Arvaa kuka tai mikä tämä on?
Huumetta aivoille, vaarallista nautittuna pieninäkin
annoksina. Kaunis paketti mutta ah niin kavala, aiheuttaa
riippuvuutta ja melko kamalia vieroitusoireita.
Päällä pitäisi lukea: kierrä kaukaa, hyvin kaukaa...
Saattaa aiheuttaa jokusen rytmihäiriön tai aivosähkökäyrän
muutoksen, vastalääkettä ei ole keksitty...
Ainoa mahdollisuus pelastua on yksinkertaisesti yrittää pysyä
kaukana...
Arvaa...
9
631
Vastaukset
- itse tietäjä
NAINEN isolla N:llä
- Toinen tietäjä
Jos se onkin MIES isölla M:llä
MMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm???
;)
- Kisu
Väärin väärin väärin
No sehän on tietysti mahdollisuus
perinpohjaiseen kiusimiseen!!!!!
HIHIHIHIHIIIIIIIIII:
PS...Mutta koska tämä keskustelu tuntui niin tutulta....
HIHIHIHIIIIIIIIIIIIII
...niin voithan aina testata....
HIHIHIHIHIIIIIIIIIII
että et ole se jota huijataan......- Kaappikummitus
...jos kohdetta yhtään tunnen, niin luulenpa että
yhtä tosikkona täällä pyörii...
HIHIHIIIII
Mitäs kurkistit kaappiin...
Nyt lopetetaan!
Aurinkoa sullekin,
PS se Hassukissan alla oleva viestikinhän oli sun???
Siitä arvasin että olet paikalla...
- Kisu
Mikä on totuus???
Se että... - Kisu
Yksi asia on varmaa;
Totuus löytyy jostain muualta kuin
näiltä palstoilta. Jos totuutta etsii
niin viettää täällä aikaa vähemmän ja
muualla enemmän. Missä vaiheessa sut oikeesti
tunnistin, sitä en kerro:)
Mutta hyvää kesää silti :) ja aina
voi heitellä hyviä arvauksia ilmaan...
Joka tapauksessa tää loppuu nyt tää
"totuuksien" kertoilu.- kaatoi
Minut tunnistit?
Hmm epäilen. Tuo jonka tunnistit taas on eri henkilö kuin minä, jonka väitit tunnistaveasi. Oletkohan persoonallisuushäirikkö? Kuvittelet tunnistavasi kaikki täällä olevat ihmiset. Kaikki sairaita tännekin tulee!!!
- Rytkytin
Se on mun naapurin niin seksikäs ja ah... niin salaperäinen kaunis nainen, joka saa minun pumpun lyömään aivan epätahtiin.
- prinsessa
...uskokaa ta älkää mut mulle tuli mieleen KAHVIPAKETTI!! huumetta aivoille, kyllä, vaarallista nautittuna pieninäkin annoksina, eikös se niin ole?! kaunis paketti mutta ah, niin kavala. no kahvipaketin kuoret on mun mielestä kauniit. mut se voi olla kavala. aattele jos se kaatuu lattialle. tai jotain. sehän tekee hallaa sydämmellekkin. eli vierotusoireita. päällä PITÄSI lukea kierrä hyvin kaukaa. saattaa aiheuttaa jokusen rytmihäiriön jne. ainoa mahdollisuus pelastua on pysyä erittäin kaukana!!! KAHVIPAKETTI!!!!!!!!! ihan ehdottomasti!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2222936Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1732556Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1091208Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1321112- 701068
Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831045Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2831021Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka341996Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20929Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22788