Olen ollut tänään erittäin pirteä ja ahkera.
Jaksoin jopa napsauttaa tiskikoneen ja pyykinpesukoneen päälle :=))))
Onko kukaan ollut tänään yhtä ahkera kuin minä?
Tuskin kukaan :=)))) Olen nyt tosi ylpeä itsestäni :=)))
arvatkaa mitä
22
1083
Vastaukset
..mä ainakin oon ollut ahkera..
noin 16 tuntii oon hommaillut.. kotisivuja eikä vieläkään onnistu puupää mikä puupää.. okei puolet eilen ja puolet tänään.. mutta lisäksi oon maalannut ja pistänyt astianpesukoneen käyntiin ja vielä täyttänytkin sen..- yksitypy
ollut tosi ahkera :=)))
Minun ei tarvinnut edes täyttää astianpesukonetta, mutta kait siellä astiat oli, kun ei niitä ainakaan enää kaapissa ollut.
Vai kotisivuja rustaat. Milloin sinä näytät ne huuhalaisille? :=))) Voisit ottaa niihin sivuihin muutaman kuvan maalauksistasi, niin me huuhaalaiset toimisimme kriitikkona :=)) yksitypy kirjoitti:
ollut tosi ahkera :=)))
Minun ei tarvinnut edes täyttää astianpesukonetta, mutta kait siellä astiat oli, kun ei niitä ainakaan enää kaapissa ollut.
Vai kotisivuja rustaat. Milloin sinä näytät ne huuhalaisille? :=))) Voisit ottaa niihin sivuihin muutaman kuvan maalauksistasi, niin me huuhaalaiset toimisimme kriitikkona :=))..on tehdä nettigalleria.. mutta ei oo onnistunut.. palaa jo käämit.. yritystä pukkaa kyllä..
- yksitypy
pervokki kirjoitti:
..on tehdä nettigalleria.. mutta ei oo onnistunut.. palaa jo käämit.. yritystä pukkaa kyllä..
toivottavasti onnistut siinä gallerian teossa :=)))))
- Työn orja
...laittaa pyykit astianpesukoneeseen ja astiat pyykinpesukoneeseen ;=))
- yksitypy
tosiaan väärin päin. Juuri kuuntelinkin et mistä kuuluu kamala astian helinä. Taitaa olla nyt linkous päällä :=))))
Ja varmaan pyykit valkaistuneen astianpesukoneessa hyvin. Mutta onneks laitoinkin valkopyykkiä sinne.
Miten työn orjalla muuten menee? Oletkos ollut leikeissä mukana nykyään aktiivisesti? - Työn orja
yksitypy kirjoitti:
tosiaan väärin päin. Juuri kuuntelinkin et mistä kuuluu kamala astian helinä. Taitaa olla nyt linkous päällä :=))))
Ja varmaan pyykit valkaistuneen astianpesukoneessa hyvin. Mutta onneks laitoinkin valkopyykkiä sinne.
Miten työn orjalla muuten menee? Oletkos ollut leikeissä mukana nykyään aktiivisesti?Eipä tässä itsellä edelleenkään kurjuutta kummempaa. No ei vaiskaan, kesä täällä etelässä on ja taidan lähteä ulos ulkoilemaan. Mooi!
PS Jokos tundranreunalle on ensilumi tullut :))
PPS Mitäköhän leikkejä nyt mahdatkaan taas tarkoittaa ;-)) - yksitypy
Työn orja kirjoitti:
Eipä tässä itsellä edelleenkään kurjuutta kummempaa. No ei vaiskaan, kesä täällä etelässä on ja taidan lähteä ulos ulkoilemaan. Mooi!
PS Jokos tundranreunalle on ensilumi tullut :))
PPS Mitäköhän leikkejä nyt mahdatkaan taas tarkoittaa ;-))ole satanut lunta, mutta eihän sitä huomisesta taas tiedä :=)))
Varo ettet polta itteesi auringossa.
Vai et tiedä mitä leikkejä :=)))
Äläs yritä. Mieti vähän. Olethan aika mestari leikkien avauksissa :=))))
- nylkkäri
lintunen lauloi....
