Mielipiteitä tosi-tv:stä

nuage

Kertokaapas mielipiteitänne siitä, miksi tosi-tv puree ja on niin suosittua? Varsinkin erilaiset näkemykset asiasta olisivat tervetulleita. Keräilen vain ainesta mielipidekirjoitelmaan ja tarkoitus on selvittää onko jollakin omastani eroava käsitys. Oma käsitykseni tuntuu nimittäin erittäin vakaalta, mutta en sitä tässä paljasta.

Eli miksi tosi-tv puree ja miksi itse katsot tai et katso? Ja mikä tyyli puree parhaiten? Minkä maalaisia katselet mieluiten tosi-tv:ssä?

5

1735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-pöllö

      Ihmettelen kuka jaksaa katsella tv:stä kun ihmiset keskustelevat jostain arkipäiväisistä asioista. Minä ainakin esim bussissa, kahvilassa, jne koetan mennä mahdollisimman kauas ihmisistä jotka hölöttävät keskenään.

      Tämä oli siis vastaukseni bb-palstalla. Koska suomen bb:hän on tätä.

      Ja sitten se myöhemmin tuleva riitely, kyräily, valehtelu ja paskan puhuminen selän takana. Sitäkin näkee esim työpaikalla liiankin kanssa, niin ettei sitä viitsi enää tv:stä tuijottaa.

    • Jeejee

      Ainoa kunnollinen tosiTV-sarja oli 7livesxplosed. Harmi ettei ohjelmaa tule enää. Kaikki muut tosi-TV:t ovat tylsiä riitelyohjelmia.

      • OSB

        mikä ohjelma on ns. tosi-tv-ohelma? Tuota sanaahan ei mainita esim. viikon tv-ohjelmatiedoissa - vai olenko lukenut huonosti?


    • tosikkona

      Tosi tv ohjelmat ovat sairasta katseltavaa..ne kuvaavat hyvin nyky-yhteiskunnan henkea, missa asiat ratkaistaan ja eteenpain viedaan potkaisemalla joku jouksta kylmasti pois. Kyynarpaa taktiikkaa. Muuta yhteishenkea ei tunneta kuin hyodyntavoittelun motivoimaa.

      Ja sitten kun aika on kypsa niin sekin kaveri saa menna!

      Tamako kiinnostaa? Ennen oli toisin. Eika ollut onnkeisi tosi tv:takaan. Aikakauden muotituotosta

    • nappula

      Tykästyin Survivoriin, kun näin puolet Survivor outback ohjelmasta(eli siinä vaiheessa kun joukkueet oli yhdistetty)
      Minä tykkään katsoa myös Amazing Racea.Olen muutaman(vain muutaman) kerran ottanut etukäteen selville kuka/ketkä voittaa kisan ja sitten olen seurannut millä keinoilla voittaja/-t ovat pääseet loppuun asti, Ja toinen mielenkiinnon kohde on ihmisten välinen kemia...Ja toki sitä vertaa itseään, et mitä sitä tekis tuossa ja tuossa tilanteessa.
      Minua ei haittaa se että jotkut tositv ohjelmat on käsikirjoitettu, mitä väliä sillä oikeesti on!!!!!Pitäähän joka tapauksessa jonkilainen käsikirjoitus olla, mut en usko että kaikkea kirjoitetaan etukäteen.
      Olen seurannut myös unelmien poikamiestä/-tyttöä, Diiliä(Trump),Macho jahtia, mitäs muita niitä on.Kiva heittää aivot narikkaan ja vain seurata jotain ohjelmaa. En väitä että nämä ovat parhaita..mut silti olen niitä katsonut.
      Mutta en pidä kaikista tosi-tv ohjelmista...mut ei se haittaa,vaihdan silloin vain kanavaa ja annan muiden katsoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2472
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1847
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      73
      1102
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe