Eu= Perseestä

Vasuri

Ja miehittää Suomea tavat vaan on muuttuneet.

10

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • takana

      Vettä sataa kesällä, talvella on pakkanen, rahat loppuu, eukko haukkuu, lapset ei tottele, auto ruostuu, koira haukkuu - ja kaiken syynä on EU. Miten yksinkertaista, kun aina tietää, mistä syyllinen löytyy.

    • niin.

      Pitää äänestää EU-kriittistä puoluetta, jos haluaa EU-kielteisen äänen kuulumaan. Vasuripuolueet ovat olleet myös viemässä Suomea EU:hun. Olet väärässä puolueesssa, jos vasuri kerran olet.

      • Suomi

        Äänestäkää Timi Soinia kummatkin. Hän on vasemmistolainen.


      • Perus Suomalainen
        Suomi kirjoitti:

        Äänestäkää Timi Soinia kummatkin. Hän on vasemmistolainen.

        Mutta Hän ei ole vasemmistolainen!

        Hän vastustaa euroopan liittovaltiota mutta on kansan mies.


      • Janne
        Perus Suomalainen kirjoitti:

        Mutta Hän ei ole vasemmistolainen!

        Hän vastustaa euroopan liittovaltiota mutta on kansan mies.

        Riistäjä voi olla. Timo Soini on ilmaissut kantansa että hän on työväen puolella EUta vastaan. Timo kannattaa työntekoa eikä toisten rahoilla lorvimista. Pelottaako perussuomalaisten kannatus porvaria?pitääkö pelkurin hyökätä rehellistä miestä vastaan aliarvoisilla argumenteilla??


      • Perus Suomalainen
        Janne kirjoitti:

        Riistäjä voi olla. Timo Soini on ilmaissut kantansa että hän on työväen puolella EUta vastaan. Timo kannattaa työntekoa eikä toisten rahoilla lorvimista. Pelottaako perussuomalaisten kannatus porvaria?pitääkö pelkurin hyökätä rehellistä miestä vastaan aliarvoisilla argumenteilla??

        Älä esitä mitään paskaa mistä et mitään tiedä. Timo Soini on vähävaraisen ja yrittäjien puolella kommunistija vastaan. Perussuomalaiset tuntevat historian. Yrittämiselle täytyy taas antaa mahdollisuus.


      • miäs
        Perus Suomalainen kirjoitti:

        Älä esitä mitään paskaa mistä et mitään tiedä. Timo Soini on vähävaraisen ja yrittäjien puolella kommunistija vastaan. Perussuomalaiset tuntevat historian. Yrittämiselle täytyy taas antaa mahdollisuus.

        äänestäkää tätä voimamiestä, joka makaa päissään bubin edessä, siellä oikea asioiden hoitaja


    • Hallitset näköjään nykyterminologian! Tottapuhuen, ainoat asiat, jotka koen myönteisinä
      mitä EU:hun tulee, ovat sen rauhoittava vaikutus Euroopassa ja se seikka, että matkustus onhelpottunut! Eipä tule mieleen muita myönteisiä asioita.
      vom

    • VASURI MYÖS

      ITE OLET PERSEESTÄ.

      • Anatomiaa ajatellen itsekin olet sieltä! Jos todella olet vasuri, niin tarkista asennettasi
        mitä keskustelufilosofiaan tulee!
        vom


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe