alko tehdä mieli

..mutta tuskin tänään saan.. himputti soikoon.. tyttösestäkään ei oo kuulunut mitään.. tätäkö tämä on? pitääkö tosissaan alkaa vaan etsimään uutta.. mikä meni vikaan kun ekaks haluu nähdä uudestaan ja sitten ei anna itsestään mitään kuulua..

49

926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä se tyttö voi viel ottaakin... Jos sillä on saldo loppu tai jotain... Niin ja soita sie sille.... rohkeesti puhelin käteen ja soita...:))))

• ..ahdistella..ehkä huomenna lähetän textarin ja kyselen vähän asioita.. miten ne nyt sit on.. eihän tytöt tykkää et on koko ajan vinkumassa ja vonkumassa..ja näin en ole tehnyt juuri siitä syystä..

• pervokki kirjoitti:

..ahdistella..ehkä huomenna lähetän textarin ja kyselen vähän asioita.. miten ne nyt sit on.. eihän tytöt tykkää et on koko ajan vinkumassa ja vonkumassa..ja näin en ole tehnyt juuri siitä syystä..

katos jotkut tytöt tykkää jotkut ei....Eli rohkeesti....:)) ei se mitään anna jos ei yritäkkään...:))

• BBrunetti kirjoitti:

katos jotkut tytöt tykkää jotkut ei....Eli rohkeesti....:)) ei se mitään anna jos ei yritäkkään...:))

..lähetän sen textarin..selvittää varmaan homman.. en tahtois lyödä päätäni pohjaan..

• Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

Mie tulin.Vielä en ota uusia potilaita vastaan mut harkitsen sitä kyllä jos alkaa vaikuttaa siltä että olis työmaata...

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..lähetän sen textarin..selvittää varmaan homman.. en tahtois lyödä päätäni pohjaan..

....tänään!Anna sen lojua omissa mehuissaan hetken niin sitä alkaa kiusaamaan että miksei se samperin jätkä soita!

• pervokki kirjoitti:

et sää mitään huomiseen ku tuikkaa se nyt se viesti.... vastaa jos vastaa sit jos ei uutta kehiin...:)))

• Dr.Swan kirjoitti:

Mie tulin.Vielä en ota uusia potilaita vastaan mut harkitsen sitä kyllä jos alkaa vaikuttaa siltä että olis työmaata...

..oon tulossa hulluks ja tällä kertaa naisten suhteen..

• Dr.Swan kirjoitti:

minä tulin ei mie... Ku mie oon mie... kahvia ja välitauko....:))))

• BBrunetti kirjoitti:

et sää mitään huomiseen ku tuikkaa se nyt se viesti.... vastaa jos vastaa sit jos ei uutta kehiin...:)))

..enää tänään huomenna sitte..

• Dr.Swan kirjoitti:

....tänään!Anna sen lojua omissa mehuissaan hetken niin sitä alkaa kiusaamaan että miksei se samperin jätkä soita!

..näin päätin juuri tehdä..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..oon tulossa hulluks ja tällä kertaa naisten suhteen..

...tuo ei ole vielä epänormaalia ollenkaan!KAIKKI miehet kärsivät samasta vaivasta....ei vaan...voi..taitaakin olla sellainen tyttö joka olisi kiinnostanut ihan todella...paskamaista,eikö...siis tarkoitan koko ihastumisen tunnetta ja kaikenlaista odottelua...Itse päätän juuri nyt että en lankea enää miehiin-laitan sellaiset hevosen laput silmille ja mietin muita asioita-rakkaus on niin kamala asia.

Eli siinä sinullekin neuvo(lääkärin määräys!)Ei muuta kun laput silmille,auttaa jopa sydämeen asti!

• Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

minä tulin ei mie... Ku mie oon mie... kahvia ja välitauko....:))))

sitä aletaan siis heti neuvomaan vanhaa kansan tietäjää.Sovitaan että sinä saat olla sie ja mie ja minä olen minä.....ööööööö.....???What?

• Dr.Swan kirjoitti:

...tuo ei ole vielä epänormaalia ollenkaan!KAIKKI miehet kärsivät samasta vaivasta....ei vaan...voi..taitaakin olla sellainen tyttö joka olisi kiinnostanut ihan todella...paskamaista,eikö...siis tarkoitan koko ihastumisen tunnetta ja kaikenlaista odottelua...Itse päätän juuri nyt että en lankea enää miehiin-laitan sellaiset hevosen laput silmille ja mietin muita asioita-rakkaus on niin kamala asia.

Eli siinä sinullekin neuvo(lääkärin määräys!)Ei muuta kun laput silmille,auttaa jopa sydämeen asti!

..toimi en hyppää enää rakkauden valtamereen enkä kolauta päätäni pohjaan.. ehkä alan pinnalliseksi niin pysyn pinnalla..

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..toimi en hyppää enää rakkauden valtamereen enkä kolauta päätäni pohjaan.. ehkä alan pinnalliseksi niin pysyn pinnalla..

Totta tosiaan,pinnalliset pysyy kyllä paremmin pinnalla...hmmmmmmm.....saanko varastaa ideasi omaan käyttööni? :D Aloitan heti pinnallisuus harjoitukset...luulen että peilin edessä on parasta harjoitella muutamia ilmeitä ja elehdintöjä tätä hommaa varten...hmmm...sen teen!

• Dr.Swan kirjoitti:

Totta tosiaan,pinnalliset pysyy kyllä paremmin pinnalla...hmmmmmmm.....saanko varastaa ideasi omaan käyttööni? :D Aloitan heti pinnallisuus harjoitukset...luulen että peilin edessä on parasta harjoitella muutamia ilmeitä ja elehdintöjä tätä hommaa varten...hmmm...sen teen!

..kai sen ansainnut..ole hyvä vaan.. ehkä mäkin alotan pian harjoitukset...

• Dr.Swan kirjoitti:

sitä aletaan siis heti neuvomaan vanhaa kansan tietäjää.Sovitaan että sinä saat olla sie ja mie ja minä olen minä.....ööööööö.....???What?

mut osaan puh.sex paremmin ku sää...kjäh...kjäh..
        puoskari mussa on kaks persoonaa ja taas se toinen yrittää vallata mut...
        AUTA.... tää on kauheaaaaaaaaaaa.....

• Dr.Swan
        pervokki kirjoitti:

..kai sen ansainnut..ole hyvä vaan.. ehkä mäkin alotan pian harjoitukset...

Mä kyllä luulen että se tyttö oikeesti saattaa odottaa sun soittoasi,koska ainakin minä en soittele pojille jos ei nekää prle soita minulle!Pitäköön luurinsa!!! :DDD

mutta nyt nukun!Heiiiiiiiiiiii!

• Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

mut osaan puh.sex paremmin ku sää...kjäh...kjäh..
        puoskari mussa on kaks persoonaa ja taas se toinen yrittää vallata mut...
        AUTA.... tää on kauheaaaaaaaaaaa.....

.....kyllä empimättä kakkos-pallille...(koska kolmattahan ei kellään ole vielä ollut...)Mitkäs kuumuuksien-iltamat täällä oikein on kun avauksessa jo jotain alkoi haluttaa ja nyt vielä SiekiN!!!!Voi hyvät hyssykät...sen voin vanhana tietäjänaisena kertoa että tuo vaiva ei ainakaan poistu sillä millä se on tullutkin,pahenee vaan!

• Dr.Swan kirjoitti:

.....kyllä empimättä kakkos-pallille...(koska kolmattahan ei kellään ole vielä ollut...)Mitkäs kuumuuksien-iltamat täällä oikein on kun avauksessa jo jotain alkoi haluttaa ja nyt vielä SiekiN!!!!Voi hyvät hyssykät...sen voin vanhana tietäjänaisena kertoa että tuo vaiva ei ainakaan poistu sillä millä se on tullutkin,pahenee vaan!

harrastaa..... nukkumista... mut saatan myös puhelimen viereen....aaaaargh.....

• Dr.Swan
        BBrunetti kirjoitti:

harrastaa..... nukkumista... mut saatan myös puhelimen viereen....aaaaargh.....

ei sinun tarvitse sitä puhelimessa harrastaa...noin kaunis tyttö saa kenet tahansa miehen ihan omaan sänkyyn asti!Mutta nyt hyvää yötä!(ainiin tuo taisi olla täällä kielletty lause,mut hyvää yötä silti dear BB!)

• Dr.Swan kirjoitti:

ei sinun tarvitse sitä puhelimessa harrastaa...noin kaunis tyttö saa kenet tahansa miehen ihan omaan sänkyyn asti!Mutta nyt hyvää yötä!(ainiin tuo taisi olla täällä kielletty lause,mut hyvää yötä silti dear BB!)

unia puoskari.....:))))

• quistis

leikkimään...Siel kuulemma nettiseksiä:o/

• luke67

Sexistä, ku kiusataan ja ajetaan takaa :(

• aatteles jos ei olis edes sitä nettisexsiiii.... hih....:))))))luudalle ois kyl käyttöö....;)))

• quistis
        luke67 kirjoitti:

Sexistä, ku kiusataan ja ajetaan takaa :(

mut se onkin sitä pervoo sellaista;o))

• ..vaan reaaliseksii.. realimaailmassa.. reaalifiiliksellä nääs...

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

aatteles jos ei olis edes sitä nettisexsiiii.... hih....:))))))luudalle ois kyl käyttöö....;)))

onkin hyvä...;o))

• luke67
        quistis kirjoitti:

mut se onkin sitä pervoo sellaista;o))

...sitä on ????

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..vaan reaaliseksii.. realimaailmassa.. reaalifiiliksellä nääs...

Se on parasta...Muistaakseni:o/

• quistis kirjoitti:

onkin hyvä...;o))

monta eri käyttötarkoitusta...heh...:)))

• quistis kirjoitti:

Se on parasta...Muistaakseni:o/

..muistit aivan oikein.. jos tyttösen ja mun homma ei pelaa niin uus haku ja tällä kertaa seikkailu mielessä.. näin on näppylät.. lyön pääni pohjaan ja kadotan rakkauden..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..muistit aivan oikein.. jos tyttösen ja mun homma ei pelaa niin uus haku ja tällä kertaa seikkailu mielessä.. näin on näppylät.. lyön pääni pohjaan ja kadotan rakkauden..

ihan ..Voihan...Toivottavasti onnistut pian...Mä toivon niin:o))

• quistis kirjoitti:

ihan ..Voihan...Toivottavasti onnistut pian...Mä toivon niin:o))

..miltä.. no ei sentään siltä.. mutta kyllästynyt kyllä oon.. hyvin kyllästynyt.. TYLSÄÄÄÄ

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..miltä.. no ei sentään siltä.. mutta kyllästynyt kyllä oon.. hyvin kyllästynyt.. TYLSÄÄÄÄ

Onhan sulla sentään hyvä käsi;o)) Onhan...

• quistis kirjoitti:

Onhan sulla sentään hyvä käsi;o)) Onhan...

..riitä.. oli vaikka täyskäsi.. reaalimaailma.. reaalinainen ja niin edelleen..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..riitä.. oli vaikka täyskäsi.. reaalimaailma.. reaalinainen ja niin edelleen..

