Kumpikohan olis parempi paku. Vm.88-91. Kestävyys ja kulutus? Varaosien hinnat, onko sikakalliita osia? Kiitos vastaustulvasta! ps. tarjoa jos olet myymässä (vain dieselit kiinnostaa)
Chevy van vai Dodge ram???
9
7958
Vastaukset
- Ram on kyllä kingi..
Ei taida Suomesta paljon löytyä noita Rameja dieselinä? Paitsi ehkä jollain Hiacen moottorilla...
- Rahat polttaa perstaskussa
Siis eikö Dodgeja ole diisselenä muutakuin vaihtomoottoreilla??? Näin tossa yhden Dodgen (keltainenpörssi)ja siihen oli heitetty 100hv:n nissanin disu.
- starcraft
vaikea sanoa kumpiko on parempi mutta ite ostin chevy vanin syksyllä ja vaikka sillä on ajettu 400 tkm niin hyvin näyttäs toimivan vieläkin. kone ei syö öljyä ja kulutuskin on jotain 10-15 l/100km.osien hinnoista ei oo hirveesti tietoa mutta ne mitä olen ostanu on ollu hyvin kohtuuhintasia.
- minä
itselläni oli tuollainen Starcarft van 6,2 dsl joskus 90 sijaisautona kun odottelin omaa
astroa tulevaksi. Aika holli halli se oli sisältä, siis ihan sairaan iso. En siinä mielessä
tykännyt, mutta olihan ohjaamot kaikissa starcarfteissa mukavia. Istuimet ja kaikki. Ei
mitään fordtyyliä
- Jep.
Kaverilla on ´90 Dodge Dakota 4x4 kutosella, ja kulutukset pyörii siinä kympin kieppeille. Mitään vikaa / remonttia siinä ei tässä parin vuoden aikana ole ollut, joten voisin kuvitella sen olevan jopa toimiva. Muutenkin oli kyllä yllättävän kiva ajaa melko isoksi pick-upiksi.
- minä
miten liittyy tähän keskusteluun?
- Chevy van 6,2D
Oma mielipiteeni on että chevy olis ainakin jos diiseliä haet niin parempi, dodget tahtoo olla "kootut teokset ja valitut palat"
Mulla itselläni on tuo otsikossa mainittu vani ja on hyvin pelannut, kulutus on maantiellä n. 100kmh vauhdilla 10l/100km ja kaupunki/seka ajossa 12-14l/100km.
Osat ei ole tietääkseni mitenkään kalliita, riippuu kyllä paljon mistä niitä ostaa, niitäkun ei taho tarvikkeista juurikaan saada ja jos saa niin ne maksaa paljon, mutta liikkeet jotka myy vain amerikkalaisten osia ovat yleensä paljon halvempia.
Omaan en ole tarvinnut mitään osia laitella, vaihdelaatikon on edellinen omistaja vaihtanut takuu korjattuun ja siitä on kuitit.
Jos haluat ostaa hyvän vanin niin voisin myydä omani, olen harkinnut laittaa pienempää jenkki diiseliä.
Autollani on ajettu vain 280tkm ja se on ollut täällä pohjoisessa melkein uudesta joten se ei ole ruosteen raiskaama, se on rekisteröity 2 6:delle ja on silti pakun verolla (890mk/vuosi) tämä auto ei ole starcraft tai muukaan sellainen mutta on silti tosi siistillä sisustalla (tumman sinisellä plyyssillä päälystetty)
Hintapyyntinä pidän autollani 55tmk ja siitä voi jonki verran tinkiä tai voin ottaa jonku halpasen auton välissä, autoni on kyllä kaikinpuolin näkemisen arvoinen jos tosiaan etsii varmaa kulkupeliä.
Vaneja on niin monen kuntoisia, huomasin kun olin itse vania etsimässä, kokeilin varmaan 10:ntä eri vania vm:85-93 ja ei niissä kyllä juuri monessakaan ollut hinta/laatu suhde juurikaan kohdallaan.
Jos auto kiinnostaa niin voit soittaa numeroon: 040-7315514 Auto on mulla Torniossa. - Rahat polttaa perstaskussa
kannattaako vedellä vaunua? Olen kuullut että vaneissa on laatikkovikoja. Vaununi painaa n.1000kg, en kylläkään vetele kovin paljoa kesässä, ehkä n.1500km.
- Chevy van G20
Vanissa kestää laatikko jos sitä muistaa huoltaa, öljyt pitäs vaihtaa kerran vuodessa vähitään ja ylivaihteella ei saa vetää.
Samoin on muissakin merkeissä, ei mikään laatikko kestä jos sillä vedetään ylivaihteella ja ei ikinä vaihdeta öljyjä.
Asuntovaunua vetäessä minulla aina on pikku D päällä ja kulutus 6,2 D vanilla on 12 l / 100km ja vaununi painaa 1200 kg ja keveästi tulee perässä, vedän sitä kesäsin n. 3-5tkm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743750Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1762946Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖472926Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle572411Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3622190- 1601870
- 781565
- 281390
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231378Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391352