rahtari on saapunut taas seuraanne

rahtari1

no nyt on kesälomaa taas jo vähän tienattu,enkä saanut sairaslomaa,koska en ajanut kolaroa enkä saanut ruokamyrkytystä kosa en ajanut ulkomaille,mut ens viikolla voi ji saada ruokamyrkytyksen,eikä minua hakattu ja niikkilälle jatän lämpötilat ja nomipäivät,kun itse en kato almanakkaa,enkä lämpömittaria rttä se avaus on niikkilän heiniä,nyt uskaltaa jo sanoo varmaankin hyvää huomenta koko huhuhaa porukka ja heti ylös sieltä niin kun olis jo

113

1428

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....:)

• rahtari1

koskas me tehään mulle se viiriili koe,eiks mul alkkin kivat jutut heti aamusta

• rahtari1 kirjoitti:

koskas me tehään mulle se viiriili koe,eiks mul alkkin kivat jutut heti aamusta

sulla on todella aamupuheet....
        Suoritellaan testit ens viikol....;)))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

sulla on todella aamupuheet....
        Suoritellaan testit ens viikol....;)))

tarttee tulla sit töistä suoraan mut jos mä oon ruottissa sit pitää testiä siirtää

• rahtari1 kirjoitti:

tarttee tulla sit töistä suoraan mut jos mä oon ruottissa sit pitää testiä siirtää

jos on tarvis.....:))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

jos on tarvis.....:))

sä pistää typyn kolmeks päivää isälleen hoitoon ja lähet mun mukaan sit meil on kolme päivää aikaa tahä sitä testiä ja pääset viel soppailemaan,kyyti on olmanen ja nukkuminen ja ruokaja peseytyminen

• rahtari1 kirjoitti:

sä pistää typyn kolmeks päivää isälleen hoitoon ja lähet mun mukaan sit meil on kolme päivää aikaa tahä sitä testiä ja pääset viel soppailemaan,kyyti on olmanen ja nukkuminen ja ruokaja peseytyminen

silleenki voisin joo...Sais joo monenlaista kyytiä:)))... Mut mulle varmaan tulis koti ikävä...;(

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

silleenki voisin joo...Sais joo monenlaista kyytiä:)))... Mut mulle varmaan tulis koti ikävä...;(

mamertelee,ku mä oon ollu kakskiviikkoo pois,mut tulee kyl mulki ikävä noit villakoirii

• rahtari1 kirjoitti:

mamertelee,ku mä oon ollu kakskiviikkoo pois,mut tulee kyl mulki ikävä noit villakoirii

sä oot tottunut oleen pois.... Mä muuten viimeks oon talvel reissanut... Kävin oulus ja voi vitsi ku se junamatka oli puuduttava,....:)

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

sä oot tottunut oleen pois.... Mä muuten viimeks oon talvel reissanut... Kävin oulus ja voi vitsi ku se junamatka oli puuduttava,....:)

onkoin eri asia,nyt mennään rekal ja ISOLLA LAIVALLA

• rahtari1 kirjoitti:

onkoin eri asia,nyt mennään rekal ja ISOLLA LAIVALLA

tooosiiii isolla....:)))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

tooosiiii isolla....:)))

et oot pllu joskus niil laivoil,ei me oikeen soutuveneeseenkään mahduta

• ihan ystävällisellä
        rahtari1 kirjoitti:

mielellä että tuleeko sitä käytyä humpalla siellä

• rahtari1
        ihan ystävällisellä kirjoitti:

mielellä että tuleeko sitä käytyä humpalla siellä

koskaan ku ei mult suju se ku pinis tuiteris ja sillon ku mä ajan en käytä alkomahoolia koskaan,mä syön siel vaan ja makaan rahtarin tiloissa

• ajattelinkin
        rahtari1 kirjoitti:

koskaan ku ei mult suju se ku pinis tuiteris ja sillon ku mä ajan en käytä alkomahoolia koskaan,mä syön siel vaan ja makaan rahtarin tiloissa

en minäkään jaksaisi

• rahtari1
        ajattelinkin kirjoitti:

en minäkään jaksaisi

on et työt ensin ja sit vast huvit,mä oon tänään ollu kuukauden juomatta

• oikea asenne
        rahtari1 kirjoitti:

on et työt ensin ja sit vast huvit,mä oon tänään ollu kuukauden juomatta

ensin työ sitten huvi

• rahtari1
        oikea asenne kirjoitti:

ensin työ sitten huvi

sama järjestys vai toisinpäin

• AMR-52

..BB..)) joko peti petattu ja aamusiivot tehty...))))