Kuule mä tiedän..Juuh..Voisin yhtyä sun virtesi..Mut nen viitsi kiusata itseäni....;o)

• quistis kirjoitti:

Kuule mä tiedän..Juuh..Voisin yhtyä sun virtesi..Mut nen viitsi kiusata itseäni....;o)

..kyllä tehdä asialle jotain enkä vain unelmoida.. mutta katson nyt ekaks jos se tyttönen haluu vielä nähdä.. mitä toivon..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..kyllä tehdä asialle jotain enkä vain unelmoida.. mutta katson nyt ekaks jos se tyttönen haluu vielä nähdä.. mitä toivon..

Mut me tarvitaan myös unelmia:o))Tietysti sopivassa suhteessa sen toiminnan kanssa:o))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

monta eri käyttötarkoitusta...heh...:)))

Huipsan...:o/

• quistis
        luke67 kirjoitti:

...sitä on ????

Arvaa vaan;o))

• quistis kirjoitti:

Huipsan...:o/

mut taidan hiipiä tästä uneksimaan vaikka teräsmiehestä..... tai batmanista.... nukus hyvin Q.... heips...:)))

• quistis kirjoitti:

Mut me tarvitaan myös unelmia:o))Tietysti sopivassa suhteessa sen toiminnan kanssa:o))

mut nyt on tarpeeks unelmoitu.. haluan elää unelmaani en unelmoida elämääni..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

mut nyt on tarpeeks unelmoitu.. haluan elää unelmaani en unelmoida elämääni..

Unelmat eivät aivan riitä....Siis pelkästään;o)

• quistis kirjoitti:

Unelmat eivät aivan riitä....Siis pelkästään;o)

..riitä..
        mä pistän kaikki peliin.. vain yksi asia pelottaa..kuten myös varmaan muitakin joskus.. se että ei oo ketään josta välittää..

sekin riittää että joku pikkasen välittää ..edes aina välillä jos ei täyspäiväisesti..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..riitä..
        mä pistän kaikki peliin.. vain yksi asia pelottaa..kuten myös varmaan muitakin joskus.. se että ei oo ketään josta välittää..

sekin riittää että joku pikkasen välittää ..edes aina välillä jos ei täyspäiväisesti..

Mä ainakin pidän susta ihan hurjan paljon:o)) Niin ja jos minä niin silloin moni muukin:o))

• quistis kirjoitti:

Mä ainakin pidän susta ihan hurjan paljon:o)) Niin ja jos minä niin silloin moni muukin:o))

..mulla kyllä kavereita.. ja naisiakin tunnen kavereina.. toivoisin vain että joku taas välittäisi vähän enemmän.. ja kyse ei oo pelkästään siitä tiedät kyllä mistä vaan läheisyydestä.. no joo menee tosi sywälliseks nyt..
        mulle riittää enempi kuin kaveri ja vähempi kuin seurustelukumppani.. jotain siltä väliltä.. joskus on ollutkin..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..mulla kyllä kavereita.. ja naisiakin tunnen kavereina.. toivoisin vain että joku taas välittäisi vähän enemmän.. ja kyse ei oo pelkästään siitä tiedät kyllä mistä vaan läheisyydestä.. no joo menee tosi sywälliseks nyt..
        mulle riittää enempi kuin kaveri ja vähempi kuin seurustelukumppani.. jotain siltä väliltä.. joskus on ollutkin..

Mut sitähän me kaikki halutaan...:o)) Kukaan ei haluu olla aina yksin..On niin monenlaisia tarpeita....:o)) Nyt unentarve....Hyvää yötä Pervokki...Kauniita unia sinulle...Kyllä asiat järjestyy..Uskothan:o))

• quistis kirjoitti:

Mut sitähän me kaikki halutaan...:o)) Kukaan ei haluu olla aina yksin..On niin monenlaisia tarpeita....:o)) Nyt unentarve....Hyvää yötä Pervokki...Kauniita unia sinulle...Kyllä asiat järjestyy..Uskothan:o))

..no hyvää yötä.. mää jään nettiin surffaileen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      377
      40249
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      116
      8627
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6010
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4618
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3855
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3630
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3171
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      34
      2863
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2438
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      19
      2262
    Aihe