..en ole koskaan tiennyt aamun olevan joskus kiinni tai minkäänlaisessa pakkauksessa.. höh.. tosi outoja..
aamuni valkeni siihen kun eiliset kaljat joita oli vain muutama alkoivat kuplimaan vatsassani.. heräsin aiwan liian aikaisin sen wuoksi
..ja nyt ketuttaa se että heartbiitin alkuun on vielä yli tunti aikaa.. tämän tulevan tunnin olisin voinut käyttää paremmin esimerkiksi uneksiessani pervoja..
miten aamu avataan?
11
400
Vastaukset
- rahtari1
pervokki,no ei kai se päivä nyt kokonaan pilla oo ja hyvää huomenta,täälläkun on yks walittaja niin täytyy kattoo mitä kirjottelee,paitsi eihän sille mikään kelpaa,ku on ite täydellisyyden perikuva
..no ei oo pilalla kunhan lakkaa vaan vatsa kuplimasta..
..ja juu tiedän sen walittajan.. ilmiselvä kriitikko..
- nylkkäri
eiköhän aamu valkene ilman
avaustakin. On myös sanonta
päivä pulkassa empä ole tuota
pulkkaa nähnyt. Olisiko sanonta
olen avannut silmäni tähän
aamuun sopiva avaus?..aamun valkenemisen ja silmän avaamisen mutten aamun avaamista.. mistä ja miten?.. päivä pulkassa.. juu sarjassamme outoja sanontoja.. mutta en ala pilkkuja nus.. on vaan vähän outoja jotkut sanonnat..
avaan silmäni aamuun jos silmäni eivät ole rähmittyneet umpeen..
pervokki.. Ihan oli hyvä avaus....:))
..mä oon ihan ulalla jo aamusta.. kaikki vaan puhuu aamun avaamisesta enkä käsitä miten se on mahdollista.. höh..olenpas mä tyhmä..
pervokki kirjoitti:
..mä oon ihan ulalla jo aamusta.. kaikki vaan puhuu aamun avaamisesta enkä käsitä miten se on mahdollista.. höh..olenpas mä tyhmä..
mun aamu on niin auennut että olen ensin keittänyt kahvit.... Juuh oikeestaan kai aamu aukee niin ku silmät aukeavat......:))
BBrunetti kirjoitti:
mun aamu on niin auennut että olen ensin keittänyt kahvit.... Juuh oikeestaan kai aamu aukee niin ku silmät aukeavat......:))
..mäkin että ekaks ainakin silmät aukee.. sit sitä voi jollain kierolla tavalla sanoa myös aamun auenneen..
pervokki kirjoitti:
..mäkin että ekaks ainakin silmät aukee.. sit sitä voi jollain kierolla tavalla sanoa myös aamun auenneen..
mut niin se menee....:)))
- Doe-01 evk
ovat teot ja ajatukset olleet aivan puhtaita;)Ei oo tullut mitään pervoja mieleen.
- Nylkkäri
sanonta. Kun rahat loppuu niin silloin on perse auki. Miljonäärillähän on tukalat paikat kun ei paska luista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun183047Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa812995- 612944
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2862237- 412132
- 542101
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.991057