..niin sitä luuli löytäneensä sen helmen mutta ei.. pohjaan kolahti.. tällä kertaa ei pehmeestä päästäkään ollut mitään hyötyy.. nyt sitä ollaan sitten ihan ylösalaisin..
pää paketissa
8
636
Vastaukset
- varatartsan
Ei huuhaan poikia voi syyttää ainakaan yrityksen puutteesta! :o|
..voi ei.. jatkuvaa yritystä.. nyt mut on parturissakin kynitty ja puleerattu ja uus takkikin.. nyt vaan naaraita yrittää..
- AMR-52
..mut tuntuu siltä.et naiset on tulleet varovaisiksi,vaativammiksikin kenties.tää vaan mun mielipide....
- yksi n
AMR-52 kirjoitti:
..mut tuntuu siltä.et naiset on tulleet varovaisiksi,vaativammiksikin kenties.tää vaan mun mielipide....
varovainen täytyy olla,ettei joudu narutetuksi.
- varatartsan
yksi n kirjoitti:
varovainen täytyy olla,ettei joudu narutetuksi.
naurunalaseksi! :o| Mutta sehän on vaan meidän tavaramerkkimme, pitäkäämme siitä kiinni! :o\
- yksi n
varatartsan kirjoitti:
naurunalaseksi! :o| Mutta sehän on vaan meidän tavaramerkkimme, pitäkäämme siitä kiinni! :o\
saattaa naiset naurunalaiseksi.Siinä leikissä voi miehelle itselleen käydä höperösti:)
- varatartsan
yksi n kirjoitti:
saattaa naiset naurunalaiseksi.Siinä leikissä voi miehelle itselleen käydä höperösti:)
Ei naisia saa laitaa naurunalaiseksi, mutta huuhaamies ei ole huuhaamies, jos ei voi laskea leikkiä itsestään. Itse kunnioitan naisia ylikaiken! :o) Ilmeisesti en tänään osaakkaan kirjoittaa, mutta lukeekaa huuliltani, kuten joku suuri valtiomies joskus kertoi. ;o)
- varatartsan
yksi n kirjoitti:
Olis pitäny lukee koko ketju. Oma mokani! Luin oikein, tajusin väärin... :o( Anteeksi!
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1565071- 1934040
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403705Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia512981Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat452448- 1461987
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441737Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.351478Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631424Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319