Onko Vasemmistoliitossa

ideologisia kysymyksiä?

stalinisteja?

1.Jos on niin onko se heille oikea puolue?

2.Kannattivatko nykyiset vanhemmat vasemmistoliitolaiset aikoinaan Unkarin ja Tsekkoslovakkian aseellista miehitystä Neuvostoliiton taholta?

3.Miehittikö Neuvostoliitto Balttian maat väkisin vai ottivatko baltit Neuvostojoukot riemumielin vastaan?

4.Pitääkö paikkansa että Neuvostoliitossa tapahtui ihmiskunnan suurin kansanmurha kun n.61.910.000 ihmistä surmattiin?

5.Olisko Suomi nyt parempi maa jos punaiset olisivat voittaneet vuonna 1918?


En haluaisi vastauksiksi että Amerikassa ja lännessä on tehty vielä pahempaa..

13

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirjoitat näköjään taas uudella nimimerkillä, ei se mitään, tekstin muotoilu paljastaa!
      Jos vastaa oikein (!!) kaikkiin kysymyksiin, niin minkä palkinnon saa????
      vom

      • mikä on hyvä

        ...voi kapitalistien tavan mukaan saada postissa kirjekuoren jossa kerrotaan, että OLET JO VOINUT VOITTAA suuren määrän euroja. Tarvitsee vain palauttaa KYLLÄ-kuori Kauppalehden tilausvahvistuksella niin on mukana arvonnassa!
        Vaihtoehtoisesti voit saada palinnoksi puhelun joka alkaa: Soitinkohan pahaan aikaan...


      • kysyjä-
        mikä on hyvä kirjoitti:

        ...voi kapitalistien tavan mukaan saada postissa kirjekuoren jossa kerrotaan, että OLET JO VOINUT VOITTAA suuren määrän euroja. Tarvitsee vain palauttaa KYLLÄ-kuori Kauppalehden tilausvahvistuksella niin on mukana arvonnassa!
        Vaihtoehtoisesti voit saada palinnoksi puhelun joka alkaa: Soitinkohan pahaan aikaan...

        fundamentalistisen suhtautumisenne uskontoon nimeltä kommunismi.

        Kommunismin traumatisoimaan mieleen voi saada apua mielenterveystoimistoista.


      • mikä on hyvä
        kysyjä- kirjoitti:

        fundamentalistisen suhtautumisenne uskontoon nimeltä kommunismi.

        Kommunismin traumatisoimaan mieleen voi saada apua mielenterveystoimistoista.

        ..porvarit niitä ovat perustaneet! Aivopesuyksikkö moderniin tapaan ;)
        On niitä kyllä kapitalistisen kuplatalouden uhritkin tarvinneet...


      • kysyjä-
        mikä on hyvä kirjoitti:

        ..porvarit niitä ovat perustaneet! Aivopesuyksikkö moderniin tapaan ;)
        On niitä kyllä kapitalistisen kuplatalouden uhritkin tarvinneet...

        että kapialistisessa yhteiskunnassa ei tarvita mielenterveyspalveluita? Tietenkin tarvitaan kuten muitakin terveydenhuoltopalveluita joita porvarit ovat perustaneet kuten sanoit.Pitää pysyä totuudessa.

        Sen sijaan Neuvostoliiton virallinen totuus oli että siellä ei ollut mielenterveysongelmia eikä kehitysvammaisia koska kommunistinen yhteiskunta oli niin hyvä että näitä ongelmia ei syntynyt.
        Nyt kun totuus on tullut julki selvisi että tämäkin uskonoppinne oli täyttä potaskaa.

        Kommunismi on edelleenkin monen fundamentalistisuskovan viimeinen oljenkorsi.

        Vakavuudessaan fundamentalistinen kommunismiusko on patologisen skitsofrenian luokkaa.


      • kysyjä- kirjoitti:

        että kapialistisessa yhteiskunnassa ei tarvita mielenterveyspalveluita? Tietenkin tarvitaan kuten muitakin terveydenhuoltopalveluita joita porvarit ovat perustaneet kuten sanoit.Pitää pysyä totuudessa.

        Sen sijaan Neuvostoliiton virallinen totuus oli että siellä ei ollut mielenterveysongelmia eikä kehitysvammaisia koska kommunistinen yhteiskunta oli niin hyvä että näitä ongelmia ei syntynyt.
        Nyt kun totuus on tullut julki selvisi että tämäkin uskonoppinne oli täyttä potaskaa.

        Kommunismi on edelleenkin monen fundamentalistisuskovan viimeinen oljenkorsi.

        Vakavuudessaan fundamentalistinen kommunismiusko on patologisen skitsofrenian luokkaa.

        Onko tuohon tautiin mitään lääkettä, kysyy
        vom


      • kysyjä-
        vom kirjoitti:

        Onko tuohon tautiin mitään lääkettä, kysyy
        vom

        Herra, vaan työläinen.


      • kysyjä- kirjoitti:

        Herra, vaan työläinen.

        Anteeksi, no arvon työläinen, tiedätkö onko mainitsemaasi tautiin mitään lääkettä??
        vom


      • kysyjä-
        vom kirjoitti:

        Anteeksi, no arvon työläinen, tiedätkö onko mainitsemaasi tautiin mitään lääkettä??
        vom

        sairastuneille ei taida olla valitettavasti täysin parantavaa lääkettä.

        Jotkut kommunismin sairastuttamista yksilöistä paranee psykoterapialla mutta joillakin potilailla syrjäytymiseen johtavat vakavat mielenterveysongelmat kestää koko elämän.

        Oireina yleensä todellisuuden tajun täydellinen ja eläminen harhojen maailmassa.


      • kysyjä- kirjoitti:

        sairastuneille ei taida olla valitettavasti täysin parantavaa lääkettä.

        Jotkut kommunismin sairastuttamista yksilöistä paranee psykoterapialla mutta joillakin potilailla syrjäytymiseen johtavat vakavat mielenterveysongelmat kestää koko elämän.

        Oireina yleensä todellisuuden tajun täydellinen ja eläminen harhojen maailmassa.

        Kiitos vaivannäöstä! Ei tässä sitten ole mitään toivoa paranemisesta. Ymmärtäkää sitten, jos
        olen vaivananne!!!
        vom


      • kysyjä-
        vom kirjoitti:

        Kiitos vaivannäöstä! Ei tässä sitten ole mitään toivoa paranemisesta. Ymmärtäkää sitten, jos
        olen vaivananne!!!
        vom

        huolimatta:

        Kaikkien kukkien tulee saada kukkia.

        Ihmisarvoa ei saa loukata keneltäkään.

        Pahinta kommunismissa lienee sen synnyttämä pelko. Niin monet ovat menettäneet henkensä
        kommunismin alttarille.
        Ja aivan turhaan.


    • pelko

      "Suuri ja mahtava kommunismin pelko, mutta kenellä on siitä selko"

      • kysyjä-

        kymmenien miljoonien uhrien omaisilla ja jälkeläisillä.

        Myös niillä jotka ovat perehtyneet historiaan.

        Kommunismiin fundamentalistisesti uskovat taas kokevat rakkautta siihen suuntaan.
        Uhreista ja kärsineistä kohtaloista piittamatta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe