Paras plastiikkakirurgi Suomessa?

Laikkaukseen aikova

Onko kenelläkään kokemuksia Professori Nordströmin tekemistä rintojen suurennus leikkauksista? Hän nettisivujen perusteella vaikuttaa hyvin osaavalta ihmiseltä..
Missä Jussi Rintamäki nykyään tekee rintojen suurennusleikkauksia? Eikös hänen leikkaushintansa ole paljon halvempia kuin esimerkiksi Nordströmillä tai Siluetissa yms. Mistähän noin suuret erot johtuu..onko laadussa selviä eroja?
Odottelen asiallisia vastauksia ihmisiltä jotka hyväksyvät kyseiset leikkaukset. En siis halua lukea mitään saarnoja kauneusleikkauksista ja niiden riskeistä. Olen jo tutustunut niihin.

102

25086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      minä olen menossa rintamäelle samaan operaatioon.jyväskylässä leikkaa ainaskin.hinnassa on kyllä eroja,mutta olen lukenut täältä ja muualta paljon hyvää palautetta rintamäestä joten uskon että osaa hoitaa hommansa.sittenpähän sen näkee ;)

      • Näin minä tein

        Kannattaa varmaan kuule itse ottaa asiasta selvää eikä uskoa naäitä hölynpöly palstoja.Mene käymään parin plastiikkakirurgin luona.Vaikka se maksaakin niin saat ainakin eri näkemyksiä ko.asiasta.Näin itse tein ja huomasin,että kannatti.Tsemppiä sinulle ja toivottavasti löydät mieleisen lääkärin.


      • minä
        Näin minä tein kirjoitti:

        Kannattaa varmaan kuule itse ottaa asiasta selvää eikä uskoa naäitä hölynpöly palstoja.Mene käymään parin plastiikkakirurgin luona.Vaikka se maksaakin niin saat ainakin eri näkemyksiä ko.asiasta.Näin itse tein ja huomasin,että kannatti.Tsemppiä sinulle ja toivottavasti löydät mieleisen lääkärin.

        kyllä se on kuule semmonen homma että jokainen käy täällä/muualla kyselemässä ja niin pitää tehdäkin!sitten kun siltä tuntuu niin kyllä jokainen menee sinne lääkärin juttusille ihan itse!paljon on paskan puhujia olemassa mutta sen kyllä tietää kaikki!mutta minä olen sitä mieltä että vapaasti saa kysellä toisten KOKEMUKSIA,niitähän kysyttiin!!!!


      • Leikkaukseen aikova
        Näin minä tein kirjoitti:

        Kannattaa varmaan kuule itse ottaa asiasta selvää eikä uskoa naäitä hölynpöly palstoja.Mene käymään parin plastiikkakirurgin luona.Vaikka se maksaakin niin saat ainakin eri näkemyksiä ko.asiasta.Näin itse tein ja huomasin,että kannatti.Tsemppiä sinulle ja toivottavasti löydät mieleisen lääkärin.

        ..eikä 'laikkaukseen'..heh..
        Niin, tarkoitin sitä että Nordströmin sairaalan kotisivut antoivat tuon hyvän kuvan hänestä, eivät erilaiset juoruilut keskustelupalstoilla.

        Olen kyllä aika paljon hankkinut tietoa ja käynytkin jo yhdellä plastiikkakirurgin vastaanotolla tiedustelemassa asioista. Mutta luulen ettei tästä nyt haittakaan ole jos muutamilta kokeneilta saisi lisätietoa tämänkin foorumin välityksellä, sillä en aijo leikkaukseen hetken mielijohteesta.

        Tuo Jussi Rintala taitaa leikata aika monella paikkakunnalla..? Onko se tuo Mehiläinen jossa jyväskylän osalta kauneusleikkauksia suoritetaan?


      • minä
        Leikkaukseen aikova kirjoitti:

        ..eikä 'laikkaukseen'..heh..
        Niin, tarkoitin sitä että Nordströmin sairaalan kotisivut antoivat tuon hyvän kuvan hänestä, eivät erilaiset juoruilut keskustelupalstoilla.

        Olen kyllä aika paljon hankkinut tietoa ja käynytkin jo yhdellä plastiikkakirurgin vastaanotolla tiedustelemassa asioista. Mutta luulen ettei tästä nyt haittakaan ole jos muutamilta kokeneilta saisi lisätietoa tämänkin foorumin välityksellä, sillä en aijo leikkaukseen hetken mielijohteesta.

        Tuo Jussi Rintala taitaa leikata aika monella paikkakunnalla..? Onko se tuo Mehiläinen jossa jyväskylän osalta kauneusleikkauksia suoritetaan?

        mä oon menossa terveystalolle,jyväskylään!en tiedä mehiläisestä,joissakin paikkakunnilla mun mielestä tekeevät.


      • rentukka
        minä kirjoitti:

        kyllä se on kuule semmonen homma että jokainen käy täällä/muualla kyselemässä ja niin pitää tehdäkin!sitten kun siltä tuntuu niin kyllä jokainen menee sinne lääkärin juttusille ihan itse!paljon on paskan puhujia olemassa mutta sen kyllä tietää kaikki!mutta minä olen sitä mieltä että vapaasti saa kysellä toisten KOKEMUKSIA,niitähän kysyttiin!!!!

        kanssasi samaa mieltä siksihän tämä keskustelupasta on


      • Tyytyväinen ja innostunut
        Näin minä tein kirjoitti:

        Kannattaa varmaan kuule itse ottaa asiasta selvää eikä uskoa naäitä hölynpöly palstoja.Mene käymään parin plastiikkakirurgin luona.Vaikka se maksaakin niin saat ainakin eri näkemyksiä ko.asiasta.Näin itse tein ja huomasin,että kannatti.Tsemppiä sinulle ja toivottavasti löydät mieleisen lääkärin.

        Juuri näin! Täällä on jos jonkinlaista höpötystä, parhaan vaikutelman saat kun tapaat kirurgin. Itse kävin näljälla eri kirurgilla!

        Viimeisenä vaihtoehtona kävin varmaankin sillä kalleimmalla, Siluetissa, mutta yllätyin äärettömän positiivisesti! Heillä on nimittäin joku aivan uusi 3-ulotteinen mallinnuslaite, jolla otettiin kuva yläruumiistani, ja hetken kuluttua näin oman yläkroppani tietokoneen ruudulla täydellisenä 3D-mallina jota pystyi pyörittelemään ja katsomaan eri suunnista!! Aivan hillittömän hieno, aloin siinä kohtaa jo hihittelemään innoissani, enkä edes tiennyt mitä tuleman pitää :D -- nimittäin seuraavaksi kirurgi laittoi malliin tietyn kokoiset implantit, ja näin lopputuloksen tietokoneen ruudulla! Omassa kropassani, omat rintani olivat nyt suuremmat, ja näin sen eri suunnista!! ja koneella oli helppoa vaihtaa implattia isompaan tai pienempää, ja siten hakea sopivin vaihtoehto. aivan huikaisevaa fiilis! Niin ja kuvan ottaminenkin oli käsittämättömän helppoa ja nopeaa, ei tarvinnut tissit paljaana olla kuin hetki!! :)

        Ei pitäisi mainostaa, mutta tätä voin kyllä suositella.. Ihme kyllä etteivät ole mainostaneet laitetta sen näkyvämmin, sillä muihin kirurgeihin verrattuna tuo että näkee tulevan itsensä sai minut viimein vakuuttumaan että haluan operaatioon mennä. Myös mies vakuuttui kun näytin kotona hänelle kuvan miltä rintani voisivat näyttää.. :) :D :D Muiden kirurgien kohdalla lopputulos jäi hieman epävarmaksi/arvoitukseksi... eihän tuo tietokonemallinnuskaan tietenkään juuri identtinen ole kuin lopputulos, mutta ainakin tosiaan implantin kokovalinnan se teki helpoksi.


      • minä,,,

        Laatukirurgian mainos.


      • spämmäys alkoi

        eli sulla on nyt kahdet leikkausviillot...yhdet väärässä kohtaa ja toiset oikeassa :)
        Onneks et oo yhtään yksinkertainen.


    • asiaan perehtynyt

      että ainakin Dietz ja Rintamäki hyviä kirurgeja.
      Muista ei tarkkaa tietoa.

      • mieltä

        Dietz teki minulle tosi kauniit rinnat.


    • pirqq

      Yksi hyvä ja erittäin huolellisesti niin hyvät kuin huonotkin puolet selittävä oln Minna Rautio. Ottaa vastaan Keskuskadun Plastiikkakirurgeissa.

      • 60.v

        Ottaa vastaan myös Eiran sairaalassa,halvemmalla.


    • rentukka

      taas kehua Rintamäkeä nätit tissit minulle leikkasi ja jyväskylässä noista hinnoista vielä Hesa on kallis paikka kun ajattelee jo asumiskustannuksia

      • kiitos rakas

        kun jaksat minua kehua. t. Jussi


      • rentukka
        kiitos rakas kirjoitti:

        kun jaksat minua kehua. t. Jussi

        vie kalatkin vedestä


      • Roosa

        Hei!

        kiinnostuin kuin kehuit J-kylää halvemmaksipaikaksi leikkauttaa/kaunistaa itseään.

        Voisitko kertoa sairaalan kirugin(senhän jo kerroitkin) Tiedätkö mistä saan hiinat tietää?

        Kiitos etukäteen.


    • Suosittelen

      Tutustukaa tutkijatohtori Taina Kinnusen / Suomen Akatemian tutkimukseen. Se on ainoa alan tutkimus Suomessa, jossa on laitettu kirurgeja paremmuusjärjestykseen.

      • kaikki kirurgit

        sitten ja mitenköhän tämmönen otos "paras kirurgi" on saatu määriteltyä.


      • saisi tutkimuksen?
        kaikki kirurgit kirjoitti:

        sitten ja mitenköhän tämmönen otos "paras kirurgi" on saatu määriteltyä.

        Kiinnostais varmaan muitakin.


      • tuttu minullekin
        saisi tutkimuksen? kirjoitti:

        Kiinnostais varmaan muitakin.

        Taina Kinnusen tutkimus perustui siihen, että leikkausten ja toipumisen jälkeen haastateltiin useiden eri plastiikkakirurgien potilaita. Potilaat arvioivat itse kuinka tyytyväisiä olivat eri asioihin koskien omaa leikkaustaan. Selkeästi parhaat potilasarviot sai Kinnusen tutkimuksessa Laatukirurgia. Sen leikkausten lopputuloksiin oltiin myös kaikkein tyytyväisimpiä.

        Luulisi, että tulos on melko realistinen, kun asiakkaat itse ovat saaneet kertoa kokemuksistaan, ilman että mikään puolueellinen taho, kuten firmat itse, olisivat siihen päässeet vaikuttamaan. Tutkimus oli kuitenkin suppea. Kinnunen haastatteli 65:tä leikkauksen kokenutta potilasta, naisia ja miehiä, ja 12:ta plastiikkakirurgia. Haastatellut potilaat edustavat kauneuskirurgian koko kirjoa. Heille on tehty silmäluomileikkauksia, rasvaimuja, rintojen suurennuksia ja pienennyksiä, kasvojen kohotuksia, nenän muotoiluja ja hiusten siirtoja.


      • Valitut potilaat ;)
        tuttu minullekin kirjoitti:

        Taina Kinnusen tutkimus perustui siihen, että leikkausten ja toipumisen jälkeen haastateltiin useiden eri plastiikkakirurgien potilaita. Potilaat arvioivat itse kuinka tyytyväisiä olivat eri asioihin koskien omaa leikkaustaan. Selkeästi parhaat potilasarviot sai Kinnusen tutkimuksessa Laatukirurgia. Sen leikkausten lopputuloksiin oltiin myös kaikkein tyytyväisimpiä.

        Luulisi, että tulos on melko realistinen, kun asiakkaat itse ovat saaneet kertoa kokemuksistaan, ilman että mikään puolueellinen taho, kuten firmat itse, olisivat siihen päässeet vaikuttamaan. Tutkimus oli kuitenkin suppea. Kinnunen haastatteli 65:tä leikkauksen kokenutta potilasta, naisia ja miehiä, ja 12:ta plastiikkakirurgia. Haastatellut potilaat edustavat kauneuskirurgian koko kirjoa. Heille on tehty silmäluomileikkauksia, rasvaimuja, rintojen suurennuksia ja pienennyksiä, kasvojen kohotuksia, nenän muotoiluja ja hiusten siirtoja.

        Tässä suora lainaus Taina Kinnuselta koskien kyseistä aihetta:

        "Tässä kopio Julkkikset-keskustelupalstalle lähettämästäni
        viestistä:

        Tällä keskustelupalstalla on viitattu virheellisesti kauneuskirurgiaa käsittelevään tutkimukseeni.

        En ole tehnyt mitään systemaattista vertailututkimusta eri yritysten asiakkaiden tyytyväisyydestä eli minkäänlaisia
        tilastoja tästä asiasta ei ole olemassa. Tällainen vertailu ei edes kuulu tutkimukseni varsinaisiin tavoitteisiin.

        Laatukirurgian osalta olen tutkinut pienen potilasotoksen (18) osalta tyytyväisyyttä palveluihin ja nämä tulokset löytyvät heidän kotisivuiltaan.

        Laatukirurgia toimitti kyselykaavakkeet valitsemilleen potilaille. Tämän ja otoksen pienuuden takia ko. kysely ei täytä tilastollisen tutkimuksen tieteellisiä kriteerejä.

        Asiakastyytyväisyys oli vain yksi tiedusteltu asia kyselykaavakkeessani.

        Tutkimukseni varsinainen aihe on kauneuskirurgian kulttuuriset merkitykset ja siinä hyödynnetään pääasiassa haastatteluaineistoa."

        Tämän Taina Kinnusen viestin jälkeen Julkkikset-keskustelupalstan ylläpito poisti kaikki kommentit koskien Laatukirurgiaa sekä Taina Kinnusen tutkimusta.

        Kuitenkin keskustelupalstoilla käytettiin "tuloksia" mainosmielessä ja todisteena.


    • Ainakin Pääkaupunkiseudun
    • -----------

      Onko Jussi Rintala aina yhtä törkeä asiakkailleen?
      Hän korjasi pahan syntymä merkin kavoistani ja kaikissa tapaamisissa kohteli minua todella rumasti,puhui kuin aivottomalla tollolle,vihjaili että leikaukseni oli turha vaikka minulla puolet naamasta oli ns.mansikka luomea!
      Todella paha mieli jäi,saa kyllä asiakkaan tuntemaan itsensä todella arvottomaksi ja rumaksi.

      • -----------------

        Jussi Rintamäki plastiikkakirurgia tarkoitin!


      • montaa mieltä

        Niin, en tykännyt minäkään. Jo pelkän konsultaation perusteella tein pakit ja menin muualle. Tää lääkäri oli hyvin ärhäkkä ja ikäänkuin arvosteli muita ikävästi.


      • ??????
        montaa mieltä kirjoitti:

        Niin, en tykännyt minäkään. Jo pelkän konsultaation perusteella tein pakit ja menin muualle. Tää lääkäri oli hyvin ärhäkkä ja ikäänkuin arvosteli muita ikävästi.

        Joudun menemään vielä tarkastukseen hänelle niin voinko sanoa suoraan että käyttös on todella rumaa asiakkaita kohtaan?
        Jumalakopleksi oikein kunnolla sillä miehellä!


      • sano!
        ?????? kirjoitti:

        Joudun menemään vielä tarkastukseen hänelle niin voinko sanoa suoraan että käyttös on todella rumaa asiakkaita kohtaan?
        Jumalakopleksi oikein kunnolla sillä miehellä!

        Kerro vastaanoton virkailijalle, vaimolle. Kyllä se siitä viesti menee perille. Asian voi esittää ihan kauniisti, rakentavassa mielessä. Ei asiakkaan tarvitse kärsiä noista suurten egojen pullisteluista.


      • rinnaton...
        sano! kirjoitti:

        Kerro vastaanoton virkailijalle, vaimolle. Kyllä se siitä viesti menee perille. Asian voi esittää ihan kauniisti, rakentavassa mielessä. Ei asiakkaan tarvitse kärsiä noista suurten egojen pullisteluista.

        Menin konsultaatioon keskustelemaan uusien rintojen tekemisestä kun kummatkin jouduttiin poistamaan syövän takia.
        Yksityiselle puolelle menin ja juuri J.R :lle.
        Asia oli luonnollisesti hyvin arka minulle,arvet kun olivat hirveät ja kaikki hoidot sun muut.
        Kyseinen lääkäri sai oloni täysin arvottomaksia ja rumaksi.
        Lopuksi vielä sanoi että eipä sulle kummosia rintoja saada tehtyä ja mitä sinä niillä teet kun et kuitenkaan saa miestä!
        Vaihdoin kirurgia heti enkä antanut hänen leikata itseäni,mies joka sanoi minulle niin rumasti ettei kukaan toinen voi koskaan sano niin pahasti kenellekkään toiselle ihmiselle!
        Selvästi jonkin moinen jumala kuvittelee olevansa ja että kaikki muut ihmiset ovat rumia häneen verrattuna eikä ansaitse hoitoa "vammoihinsa".


      • lllsjfjlfj
        rinnaton... kirjoitti:

        Menin konsultaatioon keskustelemaan uusien rintojen tekemisestä kun kummatkin jouduttiin poistamaan syövän takia.
        Yksityiselle puolelle menin ja juuri J.R :lle.
        Asia oli luonnollisesti hyvin arka minulle,arvet kun olivat hirveät ja kaikki hoidot sun muut.
        Kyseinen lääkäri sai oloni täysin arvottomaksia ja rumaksi.
        Lopuksi vielä sanoi että eipä sulle kummosia rintoja saada tehtyä ja mitä sinä niillä teet kun et kuitenkaan saa miestä!
        Vaihdoin kirurgia heti enkä antanut hänen leikata itseäni,mies joka sanoi minulle niin rumasti ettei kukaan toinen voi koskaan sano niin pahasti kenellekkään toiselle ihmiselle!
        Selvästi jonkin moinen jumala kuvittelee olevansa ja että kaikki muut ihmiset ovat rumia häneen verrattuna eikä ansaitse hoitoa "vammoihinsa".

        Nordströmia on turha kutsua parhaaksi plastiikkakirurgiksi, sillä hän on huippu vain tietyllä erikoisalueella. En sanoisi häntä esim. erinomaiseksi nenäkirurgiksi, missään tapauksessa.
        Useinhan plastiikkakirurgi on hionut taitonsa tietylle alueelle, ja juuri tästä syystä jokainen plastiikkakirurgi on oikeastaan hyvä tietyllä omalla alueellaan; kaikki taito kehittyy laajassa kliinisessä kokemuksessa sekä tietenkin lahjakkuudella/käden taidoilla/esteettisen hahmottamisen puolella on suuri merkitys. Itse olen ollut potilaana yhdellä merkittävimmistä suomalaisista plastiikkakirurgeista, joka teki minulle operaation, johon hän itse oli vuosikausia perehtynyt. Eli oli huippu tuolla tietyllä alueella.


      • tralalaa
        lllsjfjlfj kirjoitti:

        Nordströmia on turha kutsua parhaaksi plastiikkakirurgiksi, sillä hän on huippu vain tietyllä erikoisalueella. En sanoisi häntä esim. erinomaiseksi nenäkirurgiksi, missään tapauksessa.
        Useinhan plastiikkakirurgi on hionut taitonsa tietylle alueelle, ja juuri tästä syystä jokainen plastiikkakirurgi on oikeastaan hyvä tietyllä omalla alueellaan; kaikki taito kehittyy laajassa kliinisessä kokemuksessa sekä tietenkin lahjakkuudella/käden taidoilla/esteettisen hahmottamisen puolella on suuri merkitys. Itse olen ollut potilaana yhdellä merkittävimmistä suomalaisista plastiikkakirurgeista, joka teki minulle operaation, johon hän itse oli vuosikausia perehtynyt. Eli oli huippu tuolla tietyllä alueella.

        Kukahan/ketkä olisi erikoistuneet rintojen suurennoksiin ja silmäluomileikkauksiin? Jos sellaisia on, olisi kiva tietää :-)


      • hyvin tehty
        tralalaa kirjoitti:

        Kukahan/ketkä olisi erikoistuneet rintojen suurennoksiin ja silmäluomileikkauksiin? Jos sellaisia on, olisi kiva tietää :-)

        on hyvä kirurgi ja tulos on hyvä, myös tervehtymisen jälkeen. Luotan täysin hänen kykyynsä tehdä hyvää jälkeä enkä ole kertaakaan kuullut että tulos olis ollut huono. Korjatkaa mua, jos tästä on ollut paljonkin juttua täällä =/


      • Muutamia nähnyt
        hyvin tehty kirjoitti:

        on hyvä kirurgi ja tulos on hyvä, myös tervehtymisen jälkeen. Luotan täysin hänen kykyynsä tehdä hyvää jälkeä enkä ole kertaakaan kuullut että tulos olis ollut huono. Korjatkaa mua, jos tästä on ollut paljonkin juttua täällä =/

        Laatukirurgian Jyri Kullamaa on todella hyvä rintojen suurennuksissa. Useat tutut ovat käyneet sen luona ja aina tullut hienoa jälkeä. On kuulemma leikannut kauiten Mentorin implanteilla ja omaa niistä parhaan kokemuksen.


      • anonyymi
        rinnaton... kirjoitti:

        Menin konsultaatioon keskustelemaan uusien rintojen tekemisestä kun kummatkin jouduttiin poistamaan syövän takia.
        Yksityiselle puolelle menin ja juuri J.R :lle.
        Asia oli luonnollisesti hyvin arka minulle,arvet kun olivat hirveät ja kaikki hoidot sun muut.
        Kyseinen lääkäri sai oloni täysin arvottomaksia ja rumaksi.
        Lopuksi vielä sanoi että eipä sulle kummosia rintoja saada tehtyä ja mitä sinä niillä teet kun et kuitenkaan saa miestä!
        Vaihdoin kirurgia heti enkä antanut hänen leikata itseäni,mies joka sanoi minulle niin rumasti ettei kukaan toinen voi koskaan sano niin pahasti kenellekkään toiselle ihmiselle!
        Selvästi jonkin moinen jumala kuvittelee olevansa ja että kaikki muut ihmiset ovat rumia häneen verrattuna eikä ansaitse hoitoa "vammoihinsa".

        tuota kirjoitusta mitä kirjoitis JR kirurgista olen ollut hänellä kahdesti leikattavana ja ystävällisempää ihmistä harvoin tapaa
        taidat olla jonkun kilpailevan firman palkkalistoilla esim. AS tai JK
        ja vielä tuo JR leikkaa paljon juuri syövänjälkeisiä korjausleikkauksia


      • kyssäri tulee
        rinnaton... kirjoitti:

        Menin konsultaatioon keskustelemaan uusien rintojen tekemisestä kun kummatkin jouduttiin poistamaan syövän takia.
        Yksityiselle puolelle menin ja juuri J.R :lle.
        Asia oli luonnollisesti hyvin arka minulle,arvet kun olivat hirveät ja kaikki hoidot sun muut.
        Kyseinen lääkäri sai oloni täysin arvottomaksia ja rumaksi.
        Lopuksi vielä sanoi että eipä sulle kummosia rintoja saada tehtyä ja mitä sinä niillä teet kun et kuitenkaan saa miestä!
        Vaihdoin kirurgia heti enkä antanut hänen leikata itseäni,mies joka sanoi minulle niin rumasti ettei kukaan toinen voi koskaan sano niin pahasti kenellekkään toiselle ihmiselle!
        Selvästi jonkin moinen jumala kuvittelee olevansa ja että kaikki muut ihmiset ovat rumia häneen verrattuna eikä ansaitse hoitoa "vammoihinsa".

        miksi menit yksityiselle? alkaa tuo kirjoituksesi haiskahtaa aika provolta sillä tuon uusien rintojen rakentamisenhan saa ilmaiseksi


      • rinnaton
        kyssäri tulee kirjoitti:

        miksi menit yksityiselle? alkaa tuo kirjoituksesi haiskahtaa aika provolta sillä tuon uusien rintojen rakentamisenhan saa ilmaiseksi

        Yksityiselle puolelle menin koska haluan hyvää jälkeä ja julkipuolella tehdyistä leikkaus tuloksista en ole vakuuttunut sillä eivät ole olleet yhtä hyviä jälkeen leikkaus kuvia kun esimerkiksi yksityisellä.
        J.R menin koska kaikki sanoivat että hän on paras siinä saralla ja sainkin vain törkeää kohtelua ja pahan mielen.
        Minkäänlaista inhimillisyyden merkkiä en miehessä nähnyt,kovin kylmä ja tunteeton potilaita kohtaan.
        Leikkaus tulokset kyllä potilailla olleet hyviä mutta potilaiden kohtelu on erittäin törkeää ja huonoa.
        Saan kai mennä yksityiselle jos haluan ihan sama vaikka ilmaiseksi julkipuolella saisi,loppu tuloksen pitää olla hyvä maksoi mitä maksoi!


      • mene vaan
        rinnaton kirjoitti:

        Yksityiselle puolelle menin koska haluan hyvää jälkeä ja julkipuolella tehdyistä leikkaus tuloksista en ole vakuuttunut sillä eivät ole olleet yhtä hyviä jälkeen leikkaus kuvia kun esimerkiksi yksityisellä.
        J.R menin koska kaikki sanoivat että hän on paras siinä saralla ja sainkin vain törkeää kohtelua ja pahan mielen.
        Minkäänlaista inhimillisyyden merkkiä en miehessä nähnyt,kovin kylmä ja tunteeton potilaita kohtaan.
        Leikkaus tulokset kyllä potilailla olleet hyviä mutta potilaiden kohtelu on erittäin törkeää ja huonoa.
        Saan kai mennä yksityiselle jos haluan ihan sama vaikka ilmaiseksi julkipuolella saisi,loppu tuloksen pitää olla hyvä maksoi mitä maksoi!

        yksityiselle jos sulla on varaa maksaa 20 tuhatta euroa


      • anonyymi vain....
        mene vaan kirjoitti:

        yksityiselle jos sulla on varaa maksaa 20 tuhatta euroa

        omani maksoi alle 10.000€ aika yli hintaista jos mukamas joku siitä nettoaa 20.000€.
        Totta kai kannattaa mennä yksityiselle jos on vaan rahaa,parempaa palvelua YLEENSÄ ja parempaa jälkeä.


      • lääkäri...
        Muutamia nähnyt kirjoitti:

        Laatukirurgian Jyri Kullamaa on todella hyvä rintojen suurennuksissa. Useat tutut ovat käyneet sen luona ja aina tullut hienoa jälkeä. On kuulemma leikannut kauiten Mentorin implanteilla ja omaa niistä parhaan kokemuksen.

        Samassa sairaalassa leikkaa myös Jaan Troost. Hän laittoi minulle rintaimplantit ja työn laatu oli hyvää. Koin että hän oli mukava ja välitön myös henkilönä, juttu luisti rupattelutahtiin.


      • tuota...
        anonyymi vain.... kirjoitti:

        omani maksoi alle 10.000€ aika yli hintaista jos mukamas joku siitä nettoaa 20.000€.
        Totta kai kannattaa mennä yksityiselle jos on vaan rahaa,parempaa palvelua YLEENSÄ ja parempaa jälkeä.

        Eikös alkuperäinen kirjoittaja kertonut että oli tarve leikata molemmat rinnat. Silloin hinta voi hyvinkin kohota lähelle 20t €, yhden rinnan rekonstruktio syövän jälkeen lienee yksityispuolella vähän päälle 10t € (riippunee myös leikkauksen toteutustavasta).


      • juhuuu

        tuo,että et edes kirjoittaa kirurgin nimeä oikein haiskahtaa tosi epäilyttävälle


      • k-a-
        anonyymi kirjoitti:

        tuota kirjoitusta mitä kirjoitis JR kirurgista olen ollut hänellä kahdesti leikattavana ja ystävällisempää ihmistä harvoin tapaa
        taidat olla jonkun kilpailevan firman palkkalistoilla esim. AS tai JK
        ja vielä tuo JR leikkaa paljon juuri syövänjälkeisiä korjausleikkauksia

        Kävin n. kk sitten proteesien poistossa ja sitä ennen konsultaatiossa, Jussi R. vaikutti mukavalta ja pätevältä lääkäriltä, sit kävin tikkien poistossa hänen luonna ja silloinkin se oli oikein mukava ja asiallinen.


      • tiedonnälkäinen
        tuota... kirjoitti:

        Eikös alkuperäinen kirjoittaja kertonut että oli tarve leikata molemmat rinnat. Silloin hinta voi hyvinkin kohota lähelle 20t €, yhden rinnan rekonstruktio syövän jälkeen lienee yksityispuolella vähän päälle 10t € (riippunee myös leikkauksen toteutustavasta).

        EHDOTTOMASTI. Pakko kommentoida kun tässä viestiketjussa asiasta muutkin kommentoineet. Eli J.R Jyväskylän Terveystalosta käännytti myös minut tokeröllä ja kylmällä (mielestäni myös alentavalla) käytöksellään. Olin päätöksen tehnyt ja varasin myös leikkausajankin, mutta koska koin ko. kirurgin konsultaatiossa niin epämiellyttäväksi, en voinut muuta kuin perua leikkauksen. Tuli fiilis, että ko. henkilöä en halua nähdä uudelleen, enkä varsinkaan uskoa omaa rakasta kehoani ihmisen käsiin, johon ei syntynyt pätkän vertaa luottamusta. Voin tässä samalla kertoa (sen välttämiseksi, ettei tätäkin kirjoitusta epäillä kilpailijan kirjoitukseksi), että menin hyvillä mielin juuri ko. kirurgin pakeille, koska ystäväni oli käynyt hänellä ja kehui kovasti kaikin puolin. Eli...olin suoraan sanottuna äimänä käytyäni konsultaatiossa... Ja olen tähän päivään saakka usein miettynyt, miten ko. äijää voidaan (ystäväni mukaan lukien) kehua niinkin paljon, sillä olemuksella mitä hän ilmensi. Onko päivästä kiinni, milloin halventaa ja milloin tukee/rohkaisee asiakkaitaan? Vai onko vaan tietynlaiset "caset" hänen makuunsa "työmaaksi". Nyt olen sitten Jussin aiheuttamasta "takapakista" selvinneenä (noin 2 vuoden jälkeen leikkauksen perumisesta) varaamassa leikkausaikaa JONNEKIN MUUALLE. Haluaisin myös tietää kuka olisi OIKEASTI PARAS? Eli huippu? Ei mikään J.R:n tapainen vain isorintaisten naisten päälle ymmärtävä piip. Mietin Siluettia ja Nordströmiä... Kumpi parempi??? Kirurgeista kokemuksia? Älkää hyvät siskot pantatko niitä hyviä tietoja/kokemuksia/päätöksiä! Itse en ainakaan haluaisi "juosta" jokaisen kirurgin luona konsultaatiossa... Kilpailua pitääkin olla ja jokaisen kirurgin pitää myös olla kiinnostunut kehittämään itseään ja osaamistaan.


      • parasta.
        tiedonnälkäinen kirjoitti:

        EHDOTTOMASTI. Pakko kommentoida kun tässä viestiketjussa asiasta muutkin kommentoineet. Eli J.R Jyväskylän Terveystalosta käännytti myös minut tokeröllä ja kylmällä (mielestäni myös alentavalla) käytöksellään. Olin päätöksen tehnyt ja varasin myös leikkausajankin, mutta koska koin ko. kirurgin konsultaatiossa niin epämiellyttäväksi, en voinut muuta kuin perua leikkauksen. Tuli fiilis, että ko. henkilöä en halua nähdä uudelleen, enkä varsinkaan uskoa omaa rakasta kehoani ihmisen käsiin, johon ei syntynyt pätkän vertaa luottamusta. Voin tässä samalla kertoa (sen välttämiseksi, ettei tätäkin kirjoitusta epäillä kilpailijan kirjoitukseksi), että menin hyvillä mielin juuri ko. kirurgin pakeille, koska ystäväni oli käynyt hänellä ja kehui kovasti kaikin puolin. Eli...olin suoraan sanottuna äimänä käytyäni konsultaatiossa... Ja olen tähän päivään saakka usein miettynyt, miten ko. äijää voidaan (ystäväni mukaan lukien) kehua niinkin paljon, sillä olemuksella mitä hän ilmensi. Onko päivästä kiinni, milloin halventaa ja milloin tukee/rohkaisee asiakkaitaan? Vai onko vaan tietynlaiset "caset" hänen makuunsa "työmaaksi". Nyt olen sitten Jussin aiheuttamasta "takapakista" selvinneenä (noin 2 vuoden jälkeen leikkauksen perumisesta) varaamassa leikkausaikaa JONNEKIN MUUALLE. Haluaisin myös tietää kuka olisi OIKEASTI PARAS? Eli huippu? Ei mikään J.R:n tapainen vain isorintaisten naisten päälle ymmärtävä piip. Mietin Siluettia ja Nordströmiä... Kumpi parempi??? Kirurgeista kokemuksia? Älkää hyvät siskot pantatko niitä hyviä tietoja/kokemuksia/päätöksiä! Itse en ainakaan haluaisi "juosta" jokaisen kirurgin luona konsultaatiossa... Kilpailua pitääkin olla ja jokaisen kirurgin pitää myös olla kiinnostunut kehittämään itseään ja osaamistaan.

        mutta sopivin. Paras ja huipuksi kehuttu lääkäri ei välttämättä ole itselle se paras vaihtoehto. Vaikka Nordströmiä on kehuttu, rintojenkin laitossa ja moni hehkuttaa Siluetin lääkäreitä, minulle sopivin ja pätevin oli sittenkin Jaan Troost jolla kävin implanttien laitossa Laatukirurgian kautta. Silmäluomeni taas leikkasi Asko Salmi ja koin hänen olleen minulle paras. Molemmista leikkauksista tulokset ovat olleet hyvät.

        Kannattaa käydä konsultaatiossa useammassakin paikassa, jos ei ole täysin varma leikkauspaikasta ja lääkäristä. Molemmissa leikkauksissani kysyin myös kantaa Siluetista jota kehutaan parhaaksi.


      • klinikat
        parasta. kirjoitti:

        mutta sopivin. Paras ja huipuksi kehuttu lääkäri ei välttämättä ole itselle se paras vaihtoehto. Vaikka Nordströmiä on kehuttu, rintojenkin laitossa ja moni hehkuttaa Siluetin lääkäreitä, minulle sopivin ja pätevin oli sittenkin Jaan Troost jolla kävin implanttien laitossa Laatukirurgian kautta. Silmäluomeni taas leikkasi Asko Salmi ja koin hänen olleen minulle paras. Molemmista leikkauksista tulokset ovat olleet hyvät.

        Kannattaa käydä konsultaatiossa useammassakin paikassa, jos ei ole täysin varma leikkauspaikasta ja lääkäristä. Molemmissa leikkauksissani kysyin myös kantaa Siluetista jota kehutaan parhaaksi.

        Siluetista parhaat lähteneet vuoden alussa pois.
        Nordsrömin erikoisalue on hiussiirrot, muu toiminta on aika vähäistä.


      • totuuden torvi
        tiedonnälkäinen kirjoitti:

        EHDOTTOMASTI. Pakko kommentoida kun tässä viestiketjussa asiasta muutkin kommentoineet. Eli J.R Jyväskylän Terveystalosta käännytti myös minut tokeröllä ja kylmällä (mielestäni myös alentavalla) käytöksellään. Olin päätöksen tehnyt ja varasin myös leikkausajankin, mutta koska koin ko. kirurgin konsultaatiossa niin epämiellyttäväksi, en voinut muuta kuin perua leikkauksen. Tuli fiilis, että ko. henkilöä en halua nähdä uudelleen, enkä varsinkaan uskoa omaa rakasta kehoani ihmisen käsiin, johon ei syntynyt pätkän vertaa luottamusta. Voin tässä samalla kertoa (sen välttämiseksi, ettei tätäkin kirjoitusta epäillä kilpailijan kirjoitukseksi), että menin hyvillä mielin juuri ko. kirurgin pakeille, koska ystäväni oli käynyt hänellä ja kehui kovasti kaikin puolin. Eli...olin suoraan sanottuna äimänä käytyäni konsultaatiossa... Ja olen tähän päivään saakka usein miettynyt, miten ko. äijää voidaan (ystäväni mukaan lukien) kehua niinkin paljon, sillä olemuksella mitä hän ilmensi. Onko päivästä kiinni, milloin halventaa ja milloin tukee/rohkaisee asiakkaitaan? Vai onko vaan tietynlaiset "caset" hänen makuunsa "työmaaksi". Nyt olen sitten Jussin aiheuttamasta "takapakista" selvinneenä (noin 2 vuoden jälkeen leikkauksen perumisesta) varaamassa leikkausaikaa JONNEKIN MUUALLE. Haluaisin myös tietää kuka olisi OIKEASTI PARAS? Eli huippu? Ei mikään J.R:n tapainen vain isorintaisten naisten päälle ymmärtävä piip. Mietin Siluettia ja Nordströmiä... Kumpi parempi??? Kirurgeista kokemuksia? Älkää hyvät siskot pantatko niitä hyviä tietoja/kokemuksia/päätöksiä! Itse en ainakaan haluaisi "juosta" jokaisen kirurgin luona konsultaatiossa... Kilpailua pitääkin olla ja jokaisen kirurgin pitää myös olla kiinnostunut kehittämään itseään ja osaamistaan.

        viittaa aivan selvästi "jonkun klinikan"tekstiksi ja itselläni epäily,että minkä!!
        ja mikä on takapakki jos sinua ei ole vielä leikattu ja voihan olla kenet kirurgit nyt valitset niin sattumoisin jos hän ei vaikka sano päivää sinulle ja kättele tyrmäät TAAS kirurgin. Säälin sitä lääkäriä joka sinut saa potilaakseen


      • tiedonnälkäinen
        totuuden torvi kirjoitti:

        viittaa aivan selvästi "jonkun klinikan"tekstiksi ja itselläni epäily,että minkä!!
        ja mikä on takapakki jos sinua ei ole vielä leikattu ja voihan olla kenet kirurgit nyt valitset niin sattumoisin jos hän ei vaikka sano päivää sinulle ja kättele tyrmäät TAAS kirurgin. Säälin sitä lääkäriä joka sinut saa potilaakseen

        Säälin jokaista, joka maksaa kirurgille, joka ei edes osaa kätellä asiakkaitaan... J.R = Jussi Rintämäki kyllä taisi sentään kätellä ;) Mutta kun se ei ihan riitä se. Mutta hei, asiaan -Toivoisin edelleen muiden kokemuksia nimenomaisesti Siluetin nykyisistä kirurgeista, Nordströmistä ja ehkä jostain muusta, esim. Eiran sairaalan kirurgeista? Entä osaako kukaan sanoa, onko missään tarjolla tällä hetkellä ns. osamaksuvaihtoehtoa?


      • titityyyppi
        tiedonnälkäinen kirjoitti:

        Säälin jokaista, joka maksaa kirurgille, joka ei edes osaa kätellä asiakkaitaan... J.R = Jussi Rintämäki kyllä taisi sentään kätellä ;) Mutta kun se ei ihan riitä se. Mutta hei, asiaan -Toivoisin edelleen muiden kokemuksia nimenomaisesti Siluetin nykyisistä kirurgeista, Nordströmistä ja ehkä jostain muusta, esim. Eiran sairaalan kirurgeista? Entä osaako kukaan sanoa, onko missään tarjolla tällä hetkellä ns. osamaksuvaihtoehtoa?

        AS nimiselle sitähän täällä on sponsoroitu kohta vuosi ,))


      • kauheaa!
        tiedonnälkäinen kirjoitti:

        Säälin jokaista, joka maksaa kirurgille, joka ei edes osaa kätellä asiakkaitaan... J.R = Jussi Rintämäki kyllä taisi sentään kätellä ;) Mutta kun se ei ihan riitä se. Mutta hei, asiaan -Toivoisin edelleen muiden kokemuksia nimenomaisesti Siluetin nykyisistä kirurgeista, Nordströmistä ja ehkä jostain muusta, esim. Eiran sairaalan kirurgeista? Entä osaako kukaan sanoa, onko missään tarjolla tällä hetkellä ns. osamaksuvaihtoehtoa?

        Sinun kaltaistesi ihmisten vuoksi kaikkialla on niitä isoja julisteita että anteeksi ettemme kättele flunssan vuoksi. Minä olen viime aikoina muusta syystä joutunut käymään useastikin lääkärillä ja huomaa selvästi että lääkäri on hieman hukassa kun ei saakaan kätellä potilasta. Minä olen tähän jo tottunut myös muissa yhteyksissä. Oikeastaan on hauskaa kun voi ihan luvalla halata kun kättely ei ole suotavaa. ;)

        "Osamaksuvaihtoehdon" voi hoitaa oman pankin kanssa kun ottaa kulutusluoton. Korkeammalla korolla saa vieläpä ilman vakuuksia jos on luottotiedot kunnossa. Kulutkin tulevat näin pienemmiksi. Paras vaihtoehto on tietenkin säästäminen. Näin minäkin toteutin implanttieni laiton, mutta nyt säästäminen ei enää onnistu ja noiden vatsamakkaroiden poisto saa odottaa, mahdollisesti ikuisuuden.


      • ups..lipsahti
        klinikat kirjoitti:

        Siluetista parhaat lähteneet vuoden alussa pois.
        Nordsrömin erikoisalue on hiussiirrot, muu toiminta on aika vähäistä.

        Olen samaa mieltä että Norströmin pitäisi ehkä keskittyä leikkaamaan hieussiirteitä. sillä kaikki muu mitä olen nähnyt hänen tekev'än, käy sääliksi kavereita.


      • IINA S.
        juhuuu kirjoitti:

        tuo,että et edes kirjoittaa kirurgin nimeä oikein haiskahtaa tosi epäilyttävälle

        Minut leikkasi Jyväskylässä Johanna Palve.Olen todella tyytyväinen tulokseen.Johanna oli asiallinen ja tiesi mitä tehdä.Suosittelen lämpimästi.


      • MaisaMini
        IINA S. kirjoitti:

        Minut leikkasi Jyväskylässä Johanna Palve.Olen todella tyytyväinen tulokseen.Johanna oli asiallinen ja tiesi mitä tehdä.Suosittelen lämpimästi.

        on huippu!


      • Ryynäsen fani
        MaisaMini kirjoitti:

        on huippu!

        Taitaa olla Antti Ryynänen. Löytyy kokemusta ja taitoa.


      • xiines
        Ryynäsen fani kirjoitti:

        Taitaa olla Antti Ryynänen. Löytyy kokemusta ja taitoa.

        HEIKKI PENTTILÄN operoima luomun näköinen rinta ja vatsa ja arevet


      • Ikäneito47
        xiines kirjoitti:

        HEIKKI PENTTILÄN operoima luomun näköinen rinta ja vatsa ja arevet

        Peter Lilius leikkasi yläluomeni tosi hyvin. Siistit arvet luomivaossa. Mukava, suorapuheinen kirurgi.

        Mietin, leikkaisiko hän myös hörökorvat hyvin, kun sitä leikkausta mietin seuraavaksi. Onko kenelläkän kokemusta hänestä hörökorvaleikkauksen tekijänä tai ketä olastiikkakirurgia suosittelette siihen hommaan?

        Kiitos paljon vastauksesta!


      • Ihmemaan Liisa
        Ikäneito47 kirjoitti:

        Peter Lilius leikkasi yläluomeni tosi hyvin. Siistit arvet luomivaossa. Mukava, suorapuheinen kirurgi.

        Mietin, leikkaisiko hän myös hörökorvat hyvin, kun sitä leikkausta mietin seuraavaksi. Onko kenelläkän kokemusta hänestä hörökorvaleikkauksen tekijänä tai ketä olastiikkakirurgia suosittelette siihen hommaan?

        Kiitos paljon vastauksesta!

        Minulta myös Peter on leikannut luomet, mutta eivät ihan ole arvet luomivaossa. Sisänurkkiin on myös jäänyt vähän ylimääräistä ihoa. Aika tyytyväinen olen silti. Vähän jänskättää, kauanko tulokset pysyvät. Tosi mukava kirurgi hän on, mutta hivenen tarkkuutta olisin kaivannut ja sitä, että olisi piirtänyt ensin luomiin viivat ja näyttänyt minulle vaikka peilillä, miten piirsi ja olenko samalla kannalla.

        En tiedä, onko tuollainen tapana Suomessa - maailmalla taitaa telkkariohjelmien mukaan olla.


      • Tyytyväinen asiakas
        Ihmemaan Liisa kirjoitti:

        Minulta myös Peter on leikannut luomet, mutta eivät ihan ole arvet luomivaossa. Sisänurkkiin on myös jäänyt vähän ylimääräistä ihoa. Aika tyytyväinen olen silti. Vähän jänskättää, kauanko tulokset pysyvät. Tosi mukava kirurgi hän on, mutta hivenen tarkkuutta olisin kaivannut ja sitä, että olisi piirtänyt ensin luomiin viivat ja näyttänyt minulle vaikka peilillä, miten piirsi ja olenko samalla kannalla.

        En tiedä, onko tuollainen tapana Suomessa - maailmalla taitaa telkkariohjelmien mukaan olla.

        Pätevä ja empaattinen lääkäri! Sain häneltä luomenpoiston yhteydessä loistavaa palvelua Bulevardin erikoislääkäriasemalla.


      • m
        IINA S. kirjoitti:

        Minut leikkasi Jyväskylässä Johanna Palve.Olen todella tyytyväinen tulokseen.Johanna oli asiallinen ja tiesi mitä tehdä.Suosittelen lämpimästi.

        Paljonko olette maksaneet rinnoista?
        Tiedosta erittäin kiitollinen epätoivoinen :)


      • hamsteri
        m kirjoitti:

        Paljonko olette maksaneet rinnoista?
        Tiedosta erittäin kiitollinen epätoivoinen :)

        Oli mukavaa saada uutta iloista ilmettä kasvoihin. ~(:>) Kauankohan kestää!!@


      • Peizi
        hamsteri kirjoitti:

        Oli mukavaa saada uutta iloista ilmettä kasvoihin. ~(:>) Kauankohan kestää!!@

        Hän leikkasi minulle yli kaksi vuotta sitten pyöreästä vatsastani rinnan. Rasva on pysynyt rinnassa. Eli kaksi iloa kerralla. Muutenkin alkoi aineenvaihdunta parantua ja taipuisuus oli ihan toista luokkaa esim. joogatessa. Vatsa hoikentui ja vaattet näyttävät istuvimmilta.


      • Peizi
        Peizi kirjoitti:

        Hän leikkasi minulle yli kaksi vuotta sitten pyöreästä vatsastani rinnan. Rasva on pysynyt rinnassa. Eli kaksi iloa kerralla. Muutenkin alkoi aineenvaihdunta parantua ja taipuisuus oli ihan toista luokkaa esim. joogatessa. Vatsa hoikentui ja vaattet näyttävät istuvimmilta.

        Lisäys edelliseen. Eli niitä iloja olikin kolme. Myös pahat solut poistettiin.


      • lisäykseen
        Peizi kirjoitti:

        Lisäys edelliseen. Eli niitä iloja olikin kolme. Myös pahat solut poistettiin.

        Olipa hyvä, että se tehntiin sillon heti ja kaikki kerralla. Voisi olla, että olisin vieläkin yksirintainen, kun on ollut vaikka mitä mikä olisi voinut siirtää operaatiota.
        Eli neljäskin ilo on olemassa Olen miettinyt olisiko pitänyt käydä vielä lopputarkastuksessa?


      • AS huono
        MaisaMini kirjoitti:

        on huippu!

        Ei ole.. Itselläni ei ainakaan ole AS:tä positiivista sanottavaa.


