Oon missannut muutaman osan. Perheen isä on kuollut? Miten? Miksi? Koska? Oon ihan pihalla!
Teinitytön kasvatusopas, mitä tapahtunut?
6
1741
Vastaukset
Sehän näyttelijä kuoli jo ajat sitten :)
- Noora
Joo, eli se näyttelijä John Ritter kuoli oikeesti sairauskohtaukseen kesken 2. kauden, ja niiden piti sitten kirjoittaa se sarjan juoneen. Siinä sarjassa isä kuulemma sai jonkun kohtauksen jollain kauppareissulla.
- migu
Kauheeta sain vasta tänään tietää että se näyttelijä kuoli ihan oikeessa elämässä..
Aika nuori se kummiskin oli..
samahan kävi mullan alla-sarjassa jossa Naten vaimo lisa muka hukkui mutta oikeessa elämässä se kuoli auto onnettomuuteen viime syksynä... - täällä
migu kirjoitti:
Kauheeta sain vasta tänään tietää että se näyttelijä kuoli ihan oikeessa elämässä..
samahan kävi mullan alla-sarjassa jossa Naten vaimo lisa muka hukkui mutta oikeessa elämässä se kuoli auto onnettomuuteen viime syksynä...oon nähnyt muutaman viime jakson ja olen ajatellu et se on vaan lähteny tai saanu potkut sarjasta.. On toi kyl aika paha paikka noille "sen lapsillekki".. Mut ei sitä koskaan tiedä millon on aika poistua täältä maan päältä.. :(
- Taylor
migu kirjoitti:
samahan kävi mullan alla-sarjassa jossa Naten vaimo lisa muka hukkui mutta oikeessa elämässä se kuoli auto onnettomuuteen viime syksynä...... ei ole kuollut. Eli siis Lisaa näytellyt nainen on kyllä edelleen hengissä vaikka roolihahmolle kävikin köpelösti.
- Teinitytön kasvatusoppaan f...
Voisko joku kertoo sen jutun et miten se niitten iskä kuoli ja mitä ihmettä siin on tapahtunu..? Ku missasin sen yhen jakson mis se iskä kuoli nii nyt en tiiä mistää mitää ku katoin ton viime jakson... :( Pliis voisko joku sanoo!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667