miten aamu avataan?

..en ole koskaan tiennyt aamun olevan joskus kiinni tai minkäänlaisessa pakkauksessa.. höh.. tosi outoja..
aamuni valkeni siihen kun eiliset kaljat joita oli vain muutama alkoivat kuplimaan vatsassani.. heräsin aiwan liian aikaisin sen wuoksi
..ja nyt ketuttaa se että heartbiitin alkuun on vielä yli tunti aikaa.. tämän tulevan tunnin olisin voinut käyttää paremmin esimerkiksi uneksiessani pervoja..

11

414

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahtari1

pervokki,no ei kai se päivä nyt kokonaan pilla oo ja hyvää huomenta,täälläkun on yks walittaja niin täytyy kattoo mitä kirjottelee,paitsi eihän sille mikään kelpaa,ku on ite täydellisyyden perikuva

• ..no ei oo pilalla kunhan lakkaa vaan vatsa kuplimasta..
        ..ja juu tiedän sen walittajan.. ilmiselvä kriitikko..

• nylkkäri

eiköhän aamu valkene ilman
      avaustakin. On myös sanonta
      päivä pulkassa empä ole tuota
      pulkkaa nähnyt. Olisiko sanonta
      olen avannut silmäni tähän
      aamuun sopiva avaus?

• ..aamun valkenemisen ja silmän avaamisen mutten aamun avaamista.. mistä ja miten?.. päivä pulkassa.. juu sarjassamme outoja sanontoja.. mutta en ala pilkkuja nus.. on vaan vähän outoja jotkut sanonnat..

avaan silmäni aamuun jos silmäni eivät ole rähmittyneet umpeen..

• pervokki.. Ihan oli hyvä avaus....:))

• ..mä oon ihan ulalla jo aamusta.. kaikki vaan puhuu aamun avaamisesta enkä käsitä miten se on mahdollista.. höh..olenpas mä tyhmä..

• pervokki kirjoitti:

..mä oon ihan ulalla jo aamusta.. kaikki vaan puhuu aamun avaamisesta enkä käsitä miten se on mahdollista.. höh..olenpas mä tyhmä..

mun aamu on niin auennut että olen ensin keittänyt kahvit.... Juuh oikeestaan kai aamu aukee niin ku silmät aukeavat......:))

• BBrunetti kirjoitti:

mun aamu on niin auennut että olen ensin keittänyt kahvit.... Juuh oikeestaan kai aamu aukee niin ku silmät aukeavat......:))

..mäkin että ekaks ainakin silmät aukee.. sit sitä voi jollain kierolla tavalla sanoa myös aamun auenneen..

• pervokki kirjoitti:

..mäkin että ekaks ainakin silmät aukee.. sit sitä voi jollain kierolla tavalla sanoa myös aamun auenneen..

mut niin se menee....:)))

• Doe-01 evk

ovat teot ja ajatukset olleet aivan puhtaita;)Ei oo tullut mitään pervoja mieleen.

• Nylkkäri

sanonta. Kun rahat loppuu niin silloin on perse auki. Miljonäärillähän on tukalat paikat kun ei paska luista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      526
      1058
    2. 60
      691
    3. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      53
      594
    4. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      593
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      568
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      244
      562
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      84
      542
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      476
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      98
      469
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      460
    Aihe