Myydään tosi siisti ja ruosteeton vani.
Auto otettu käyttöön 87, mutta on mallia 88 (uudempi keula). Auto on rek. 2 6 hengelle (pakettiauton vero).
Auton mittarilukema on 197 tkm, todellinen määrä on n.260 tkm, vaihdelaatikko on laitettu ja takuu todistus on tallella, sisusta on itse verhoiltu sinisellä plyyssillä ja on tosi siisti. Kahdet renkaat on ja vetokoukku joka asennettu vasta tänä syksynä (autolla ei ole vedetty aiemmin).
Jos etsit hyvää vania niin ota yhteyttä. Hintapyyntinä on 55 tmk, josta voi hieman neuvotella, tai vaihdossa voisin ottaa chevrolet caprice classikin jos on dieseli.
Kun näet auton niin tiedät että se on hyvä!
Kysellä lisää voi numerosta 040-7315514
Myydään Chevy van 6,2 D -87/88
Chevy van G20
3
687
Vastaukset
- Paku haussa
MB 200 D Autom -88. Huippuyksilö, kuten varmaan sunkin.
- MB - Chevy
Mistäpäin olet? Paljonko on mersu kulkenut? Mulla kyllä yks mersu jo on vaikka vanhempi kylläkin, mutta eihän mersuja koskaan voi liikaa olla... Soita minulle niin hierotaan sitten kauppoja lisää, numerohan oli tuossa alkuperäisessä viestissä.
- Anttikan
Oliskos lähettää kuvaa keulasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107090- 954601
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594547Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503743- 513708
- 2023637
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263213- 502673
- 312281
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222078