kukaan tämmöstä sarjaa? Siinä oli vielä semmonen ihana tunnari mikä pyörii mielessä vieläkin?
ratsutilan nuoret
11
3634
Vastaukset
- melluh
kuulukkaan, etkai vaan tarkoita lämminverisii
- kaija
Muistan kyllä. Joskus 60-70 luvun vaihteessa. Tumma tyttö pääosasssa.
- Miniressu
kyseistä sarjaa aikanaan 70-luvulla. Tunnari soi jotenkin "Down in the meadow, where the wind blows ...".
- Pikkupursi
Tsekkaa youtube.com-sivulta nimellä Follyfoot, niin saat nähdä ko. sarjan alun ja kuulla sen ihanan biisinkin...
http://youtube.com/results?search_query=follyfoot - hopottikarbiini
joo ja siinä oli ko Roni joka ajo motskarilla ja minusta se oli ihana punatukka poika eikö ollutkin tässä sarjassa. taisin olla itse n. 15 v ja ihana sarja oli kyllä siihen aikaan. terkuin tuula
itekin olen monesti miettinyt sitä sarjaa ja tunnari soi päässä silloin. Tuli seurattua ja fanitettua sitä.
- noloopeukku
Eveleena kirjoitti:
itekin olen monesti miettinyt sitä sarjaa ja tunnari soi päässä silloin. Tuli seurattua ja fanitettua sitä.
Miksi ihmeessä tästä sarjasta ei julkaista DVD:TÄ myöskin suomalaisila tekstityksillä? Oli paras sarja, mitä 70-luvulla katsoin. Onko kellään tietoa saako dvd:nä?
- kvg_
noloopeukku kirjoitti:
Miksi ihmeessä tästä sarjasta ei julkaista DVD:TÄ myöskin suomalaisila tekstityksillä? Oli paras sarja, mitä 70-luvulla katsoin. Onko kellään tietoa saako dvd:nä?
Saa dvd:nä ulkomailta, mutta ilman suomenkilistä tekstitystä. http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3354277/Follyfoot-Series-1/Product.html
Tuota ei liene kannattavaa myydä suomiteksteillä, menekki ei liene kovin suurta
http://www.discshop.fi/shop/ds_film.php?lang=&id=50095&lang=fi&subsite=movies&&ref= - Taisku
Muistan hyvin. Olen ihmetellyt että miksi sitä ei ole koskaan tullut TV:stä uusintana.
- Anonyymi
Olin suunnilleen 10-vuotias, kun se tuli telkkarista, enkä vieläkään ymmärrä, miksi olin niin ihastunut siihen: en ole milloinkaan ollut kiinnostunut hevosista ja olen valvotusti kokeillut ratsastamista yhden ainoan kerran. Aikuisena hankin koko sarjan 39 jaksoa DVD-levyinä. Paketissa on 6 levyä.
- Anonyymi
Olen aivan samaa mieltä tunnari oli ihana ja muutenkin ihana heppa tyttö sarja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa964863Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312711- 342429
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺252022- 1181540
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭121198Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351113Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2021049- 781013
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101000