laitetaan viestiä tulemaan ilman minkäänlaista aihetta. Tai olkoon aihe huuhaa.
Aloitan neuvolla miten Laihialla onnistuu sänkyyn pääsy tytön kanssa.
Pitää sanoa "otatatko annan ilman"
pannaan hulinaksi
10
335
Vastaukset
juuh viestiä vaan niin tässä saa vastata huuhaa juttuja... niih... kuis huiskii...:))))
- nylkkäri
Hammas poikki silmä värjätty.
Täällä minä munasillani odottelen
eksynyttä kaunotarta jolle tarjoaisin
mitähän minäkin tarjoan... - varatartsan
nylkkäri kirjoitti:
mitähän minäkin tarjoan...Jos sulle on tulossa vielä joku kaunotar kylään, suosittelen, ettet sytytä valoja! :o|
Hei nyt tiedän, mitä tehdään nylkkis!
En tiedä missä päin olet, mutta ympäri Suomea paikkakunnilla on noita web-kameroita. Siis, peitteles ne takapainos ja hyökkää lähimmän web-kameran eteen, niin me täällä huuhaalla voidaan antaa neuvoja ns. ehostuksen suhteen. Kerro paikkakunta, niin kamera löytyy kyllä osoitteesta:
http://www.webcam.nu/
Hyvä nylkkäri, ystävät on sitä varten, että he jeesaavat! :o| nylkkäri kirjoitti:
mitähän minäkin tarjoan...selitys sille et.. Miks hammas poikki ja silmä maalattu.. Voi sinua reppanaa.... Mie paijaan...nuih...:))
- Nylkkäri
varatartsan kirjoitti:
Jos sulle on tulossa vielä joku kaunotar kylään, suosittelen, ettet sytytä valoja! :o|
Hei nyt tiedän, mitä tehdään nylkkis!
En tiedä missä päin olet, mutta ympäri Suomea paikkakunnilla on noita web-kameroita. Siis, peitteles ne takapainos ja hyökkää lähimmän web-kameran eteen, niin me täällä huuhaalla voidaan antaa neuvoja ns. ehostuksen suhteen. Kerro paikkakunta, niin kamera löytyy kyllä osoitteesta:
http://www.webcam.nu/
Hyvä nylkkäri, ystävät on sitä varten, että he jeesaavat! :o|En katsonut enenpää kun Lehtimäki löytyi.
Meiltä on 30 km matkaa ja nuoruudessa tuli
käytyä Mäkihallilla tanseissa.
Ravintolaelämään väärillä papereilla
mentiin lehtimäellä. Katkerakin olen Lehtimäelle
sinne jäi poikuuteni haaveammatini oli paavi.
Siinä nuoren miehen unelmat särkyivät kerralla
jäin koukkuun pimppiin olen edelleen riippuvainen
siitä. Parempaan suuntaan kuitenkin mennään sillä olen pystynyt vähentämään seksiä. Pystyn nykyään pitämään ruokatunnin. - nylkkäri
BBrunetti kirjoitti:
selitys sille et.. Miks hammas poikki ja silmä maalattu.. Voi sinua reppanaa.... Mie paijaan...nuih...:))
vaimonsa jätettyään niin huolehtivaisia että häätävät ahdistelijat pois. Oikeasti se meni näin
äijä soitti suutaan että tännekkö ne elatusmaksut tämä huora kantaa. Erehdyin sanomaan että minä maksan kulut ja vielä kyydin kotiin muuta ei tarvittu. Turpaan tuli että tukka pölis. nylkkäri kirjoitti:
vaimonsa jätettyään niin huolehtivaisia että häätävät ahdistelijat pois. Oikeasti se meni näin
äijä soitti suutaan että tännekkö ne elatusmaksut tämä huora kantaa. Erehdyin sanomaan että minä maksan kulut ja vielä kyydin kotiin muuta ei tarvittu. Turpaan tuli että tukka pölis.vai niin ikävästi sulle nyt kävi... Mitä me tästä opimme... pysy neljän seinän sisällä....:))
- Nylkkäri
BBrunetti kirjoitti:
vai niin ikävästi sulle nyt kävi... Mitä me tästä opimme... pysy neljän seinän sisällä....:))
vaikka tukkapöllyä tulee itsehän päätäni auoin.
Ei minunkaan tekoni aina kiitosta ansaitse.
Olen itse ollut samanlainen halusin lukita akkani kotiin. Kävin katkeran taistelun itseni kanssa
tajusin kuitenkin että on laiha sopu parempi kuin lihava riita.Nyt asiat on kunnossa voin halutessani tavata poikaani ja elatusmaksut maksan ajallaan. Osallistun myös muihin kuluihin
koska olen isä. Uskokaa tai älkää,mutta minulle
tämä tuonut taspainoa elämään. Nylkkäri kirjoitti:
vaikka tukkapöllyä tulee itsehän päätäni auoin.
Ei minunkaan tekoni aina kiitosta ansaitse.
Olen itse ollut samanlainen halusin lukita akkani kotiin. Kävin katkeran taistelun itseni kanssa
tajusin kuitenkin että on laiha sopu parempi kuin lihava riita.Nyt asiat on kunnossa voin halutessani tavata poikaani ja elatusmaksut maksan ajallaan. Osallistun myös muihin kuluihin
koska olen isä. Uskokaa tai älkää,mutta minulle
tämä tuonut taspainoa elämään.munkin ex maksaisi... Minä kun moisen asian oikeuteen jouduin viedä... Kun isä lapsen on sitä mieltä ettei tarvii... Kiva kun hoidat asias isänä se hyvä:)))
- varatartsan
Nylkkäri kirjoitti:
En katsonut enenpää kun Lehtimäki löytyi.
Meiltä on 30 km matkaa ja nuoruudessa tuli
käytyä Mäkihallilla tanseissa.
Ravintolaelämään väärillä papereilla
mentiin lehtimäellä. Katkerakin olen Lehtimäelle
sinne jäi poikuuteni haaveammatini oli paavi.
Siinä nuoren miehen unelmat särkyivät kerralla
jäin koukkuun pimppiin olen edelleen riippuvainen
siitä. Parempaan suuntaan kuitenkin mennään sillä olen pystynyt vähentämään seksiä. Pystyn nykyään pitämään ruokatunnin.Kuules nylkkäri. Nyt taitaa kyseessä olla vakavampi tapaus.
Ihmettelen suuresti, ettei Tri M. ole auttanut sinua, vai etkös ole ymmärtänyt apua pyytää?
Katsos Nylkkäri, ihan vaan meidän kesken, kokeiles tuota. Saattaa olla ainakin ensiapu. Ja muista, näistä ei sitten huuhaalla huudella!
http://www.justjoo.net/liitteet/200146135448.jpg
:o|
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5371768Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18867- 84863
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101796Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50719- 63705
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2697- 63666
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?73618- 65533