ringringring

..katsottuani eilen sen loistavan leffan.. päätin sen jälkeen ottaa riskin ja katsoo yhden vanhan juopposekoiluleffan josta on varoitettu.. pääosassa MEIDÄN PORUKKA..
wapisevin käsin pistin nauhan masiinaan ja katsoin sen.. sen jälkeen känny soi ja hiki alkoi valua..

ajattelin että tämä on vain silkka sattuma ja vastasin puhelimeen ja sieltä kuului rahiseva ääni..
neljä päiwää aikaa niin oot taas radalla.. pistin kännyn äkkiä kiinni.. pelottavaa..en voi siis vieläkään pitää raitista viikonloppuu..

17

815

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • raikas

      ring katsomatta. Ei sitä yksin viitsi katsoa. :( (Harmi kun tuo mies ei ole yhtään kiinnostunut elokuvista.) Tulee ihan nuoruus mieleen, kun serkun kans katottiin päiväkausia leffoja. Istuttiin sohvannurkassa kylkimyyryssä ja pelättiin yhdessä. Silloin tuli kyllä katsottua kaikki laidasta laitaan. Sittemmin se jäi..

      Niin, huomenta vaan kaikille tasapuolisesti!

      • ..hyvä kauhuleffa mitä nyt viime vuosina on purkitettu.. sain jopa ideoita maalauksiini.. loistawan ahdistava video siinä leffassa..


      • raikas
        pervokki kirjoitti:

        ..hyvä kauhuleffa mitä nyt viime vuosina on purkitettu.. sain jopa ideoita maalauksiini.. loistawan ahdistava video siinä leffassa..

        silloin kun lapset syntyi jäi nuo kauhuleffojen katsomiset. Liittyyköhän johonkin hormonijuttuun, mutta kaikki alkoi silloin pelottamaan liian paljon. Outoa ehkä... en tiedä onko muilla naisilla samanlaisia kokemuksia?

        Maalaa sinä vaan, olis kiva nähdä niitä maalauksia. Pidä näyttely!
        Itse kun olen kaikkea muuta kuin taiteellinen, ihailen kaikkea taidetta ja sen taitajia! Tämä maailma olisi aika tylsä ilman taidetta, musiikkia, teatteria jne.


      • raikas kirjoitti:

        silloin kun lapset syntyi jäi nuo kauhuleffojen katsomiset. Liittyyköhän johonkin hormonijuttuun, mutta kaikki alkoi silloin pelottamaan liian paljon. Outoa ehkä... en tiedä onko muilla naisilla samanlaisia kokemuksia?

        Maalaa sinä vaan, olis kiva nähdä niitä maalauksia. Pidä näyttely!
        Itse kun olen kaikkea muuta kuin taiteellinen, ihailen kaikkea taidetta ja sen taitajia! Tämä maailma olisi aika tylsä ilman taidetta, musiikkia, teatteria jne.

        ..piti tehdä mulle kotisvut mutta se waan kestää kestää kestää.. mistäköhän löytyis ilmaista kotisivutilaa ja sellaset ohjeet et pervokkikin ymmärtää?.. nettiin pitäs laittaa kuitenkin..

        mua ei kyllä kauhuleffat pelota.. ne säväyttää.. heh..


      • raikas
        pervokki kirjoitti:

        ..piti tehdä mulle kotisvut mutta se waan kestää kestää kestää.. mistäköhän löytyis ilmaista kotisivutilaa ja sellaset ohjeet et pervokkikin ymmärtää?.. nettiin pitäs laittaa kuitenkin..

        mua ei kyllä kauhuleffat pelota.. ne säväyttää.. heh..

        kotisivutilasta en kyllä tiedä. Kyllähän niitä on tarjolla, kantsii katella. Laita vaan sinne niitä maalauksia niin saadaan muutkin ihastella tai kauhistella ;) jos ne niin synkkiä on. Hmmm maalauksissa on hyvä jos on tunnelmaa. Sama juttu musiikissa ja elokuvissakin, täytyy olla vahvoja tunteita!


      • AMR-52
        pervokki kirjoitti:

        ..piti tehdä mulle kotisvut mutta se waan kestää kestää kestää.. mistäköhän löytyis ilmaista kotisivutilaa ja sellaset ohjeet et pervokkikin ymmärtää?.. nettiin pitäs laittaa kuitenkin..

        mua ei kyllä kauhuleffat pelota.. ne säväyttää.. heh..

        ...minäkin oman kotisivun, mut on tuo tietokoneinsinöörikoulutus siin vaihées,ei viel taidot riitä...))) täytyy viel yks vuosikurssi käydä,eiköhän sitten osaa jo...))))))


      • raikas
        AMR-52 kirjoitti:

        ...minäkin oman kotisivun, mut on tuo tietokoneinsinöörikoulutus siin vaihées,ei viel taidot riitä...))) täytyy viel yks vuosikurssi käydä,eiköhän sitten osaa jo...))))))

        siihen mitään insinöörejä tarvita. Minä kyllä osaisin kotisivut väsätä, mutta minulla ei ole mitään mitä laittaa sinne sivuille. Tulis aika tylsät sivut.


      • raikas kirjoitti:

        kotisivutilasta en kyllä tiedä. Kyllähän niitä on tarjolla, kantsii katella. Laita vaan sinne niitä maalauksia niin saadaan muutkin ihastella tai kauhistella ;) jos ne niin synkkiä on. Hmmm maalauksissa on hyvä jos on tunnelmaa. Sama juttu musiikissa ja elokuvissakin, täytyy olla vahvoja tunteita!

        ..vaan mulla.. tai sit ymmärrys ei riitä.. kyllähän mulla maalauksia ihan riittävästi olis.. kuvatkin on jo koneella..

        yritän saada just sellasta tunnelmaa kuin siinä
        ring leffassa.. upean spookyy meininkii ja surrealistista..


      • AMR-52
        raikas kirjoitti:

        siihen mitään insinöörejä tarvita. Minä kyllä osaisin kotisivut väsätä, mutta minulla ei ole mitään mitä laittaa sinne sivuille. Tulis aika tylsät sivut.

        ..tetyst olis digikamera hyvä olemas,mut vartun ko ne halpenoot,maksaavat hyvät kamerat hiukan liikaa viel...(((


      • raikas
        pervokki kirjoitti:

        ..vaan mulla.. tai sit ymmärrys ei riitä.. kyllähän mulla maalauksia ihan riittävästi olis.. kuvatkin on jo koneella..

        yritän saada just sellasta tunnelmaa kuin siinä
        ring leffassa.. upean spookyy meininkii ja surrealistista..

        sittenhän se on helppo homma jos kuvat on jo koneella! Nyt kuule pistät vaan töpinäksi, vaadin!

        Tuosta sais mahtavat kotisivut, pitäis vaan osata tehdä oikein, ettei tunnelma pilaannu. Tiedän yhden joka osaisi, mutta itse en ainakaan.


      • raikas kirjoitti:

        sittenhän se on helppo homma jos kuvat on jo koneella! Nyt kuule pistät vaan töpinäksi, vaadin!

        Tuosta sais mahtavat kotisivut, pitäis vaan osata tehdä oikein, ettei tunnelma pilaannu. Tiedän yhden joka osaisi, mutta itse en ainakaan.

        ..pitäis vaan se tila ja ohjeet löytää..en tykkää mistään pop-up jutuista jotka pilaa kotisivut.. aarrrgghh niitä on kaikkialla.. oonhan mä ettiny..


      • raikas
        AMR-52 kirjoitti:

        ..tetyst olis digikamera hyvä olemas,mut vartun ko ne halpenoot,maksaavat hyvät kamerat hiukan liikaa viel...(((

        odottelen digikameroiden halpenemista. Tosin saattaa olla että joudun odottelemaan lopun ikääni. Kokoajan vaatimukset vaan kasvaa, haluaisin aina paremman kameran... Valokuvaaminen kiehtoisi, huomaan joka paikassa ja tilanteessa miettiväni hyviä kuvakulmia, vaikka en kuvaakaan paljoa, siis kun ei ole sitä kameraa...


      • raikas
        pervokki kirjoitti:

        ..pitäis vaan se tila ja ohjeet löytää..en tykkää mistään pop-up jutuista jotka pilaa kotisivut.. aarrrgghh niitä on kaikkialla.. oonhan mä ettiny..

        katella tässä jossain välissä kans. Jos vaikka sattuis löytymään. :)

        Joo, ei mitään pop-uppeja YÄK!

        Mutta nyt täytyy jatkaa taas töitä, palailen taas kunhan ehdin.


      • raikas kirjoitti:

        katella tässä jossain välissä kans. Jos vaikka sattuis löytymään. :)

        Joo, ei mitään pop-uppeja YÄK!

        Mutta nyt täytyy jatkaa taas töitä, palailen taas kunhan ehdin.

        ..maalaushommiin munkin pitäis alkaa.. siinä ohessa netissä pyörii ja huuhailla.. rankkaa..


    • Doe-01

      Onneks mun Motorolassa on iso läjä soittoääniä.Tälläkin hetkellä on sellainen biisi,kuin Salarakas...

      • ..tässä se pelottava juttu olikin?.. no ei munkaan kännyssä tollanen soittoääni oo.. höhh..


      • Doe-01
        pervokki kirjoitti:

        ..tässä se pelottava juttu olikin?.. no ei munkaan kännyssä tollanen soittoääni oo.. höhh..

        biisi Salarakas aiheuttaa eroottisia viboja..


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe