Paljonkohan -98-99 vuosimallien 1.1 Puntojen arvo laskee parin seuraavan vuoden aikana? Tällä hetkellä näyttää pyörivän n.4000-5000 Välillä. Osaako joku listata mitä kuuluu kaiken kaikkiaan stile varusteluun?
Punton Arvo
8
2016
Vastaukset
- K.Ä.
Tuulilasi - Turbo:n mukaan Punton arvonalennus on pienimmästä päästä. Odotas, kun kaivan sen lehden esille.
- TGK
Hyvä homma jos löytyy specsejä. Olisi tulossa tuollainen ehkä lähiaikoina. Mitä kannattaa tarkastella tuollaisesta puntosta kun näkee auton? onko jotain vakio vikoja ?? vaivoja?
- eilen myynyt
TGK kirjoitti:
Hyvä homma jos löytyy specsejä. Olisi tulossa tuollainen ehkä lähiaikoina. Mitä kannattaa tarkastella tuollaisesta puntosta kun näkee auton? onko jotain vakio vikoja ?? vaivoja?
sähköt on surkeat. ykköskorisessa puntossa alatukivarret välystyvät ennen aikojaan... kakkosessa on takaakseli muutettu jotes se on parempi... mutta, KIERRÄ kaukaa tommoset italialaiset. Osta mikä muu tahansa mutta ei fiatia. Säästyt paljolta!
- Nimetön48659
eilen myynyt kirjoitti:
sähköt on surkeat. ykköskorisessa puntossa alatukivarret välystyvät ennen aikojaan... kakkosessa on takaakseli muutettu jotes se on parempi... mutta, KIERRÄ kaukaa tommoset italialaiset. Osta mikä muu tahansa mutta ei fiatia. Säästyt paljolta!
Kyllä sähköt pelaavat mallikkaasti. Vanha vitsi italialaisista sähköistä johtui pelkästään sähkölaitteiden paljoudesta. Itse laitteet toimivat, maadoituspisteet hapettuvat 20v käytön jälkeen. Ja vaativat puhdistuksen joka maksaa itsetehden huimat 0e. Ja kokemusta piisaa sitten todella useasta italjaanosta ja olen ihmetellyt näitä ihmeellisiä kieroutuneita mielikuvia automerkistä.
Totta on kuitenkin tämä:
Merkkiliikkeeseen vietäessä tosin viisveisaavat maadoitusjohdoista vaan lyövtä uutta osaa jatkuvasti ja auto ei toimi pelkän kontaktihäiriön takia tai saadaan vain väliaikaisesti toimimaan ja lasku asiakkaalle. Olisiko tämä närän aiheuttaja, deltan toimintaa en kuitenkaan pistä fiatin syyksi. - K.Ä.
TGK kirjoitti:
Hyvä homma jos löytyy specsejä. Olisi tulossa tuollainen ehkä lähiaikoina. Mitä kannattaa tarkastella tuollaisesta puntosta kun näkee auton? onko jotain vakio vikoja ?? vaivoja?
Arvonalennus prosentteina kahdessa vuodessa, kun auto on ostettu uutena ja sillä on ajettu kaksi vuotta (suurin alennus, Punto ja pienin alennus):
Skoda Octavia 1,6: 30%
Fiat Punto 60/55S 5d.: 28%
Toyota Yaris 1,0 3d: 1300 e. 9%
------------------------------------------
Arvonalennus prosentteina neljässä vuodessa, kun auto on ostettu uutena ja sillä on ajettu neljä vuotta (suurin, Punto ja pienin):
Peugeot 406 SV 3,0: 51%
Fiat Punto 60/55S 5d.: 41 %
Toyota Yaris 1,0 3d: 25%
--------------------------------------
Arvonalennus prosentteina kuudessa vuodessa, kun auto on ostettu uutena ja sillä on ajettu kuusi vuotta (suurin, Punto ja pienin):
Opel Omega 2,2i: 67 %
Citroen Xantia 1,8i: 67 %
Fiat Punto 60/55S 5d.: 57 %
Honda CR.V 2,0: 39 %
------------------------------------------------
Arvonalennus euroina kahdessa vuodessa, kun auto on ostettu uutena ja sillä on ajettu kaksi vuotta (suurin arvonalennus, Punto ja pienin alennus):
BMW 520i: 11 570 e.
Fiat Punto 60/55S 5d: 3 470 e.
Toyota Yaris 1,0 3d: 1300 e.
---------------------------------------
Arvonalennus euroina kahdessa vuodessa, kun auto on ostettu kaksi vuotta vanhana ja se on ajettu nelivuotiaaksi (suurin, Punto ja pienin).
Audi A6 2,4 aut: 11 910 e.
Fiat Punto 60/55S 5d: 1 690 e.
Skoda Octavia 1,6: 1 340 e.
--------------------------------------------
Arvonalennus euroina kahdessa vuodessa, kun auto on ostettu neljä vuotta vanhana ja se on ajettu kuusivuotiaaksi (suurin, Punto ja pienin).
BMW 520i: 11 000 e.
Fiat Punto 60/55S 5d.: 2 080 e.
Peugeot 206 XR 1,4 5d: 1700 e.
-----------------------------------------------
Arvonalennuksesta aiheutuva vuosikustannus sekä, kun auto on ostettu uutena ja sillä on ajettu kuusi vuotta (suurin, keskimmäinen, Punto ja pienin):
BMW 520i: 5 280 e/v.
Citroen Xara 1,6 5d: 2 150 e/v.
Fiat Punto 60/55S 5d.: 1 210 e/v.
Peugeot 206 XR 1,4 5d: 1030 e/v.
--------------------------------------------
Lähde: Tuulilasi Turbo 2/2005.
Käytettyjen hinnat ovat Grey-Hen-Autodatan tuottamia keskimääräisiä kauppahintoja merkkiliikkeissä.
Kiintopisteenä on uuden auton suositushinta 2, 4 ja 6 vuotta sitten.
----------------------------------------------
Summa summarum: prosentuaalisesti Punton hinnanalennus on suuri ensimmäisenä kahtena vuonna, sen jälkeen se edustaa keskitasoa.
Euromääräisesti Punto menettää arvoaan kovin vähän ja vuosien mittaan yhä vähemmän.
Käytetyn Punton omistaja ei juuri rahaa arvonalennuksena menetä.
Kalleimmat autot menettävät arvoaan pahimmillaan Uuden Punton hinnan verran kahdessa vuodessa. - jii
K.Ä. kirjoitti:
Arvonalennus prosentteina kahdessa vuodessa, kun auto on ostettu uutena ja sillä on ajettu kaksi vuotta (suurin alennus, Punto ja pienin alennus):
Skoda Octavia 1,6: 30%
Fiat Punto 60/55S 5d.: 28%
Toyota Yaris 1,0 3d: 1300 e. 9%
------------------------------------------
Arvonalennus prosentteina neljässä vuodessa, kun auto on ostettu uutena ja sillä on ajettu neljä vuotta (suurin, Punto ja pienin):
Peugeot 406 SV 3,0: 51%
Fiat Punto 60/55S 5d.: 41 %
Toyota Yaris 1,0 3d: 25%
--------------------------------------
Arvonalennus prosentteina kuudessa vuodessa, kun auto on ostettu uutena ja sillä on ajettu kuusi vuotta (suurin, Punto ja pienin):
Opel Omega 2,2i: 67 %
Citroen Xantia 1,8i: 67 %
Fiat Punto 60/55S 5d.: 57 %
Honda CR.V 2,0: 39 %
------------------------------------------------
Arvonalennus euroina kahdessa vuodessa, kun auto on ostettu uutena ja sillä on ajettu kaksi vuotta (suurin arvonalennus, Punto ja pienin alennus):
BMW 520i: 11 570 e.
Fiat Punto 60/55S 5d: 3 470 e.
Toyota Yaris 1,0 3d: 1300 e.
---------------------------------------
Arvonalennus euroina kahdessa vuodessa, kun auto on ostettu kaksi vuotta vanhana ja se on ajettu nelivuotiaaksi (suurin, Punto ja pienin).
Audi A6 2,4 aut: 11 910 e.
Fiat Punto 60/55S 5d: 1 690 e.
Skoda Octavia 1,6: 1 340 e.
--------------------------------------------
Arvonalennus euroina kahdessa vuodessa, kun auto on ostettu neljä vuotta vanhana ja se on ajettu kuusivuotiaaksi (suurin, Punto ja pienin).
BMW 520i: 11 000 e.
Fiat Punto 60/55S 5d.: 2 080 e.
Peugeot 206 XR 1,4 5d: 1700 e.
-----------------------------------------------
Arvonalennuksesta aiheutuva vuosikustannus sekä, kun auto on ostettu uutena ja sillä on ajettu kuusi vuotta (suurin, keskimmäinen, Punto ja pienin):
BMW 520i: 5 280 e/v.
Citroen Xara 1,6 5d: 2 150 e/v.
Fiat Punto 60/55S 5d.: 1 210 e/v.
Peugeot 206 XR 1,4 5d: 1030 e/v.
--------------------------------------------
Lähde: Tuulilasi Turbo 2/2005.
Käytettyjen hinnat ovat Grey-Hen-Autodatan tuottamia keskimääräisiä kauppahintoja merkkiliikkeissä.
Kiintopisteenä on uuden auton suositushinta 2, 4 ja 6 vuotta sitten.
----------------------------------------------
Summa summarum: prosentuaalisesti Punton hinnanalennus on suuri ensimmäisenä kahtena vuonna, sen jälkeen se edustaa keskitasoa.
Euromääräisesti Punto menettää arvoaan kovin vähän ja vuosien mittaan yhä vähemmän.
Käytetyn Punton omistaja ei juuri rahaa arvonalennuksena menetä.
Kalleimmat autot menettävät arvoaan pahimmillaan Uuden Punton hinnan verran kahdessa vuodessa.Oli mielenkiintoista luettavaa. Olin itsekin sitä mieltä, että sain paljon autoa kun ostin punto sx:n v.2000 mallia.
- TGK
Elikkäs vanha vitsaus sähköistä on edelleen Fiattien riesa :) Punto olisi tulossa vaihdossa kaksipyöräiseen mutta tarvitsee nyt vielä harkita. Tarkoitus olisi ollut ajaa puntolla yksi talvi. Kuinka kysyttyjä tuon ikäiset Puntot on? Onko 130tkm paljon tuollaiselle laitteelle?
- tartte
Mittää funtsia.Ite oon käyttäny 55 puntoo pelkästään talvisin ja tosi hyvin on toiminu.Eikä viäl oo oollu mun aikana lämppärii kytkettynä tolppaan.Tukivarsi on vaihdettu takaanta ja iskarit,mut nehän onki kulutus-osia...MITÄÄN sähkö-ongelmia ei oo ollu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,714215Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt152674Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242307Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod112233Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1072176Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992131Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1072123Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6031924MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141905Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231673