iso rosmu ainakin berluconien maassa. Mullakin on etruskipatsas, jonka joku hullu carabinieri aikoinaan pölli mafiosojen kämpästä eli jepari ON VARAS todistettavasti. Mutta sitten tuli tuossa mieleeni, että te ootte pölliny lippuja, koska tuo rivi on täynnä pikku lippuja. Mistä niittä saa? HALUAN OMAN PIKKU LIPUN!

ja kysyä lipputoimiston tädeiltä suomizätin lippuja.Sieltä mekin saatiin,ihan totta.Siis lippuja...Alibissa oli kerran juttua kytästä,joka nyysi kamaa BANDIDOKSEN "kerho"huoneelta.Merkillistä,mielestäni...jengin logo-paitoja,sun muuta...

• -täh?
        AROSUSI-09 kirjoitti:

ja kysyä lipputoimiston tädeiltä suomizätin lippuja.Sieltä mekin saatiin,ihan totta.Siis lippuja...Alibissa oli kerran juttua kytästä,joka nyysi kamaa BANDIDOKSEN "kerho"huoneelta.Merkillistä,mielestäni...jengin logo-paitoja,sun muuta...

olla tästä lähtien -täh? kun en vittupilluinkeri osaa sit lippua ostaa ja varas en ole vaikka tosin olen herra kännäbolssien kerhohuoneella kalliossa käyny ja ei siellä ollu ku muutama kaljatölkki ja nekin maksoi oikeeta rahaa. Etkö tienny että kyttä tarkottaa etelä-maurilaisten kielellä bandidos. Ne pöllii omia kamojaan, että pääsisivät lehtiin. Siis julkisuuden kipeyttä, joka on yhtälailla sairaus kuin vaikka alkoholismi tai anoreksia. Kuvittelisin noin äkkiä.

• AROSUSI-09
        -täh? kirjoitti:

olla tästä lähtien -täh? kun en vittupilluinkeri osaa sit lippua ostaa ja varas en ole vaikka tosin olen herra kännäbolssien kerhohuoneella kalliossa käyny ja ei siellä ollu ku muutama kaljatölkki ja nekin maksoi oikeeta rahaa. Etkö tienny että kyttä tarkottaa etelä-maurilaisten kielellä bandidos. Ne pöllii omia kamojaan, että pääsisivät lehtiin. Siis julkisuuden kipeyttä, joka on yhtälailla sairaus kuin vaikka alkoholismi tai anoreksia. Kuvittelisin noin äkkiä.

puheenollen...päätin tänään kipasta vielä kaupalta yhden mäyriksen,ettei henki haisis huomenna hyvälle uudelle työmaalle mennessä:)

• työpäivä?
        AROSUSI-09 kirjoitti:

puheenollen...päätin tänään kipasta vielä kaupalta yhden mäyriksen,ettei henki haisis huomenna hyvälle uudelle työmaalle mennessä:)

Haisko henki mäyrälle?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1031
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      989
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      798
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      571
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      90
      567
    8. 78
      541
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      537
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    Aihe