kukaan tämmöstä sarjaa? Siinä oli vielä semmonen ihana tunnari mikä pyörii mielessä vieläkin?
Vastaukset 11
- melluh
kuulukkaan, etkai vaan tarkoita lämminverisii
- kaija
Muistan kyllä. Joskus 60-70 luvun vaihteessa. Tumma tyttö pääosasssa.
- Miniressu
kyseistä sarjaa aikanaan 70-luvulla. Tunnari soi jotenkin "Down in the meadow, where the wind blows ...".
- Pikkupursi
Tsekkaa youtube.com-sivulta nimellä Follyfoot, niin saat nähdä ko. sarjan alun ja kuulla sen ihanan biisinkin...
http://youtube.com/results?search_query=follyfoot - hopottikarbiini
joo ja siinä oli ko Roni joka ajo motskarilla ja minusta se oli ihana punatukka poika eikö ollutkin tässä sarjassa. taisin olla itse n. 15 v ja ihana sarja oli kyllä siihen aikaan. terkuin tuula
itekin olen monesti miettinyt sitä sarjaa ja tunnari soi päässä silloin. Tuli seurattua ja fanitettua sitä.
- noloopeukku
Eveleena kirjoitti:
itekin olen monesti miettinyt sitä sarjaa ja tunnari soi päässä silloin. Tuli seurattua ja fanitettua sitä.
Miksi ihmeessä tästä sarjasta ei julkaista DVD:TÄ myöskin suomalaisila tekstityksillä? Oli paras sarja, mitä 70-luvulla katsoin. Onko kellään tietoa saako dvd:nä?
- kvg_
noloopeukku kirjoitti:
Miksi ihmeessä tästä sarjasta ei julkaista DVD:TÄ myöskin suomalaisila tekstityksillä? Oli paras sarja, mitä 70-luvulla katsoin. Onko kellään tietoa saako dvd:nä?
Saa dvd:nä ulkomailta, mutta ilman suomenkilistä tekstitystä. http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3354277/Follyfoot-Series-1/Product.html
Tuota ei liene kannattavaa myydä suomiteksteillä, menekki ei liene kovin suurta
http://www.discshop.fi/shop/ds_film.php?lang=&id=50095&lang=fi&subsite=movies&&ref= - Taisku
Muistan hyvin. Olen ihmetellyt että miksi sitä ei ole koskaan tullut TV:stä uusintana.
- Anonyymi
Olin suunnilleen 10-vuotias, kun se tuli telkkarista, enkä vieläkään ymmärrä, miksi olin niin ihastunut siihen: en ole milloinkaan ollut kiinnostunut hevosista ja olen valvotusti kokeillut ratsastamista yhden ainoan kerran. Aikuisena hankin koko sarjan 39 jaksoa DVD-levyinä. Paketissa on 6 levyä.
- Anonyymi
Olen aivan samaa mieltä tunnari oli ihana ja muutenkin ihana heppa tyttö sarja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051334Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 49682
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124594Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31517Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö184515Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi24500