VARASTETTU VALKOINEN BMW 316

Mirka

Minulta varastettiin 26.8.2005 valkoinen BMW 316. Autoni varastettiin kello 15-21 välisenä aikana MYYRMÄEN juna-aseman parkkipaikalta (junasillan alla). Auton rekisterinumero on BNB-613. Mahdolliset silminnäkijät ottakaa yhteyttä minuun ([email protected]) tai Vantaan Poliisiin(Vaihde (09) 87 301). Tai jos olet nähnyt auton ilmoita siitäkin minulle tai Vantaan Poliisiin. Auto on siis väriltään valkoinen, listat kyljissä on mustat, autossa on "ralliratti", 15" alumiinivanteet, oikean puoleinen takavilkku rikki. Auton mukana varastettiin mm. uusi Alpine merkkinen cd/mp3 soitin, 40-50cd:tä, rullaluistimet, skeitti jne... Autoon on juuri laitettu uusi vakio pakoputki kiinni. Pitäkäähän silmät auki! Kiitos!

15

4803

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepi
    • palkkio?

      Nämä tällaiset ilmoitukset ovat valitettavia, mutta mitä nämä meitä liikuttaa?

      Olen viimeisen parin vuoden aikana havainnut useita paikkoja, jonne kertyy autoja, jotka on todennäköisesti varastettu. Kuitenkin, miksi ihmeessä minä soittelisin ympäri kaupunkia tai ryntäisin jonnekin lähettämään sähköpostiviestiä: "Hei nymmää löysin semmosen auton." Puhelinkin on keksitty.

      Mitä sinä lupaat palkkioksi henkilölle, joka tietää autosi sijainnin? Ihan huvin vuoksi ei viitsi ruveta ihmettelemään.

      Laissa ei ole määritelty varastetusta autosta palkkiota, mutta muusta kadonneesta on määrtelty 10%. Tuollaisesta BMW:stä varmaan jokunen tuhat euroa olisi kohtuullinen korvaus.

      Joku vuosi sitten jotkut vakuutusyhtiöt ilmoitteli hesarissa: "Kadonnut sejase auto, palkkio". Kuitenkaan ei kerrottu palkkion määrää. Mua potutti niin paljon, että muutaman kerran soitin ja kysyin, että paljonko se palkkio oikein olisi (siltä varalta, että näkyisi).

      Kaveri toisessa päässä hermostui ja huusi, että palkkio kerrotaan sitten, kun auto löytyy. Minä siihen: "No, en mä sitten tiedä, että missä se on". Kumma kyllä ei sekään vakuutusyhtiö ole enää ilmoitellut mitään.

      Viikko sitten katsoin kadun varrella yhtä amerikkalaista pakettiautoa, joka oli todennäköisesti varastettu:
      1. Ovet auki
      2. Radio poissa
      3. Paneeli paskana
      4. Ikkunassa pikavoitto (pysäköintivirhemaksu)
      5. Ikkunassa siirtomääräys

      Mietin kaksi kertaa ja totesin, että kyllähän tuo omistaja kohta saa selville, että missä sen romu oikein on. (Tulee ilmoitus pysäköintiviranomaisilta) Kyseinen auto oli sellaisessa paikassa, että ohi ajoi päivässä varmasti 20 poliisiautoa.

      Eli, miksi ihmeessä kiinnittäisin huomiota johonkin BMW:hen? Jokin aika sitten yksi bemari oli Koskelan hallin luona ja kesti kuukausi vai pari, niin siitä tuli riisuttu malli. Ei ollut omistaja kaivannut edes hesari-ilmoituksen vertaa. Varmaan sai vakuutusyhtiöstä hyvät rahat.

      Eli, jos et sinä välitä romustasi edes muutaman tuhannen edestä, niin miksi sitten minäkään?