      • Sillybeib
        m kirjoitti:

        Paljonko olette maksaneet rinnoista?
        Tiedosta erittäin kiitollinen epätoivoinen :)

        Vajaa 3k ja the lookissa leikkasin. :)


    • JJ

      Minulla vain positiivisia kokemuksia J.Rintamäestä. Olen käynyt hänen vastaanotolla useasti ja aina ollut kohtelias ja asiallinen,huumoriakin löytyy. Myös leikkaustulokseen olen hyvin tyytyväinen.

    • Pienemmiksi

      Toivun juuri rintojen pienennysleikkauksesta.
      Johanna Pälve leikkasi Jyväskylässä. Hän teki rinnoistani luonnolliset sopusuhtaiset ja kauniit, vaikka kudosta poistettiin yli kilo. Haavat ovat todella siistit, nännipihan leikkausjälkeä tuskin huomaa.
      Mukava ihmisenä ja loistava jälki. Verrattaen kuviin ja muihin materiaaleihin mihin tutustuin hartaasti ennen leikkausta.

      Rintamäellä tosin kävin konsultaatiossa. Mukavan oloinen käkkäräpää hän tuntui olevan. Tosin Pälve ihmisenä lähestyttävämpi. Lekuritkin ovat vain ihmisiä.

      Mutta ainakin Johannan kätten työ loistavaa.
      Punastuikin neito, kun kunnolla kehaisin, haavoja kun tarkisteltiin =)

    • Edit

      Minullakaan ei ole mitään pahaa sanottavaa Jussi Rintamäestä. Oli todella ystävällinen kahdessa eri kosultaatiossa, leikkaukseen mentäessä sekä ompeleiden solmujen poistossa.
      Kuinka moni kirurgi edes poistaa itse ompeleista solmuja tai tulee itse kosultaatioon???!! Todella ammattitaitoinen kirurgi ja huumoria myös löytyi :)
      Leikkaustulokseen enemmän kuin tyytyväinen!

      • kirurgista

        Eiköhän kirurgi tee aina itse konsultaatioon ja hyvissä ajoin ennen leikkausta - ei samana päivänä. Harvoin tosin kirurgi itse poistaa ompeleet (ellei niissä jotain erityistä), hoitajat tähän pätevämpiä ja muutenkin käyvät haavan hoidon ja jälkihoidon perusteellisemmin läpi. Toki kirurgi usein tässä vaiheessa myös tarkistaa tilanteen.


    • ööööö1

      J.R on todella pätevä plastiikkakirurgi. Kohtelu häneltä inhimillistä potilaitaan kohtaan ja leikkausjälki upeaa

    • Valunaama

      Mistä saisin tietoa, keillä suomalaisilla plastiikkakirurgeilla on eniten kokemusta kasvojen kohotusleikkauksista? Tai ketkä niitä yleensä täällä tekevät?

      Tosi huonosti olen löytänyt tietoa, please auttakaa valunaamaa! Kiitos! =)

    • mkkkk

      Tukholmassa on Akademikliniken siellä on hyvät plastiikkakirurgit hinnat ovat kohtuullisia,netistä voi katsoa hintoja.

    • Ritu Reipas

      Miten osaatte päättää esim. kahden kirurgin välillä, kumman valitsette, jos hinnatkin on suunnilleen samat?

    • Valinnanvaikeus

      Lue cv ja valitse kumpi lääkäri ja sairaala kaikkineen on enemmän luottamusta herättävä.
      Kysy myös kuinka jälkihoito on toteutettu? Mm onko 24 h päivystys lääkärille leikkauksen jälkeen jos tulee ongelmaa esim jälkivuoto, kuuluuko kontrollin lääkärille kustannuksiin ym

      • Kömpelöt sormet

        CV:tä ei kannata liikaa tuijottaa. Tittelit eivät takaa sitä, ettei kirurgilla ole vanhuuttaan kömpelöt sormet. CV ei kerro myöskään mitään klinikan laitekannasta. Sekin voi olla vanhentunutta.


    • Sh Hki

      Hyvä cv kertoo työkokemuksesta ja osaamisalueista eli ettei ole esim valmistunut plastiikkakirurgiksi vuosi sitten eli on täysin aloittelija. Plastiikkakirurgin koulutus ei anna esteettisen kirurgian kokemusta ollenkaan vaan tämä taito hankittava valmistumisen jälkeen. Itse en ainakaan menisi alle 5 vuotta sitten valmistuneelle tai päätyökseen sairaalassa työskentelevälle, jolloin esteettistä kokemusta ei kerry/kertynyt riittävästi.

    • Valinnanvaikeus

      Hmmm... Helpointa olisi kun leikkauksessa käyneet ainakin varoittaisivat huonoista kirurgeista....

    • HMM...!

      Hei, olen ajattelut meneväni rintojen pienennys leikkaukseen ja ajattelin kysyä kokemuksia heikki penttilästä..
      Paljon risti riistaista löytyy? Onko kenelläkään oma kohtaista kokemusta penttilän toimenpitestä?

    • HMM...!

      Eikö kukaan ole käynyt?
      No ehkäpä sitten jätän väliin kyseisen kirurgin. Mutta onko muista kirurgeista kokemusta kenelläkään?

    • Pettynytpahasti

      Hukki tekee ehkä epätasaisinta jälkeä. Välillä onnistuu, kuten ystäväni rintojen suhteen. Sensijaan omiini sai aikaan epäsymmetrisyyden ja rumat arvet vaikkei minulla ole arpien suhteen ollut aiemmin ongelmia. En voi suositella. Arpapeliä.

    • setä-61

      Mun yläluomet leikkasi todella hyvin ja taitavasti ilman minkäänlaista arpea Siluetissa Akmaral Karakulova ja miehenä olin aika tarkka,ettei arpi näkyisi päällepäin - eikä näy,kun ei sitä näy ollenkaan. Tulos on todella loistava ja olen taas nuorukaisen näköinen (52v). Voin lämpimästi suositella.

      • kappassetää

        Pitkästä aikaa Siluetin mainosviesti.

        Pitää olle melkoinen tumpelo jos saa jäämään arvet näkyviin yläluomileikkauksessa.


    • viimeinen kerta

      En tosiaankaan voi suositella Heikki Kupia. Minut saatiin suostuteltua puudutuksessa suoritettuun rintojen suurennukseen. Koska se tuli halvemmaksi. Tuli säästettyä väärässä kohtaa. Ensinnäkin Kupi leikkaa todella hitaasti ja toiseksi useampaan otteeseen operaation aikana tunsin kipua, mutten sekavuudestani johtuen pystynyt kunnolla ilmaisemaan itseäni. Tuntuu kauhelta kun tuntuu kuin olisi veden alla, eikä kukaan kuule. Ehkä kuulivat, mutta itsellä ei ole hallintaa tilanteesta. Lopputulos on vähän sinnepäin. Minulla oli kauniit rinnat mutta halusin niihin täytettä ryhdistämään. Nyt jostain syystä nännit sojottavat oudosti ja ilmplantin rypyt näkyvät.

      • Hmmm...

        Hmmm. Koskas kävit ja olitko ihan oikeesti leikkauksessa?


      • biubau1

        Oletko tosissasi? itse harkinnut juurikin puudutuksessa tehtävää leikkausta ja olen kuullut pelkkää hyvää kyllä. Ikävää että sulla tuollainen kokemus, Laitettiinko lihaksen päälle kerran rypyt näkyvät,? Nännithän sojottavat aina leikkauksen jälkeen muutaman viikon kun niissä on tuntuvauriota, palautuvat ennalleen :)


    • Hintadumppaus

      Juuri puudutuksessa on suurin vaara saada epäsymmetriset rinnat. Puudutus on ainostaan kirurgin keino dumpata hintaa. Siitä ei potilaalle ole kuin haittaa. Mm. Suurin osa implanteista joudutaan laittamaan lihaksen päälle. Tällöin rypytkin näkyvätjos ei ole paljon omaa rintaa.

    • Tota Niin

      En usko että ihan noin menee. Kirurgillehan se on ihan sama nukutus tai ei-jos hän osaa molemmat tekniikat, anestesian lääkärin palkkiohan siinä maksaa jos nukutetaan. Ja Ei niitä implantteja mitenkään jouduta laittamaan päälle vaan ne laitetaan myös alle tai puoliksi alle, tapauskohtaisesti.

      • ei hyvä ollenkaan

        Asiakas sen lystin maksaa. Kirurgi markkinoi leikkaustaan halvemmalla hinnalla. Eli hänen kilpailuvalttinaan on edullinen hinta johtuen puudutuksesta. Asiakas taas on se joka ottaa riskit. Ja olen saletisti varma että tällainen kirurgi suosii lihaksen päälle tekniikkaa. Syvimpien kudosten puuduttaminen ei ole ongelmatonta ja tosiaan turvottaa entisestään epätasaisesti rintakehän aluetta, lisäten riskiä epäsymmetriseen lopputulokseen.


      • Raha ratkaisee

        Kirurgi veloittaa todennäköisesti saman hinnan kummallakin leikkaustavalla. Mutta kun ei tarvitse maksaa anestesialääkärin palkkiota, asiakas "näkee" hinnan halvempana ja valitsee kyseisen lääkärin. Tuntuu oudolta että ensin vannotaan ettei ikinä Viroon ja sitten haetaan halvimmalla leikkaavaa lääkäriä Suomesta.


    • mutta mutta

      Varmaan velottaa joo, ei ne varmaan sitä puudutusta tekisi jos lopputulos ihan perselleen menisi. Tottakai se on halvempi hinta jos puudutus, anestesialääkärin palkkio puuttuu. Ne ketä leikkaa puudutuksella suomessa ei ole halvimpia suomessa kuitenkaan. Ja luulen että valttikortti ei ole halpa hinta, vaan se että tarjotaan mahdollisuutta hoitaa homma eritavalla, kaikki ei koe nukutusta hyväksi :)

      • no way

        Tietysti valttikortti on hinta. Ja on aikamoista ettei anestesialääkäri ole paikalla. Kyseessä on kuitenkin melkoinen leikkaus. Mitä jos tulee sisäinen verenvuoto jonka tyrehdyttäminen vaatii muutakin kuin puudutuspiikkien tuikkailun? Ja kudoksien epätasainen turpoaminen johtuen puudutusaineesta on fakta joka ei muuksi muutu. Esim. nenäleikkaus puudutuksessa estää kirurgia kunnolla näkemästä nenän muotoja. Mutta kukin tavallaan. Itse välttäisin puudutukseen liittyviä riskejä.


    • nukutus tai puudutus

      Molemmin tehdään lähes kaikkia leikkauksia plastiikkakirurgiassa. Kummaskin omat hyvät puolessa ja molemmat vaihtoehdot hyvä olla tarjottavissa.

      • kokemus molemmista

        Olen kerran ollut puudutuksessa tehdyssä leikkauksessa ja en tule suostumaan sellaiseen enään koskaan. Se on henkisesti aivan kauheaa. En ole mikään herkkä tyyppi normaalisti ja kipukynnyksenikin on korkea. Juuri sen takia ajattelinkin että meneehän se. Niin, helppohan se on kotona niin ajatella. Mutta kun astut leikkaussaliin, kaikki muuttuu. Esilääkitys ei rauhoittanut oloa lainkaan. Puudutuspiikit sattuivat todella paljon. Kaiken aikaa leikkauksen aikana tunsin että minua operoidaan, vaikkei kipua tuntunutkaan kuin muutama vihlaus..tosin ne saivat kaiken aikaa jännittämään vihlaiseeko kohta uudestaan. Kerroin kun sattui ja minulle piikitettiin lisää puudutusta. Viimeisen vihlaisun kohdalla kirurgi totesi ettei hän laita enään, kun tämä on melkein valmis...siinä sitten kylmässä hiessä odotin koska sattuu... Pahinta oli se kun tunsi mitä kirurgi puuhaili.
        Olen myös ollut kerran rasvaimussa jolloin minut nukutettiin. Kokemus oli aivan toiselta planeetalta. Nukahdin ja tuntui että heräsin samantien. Makasin heräämössä ja kysyin hoitajalta etteikö minua operoitukkaan ? Ei mitään kipuja, ei huonoa oloa. Tuntui suorastaan huijaukselta että pääsin rasvoista eroon ilman jännittämistä ja kipuja.


      • hyvää ja huonoa
        kokemus molemmista kirjoitti:

        Olen kerran ollut puudutuksessa tehdyssä leikkauksessa ja en tule suostumaan sellaiseen enään koskaan. Se on henkisesti aivan kauheaa. En ole mikään herkkä tyyppi normaalisti ja kipukynnyksenikin on korkea. Juuri sen takia ajattelinkin että meneehän se. Niin, helppohan se on kotona niin ajatella. Mutta kun astut leikkaussaliin, kaikki muuttuu. Esilääkitys ei rauhoittanut oloa lainkaan. Puudutuspiikit sattuivat todella paljon. Kaiken aikaa leikkauksen aikana tunsin että minua operoidaan, vaikkei kipua tuntunutkaan kuin muutama vihlaus..tosin ne saivat kaiken aikaa jännittämään vihlaiseeko kohta uudestaan. Kerroin kun sattui ja minulle piikitettiin lisää puudutusta. Viimeisen vihlaisun kohdalla kirurgi totesi ettei hän laita enään, kun tämä on melkein valmis...siinä sitten kylmässä hiessä odotin koska sattuu... Pahinta oli se kun tunsi mitä kirurgi puuhaili.
        Olen myös ollut kerran rasvaimussa jolloin minut nukutettiin. Kokemus oli aivan toiselta planeetalta. Nukahdin ja tuntui että heräsin samantien. Makasin heräämössä ja kysyin hoitajalta etteikö minua operoitukkaan ? Ei mitään kipuja, ei huonoa oloa. Tuntui suorastaan huijaukselta että pääsin rasvoista eroon ilman jännittämistä ja kipuja.

        Molemmista varmasti löytyy hyviä ja huonoja kokemuksia. Ps. rasvaimua kai tehdään aika harvoin nukutuksessa nykyään?


    • Hhhmm..

      Ikävää että tuollainen kokemus :(

      Mitenkäs nämä synnytykset tai lähinnä keisarinleikkaukset, ei se nyt loppupeleissä voi paljoa pahempi juttu olla....Itselläni nukutuksesta vähän kurja kokemus. Kyllä itse operaatio oli "nopeasti" ohi mutta ei sen kivaa ollut kun oli todella sekava olo, ei pysynyt pystyssä moneen tuntiin, plus oksentelut...Tapauskohtaista tietty, miten reagoi lääkkeisiin jne,..

    • Nainen 45 v.

      Asko Salmi leikkasi rintani Jyväskylässä 2008. Kauniit ja luonnolliset. En ole katunut valintaani kertaakaan. Suosittelen!

    • pullukka

      Ketkä plastiikkakirurgit tekevät esim. rasvaimuja vatsalle Kuopiossa ja missä paikoissa, onko kellään kokemusta ja millaisia?

    • Söpötissi

      Rintamäki teki rintojenpienennyksen ja on todella miellyttävä ja taitava kirurgi. Lämpimät suosittelut! :)

    • JuuliaIsmolta

      Onpa vaikea tietää kehen luottaa jos on pienellä budjetilla liikenteessä. Luulen että kilpailu on halvoissa Fin-Est, Diamond ja Lookin välillä. Vaikuttavat käyttävän samoja lääkäreitä? Onko kellään kokemusta kilpailuttamisesta. Auttaako se saamaan hintaa alaspäin?

    • Lottalotisee

      The lookissa laitettiin tissit. Kokemus oli ihan ok ja silloin olin tyytyväinen lopputulokseen. Tällä hetkellä harmittaa etten ottanu heti isompia.. ehkä sit muutaman vuoden päästä :D

    • Koistinen leikkasi minut ja olen tosi tyytyväinen!

    • Kielokaarina

      Look on hyvä.Palvelu ensiluokkaista.

      • On_vain_välitysfirma

        Eihän Lookissa leikata mitään eikä siellä ole yhtäkään plastiikkakirurgia töissä. Tässä ketjussa kysellään parasta plastiikkakirurgia SUOMESSA!


    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe