Laskun maksu tiskillä?

sldfkhma

Mitähän maksaa missäkin pankissa? Jos ei ole tiliä kyseisessä pankissa. Pankkien sivuilta ei tunnu tietoa löytyvän..

20

10352

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirham

sen 6 ekee per lasku...niin se on ryöstöä...mutta sitähän pankit tekee..

• Tulee edullisimmaksi. Ei tartte huolehtia eräpäivistä.
        En kyllä pankkeja rakasta, mutta kyllä ne opasti esim
        maksuautomaattien, sitten pankin nettikäytössäkin.
        Voi vaan ihmetellä ihmisiä, jotka kerskuvat pankkikortittomuudellaan
        tai haluttomuudellaan pankin maksukoneiden opstukseen.

• heps

Jos maksat laskun tiskillä ja sulla ei oo tiliä kyseisessä pankissa se on 6e mutta vähemmän jos sulla on tili pankissa ja maksat laskun tililtäsi, ja hinnasto kyl löytyy netistä.

• moisesta
        heps kirjoitti:

Jos maksat laskun tiskillä ja sulla ei oo tiliä kyseisessä pankissa se on 6e mutta vähemmän jos sulla on tili pankissa ja maksat laskun tililtäsi, ja hinnasto kyl löytyy netistä.

Siis siitä että MAKSAA LASKUN PANKIN TISKILLÄ joutuu maksamaan 6 euroa!! Sehän on 36 markkaa!!! Aivan hirveetä ryöstöä!!! Nyt meni mummeli iihaan sekasiin...ei tuollaista voi ollakaan - eikä muita näin hölmöjä kuin me suomalaiset jotka suostutaan tuo maksamaan!!
        terveisin nimimerkki "mummeli maksaa kyllä netissä, vaikka kirjastossa, jos konetta ei löydy :)"

• Yks äippä 42v.

Ei todellakaan kannata maksaa laskuja pankin tiskillä. Mutta vaihtoehtoja löytyy: minä maksan perheeni laskut Pankin verkkopankissa, se todella kätevää, päivällä, illalla tai vaikka yöllä. Äsken maksoin taas yhden laskun ja Media Player soittelee taustalla Kerkko Koskisen musiikkia.

• 1-2 sormea kirjoittaa
        moisesta kirjoitti:

Siis siitä että MAKSAA LASKUN PANKIN TISKILLÄ joutuu maksamaan 6 euroa!! Sehän on 36 markkaa!!! Aivan hirveetä ryöstöä!!! Nyt meni mummeli iihaan sekasiin...ei tuollaista voi ollakaan - eikä muita näin hölmöjä kuin me suomalaiset jotka suostutaan tuo maksamaan!!
        terveisin nimimerkki "mummeli maksaa kyllä netissä, vaikka kirjastossa, jos konetta ei löydy :)"

...pankin omassa palvelupisteessä verkkopankkitunnuksilla,jotka saa pankista.
        Palvelupisteessä on tarvittaeassa pankkivirkailija neuvomassa/opettamassa sen käyttöä mielellään,kunnes opit sen muutaman käyttökerran aikana.
        Pitkän viitenumeronkin saa laskunsa maksuun viivakoodilukijalla.
        Se maksu ei voi mennä väärin,jos sitä pelkäätte.
        Siitä minulle aukesi tämä nettimaailma ja surffailen,sekä pelaan ja otan joskus kantaa näihin keskusteluihin.
        Tietokoneen sain vanhana halvalla aikanaan omakseni.
        Suosittelen kaikenikäisille.Itse olen yli 65-vuotias.

• Tiedätkö mistä puhut
        moisesta kirjoitti:

"Nyt meni mummeli iihaan sekasiin...ei tuollaista voi ollakaan - eikä muita näin hölmöjä kuin me suomalaiset jotka suostutaan tuo maksamaan!!"

Itse asiassa mummeli, Suomessa voidaan olla tyytyväisiä pankkijärjestelmiin, maksuliikenteen nopeuteen ja palveluiden sentään vielä kohtuullisiin hintoihin. Muualla maailmassa ei asiat tällä(kään) rintamalla ole näin hyvin ja tähän hintaan.

• happihyppely
        Yks äippä 42v. kirjoitti:

Ei todellakaan kannata maksaa laskuja pankin tiskillä. Mutta vaihtoehtoja löytyy: minä maksan perheeni laskut Pankin verkkopankissa, se todella kätevää, päivällä, illalla tai vaikka yöllä. Äsken maksoin taas yhden laskun ja Media Player soittelee taustalla Kerkko Koskisen musiikkia.

Minä maksan palvelumaksun joka kuukausi mielelläni.
        Abropoo 50 senttiä kuukausi. Tekee kokonaista 6€ vuosi. Koivunlehtipankista saan tämän edun.

• moisesta
        Tiedätkö mistä puhut kirjoitti:

"Nyt meni mummeli iihaan sekasiin...ei tuollaista voi ollakaan - eikä muita näin hölmöjä kuin me suomalaiset jotka suostutaan tuo maksamaan!!"

Itse asiassa mummeli, Suomessa voidaan olla tyytyväisiä pankkijärjestelmiin, maksuliikenteen nopeuteen ja palveluiden sentään vielä kohtuullisiin hintoihin. Muualla maailmassa ei asiat tällä(kään) rintamalla ole näin hyvin ja tähän hintaan.

Eipä varmaan olekaan muualla - ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa.

Mummeli kun ei ymmärrä, miten maailmanpyörä yht'äkkiä on keikahtanut ihan nurinperin. Miten ihmeessä ennen pystyttiin pankkeja pitämään pystyssä, virkailijoille maksettiin palkat pankin puolesta - ei niitä tarvinnut asiakkaiden maksaa.

Ja sitten yllättäen - tervetuloa markkinatalous!!! Joka asiasta veloitetaan. Ensin opetetaan käyttämään pankkikorttia - se ei maksa mitään. Sitten maksamaan puhelimella. Ja viimeksi netti - ei maksanut sekään alussa. Nyt vaan kummasti maksaa kaikki....

Kiitollisena siitä, että "meillä on täällä kaikki niin hyvin" terveisin Mummeli.

• ei vuosiin

maksaa laskut pankin tiskillä jonottaen nykyään kun se voi tehdä kotonakin ? eikai kukaan muut kuin eläkeläiset korkeintaa ja niistäkin tosi harvat...kohtahan se ei enää edes onnistu kun pankit lopettaa moisen palvelun ja on jo aikakin

• Oi aikoja

...ihminen,koska et ajattele yhtään vähäosaisia lähimmäisiäsi.
        Ei kaikki ylipäätään pysty hankiin tietokonetta,saatika käyttään sitä.
        Sen ajatteleminenkin on ylipääsemätön kynnys monelle vanhemmalle ihmiselle.
        Suoravelotukseen ei kaikilla ole varaa,koska eräpäivänä ei ole rahaa laskun maksuun,vaan sitä pitää siirtää eteenpäin.
        Maksupalvelukuoret olisi yksi hyvä vaihtoehto,joa siihen pystyy.
        Ei kaikki ihmiset ole yhtä viisaita kuin sinä!
        Pankeillakin on mielestäni velvollisuuksia ihmisiä kohtaan,sillä jos ei olisi erilaisia asiakkaita,ei tarvittaisi pankkejakaan.

• ovat

laskujen ym.muiden pankki asioiden hoito onnistuu kyllä meiltä nuoremmilta nykytekniikalla itsepalveluna, mutta 70v äitini kaikki hänen ikäisensä eivät kerta kaikkiaan automaattien ja netin salasanojen, ikkunoiden ja näppäinten kanssa selviä. Mikähän ja mistä tuleen joka kuukausi se pankin 3.50€ palvelu maksu,kun itse omat asiani joudun kuitenkin hoitamaan.

Sampo...Nordea...6 euroa
      Op ja Aktia.....4 euroa....

• minä vain...

Minä maksan kanssa laskuni nykyään netissä kun se on mahdollista,mutta ei minulla silti ole edes automaatti korttia että ainakin minä käytän pankkia siinä vaiheessa kun rahaa tarvitsen eli en aina vaan koneiden kautta asioi... ja minusta se on aivan hyvä tapa jolloin molemmat niin netti kuin myös pankki ovat minulle ns.tärkeitä!

• Svenski

Miunulla on ilmainen maksupalvelu,saan tiliotteen kerran kuussa se pitää tarpeeksi hyvin ajantasalla,ja voi tarkkailla sitä mihin rahat menevät

• Pankinjohtaja_

Turpasaunan verran.

• näin:

Jos maksatkin itsepalvelu automaatilla.Monissa laskuissa ei anna maksaa laskua heti vaikka yrottää laittaa menemään heti,kun rahaa on vielä tilillä.Sitten käy niin että pankki saa veloittaa taas muistutuksesta jossa huomautetaan:emme ole voineet hoitaa suoritustasi,koska tilillä ei ole katetta.Nyt lasku kysyi:haluatko muuttaa eräpäivää?Odotan mielenkiinnolla,menikö suoritus,vai oliko se pluffi ja kohta tulee maksullinen huomautus:huolehdi että eräpäivänä tililläsi on katetta.Miksi ei anneta mahdollisuutta muuttaa eräpäivää,olletikin kun lasku tulisi maksettua ajoissa.Vastaus on siksi koska pankki jäisi ilman lihavia muistustus tuloja.Niitähän riittää tällä systeemillä.Toinen on ne muistutukset:Hyvä asiakas:tilinne on ylittynyt,niin ja niin paljon.Minä tiedän tasan tarkkaan koska se menee sentinkin yli,mutta miksi te ilmoitatte siitä yhä nopeammin ja yhä useammin.Miksi kaikki on kuusinkertaistunut?Turha yrittää EURO ei ole sama kuin markka.Eikä 10 euroa ole sama kuin kymppi ennen.Vaikka sillä saa kyllä oikeestaan melkein saman verran kyllä ruokaa sillä 10:nellä eurolla ku kympillä ennen.

• Kop Kop

Kannattaisi varmaan perustaa yksityinen palvelukonttori, jossa hoidetaan mummojen puolesta pankin palvelut:
        - Tilataan mummolle verkkopankki ja maksupalvelu ja siten vaan hoidellaan maksut vaikka puoleen hintaan.

• Antti

Eipä ole vielä tolasta vastaan tullut, toisin maksan laskut netin kautta. Johtuisko että käytät laskussa olevaa viivakoodia? Mutta jos maksat laskun normaalina viitteellisenä laskuna, varmaan onnistuu se päivä kun haluat.

• mä vaan
        Antti kirjoitti:

Eipä ole vielä tolasta vastaan tullut, toisin maksan laskut netin kautta. Johtuisko että käytät laskussa olevaa viivakoodia? Mutta jos maksat laskun normaalina viitteellisenä laskuna, varmaan onnistuu se päivä kun haluat.

Kyllä eräpäivän muuttaminen onnistuu vaikka käyttäisi viivakoodia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7465
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3967
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3510
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      2803
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2652
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2482
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2401
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2279
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      20
      2228
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1972
    Aihe