• rahtari1 kirjoitti:

meinasin sitä soutuvenettä..... heh...:)))

• AMR-52 kirjoitti:

..BB..)) joko peti petattu ja aamusiivot tehty...))))

Antza... Juuh on pedattu... Mut siivoa en tänään ku eilen sen tein... :))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

meinasin sitä soutuvenettä..... heh...:)))

me auto saadaan ruottin pulel,mut kyl se ois romanttista soutaa kahestaan ruottiin

• rahtari1 kirjoitti:

me auto saadaan ruottin pulel,mut kyl se ois romanttista soutaa kahestaan ruottiin

eli ei romanttista soutuvenettä.... höh...

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

eli ei romanttista soutuvenettä.... höh...

ei ymmärrä hän ollenkaan,onko aivot hällä jäässä,siis minulla

• rahtari1 evk
        rahtari1 kirjoitti:

hän ymmärti nyt vähän jälkijunassa seuraa noi aivot

• rahtari1 kirjoitti:

sitten soutuvenettä.... ite tuota tuumasit ettei rekka sinne mahu....jokos ny ymmärsit......:)))tai voihan olla niinkin et mun rusinat ei kans toimi...=:)))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

sitten soutuvenettä.... ite tuota tuumasit ettei rekka sinne mahu....jokos ny ymmärsit......:)))tai voihan olla niinkin et mun rusinat ei kans toimi...=:)))

ajan rekan laivaan ja me soutelemme romanttisesti kahdestaa soutuveneellä ruotsiin ja sama tehdään takaskin päin jos kämmenet sen sallivat vielä

• kippari

sinulle myös täällä sitä on oltu hereillä jo 5asti ;=)

• Huomenta kaikille! Hereillä viidestä asti. Nyt voiskin mennä takas nukkumaan.

• rahtari1

no mä tiiän mikä sua valvottaa,mikä on kondis nyt,eiks sulle tehty jo yks koe

• rahtari1
        virgo65 kirjoitti:

Huomenta kaikille! Hereillä viidestä asti. Nyt voiskin mennä takas nukkumaan.

nyyt enää mee nukkuu ku toiset ne vasta herää

• kippari
        virgo65 kirjoitti:

Huomenta kaikille! Hereillä viidestä asti. Nyt voiskin mennä takas nukkumaan.

sitä voisi kohta oikeasta takas sänkyyn;=)

• kippari
        rahtari1 kirjoitti:

no mä tiiän mikä sua valvottaa,mikä on kondis nyt,eiks sulle tehty jo yks koe

takiahan tässä herää kun vasta kipeenä:=(Joo tehtiin tiistaina,mut eipä sielläkään mitään ihmeitä löytynyt vaikka toisaalta parempi et siltä osin terve;=)

• rahtari1
        kippari kirjoitti:

takiahan tässä herää kun vasta kipeenä:=(Joo tehtiin tiistaina,mut eipä sielläkään mitään ihmeitä löytynyt vaikka toisaalta parempi et siltä osin terve;=)

on vielä se pönttö kuvaus mut älä vaan nukahda sinne,hyvä ku tulisit kondikseen pian

• kippari
        rahtari1 kirjoitti:

on vielä se pönttö kuvaus mut älä vaan nukahda sinne,hyvä ku tulisit kondikseen pian

voi sit vaikka koisaa;=)Joo 9,9 sinne viellä meen niin eiköhän sit löydy jotain feelua siinä kaminassa kun on käynnyt;=)

