..katsottuani eilen sen loistavan leffan.. päätin sen jälkeen ottaa riskin ja katsoo yhden vanhan juopposekoiluleffan josta on varoitettu.. pääosassa MEIDÄN PORUKKA..
wapisevin käsin pistin nauhan masiinaan ja katsoin sen.. sen jälkeen känny soi ja hiki alkoi valua..
ajattelin että tämä on vain silkka sattuma ja vastasin puhelimeen ja sieltä kuului rahiseva ääni..
neljä päiwää aikaa niin oot taas radalla.. pistin kännyn äkkiä kiinni.. pelottavaa..en voi siis vieläkään pitää raitista viikonloppuu..
ringringring
17
787
Vastaukset
- raikas
ring katsomatta. Ei sitä yksin viitsi katsoa. :( (Harmi kun tuo mies ei ole yhtään kiinnostunut elokuvista.) Tulee ihan nuoruus mieleen, kun serkun kans katottiin päiväkausia leffoja. Istuttiin sohvannurkassa kylkimyyryssä ja pelättiin yhdessä. Silloin tuli kyllä katsottua kaikki laidasta laitaan. Sittemmin se jäi..
Niin, huomenta vaan kaikille tasapuolisesti!..hyvä kauhuleffa mitä nyt viime vuosina on purkitettu.. sain jopa ideoita maalauksiini.. loistawan ahdistava video siinä leffassa..
- raikas
pervokki kirjoitti:
..hyvä kauhuleffa mitä nyt viime vuosina on purkitettu.. sain jopa ideoita maalauksiini.. loistawan ahdistava video siinä leffassa..
silloin kun lapset syntyi jäi nuo kauhuleffojen katsomiset. Liittyyköhän johonkin hormonijuttuun, mutta kaikki alkoi silloin pelottamaan liian paljon. Outoa ehkä... en tiedä onko muilla naisilla samanlaisia kokemuksia?
Maalaa sinä vaan, olis kiva nähdä niitä maalauksia. Pidä näyttely!
Itse kun olen kaikkea muuta kuin taiteellinen, ihailen kaikkea taidetta ja sen taitajia! Tämä maailma olisi aika tylsä ilman taidetta, musiikkia, teatteria jne. raikas kirjoitti:
silloin kun lapset syntyi jäi nuo kauhuleffojen katsomiset. Liittyyköhän johonkin hormonijuttuun, mutta kaikki alkoi silloin pelottamaan liian paljon. Outoa ehkä... en tiedä onko muilla naisilla samanlaisia kokemuksia?
Maalaa sinä vaan, olis kiva nähdä niitä maalauksia. Pidä näyttely!
Itse kun olen kaikkea muuta kuin taiteellinen, ihailen kaikkea taidetta ja sen taitajia! Tämä maailma olisi aika tylsä ilman taidetta, musiikkia, teatteria jne...piti tehdä mulle kotisvut mutta se waan kestää kestää kestää.. mistäköhän löytyis ilmaista kotisivutilaa ja sellaset ohjeet et pervokkikin ymmärtää?.. nettiin pitäs laittaa kuitenkin..
mua ei kyllä kauhuleffat pelota.. ne säväyttää.. heh..- raikas
pervokki kirjoitti:
..piti tehdä mulle kotisvut mutta se waan kestää kestää kestää.. mistäköhän löytyis ilmaista kotisivutilaa ja sellaset ohjeet et pervokkikin ymmärtää?.. nettiin pitäs laittaa kuitenkin..
mua ei kyllä kauhuleffat pelota.. ne säväyttää.. heh..kotisivutilasta en kyllä tiedä. Kyllähän niitä on tarjolla, kantsii katella. Laita vaan sinne niitä maalauksia niin saadaan muutkin ihastella tai kauhistella ;) jos ne niin synkkiä on. Hmmm maalauksissa on hyvä jos on tunnelmaa. Sama juttu musiikissa ja elokuvissakin, täytyy olla vahvoja tunteita!
- AMR-52
pervokki kirjoitti:
..piti tehdä mulle kotisvut mutta se waan kestää kestää kestää.. mistäköhän löytyis ilmaista kotisivutilaa ja sellaset ohjeet et pervokkikin ymmärtää?.. nettiin pitäs laittaa kuitenkin..
mua ei kyllä kauhuleffat pelota.. ne säväyttää.. heh.....minäkin oman kotisivun, mut on tuo tietokoneinsinöörikoulutus siin vaihées,ei viel taidot riitä...))) täytyy viel yks vuosikurssi käydä,eiköhän sitten osaa jo...))))))
- raikas
AMR-52 kirjoitti:
...minäkin oman kotisivun, mut on tuo tietokoneinsinöörikoulutus siin vaihées,ei viel taidot riitä...))) täytyy viel yks vuosikurssi käydä,eiköhän sitten osaa jo...))))))
siihen mitään insinöörejä tarvita. Minä kyllä osaisin kotisivut väsätä, mutta minulla ei ole mitään mitä laittaa sinne sivuille. Tulis aika tylsät sivut.
raikas kirjoitti:
kotisivutilasta en kyllä tiedä. Kyllähän niitä on tarjolla, kantsii katella. Laita vaan sinne niitä maalauksia niin saadaan muutkin ihastella tai kauhistella ;) jos ne niin synkkiä on. Hmmm maalauksissa on hyvä jos on tunnelmaa. Sama juttu musiikissa ja elokuvissakin, täytyy olla vahvoja tunteita!
..vaan mulla.. tai sit ymmärrys ei riitä.. kyllähän mulla maalauksia ihan riittävästi olis.. kuvatkin on jo koneella..
yritän saada just sellasta tunnelmaa kuin siinä
ring leffassa.. upean spookyy meininkii ja surrealistista..- AMR-52
raikas kirjoitti:
siihen mitään insinöörejä tarvita. Minä kyllä osaisin kotisivut väsätä, mutta minulla ei ole mitään mitä laittaa sinne sivuille. Tulis aika tylsät sivut.
..tetyst olis digikamera hyvä olemas,mut vartun ko ne halpenoot,maksaavat hyvät kamerat hiukan liikaa viel...(((
- raikas
pervokki kirjoitti:
..vaan mulla.. tai sit ymmärrys ei riitä.. kyllähän mulla maalauksia ihan riittävästi olis.. kuvatkin on jo koneella..
yritän saada just sellasta tunnelmaa kuin siinä
ring leffassa.. upean spookyy meininkii ja surrealistista..sittenhän se on helppo homma jos kuvat on jo koneella! Nyt kuule pistät vaan töpinäksi, vaadin!
Tuosta sais mahtavat kotisivut, pitäis vaan osata tehdä oikein, ettei tunnelma pilaannu. Tiedän yhden joka osaisi, mutta itse en ainakaan. raikas kirjoitti:
sittenhän se on helppo homma jos kuvat on jo koneella! Nyt kuule pistät vaan töpinäksi, vaadin!
Tuosta sais mahtavat kotisivut, pitäis vaan osata tehdä oikein, ettei tunnelma pilaannu. Tiedän yhden joka osaisi, mutta itse en ainakaan...pitäis vaan se tila ja ohjeet löytää..en tykkää mistään pop-up jutuista jotka pilaa kotisivut.. aarrrgghh niitä on kaikkialla.. oonhan mä ettiny..
- raikas
AMR-52 kirjoitti:
..tetyst olis digikamera hyvä olemas,mut vartun ko ne halpenoot,maksaavat hyvät kamerat hiukan liikaa viel...(((
odottelen digikameroiden halpenemista. Tosin saattaa olla että joudun odottelemaan lopun ikääni. Kokoajan vaatimukset vaan kasvaa, haluaisin aina paremman kameran... Valokuvaaminen kiehtoisi, huomaan joka paikassa ja tilanteessa miettiväni hyviä kuvakulmia, vaikka en kuvaakaan paljoa, siis kun ei ole sitä kameraa...
- raikas
pervokki kirjoitti:
..pitäis vaan se tila ja ohjeet löytää..en tykkää mistään pop-up jutuista jotka pilaa kotisivut.. aarrrgghh niitä on kaikkialla.. oonhan mä ettiny..
katella tässä jossain välissä kans. Jos vaikka sattuis löytymään. :)
Joo, ei mitään pop-uppeja YÄK!
Mutta nyt täytyy jatkaa taas töitä, palailen taas kunhan ehdin. raikas kirjoitti:
katella tässä jossain välissä kans. Jos vaikka sattuis löytymään. :)
Joo, ei mitään pop-uppeja YÄK!
Mutta nyt täytyy jatkaa taas töitä, palailen taas kunhan ehdin...maalaushommiin munkin pitäis alkaa.. siinä ohessa netissä pyörii ja huuhailla.. rankkaa..
- Doe-01
Onneks mun Motorolassa on iso läjä soittoääniä.Tälläkin hetkellä on sellainen biisi,kuin Salarakas...
- Doe-01
pervokki kirjoitti:
..tässä se pelottava juttu olikin?.. no ei munkaan kännyssä tollanen soittoääni oo.. höhh..
biisi Salarakas aiheuttaa eroottisia viboja..
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623985Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783618- 403107
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192528Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222377Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa442075- 461949
- 471748
- 291601
- 301546