Ilta on käsillä.Mitään sanomaton päivä.
Sytytin lyhtyjä ulos kun alkaa olla jo hämärää.
Alan olla riippuvainen tästä ruudusta.
En ole tyytyväinen elämääni ,työhöni,ihmis-suhteisiini tällä hetkellä,siksi pakenen netin ihmeelliseen maailmaan.
Lomat on pidetty tälle kesälle ja nyt jo"ahistaa" .Mitä tästä talvesta mahtaakaan tulla?
Emme osaa puhua loukkaamatta toisia.Oma huono-
olo puretaan työkavereihin.Pakka on tosi sekaisin
juuri kun luulin että alkaisi mennä paremmin.
Iltakahvit keitän vielä ja menen sitten peiton alle dekkarini kanssa.
Rakas päiväkirja
3
261
Vastaukset
- sama
Eilisen toistoa tämäkin päivä.
Ei mitään mainittavaa.Onneksi huomenna on perjantai.
Taidan mennä sieniä keräämään viikonloppuna.- Aamuaurinko
Samanlaisia ajatuksia minullakin.
Kesä on mennyt ja syksyn haikeus on koittanut.
Mutta päivä kerrallaan tässä on mentävä ja yritettävä löytää jotain piristävää... - cassiope
Aamuaurinko kirjoitti:
Samanlaisia ajatuksia minullakin.
Kesä on mennyt ja syksyn haikeus on koittanut.
Mutta päivä kerrallaan tässä on mentävä ja yritettävä löytää jotain piristävää...Perjantai ilta.Ulkona mahtava syyskesän myrsky.
Ajatukset syksyssä ja intoa aloittaa kaikkea uutta, opiskelua,näpräämistä ,valokuvaus retkiä syksyiseen luontoon.
Töissä vähän hiertää edelleen henkilösuhteet sun muut,mutta olen valmis tekemään kaikkeni et sekin puoli olisi kunnossa.
Taas tuulee kovasti.Pelottaa vähän kun on paljon suuria puita nurkkapielissä.Onhan nuo pysyneet kyllä pystyssä monia myrskyjä.
Huomenna lähden sieniretkelle,menen mökille,
siellä on lähellä hyvät sienimaastot.
Ystäväni pyysi puutarhan rakennus talkoisiin mutta harmi että olin ehtinyt sopia viikonlopuksi muuta.Kaikki muutkin viikonloput syyskuulla on jo varattu.
Olen syksy ihminen.Herään kesän jälkeen ja olen täynnä tarmoa ja ideoita.Jouluun asti porhallan täysillä ja sitten tulee hetkeksi tyhjää kunnes alan taas suunnitella puutarha asioita.
Ilta sumpin aika ja sitten hyvien kirjojen seuraan peiton alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009