• rahtari1
        kippari kirjoitti:

voi sit vaikka koisaa;=)Joo 9,9 sinne viellä meen niin eiköhän sit löydy jotain feelua siinä kaminassa kun on käynnyt;=)

yrittää muistaa toi päivämäärä,me pidetään koko huuhaa sakki peukkuja pystyssä et mitään vakavaa ei olis

• kippari
        rahtari1 kirjoitti:

yrittää muistaa toi päivämäärä,me pidetään koko huuhaa sakki peukkuja pystyssä et mitään vakavaa ei olis

vaan ja en mä usko et vakavaa olis kun kaikki veriarvot ihan ok;=)Nyt kippari lähtee tonne joenrannalle lenkille;=)

• rahtari1
        kippari kirjoitti:

vaan ja en mä usko et vakavaa olis kun kaikki veriarvot ihan ok;=)Nyt kippari lähtee tonne joenrannalle lenkille;=)

viel lenkil käydä AIKA SISSI palaillaan viel tänään

• AMR-52

..morgon kippari...))) mie kävin nukkuun tuos 4 kieppeil,nyt taas pirteenä aamusumpilla..)) mie tuun vähäl unel toimee, viitisen tuntii riittää mainiosti...mikä siut herätti nin aikaseen?

• kippari
        rahtari1 kirjoitti:

viel lenkil käydä AIKA SISSI palaillaan viel tänään

se on tässä jaksaa touhuu,muuten menee toi kondis ihan paskaksi;=)))

• rahtari1
        kippari kirjoitti:

se on tässä jaksaa touhuu,muuten menee toi kondis ihan paskaksi;=)))

kyl on

• kippari
        AMR-52 kirjoitti:

..morgon kippari...))) mie kävin nukkuun tuos 4 kieppeil,nyt taas pirteenä aamusumpilla..)) mie tuun vähäl unel toimee, viitisen tuntii riittää mainiosti...mikä siut herätti nin aikaseen?

on se vatsa joka herttää mut aikaisin:=(

• AMR-52
        kippari kirjoitti:

on se vatsa joka herttää mut aikaisin:=(

...siul meilin. se eilinen ukkonen meni kahta puolta ohi,muutaman kerran jyrähteli kauempana. ei ees valot räpsineet. jokohan oli kesän viimeset ukkoset,kohta syyskuu. tosin oon kuullut,et talvellakin saattaa ukkonen jyristä,johtuu kai suurista lämpöeroista maan ja yläilmojen kesken.

• kippari
        AMR-52 kirjoitti:

...siul meilin. se eilinen ukkonen meni kahta puolta ohi,muutaman kerran jyrähteli kauempana. ei ees valot räpsineet. jokohan oli kesän viimeset ukkoset,kohta syyskuu. tosin oon kuullut,et talvellakin saattaa ukkonen jyristä,johtuu kai suurista lämpöeroista maan ja yläilmojen kesken.

sä laitoit postia mulle kun mulla on noi asennukset koneessa kesken ja ei ole maili viellä käytössä niin en ole lukennut,mut pitää katsella sitä postia jossain kohtaa:=)

• AMR-52

...lauantai-aamua rahtarille ja kaikille tutuille
      tasapuolisesti...)))) on niii heleä pouta,jotta..)) tässä yökahvin jälkeen litkin aamusumppia,ilman pullaa....)))

• rahtari1

pitkästä aikaa,missäs sä oot ollu tai sit mä oon ollu jossain ja hyvää lauantaiaamua sullekkin,mi
        his sä oot eilen pullat kadottanu,älä vaan sano että otit jotain eilen ja muisti meni

• AMR-52
        rahtari1 kirjoitti:

pitkästä aikaa,missäs sä oot ollu tai sit mä oon ollu jossain ja hyvää lauantaiaamua sullekkin,mi
        his sä oot eilen pullat kadottanu,älä vaan sano että otit jotain eilen ja muisti meni

..ottanut kahvii väkevämpää ja pullat loppu,pitäs kai tänään väsätä sämpylöitä,oon joskus tehny niitä, ja hengis selvinnyt ko niit oon syönyt...)))) olin tuossa kuntolomalla jonkun aikaa. nyt olo erinomainen ja työintoa puhkun....))))

• rahtari1
        AMR-52 kirjoitti:

..ottanut kahvii väkevämpää ja pullat loppu,pitäs kai tänään väsätä sämpylöitä,oon joskus tehny niitä, ja hengis selvinnyt ko niit oon syönyt...)))) olin tuossa kuntolomalla jonkun aikaa. nyt olo erinomainen ja työintoa puhkun....))))

sut kuntolomalle järjesti,mulla on kuntolomaa joka päivä ku teen töitä,niin ne on ainakin sanonu,mut ei se mus oikeen siltä tunnu

• AMR-52
        rahtari1 kirjoitti:

sut kuntolomalle järjesti,mulla on kuntolomaa joka päivä ku teen töitä,niin ne on ainakin sanonu,mut ei se mus oikeen siltä tunnu

..itse järjestin itseni kuntolomalle.nyt sitä on taas elmäni kunnossa,jaksais vaik mitä....)))))

• rahtari1
        AMR-52 kirjoitti:

..itse järjestin itseni kuntolomalle.nyt sitä on taas elmäni kunnossa,jaksais vaik mitä....)))))

heti ajattelee kaksmielisesti ,et jaksais nyt vaik mitä

• AMR-52
        rahtari1 kirjoitti:

heti ajattelee kaksmielisesti ,et jaksais nyt vaik mitä

...hyvinkin aatella,ei täs viel hauvan partaal olla,ko naisen kimppuu pääsee,se on oksat pois...)))

• rahtari1
        AMR-52 kirjoitti:

...hyvinkin aatella,ei täs viel hauvan partaal olla,ko naisen kimppuu pääsee,se on oksat pois...)))

puhut asiaa,totahan mä just tarkotin

• Brune...ejk...

Katos ny meni jo tod syvälliseks... No saatanhan miekin vaik soudella....heh....:)))mun pitää tästä lähteä kauppaan..puhelin pirahti... Saan kyydin ei tarvii kävellä....
      Hei sun heiluvilles...Palaillaan...;))
      Pärkule heivas taasen pellolle mut...

• rahtari1

kaupaan palaillaan

• Doe-01

Ei sitä kehtaa enää tähän aikaan päiväst huomentakaa sanoa.Tempasin tossa pullollisen SY:n tekemää herukkaviiniä,ja nyt oon kännis.hiton hyvää oli,ja prossujakin taitaa olla aikapaljon:)))

Joudutko sä kärsimään sen jalkajutun omist rahoista?

• rahtari1

jalkajuttuun tulee,niin suurimmaks osaks,ku mul oli toinen kuski sen aikaa ajamassa autoa mut mun systeri hoitaa tommoset asiat,doe meiänhän pitäs perustaa tänne huuhaalle oma bändi se vetäsisit urkuja ku john lord ja mä hoitasin sen kitarapuolen niin me tarvittas viel basisti ja joku kuka hakkaa kannuja ja yks gillan kopio ja otettas tpmmonen purple linja,vai viiniä sä siel kiskot,jätä mullekkin pari lekaa

• Doe-01
        rahtari1 kirjoitti:

jalkajuttuun tulee,niin suurimmaks osaks,ku mul oli toinen kuski sen aikaa ajamassa autoa mut mun systeri hoitaa tommoset asiat,doe meiänhän pitäs perustaa tänne huuhaalle oma bändi se vetäsisit urkuja ku john lord ja mä hoitasin sen kitarapuolen niin me tarvittas viel basisti ja joku kuka hakkaa kannuja ja yks gillan kopio ja otettas tpmmonen purple linja,vai viiniä sä siel kiskot,jätä mullekkin pari lekaa

Mikäpäs siinä,perustetaan pois.Joo,joku zeppelinin bonhamin tapainen tyyppi kans tartvittais.oli mun mielestä mahtavasti vedetty siltä se Moby Dick!Ai aamuhuikat?No tossa on *ojentaa täyden juomalasillisen 20 prossaista viinimarjaviintä*KIPPIS!

• AMR-52
        Doe-01 kirjoitti:

Mikäpäs siinä,perustetaan pois.Joo,joku zeppelinin bonhamin tapainen tyyppi kans tartvittais.oli mun mielestä mahtavasti vedetty siltä se Moby Dick!Ai aamuhuikat?No tossa on *ojentaa täyden juomalasillisen 20 prossaista viinimarjaviintä*KIPPIS!

...Doe näköjään vuorotellen tissutellaan,nyt mulla nenänvalkasu,joka toivon mukaan kestää ainakin jouluaattoon....))))

• Doe-01 kirjoitti:

http://www.drummerworld.com/drummers/Bill_Cobham.html

- ei mikään heavyrumpali - oikeastaan lyömäsoitintaiteilija, kuten myös esim. Alex Acuña, uskomattomia äijiä kummatkin!

Terveisin, MM.

• varatartsan
        rahtari1 kirjoitti:

Soittelin nuorempana vuosikausia ja kierreltiin keikoilla ympäri suomenmaata. Rock!

Vielä pysyy kumpurapulat eiku kapulat kourissa. :o|

• Doe-01
        Man-of-Mystery kirjoitti:

- ei mikään heavyrumpali - oikeastaan lyömäsoitintaiteilija, kuten myös esim. Alex Acuña, uskomattomia äijiä kummatkin!

Terveisin, MM.

ne kuuluisimmat olikin.Jätkillä pysyy hyvin kapulat handuissa.Sellaisetkin tyypit,kuin Carmine Appice ja Keith Moon..

• Doe-01
        AMR-52 kirjoitti:

...Doe näköjään vuorotellen tissutellaan,nyt mulla nenänvalkasu,joka toivon mukaan kestää ainakin jouluaattoon....))))

Minä en tosin ota nykyisin kaljaa väkevämpää enää kuin kerran kk:ssa..ei taho paikat enää oikein kestää;))

• Doe-01
        varatartsan kirjoitti:

Soittelin nuorempana vuosikausia ja kierreltiin keikoilla ympäri suomenmaata. Rock!

olet ollut..huuhaa-porukan keski-ikä on mukavasti takatukkahevin puolella,joten ei täällä paljoo räppäreistä kuule:))

• rahtari1
        Doe-01 kirjoitti:

tason rumpali kyl tarvittas,joo kiitti huikista,täähän alkaa käydä päähän

• AMR-52
        Doe-01 kirjoitti:

Minä en tosin ota nykyisin kaljaa väkevämpää enää kuin kerran kk:ssa..ei taho paikat enää oikein kestää;))

...se elimistöä rassaa rankasti. en miekää kaljaa vahvempaa oo juonu moniin kuukausiin,mut sitäkin jos vaik sixpäkin päiväs huitasoo menemään,kyl se jo alkaa jossain tuntumaan..(((

• varatartsan
        Doe-01 kirjoitti:

olet ollut..huuhaa-porukan keski-ikä on mukavasti takatukkahevin puolella,joten ei täällä paljoo räppäreistä kuule:))

ja naapureiden harmiksi soittelen. Joskus yksittäisille keikoille.

Juu, ei iske tämä nukunuorten musa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Suosikkibändejä on lukuisia, ulko- ja kotimaisia...

• rahtari1

Terveisin, MM.

M M,SULLAHAN NÄYTTÄÄ OLEVAN HALLUSSA JUST NOI KUNNON VEIKOT JOTA ME ETSITÄÄN,KYLLÄ NOIKIN KÄY

• Doe-01
        varatartsan kirjoitti:

ja naapureiden harmiksi soittelen. Joskus yksittäisille keikoille.

Juu, ei iske tämä nukunuorten musa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Suosikkibändejä on lukuisia, ulko- ja kotimaisia...

se on kai samanlainen juttu,kuin polkupyörällä ajo:minkä taidon kerran oppii,sitä ei unohda..

Haloo,SY!!Tuleppas viimeistään kolmelta linjoille..TIEDÄN,että luet näitä juttuja kuitenkin;=)))

• rahtari1
        varatartsan kirjoitti:

purple niin me otetaan sut meiän huuhaa bändiin

• rahtari1
        Doe-01 kirjoitti:

se on kai samanlainen juttu,kuin polkupyörällä ajo:minkä taidon kerran oppii,sitä ei unohda..

Haloo,SY!!Tuleppas viimeistään kolmelta linjoille..TIEDÄN,että luet näitä juttuja kuitenkin;=)))

toi varatartsanhan me otetaan meiän bändii,mut tukkaa sais sit olla viel aika reilusti

• rahtari1 kirjoitti:

M M,SULLAHAN NÄYTTÄÄ OLEVAN HALLUSSA JUST NOI KUNNON VEIKOT JOTA ME ETSITÄÄN,KYLLÄ NOIKIN KÄY

olin siinä jotain 15 - 16v, kun näin telkusta Mr. Cobhamin soittavan - soolo kesti kait liki 20 minuuttia. Jäipähän mieleen!

Ei sellaisen pitäisi olla mahdollista kahdella kädellä ja jalalla, mutta on se.........

Tällaisia muistellen, MM.

• rahtari1

olin siinä jotain 15 - 16v, kun näin telkusta Mr. Cobhamin soittavan - soolo kesti kait liki 20 minuuttia. Jäipähän mieleen!

Ei sellaisen pitäisi olla mahdollista kahdella kädellä ja jalalla, mutta on se.........

Tällaisia muistellen, MM.

on telkus ja dvdeellä nähny vähän samanlaisii juttuja ja mustan kun rainbow soitti ja näin niitten kekan kolmesti,siin oli kans tajuton tyyppi kapuloiden varressa

• Doe-01
        rahtari1 kirjoitti:

toi varatartsanhan me otetaan meiän bändii,mut tukkaa sais sit olla viel aika reilusti

varatartsanhan on soitellut julkisesti,ja tuntee agenttejakin,joten keikkojakin olisi tiedossa heti:)

Nyt doe pitää tauon,haen nimittäin lähikaupasta yhden mäyriksen.janottaa.

• rahtari1
        Doe-01 kirjoitti:

varatartsanhan on soitellut julkisesti,ja tuntee agenttejakin,joten keikkojakin olisi tiedossa heti:)

Nyt doe pitää tauon,haen nimittäin lähikaupasta yhden mäyriksen.janottaa.

hakee mut tuu takas sitten,joo toi varatartsanhan on ollu ammattimuusikko,kyl se meille kelpaa ja keikkojakin tulee

• varatartsan
        rahtari1 kirjoitti:

Ei ole pelkkä takatukka, välillä silmilläkin. :o|

• varatartsan
        rahtari1 kirjoitti:

purple niin me otetaan sut meiän huuhaa bändiin

purple, led zeppelin...

• rahtari1
        varatartsan kirjoitti:

purple, led zeppelin...

yli 20 vuotta skittaa,mulla on fenderin strato ja tele,pidän aika paljon sitä stratoa vapaassag slide vireessä kun soitan sillä jotain purplen tai zeppeliinin piisejä niin pitää pistää putki sormeen,mut se tele on ihan tavallises vireessä,tällähetkelläkin mä soitan vaan itteni ja kavereitteni iloks ja et pysyy taito tallella

• Doe-01
        rahtari1 kirjoitti:

hakee mut tuu takas sitten,joo toi varatartsanhan on ollu ammattimuusikko,kyl se meille kelpaa ja keikkojakin tulee

yks naissolistikin varalle?Tuo yksitypyhän vetää karaokea ja ääni on kuin Tarja Turusella;))Tällä hetkellä hän vaan on Kokkolassa venetsialaisilla.Täytyy kysäistä;-)

• rahtari1
        Doe-01 kirjoitti:

yks naissolistikin varalle?Tuo yksitypyhän vetää karaokea ja ääni on kuin Tarja Turusella;))Tällä hetkellä hän vaan on Kokkolassa venetsialaisilla.Täytyy kysäistä;-)

ääni on ees sinnepäin ku turusen tarjal,niin sehän me otetaan ilman muuta

• Doe-01
        rahtari1 kirjoitti:

ääni on ees sinnepäin ku turusen tarjal,niin sehän me otetaan ilman muuta

ja uskallan sanoa,että olen kerran tavannut hänet..ei hän silloin kylläkään laulanut,mutta muuten aika symppis nainen kalevalakorviksineen;))

• rahtari1
        Doe-01 kirjoitti:

ja uskallan sanoa,että olen kerran tavannut hänet..ei hän silloin kylläkään laulanut,mutta muuten aika symppis nainen kalevalakorviksineen;))

sä houkutella hänet meidän bändiin ku oot tehny jo lähempääkin tuttavuutta sy kanssa niin mei vois olla mahiksii

• varatartsan

Terveisin, MM.

Unohdit varmaan vahingossa yhden kovan rumpalin! Elukan! (The Muppet Show).

Joskus 80-90 luvun vaihteessa "muppeteissa" oli vieraana muistaakseni juuri Cobham!

Katsoin kuppilassa kyseisen jakson, jossa "Elukka" ja Cobham yrittivät saada toisistaan mittaa, kumpi on parempi rumpali. Cobham veti hirveet soolot ja "Elukka" veti samat perässä. Oli tosi huippujuttu. Nyt kun muistelee, niin hymy ja nauru nousee väkisinkin pintaan!

Tulis "mupet" uusintana ja se jakso!

Muistatkos sellaista MM, tai muut? :o\

• varatartsan
        varatartsan kirjoitti:

Unohdit varmaan vahingossa yhden kovan rumpalin! Elukan! (The Muppet Show).

Joskus 80-90 luvun vaihteessa "muppeteissa" oli vieraana muistaakseni juuri Cobham!

Katsoin kuppilassa kyseisen jakson, jossa "Elukka" ja Cobham yrittivät saada toisistaan mittaa, kumpi on parempi rumpali. Cobham veti hirveet soolot ja "Elukka" veti samat perässä. Oli tosi huippujuttu. Nyt kun muistelee, niin hymy ja nauru nousee väkisinkin pintaan!

Tulis "mupet" uusintana ja se jakso!

Muistatkos sellaista MM, tai muut? :o\

Kiitti linkistä MM. Arvaas menikö suosikkeihin? :o)

• että meneekö sata rikki....=:)))))tässä viestiketjus....

• rahtari1

koskaan noita miettiny,mä mietin mielummin naisii et mikä niitten kans vois mennä puhki

• rahtari1 kirjoitti:

koskaan noita miettiny,mä mietin mielummin naisii et mikä niitten kans vois mennä puhki

niin joo.... naisii...:))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

niin joo.... naisii...:))))

en tarkottanut monikossa

• rahtari1 kirjoitti:

en tarkottanut monikossa

nyt sellain juttu et en sun kaa lähe edes soutuveneeseen... senkin....;)))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

nyt sellain juttu et en sun kaa lähe edes soutuveneeseen... senkin....;)))

sä tiedät etten ajatellu yhtä ketä asuu lahes

• rahtari1 kirjoitti:

sä tiedät etten ajatellu yhtä ketä asuu lahes

enhän tiiäkkään mut tuskin...:))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

enhän tiiäkkään mut tuskin...:))))

suomee sen luulet olevan

• rahtari1 kirjoitti:

suomee sen luulet olevan

sentään lahden...enkös tääl asusta....:))) luulisin et tää lahti on...juuh lahdessa ollaan....kjäh...kjäh...:))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

sentään lahden...enkös tääl asusta....:))) luulisin et tää lahti on...juuh lahdessa ollaan....kjäh...kjäh...:))))

käyn äkkiä syömässä mut tuun heti kohta takas

• Doe-01
        rahtari1 kirjoitti:

5 minuuttia;=))

• rahtari1 kirjoitti:

tiellä pitää....:)))

• Doe-01 kirjoitti:

5 minuuttia;=))

ai niin mitä päivystät...heh;))

• Doe-01
        BBrunetti kirjoitti:

ai niin mitä päivystät...heh;))

vastailen viesteihisi sillä aikaa,kun rahtari on syömässä;=))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

tiellä pitää....:)))

ja pakki niin täys et hyvä ku kunnol henkee saa

• Doe-01 kirjoitti:

vastailen viesteihisi sillä aikaa,kun rahtari on syömässä;=))

tuli.....:))) nopee poika syömään...:))

• Doe-01
        BBrunetti kirjoitti:

tuli.....:))) nopee poika syömään...:))

Rekkakuskithan ovat tottuneet syömään nopeasti..:9

• rahtari1 kirjoitti:

ja pakki niin täys et hyvä ku kunnol henkee saa

olet syönnyt... voitkin pienet tirsat....:)))Mitäs söit....?