      • Nimetön

        tulla ulisee jotaki tollasta. ensinnäkään mä en jaksanu lukea sun selitystä edes kokonaan, koska alusta jo heti huomasi että olet lapsellinen nipottaja. mua ei kiinnosta sun typerät omahyväset mielipitees. ja toiseks mun auton on jo löydetty, koska JOTKU IHANAT IHMISET (SÄ ET KUULU JOUKKOON) vielä välittää myös toisten kalliista omaisuudesta! katsos kun JOILLAIN siellä pääkopassa liikkuu vielä jotain, toisin kuin sulla! ja ilmoituksia olen laittanut siitä syystä, että jos joku sen sattuu lukemaan ja sattuu osumaan silmään tuolla jossain niin voi ottaa yhteyttä POLIISIIN! ja omaa puhelinnumeroani mua ei huvita netissä levittää, just siks koska täällä on kaikkia tollasia hulluja hörhöjä, kuten SINÄ, ihan noin hyvänä esimerkkinä! kaikki ei ole noin täynnä itseään ku sä. et pidä sä vaan huoli omista idiooteista asioistas. ja sun käytöksestä ja kommenteista huomaa ERITTÄIN hyvin, että sulla ei autoa ole. etkä voi siis edes kuvitella miltä se tuntuisi jos se vietäisi ja mukana menis monien tuhansien eurojen arvosta sun omaisuuttas. mieti sitä valopää! vedä ittes narun jatkoks jos on ongelmii pelle!


      • SpeedyGame
        Nimetön kirjoitti:

        tulla ulisee jotaki tollasta. ensinnäkään mä en jaksanu lukea sun selitystä edes kokonaan, koska alusta jo heti huomasi että olet lapsellinen nipottaja. mua ei kiinnosta sun typerät omahyväset mielipitees. ja toiseks mun auton on jo löydetty, koska JOTKU IHANAT IHMISET (SÄ ET KUULU JOUKKOON) vielä välittää myös toisten kalliista omaisuudesta! katsos kun JOILLAIN siellä pääkopassa liikkuu vielä jotain, toisin kuin sulla! ja ilmoituksia olen laittanut siitä syystä, että jos joku sen sattuu lukemaan ja sattuu osumaan silmään tuolla jossain niin voi ottaa yhteyttä POLIISIIN! ja omaa puhelinnumeroani mua ei huvita netissä levittää, just siks koska täällä on kaikkia tollasia hulluja hörhöjä, kuten SINÄ, ihan noin hyvänä esimerkkinä! kaikki ei ole noin täynnä itseään ku sä. et pidä sä vaan huoli omista idiooteista asioistas. ja sun käytöksestä ja kommenteista huomaa ERITTÄIN hyvin, että sulla ei autoa ole. etkä voi siis edes kuvitella miltä se tuntuisi jos se vietäisi ja mukana menis monien tuhansien eurojen arvosta sun omaisuuttas. mieti sitä valopää! vedä ittes narun jatkoks jos on ongelmii pelle!

        Hyvä että sait Bemun takasin. Kaikki viety? Auto miten pahasti pskana? Voitko sanoa mistä löydettiin? Saattais löytyä sieltä näitä muitakin lähistöltä pöllittyjä. Joillakin kun on sellanen 'siivouspaikka'...


      • palkkio
        Nimetön kirjoitti:

        tulla ulisee jotaki tollasta. ensinnäkään mä en jaksanu lukea sun selitystä edes kokonaan, koska alusta jo heti huomasi että olet lapsellinen nipottaja. mua ei kiinnosta sun typerät omahyväset mielipitees. ja toiseks mun auton on jo löydetty, koska JOTKU IHANAT IHMISET (SÄ ET KUULU JOUKKOON) vielä välittää myös toisten kalliista omaisuudesta! katsos kun JOILLAIN siellä pääkopassa liikkuu vielä jotain, toisin kuin sulla! ja ilmoituksia olen laittanut siitä syystä, että jos joku sen sattuu lukemaan ja sattuu osumaan silmään tuolla jossain niin voi ottaa yhteyttä POLIISIIN! ja omaa puhelinnumeroani mua ei huvita netissä levittää, just siks koska täällä on kaikkia tollasia hulluja hörhöjä, kuten SINÄ, ihan noin hyvänä esimerkkinä! kaikki ei ole noin täynnä itseään ku sä. et pidä sä vaan huoli omista idiooteista asioistas. ja sun käytöksestä ja kommenteista huomaa ERITTÄIN hyvin, että sulla ei autoa ole. etkä voi siis edes kuvitella miltä se tuntuisi jos se vietäisi ja mukana menis monien tuhansien eurojen arvosta sun omaisuuttas. mieti sitä valopää! vedä ittes narun jatkoks jos on ongelmii pelle!

