Klacid-kuuri (500 mg)

Jos sinulla on ollut kyseinen lääkekuuri,mihin aikaan päivästä olet pillerin ottanut? Itse olen ottanut aamulla, aamupuuron kanssa....MUTTA, vaikka kuume on jo laskenut pilleri väsyttää niin,että en jaksa olla hereillä...Pitääköhän minun muuttaa pilleri illaksi ja miten kesken kuurin? Töihinkin pitäis mennä.
TAUTINEN
2766
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

harvemmin antibiootti ketään väsyttää. Onko sinulla muita lääkkeitä käytössäsi,Klacidin kanssa kun eivät kaikki lääkkeet sovi yhteen.

Äänestä
  • ...ei ole käytössä muita lääkkeitä...ehkä se väsymys johtuukin tästä taudista...
    Kiitos vastauksesta.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


poskiontelotulehdus kirjoitti:

Jos sinulla on ollut kyseinen lääkekuuri,mihin aikaan päivästä olet pillerin ottanut? Itse olen ottanut aamulla, aamupuuron kanssa....MUTTA, vaikka kuume on jo laskenut pilleri väsyttää niin,että en jaksa olla hereillä...Pitääköhän minun muuttaa pilleri illaksi ja miten kesken kuurin? Töihinkin pitäis mennä.
TAUTINEN

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu