..niin sitä luuli löytäneensä sen helmen mutta ei.. pohjaan kolahti.. tällä kertaa ei pehmeestä päästäkään ollut mitään hyötyy.. nyt sitä ollaan sitten ihan ylösalaisin..
pää paketissa
8
634
Vastaukset
- varatartsan
Ei huuhaan poikia voi syyttää ainakaan yrityksen puutteesta! :o|
..voi ei.. jatkuvaa yritystä.. nyt mut on parturissakin kynitty ja puleerattu ja uus takkikin.. nyt vaan naaraita yrittää..
- AMR-52
..mut tuntuu siltä.et naiset on tulleet varovaisiksi,vaativammiksikin kenties.tää vaan mun mielipide....
- yksi n
AMR-52 kirjoitti:
..mut tuntuu siltä.et naiset on tulleet varovaisiksi,vaativammiksikin kenties.tää vaan mun mielipide....
varovainen täytyy olla,ettei joudu narutetuksi.
- varatartsan
yksi n kirjoitti:
varovainen täytyy olla,ettei joudu narutetuksi.
naurunalaseksi! :o| Mutta sehän on vaan meidän tavaramerkkimme, pitäkäämme siitä kiinni! :o\
- yksi n
varatartsan kirjoitti:
naurunalaseksi! :o| Mutta sehän on vaan meidän tavaramerkkimme, pitäkäämme siitä kiinni! :o\
saattaa naiset naurunalaiseksi.Siinä leikissä voi miehelle itselleen käydä höperösti:)
- varatartsan
yksi n kirjoitti:
saattaa naiset naurunalaiseksi.Siinä leikissä voi miehelle itselleen käydä höperösti:)
Ei naisia saa laitaa naurunalaiseksi, mutta huuhaamies ei ole huuhaamies, jos ei voi laskea leikkiä itsestään. Itse kunnioitan naisia ylikaiken! :o) Ilmeisesti en tänään osaakkaan kirjoittaa, mutta lukeekaa huuliltani, kuten joku suuri valtiomies joskus kertoi. ;o)
- varatartsan
yksi n kirjoitti:
Olis pitäny lukee koko ketju. Oma mokani! Luin oikein, tajusin väärin... :o( Anteeksi!
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374876- 823476
- 302943
- 612905
- 72689
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552260- 371742
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 181671
- 161574