        oli suuri.

        Kuka viitsisi jonkun romun takia ihmetellä? Olen niin monta kertaa ihmetellyt toisten omaisuuden takia, etten viitsi enää persettä nostaa.

        Huomaa, että sulle on kalleinta vain se peltilehmä, mutta kiitollisuutesi rajoittuu vain siihen, että paiskaat luurin toiselle korvaan.

        Ja miksi jakaisit omaa numeroasi, kun on pre paiditkin keksitty. Näkee, että olet hyvin itsekeskeinen ihminen, joka ei koskaan muista antaa edes yhtä lanttia mihinkään keräykseen:

        "ANTAKAA TIETÄ TYHMÄT, TÄÄLTÄ TULEE RAHABEMARI, JOKA EI VÄLITÄ KENESTÄKÄÄN".


      • h.e.m.i
        SpeedyGame kirjoitti:

        Hyvä että sait Bemun takasin. Kaikki viety? Auto miten pahasti pskana? Voitko sanoa mistä löydettiin? Saattais löytyä sieltä näitä muitakin lähistöltä pöllittyjä. Joillakin kun on sellanen 'siivouspaikka'...

        espoon lippulaivan viereselt parkkikselt. kaikki viety mut muuten kunnos. narkkarit asialla. roskasakkia siis :D


      • h.e.m.i
        palkkio kirjoitti:

        oli suuri.

        Kuka viitsisi jonkun romun takia ihmetellä? Olen niin monta kertaa ihmetellyt toisten omaisuuden takia, etten viitsi enää persettä nostaa.

        Huomaa, että sulle on kalleinta vain se peltilehmä, mutta kiitollisuutesi rajoittuu vain siihen, että paiskaat luurin toiselle korvaan.

        Ja miksi jakaisit omaa numeroasi, kun on pre paiditkin keksitty. Näkee, että olet hyvin itsekeskeinen ihminen, joka ei koskaan muista antaa edes yhtä lanttia mihinkään keräykseen:

        "ANTAKAA TIETÄ TYHMÄT, TÄÄLTÄ TULEE RAHABEMARI, JOKA EI VÄLITÄ KENESTÄKÄÄN".

        joku kovis vai?????


      • otettua
        palkkio kirjoitti:

        oli suuri.

        Kuka viitsisi jonkun romun takia ihmetellä? Olen niin monta kertaa ihmetellyt toisten omaisuuden takia, etten viitsi enää persettä nostaa.

        Huomaa, että sulle on kalleinta vain se peltilehmä, mutta kiitollisuutesi rajoittuu vain siihen, että paiskaat luurin toiselle korvaan.

        Ja miksi jakaisit omaa numeroasi, kun on pre paiditkin keksitty. Näkee, että olet hyvin itsekeskeinen ihminen, joka ei koskaan muista antaa edes yhtä lanttia mihinkään keräykseen:

        "ANTAKAA TIETÄ TYHMÄT, TÄÄLTÄ TULEE RAHABEMARI, JOKA EI VÄLITÄ KENESTÄKÄÄN".

        ei taida kaikki olla kotona?


      • rrrrrrrrrrrrrrr
        palkkio kirjoitti:

        oli suuri.

        Kuka viitsisi jonkun romun takia ihmetellä? Olen niin monta kertaa ihmetellyt toisten omaisuuden takia, etten viitsi enää persettä nostaa.

        Huomaa, että sulle on kalleinta vain se peltilehmä, mutta kiitollisuutesi rajoittuu vain siihen, että paiskaat luurin toiselle korvaan.

        Ja miksi jakaisit omaa numeroasi, kun on pre paiditkin keksitty. Näkee, että olet hyvin itsekeskeinen ihminen, joka ei koskaan muista antaa edes yhtä lanttia mihinkään keräykseen:

        "ANTAKAA TIETÄ TYHMÄT, TÄÄLTÄ TULEE RAHABEMARI, JOKA EI VÄLITÄ KENESTÄKÄÄN".

        Vi... mikä ääliö!!!!!!!!!!!


      • töihin

        niin ei tarvi täällä kyttäillä palkkioita.


      • himan
        Nimetön kirjoitti:

        tulla ulisee jotaki tollasta. ensinnäkään mä en jaksanu lukea sun selitystä edes kokonaan, koska alusta jo heti huomasi että olet lapsellinen nipottaja. mua ei kiinnosta sun typerät omahyväset mielipitees. ja toiseks mun auton on jo löydetty, koska JOTKU IHANAT IHMISET (SÄ ET KUULU JOUKKOON) vielä välittää myös toisten kalliista omaisuudesta! katsos kun JOILLAIN siellä pääkopassa liikkuu vielä jotain, toisin kuin sulla! ja ilmoituksia olen laittanut siitä syystä, että jos joku sen sattuu lukemaan ja sattuu osumaan silmään tuolla jossain niin voi ottaa yhteyttä POLIISIIN! ja omaa puhelinnumeroani mua ei huvita netissä levittää, just siks koska täällä on kaikkia tollasia hulluja hörhöjä, kuten SINÄ, ihan noin hyvänä esimerkkinä! kaikki ei ole noin täynnä itseään ku sä. et pidä sä vaan huoli omista idiooteista asioistas. ja sun käytöksestä ja kommenteista huomaa ERITTÄIN hyvin, että sulla ei autoa ole. etkä voi siis edes kuvitella miltä se tuntuisi jos se vietäisi ja mukana menis monien tuhansien eurojen arvosta sun omaisuuttas. mieti sitä valopää! vedä ittes narun jatkoks jos on ongelmii pelle!

        Oot säkin vaan täys idiootti! ajattelisit vähä mitä kirjoitat! Kumma että sun kaltaisten mitättömyyksien kirjoituksia julkaistaan näinkin yleisillä palstoilla! Oot vaan kade! Toiselta oli auto varastettu ja sä vaan vittuilet mitättömyys!


      • vippaa
        töihin kirjoitti:

        niin ei tarvi täällä kyttäillä palkkioita.

        Taitaa vähän kyseisellä hepulla vipata, huomasin että useammassakin ketjussa oli samana päivänä tingattu palkkiota :)


      • h.e.m.i
        himan kirjoitti:

        Oot säkin vaan täys idiootti! ajattelisit vähä mitä kirjoitat! Kumma että sun kaltaisten mitättömyyksien kirjoituksia julkaistaan näinkin yleisillä palstoilla! Oot vaan kade! Toiselta oli auto varastettu ja sä vaan vittuilet mitättömyys!

        ei vaan oo kaikki murot kulhossa :) mut nii siis auto löyty jne :) kaikki hyvin. edellee kyl pidän kaikkien puolii joide auto on viety tai autost viety jtn.. tuorees muistis toi oman auton tapaus.


      • kossu
        vippaa kirjoitti:

        Taitaa vähän kyseisellä hepulla vipata, huomasin että useammassakin ketjussa oli samana päivänä tingattu palkkiota :)

        toi hippi


      • just näin!!! 123

        pelle mikä pelle! täys spede! mee töihi ni voit saada rahaa joskus muualtaki ku sossusta...
        jos sulla idari joskus olis oma auto niin toivin et sua kohdeltais noihin sun omiin viesteihin verrattavasti! mee kasvattaa aivot!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe