..tätä oon pyöritellyt päässäni abouttiarallaa seitsemän tai kahdeksan vuotta.. ideoita pursuu ja toivon että hupstuija väsää meikäläiselle sen silinterin.. vankka tukijoukko takana.. kaikki alkaa itsestäni mutta mixi oon siltikin näin saamaton?
alkaako pervokki shoubisnekseen??
4
151
Vastaukset
- Koomikkoko?
Joo mää tuun. Yritin semmosta stad-up -komiikkaa. Muija kysy, et mikä se on. Sanoin, että seison ja olen hauska.
Muija sanoi, että "Kun sulla seisoo, siinä ei oo mitään hauskaa"...sit sulla hyvin mene jos muija on sitä mieltä.. komedia on jees.. itse ajattelin jotain vähän muuta.. kuten kauhuu..
- varatartsan
Huumori on rankkaa. Joskus tulee tilanne, että sielu itkee, kuitenkin joudut viihdyttämään. Mutta uskon sinulla olevan hyvä ura edessä, koska tukijoukkoja löytyy! Ei muuta kun kehiin! :o\
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 594713
- 653818
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2133250- 1143071
- 482904
- 232558
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192216Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi2482003- 1081872
- 361865