• Doe-01 kirjoitti:

Rekkakuskithan ovat tottuneet syömään nopeasti..:9

en tiiä... mut nopea se oli....:))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

olet syönnyt... voitkin pienet tirsat....:)))Mitäs söit....?

lihaperunasoselaatikkoa ja maustekurkkua tietenkin mustaa leipää,ei viel huvita mennä lepäämään

• rahtari1 kirjoitti:

lihaperunasoselaatikkoa ja maustekurkkua tietenkin mustaa leipää,ei viel huvita mennä lepäämään

ihan hyvät pöperöt ollu....:)) Me syötiin pitsaa nam....:)) ja nyt kahvit keitin itselleni..:))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

ihan hyvät pöperöt ollu....:)) Me syötiin pitsaa nam....:)) ja nyt kahvit keitin itselleni..:))

sä paljon musaa

• minääääääääääää
        BBrunetti kirjoitti:

kävin paskalla........ ah
        söin pitsaaaaa oli hyvvvväää...ooh

menin nukkuun ja kuorsasin ja piereskelin iiihh

olin kusella.. ai ai

HIENOA kertoa teille näitä ihmeellisä asioita kun äö on näin korkea

Röhtäri Tuttiritari

• rahtari1 kirjoitti:

sä paljon musaa

päällä...Nyt oon kuunnellu vanhoja kasetteja mitä löysin ku siivosin kaappeja... Voi niitä teinivuosia...:))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

päällä...Nyt oon kuunnellu vanhoja kasetteja mitä löysin ku siivosin kaappeja... Voi niitä teinivuosia...:))))

tumas tavaraa sielt huipult ku lähtee se mäki lskee niin se tais olla citymarket ja toisellapuolella oli joku kauppakeskus niin siel oli antikvariaatti ja free record shop ,mut löysin siit divarist pari helmee cdeenä

• minääääääääääää kirjoitti:

kävin paskalla........ ah
        söin pitsaaaaa oli hyvvvväää...ooh

menin nukkuun ja kuorsasin ja piereskelin iiihh

olin kusella.. ai ai

HIENOA kertoa teille näitä ihmeellisä asioita kun äö on näin korkea

Röhtäri Tuttiritari

varmaan pilalla... Kuka sua on käskenyt lukea.. eli älä urppaa... ja vedä se herne siel pers silmästä pois ni sullakin helpompi olla...
        Niin ja mukavaa päivänjatkoa....:))

• Brune..ejk...

Niin mitä cd:tä ne oli...Mie näin yhden divarin ikkunas elviksen cd:een ja meinasin ostaa.. mut ei tullut ostettu... Madonnan cd;een oon viimeks muuten ostanut...

• rahtari1

luvun brittibändien cdeeitä,mä ku käyn lahes niin mä koluun aina kaikki levyluiikkeet läpi siel,mitä mä vaan tiedän

• rahtari1 kirjoitti:

luvun brittibändien cdeeitä,mä ku käyn lahes niin mä koluun aina kaikki levyluiikkeet läpi siel,mitä mä vaan tiedän

paljon... Mie meen pienille tirsoille... mut palataan taas astialle...;)) Hei sun heiluvilles....;))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

paljon... Mie meen pienille tirsoille... mut palataan taas astialle...;)) Hei sun heiluvilles....;))))

tirsoille palaillaan

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2305
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2218
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1579
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      13
      1474
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1241
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      100
      1145
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1087
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      90
      941
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      19
      838
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      128
      822
    Aihe