Unohda tiskikoneet sillä pian olet ABCD...jne ravintolaketjun johtaja.Käynnistin tänään rukkaskeräyksen. Jaan kaikki saamani rukkast nimmarilla varustettuna Baarisi avajaisissa.- yksitypy
tuohan on hyvä idea :=))
Tuo huoltamon perustaminen onkin ollut mulla koko ajan kehitteillä. Ja hyvä jos vielä apua siihen saisin :=)) - nylkkäri
yksitypy kirjoitti:
tuohan on hyvä idea :=))
Tuo huoltamon perustaminen onkin ollut mulla koko ajan kehitteillä. Ja hyvä jos vielä apua siihen saisin :=))haluan nimikkopaikan baaristasi.
- yksitypy
nylkkäri kirjoitti:
haluan nimikkopaikan baaristasi.
hoituu. Varaan sinulle pöydän parhaalta paikalta.
Aina on pitsiliina pöydällä ja pullo baarin parasta juomaa :=)))) Niin... aioinkin anoa sinne ihan A-oikeudet :=))
- MyyrManne
meni pitkälle iltapäivään ennenkuin vittuilin kenellekkään. Aika hyvin meikäläiseltä. Tästä on hyvä jatkaa personal bestin parannusta.
- yksitypy
aina vaan parempia saavutuksia satelee. Nyt kyllä tunnustaa täytyy, etten ole itse kovin ahkera ollutakaan :=(((
- awerell
mä tossa ajoin nurmikon. ja otti sen verran koville et sauna lämpiää ja bari olutta pittää ottaa.
- yksitypy
aherrus vaatii ainakin kolme olutta. Nestettä sen verran ehtinyt elimistöstä poistua. Ja jos vielä iso pihakin :=)))
Sama homma olis edessä, mutta kun ei ole kaapissa kuin yksi olutpullo, niin sen takia en viitsi konetta käynnistää tänään :=)))) - awerell
yksitypy kirjoitti:
aherrus vaatii ainakin kolme olutta. Nestettä sen verran ehtinyt elimistöstä poistua. Ja jos vielä iso pihakin :=)))
Sama homma olis edessä, mutta kun ei ole kaapissa kuin yksi olutpullo, niin sen takia en viitsi konetta käynnistää tänään :=))))ei oo tullut suunniteltua mitään.oisko pitää oikein koko päivä vapaata, näin kesälomalla
- yksitypy
awerell kirjoitti:
ei oo tullut suunniteltua mitään.oisko pitää oikein koko päivä vapaata, näin kesälomalla
lomalla on yksi vapaapäivä suotavaa :=)))
Voisit ehkä kaksikin pitää.
- AMR-52
....otin iltapäivätirsat,et jaksaa maziinaa takoa
04.30 asti..))) karvakuono tuhisi vieres...))))
jaa,terotin mie munaleikkurin langat,ei tullut
enää kunnon siivuja...)))) on kyl kehitteillä leikkuri,jossa partakoneen teriä 5 rinnakkain,parempi ko tuo lankakone....- yksitypy
ne munaleikkurin langat teroitit?? :=))))
Olisit ostanut uuden leikkurin. Mulla olis kotona sellainen kolmiteräinen ladyshave. Olen ajellut sillä kyllä säärikarvani, mutta kun sen kunnolla pesee, niin kait se välttää sulle, jos postissa lähetän :=)))) - AMR-52
yksitypy kirjoitti:
ne munaleikkurin langat teroitit?? :=))))
Olisit ostanut uuden leikkurin. Mulla olis kotona sellainen kolmiteräinen ladyshave. Olen ajellut sillä kyllä säärikarvani, mutta kun sen kunnolla pesee, niin kait se välttää sulle, jos postissa lähetän :=))))...semmonen vanhan ajan hinattava,johon voi vaihtaa irtoterät,paras malli,nykyset muovihöylät joutavia hökötyksii. parin ajon jälkeen saa heittää roskikseen ne..((
- AMR-52
AMR-52 kirjoitti:
...semmonen vanhan ajan hinattava,johon voi vaihtaa irtoterät,paras malli,nykyset muovihöylät joutavia hökötyksii. parin ajon jälkeen saa heittää roskikseen ne..((
...vesihiontapaperil..)))) ne langat.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61920
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111843Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla264793- 55732
- 50648
- 57580
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k93576Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai45566- 23556
- 79554