miten aamu avataan?

..en ole koskaan tiennyt aamun olevan joskus kiinni tai minkäänlaisessa pakkauksessa.. höh.. tosi outoja..
aamuni valkeni siihen kun eiliset kaljat joita oli vain muutama alkoivat kuplimaan vatsassani.. heräsin aiwan liian aikaisin sen wuoksi
..ja nyt ketuttaa se että heartbiitin alkuun on vielä yli tunti aikaa.. tämän tulevan tunnin olisin voinut käyttää paremmin esimerkiksi uneksiessani pervoja..

11

407

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahtari1

pervokki,no ei kai se päivä nyt kokonaan pilla oo ja hyvää huomenta,täälläkun on yks walittaja niin täytyy kattoo mitä kirjottelee,paitsi eihän sille mikään kelpaa,ku on ite täydellisyyden perikuva

• ..no ei oo pilalla kunhan lakkaa vaan vatsa kuplimasta..
        ..ja juu tiedän sen walittajan.. ilmiselvä kriitikko..

• nylkkäri

eiköhän aamu valkene ilman
      avaustakin. On myös sanonta
      päivä pulkassa empä ole tuota
      pulkkaa nähnyt. Olisiko sanonta
      olen avannut silmäni tähän
      aamuun sopiva avaus?

• ..aamun valkenemisen ja silmän avaamisen mutten aamun avaamista.. mistä ja miten?.. päivä pulkassa.. juu sarjassamme outoja sanontoja.. mutta en ala pilkkuja nus.. on vaan vähän outoja jotkut sanonnat..

avaan silmäni aamuun jos silmäni eivät ole rähmittyneet umpeen..

• pervokki.. Ihan oli hyvä avaus....:))

• ..mä oon ihan ulalla jo aamusta.. kaikki vaan puhuu aamun avaamisesta enkä käsitä miten se on mahdollista.. höh..olenpas mä tyhmä..

• pervokki kirjoitti:

..mä oon ihan ulalla jo aamusta.. kaikki vaan puhuu aamun avaamisesta enkä käsitä miten se on mahdollista.. höh..olenpas mä tyhmä..

mun aamu on niin auennut että olen ensin keittänyt kahvit.... Juuh oikeestaan kai aamu aukee niin ku silmät aukeavat......:))

• BBrunetti kirjoitti:

mun aamu on niin auennut että olen ensin keittänyt kahvit.... Juuh oikeestaan kai aamu aukee niin ku silmät aukeavat......:))

..mäkin että ekaks ainakin silmät aukee.. sit sitä voi jollain kierolla tavalla sanoa myös aamun auenneen..

• pervokki kirjoitti:

..mäkin että ekaks ainakin silmät aukee.. sit sitä voi jollain kierolla tavalla sanoa myös aamun auenneen..

mut niin se menee....:)))

• Doe-01 evk

ovat teot ja ajatukset olleet aivan puhtaita;)Ei oo tullut mitään pervoja mieleen.

• Nylkkäri

sanonta. Kun rahat loppuu niin silloin on perse auki. Miljonäärillähän on tukalat paikat kun ei paska luista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      40
      3589
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      3548
    3. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      152
      3369
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2645
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      76
      2641
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1638
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1445
    8. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      401
      1172
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      55
      1115
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      920
    Aihe