Käyttöohjeessa käsketään levittämään 2 päivässä ja poistamaan kalvo 1-2 kertaa viikossa. Mitäs järkeä on laittaa uutta kalvoa vanhan kalvon päälle? Eikö olisi järkevämpää ottaa vanha kalvo pois aina ennen uuden laittamista?
verruxin
13
22027
Vastaukset
- Verruxinia
Käytätkö Verruxinia känsiin, kovettumiin vai syyliin.
- jounio
Syylän poistoon. Ja eikö se ole aivan sama mihinkä käytän sitä koska maalaisjärjellä ajateltuna vaikutusta tehostaa vanhan kalvon poisto ennen uuden kalvon laittoa jotta se uusi kalvo vaikuttaisi siihen syylään eikä syylän päällä olevaan vanhaan kalvoon. Tosin myönnettäköön ettei maalaisjärki päde aina, mutta olenko minä oikeassa vai mitenkä?
- Verruxinia
jounio kirjoitti:
Syylän poistoon. Ja eikö se ole aivan sama mihinkä käytän sitä koska maalaisjärjellä ajateltuna vaikutusta tehostaa vanhan kalvon poisto ennen uuden kalvon laittoa jotta se uusi kalvo vaikuttaisi siihen syylään eikä syylän päällä olevaan vanhaan kalvoon. Tosin myönnettäköön ettei maalaisjärki päde aina, mutta olenko minä oikeassa vai mitenkä?
että käytin itse aikoinani samaa lääkettä ja minulla oli sama ongelma. Syylä tai kovettuma ei lähtenyt mihinkään, lääke rikkoi vain ihon kun otin kalvon pois. Ostin apteekista Wartner lääkettä, joka on tarkoitettu nimenomaan syyliin. Aineella lähti ainakin minulta syylä. Käytin sitä kolme kertaa kymmenen päivän välein. Verruxin on tarkoitettu lähinnä känsiin ja kovettumiin. Tässä on Wartnerin tuoteselostus, jos lääke kiinnostaa sinua http://www.pfizer.fi/ShowPage.do?id=482&page=Wartner
- jounio
Verruxinia kirjoitti:
että käytin itse aikoinani samaa lääkettä ja minulla oli sama ongelma. Syylä tai kovettuma ei lähtenyt mihinkään, lääke rikkoi vain ihon kun otin kalvon pois. Ostin apteekista Wartner lääkettä, joka on tarkoitettu nimenomaan syyliin. Aineella lähti ainakin minulta syylä. Käytin sitä kolme kertaa kymmenen päivän välein. Verruxin on tarkoitettu lähinnä känsiin ja kovettumiin. Tässä on Wartnerin tuoteselostus, jos lääke kiinnostaa sinua http://www.pfizer.fi/ShowPage.do?id=482&page=Wartner
Kiitoksia,täytyy kokeilla tota...tuntuu tällä verruxinil kestävän JONKUN aikaa tää poisto ;)
- ,.,.
Verruxinia kirjoitti:
Njoh, itse laitoin yhden (1!) kerran verruxinia jalkapohjan känsäpopulaatioon. Kaikki lähtivät kertaheitolla! Kaverilla oli tasan yksi känsä, eikä lähtenyt sitten useillakaan aineen laittokerroilla ;)
- eri asia
,.,. kirjoitti:
Njoh, itse laitoin yhden (1!) kerran verruxinia jalkapohjan känsäpopulaatioon. Kaikki lähtivät kertaheitolla! Kaverilla oli tasan yksi känsä, eikä lähtenyt sitten useillakaan aineen laittokerroilla ;)
Känsä ja syylä on eri asia. Känsät varmasti lähtee ilman verruxiniakin...
- ongelmajalkapohjat
Verruxinia kirjoitti:
Ohjeessani kielletään käyttämästä SYYLÄÄN!
- Wer1
On huomattavasti parempi vaihtoehto kuin Wartner. Minä olen koittanut molempia ja voin kertoa, että oikeita tuloksia olen saanut aikaan ainoastaan Verruxinilla. Verruxin on myös huomattavasti halvempi vaihtoehto. Ja kyllä siinä lähtee myös syylää irti, eikä ainoastaan ihoa, kunhan uskaltaa ottaa kaiken kuolleen kudoksen pois.
- tehoaa
Meillä on myös käyty kamppailu jalkapohjan syyliä vastaan. Tyttäreni kärsi niistä useamman vuoden; Verruxinit ja jäädytykset kokeiltiin ja kun ne eivät tehonneet, kysyin jo neuvoa lääkäriltä. Saimme vinkin käyttää Compeed-laastaria! Eli tytär piti jatkuvasti syylien päällä laastaria (pysyivätkin yllättävän hyvin) ja syylät alkoivat muutaman viikon kuluessa hävitä! Uskomatonta, mutta totta! Ilmastointiteipin käyttö perustunee samaan periaatteeseen, mutta se ei tahdo pysyä paikallaan ainakaan jalkapohjassa. Eli laastarit kehiin ja myrkyt voi jättää apteekkiin! Sitäpaitsi syylät kyllä lähtevät aikanaan, jos niitä vain jaksaa kestää!
- minävainsinävain
2 kuukautta käyttänyt ja iso osa syylästä lähtenyt :)
- kfpfbfl
Vanha keskustelu mutta osaisiko joku sanoa auttaako verruxin kohollaan olevien vanhojen arpien poistoon/kutistamiseen?
- ..............
Ei auta. Kokeile jotain mikrohiontaa tms. Eli plast.k.aikaa varaamaan.
- Anonyymi
koittakaa nyt päättää puhutteko känsästä vai syylästä on kaksi eri asiaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458630Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472459Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272281- 382092
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811747Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221470Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61043- 531015