..niin sitä luuli löytäneensä sen helmen mutta ei.. pohjaan kolahti.. tällä kertaa ei pehmeestä päästäkään ollut mitään hyötyy.. nyt sitä ollaan sitten ihan ylösalaisin..
pää paketissa
8
648
Vastaukset
- varatartsan
Ei huuhaan poikia voi syyttää ainakaan yrityksen puutteesta! :o|
..voi ei.. jatkuvaa yritystä.. nyt mut on parturissakin kynitty ja puleerattu ja uus takkikin.. nyt vaan naaraita yrittää..
- AMR-52
..mut tuntuu siltä.et naiset on tulleet varovaisiksi,vaativammiksikin kenties.tää vaan mun mielipide....
- yksi n
AMR-52 kirjoitti:
..mut tuntuu siltä.et naiset on tulleet varovaisiksi,vaativammiksikin kenties.tää vaan mun mielipide....
varovainen täytyy olla,ettei joudu narutetuksi.
- varatartsan
yksi n kirjoitti:
varovainen täytyy olla,ettei joudu narutetuksi.
naurunalaseksi! :o| Mutta sehän on vaan meidän tavaramerkkimme, pitäkäämme siitä kiinni! :o\
- yksi n
varatartsan kirjoitti:
naurunalaseksi! :o| Mutta sehän on vaan meidän tavaramerkkimme, pitäkäämme siitä kiinni! :o\
saattaa naiset naurunalaiseksi.Siinä leikissä voi miehelle itselleen käydä höperösti:)
- varatartsan
yksi n kirjoitti:
saattaa naiset naurunalaiseksi.Siinä leikissä voi miehelle itselleen käydä höperösti:)
Ei naisia saa laitaa naurunalaiseksi, mutta huuhaamies ei ole huuhaamies, jos ei voi laskea leikkiä itsestään. Itse kunnioitan naisia ylikaiken! :o) Ilmeisesti en tänään osaakkaan kirjoittaa, mutta lukeekaa huuliltani, kuten joku suuri valtiomies joskus kertoi. ;o)
- varatartsan
yksi n kirjoitti:
Olis pitäny lukee koko ketju. Oma mokani! Luin oikein, tajusin väärin... :o( Anteeksi!
Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602