..huuhaatyyliin?..,itse en tiedä.. yritän kovasti ..kaikki tämä yritys on tarkoituksenmukaista.. eli ainakin yritys hyvä kymmenen eiks nii?
osaanko kirjoittaa
26
685
Vastaukset
- yksi n
tiedä,millä tyylillä tänne pitäisi kirjoittaa.Olen kuitenkin miettinyt asian näin,että jokainen omalla tyylillään.Olisikohan se niin?
..kai vissiin.. mutta olisi kuitenkin kiwa tietää huuhaan syvin olemus?..kai huuhaalla on tarkoituksensa?..
- yksi n
pervokki kirjoitti:
..kai vissiin.. mutta olisi kuitenkin kiwa tietää huuhaan syvin olemus?..kai huuhaalla on tarkoituksensa?..
sinäkään tiedä?Ilmeisesti täällä pitäisi puhua ihan puutaheinää.olenkohan ymmärtänyt oikein..?
Ja tietysti sekin ,että kaikilla olisi hauskaa? yksi n kirjoitti:
sinäkään tiedä?Ilmeisesti täällä pitäisi puhua ihan puutaheinää.olenkohan ymmärtänyt oikein..?
Ja tietysti sekin ,että kaikilla olisi hauskaa?..jotain yritän vaan vääntää.. no ei oo ainakaan vielä moitittu tai viestejä poistettu... ehkä oon löytämässä sen tarkoituksen..
- yksi n
pervokki kirjoitti:
..jotain yritän vaan vääntää.. no ei oo ainakaan vielä moitittu tai viestejä poistettu... ehkä oon löytämässä sen tarkoituksen..
tutkiskella toisten viestejä,jospa löytyisi oikea tyyli.On vähän näin alkuun hankalaa,kun ei oikein tiedä minkämoista humoria voisi laskea?
yksi n kirjoitti:
tutkiskella toisten viestejä,jospa löytyisi oikea tyyli.On vähän näin alkuun hankalaa,kun ei oikein tiedä minkämoista humoria voisi laskea?
joskus en kehtaa edes omalla nimimerkilläni heittää kun tulee niin häröö juttuu.. ja niin sit täällä on jotkut vissiin vanhemman polven huuhaata ja uudemman polven huuhaata ja jotain häslinkii ollu..
laske waan täysillä.. kyllä sensuuri iskee jos on tarpen.. ja jossain on ohjeetkin..- yksi n
pervokki kirjoitti:
joskus en kehtaa edes omalla nimimerkilläni heittää kun tulee niin häröö juttuu.. ja niin sit täällä on jotkut vissiin vanhemman polven huuhaata ja uudemman polven huuhaata ja jotain häslinkii ollu..
laske waan täysillä.. kyllä sensuuri iskee jos on tarpen.. ja jossain on ohjeetkin..vastasin vähän väärään viestiin,mutta eipä mittää.No,odotteleppa kun pääsen vauhtiin joku päivä:)Alussa vähän täytyy ottaa rauhallisesti.
Hauskaa olisi kuitenkin tarkoitus pitää:) - perskuti
pervokki kirjoitti:
joskus en kehtaa edes omalla nimimerkilläni heittää kun tulee niin häröö juttuu.. ja niin sit täällä on jotkut vissiin vanhemman polven huuhaata ja uudemman polven huuhaata ja jotain häslinkii ollu..
laske waan täysillä.. kyllä sensuuri iskee jos on tarpen.. ja jossain on ohjeetkin..Kaikisa meissä asuu työnjohtaja.
Tällainen syvällisempi ajattelu ei itse-asiassa johda minnekkään, vaan koulussa opittu yhteiskuntakelpoisuus nostaa päätään.
Anna palaa!!! - yksi n
perskuti kirjoitti:
Kaikisa meissä asuu työnjohtaja.
Tällainen syvällisempi ajattelu ei itse-asiassa johda minnekkään, vaan koulussa opittu yhteiskuntakelpoisuus nostaa päätään.
Anna palaa!!!pelästyä pervokki?Ja minä vasta nyt huomasin,onpa teillä samantyyliset nimet:)täytyypäs olla tarkkaavinen,ettei mene vastaukset aivan sekaisin:)
perskuti kirjoitti:
Kaikisa meissä asuu työnjohtaja.
Tällainen syvällisempi ajattelu ei itse-asiassa johda minnekkään, vaan koulussa opittu yhteiskuntakelpoisuus nostaa päätään.
Anna palaa!!!..pistän siis palamaan.. käryää jo ja tällä kertaa ei käämit..
- yksi n
yrittelijäs palkitaan aina.Se kertoo jo ihmisestä paljon,että edes yrittää.Ja sinäkö oikein kovasti yrität?Oikein olet reipas.Jossakin on sinulle palkinto:)
- raikas
"Tämä palsta on täynnä huuhaata. Mielen älyttömimmät ajatukset ja tempaukset voi kirjoittaa tälle palstalle!"
Minä en kyllä uskalla ainakaan noita älyttömimpiä ajatuksia ja tempauksia kirjotella kaiken kansan nähtäville... Ties mitä siitäki seurais!!! ;)- yksi n
puhuen en kyllä minäkään.Voisi loppua kirjoittelut hyvin lyhyeen.
- raikas
yksi n kirjoitti:
puhuen en kyllä minäkään.Voisi loppua kirjoittelut hyvin lyhyeen.
voishan se olla aika hauskaa :o lueskella... saattais kyllä olla että jutut hävettäis seuraavana päivänä, joinakin päivinä kun sattuu sellaselle päälle...
- yksi n
raikas kirjoitti:
voishan se olla aika hauskaa :o lueskella... saattais kyllä olla että jutut hävettäis seuraavana päivänä, joinakin päivinä kun sattuu sellaselle päälle...
keino on jättää lukematta,tai ainakin lukea vaan yhdellä silmällä,jää puolet tekstistä pois.
- raikas
yksi n kirjoitti:
keino on jättää lukematta,tai ainakin lukea vaan yhdellä silmällä,jää puolet tekstistä pois.
vinkistä!
Tuo pätee varmaan kaikkiin muihinkin kiusallisiin muistoihin, katselee niitä sitten vain yhdellä silmällä ja näkee vaan parhaat puolet. :-)
Jossakin joku oli muuten keksinyt sanan sille äännähdykselle, jonka ihminen päästää vaistomaisesti ja lähes tietämättään suustaan, kun mieleen tulee kiusallinen muisto. Tulipahan tuokin vaan mieleen...
huuhaatyyliin... Niih...kuis huiskii....?:)))))
- vt evk
Kuules pervokki. Älä muuta tyyliäs! Tuo toimii, kuin junan vessa. :o)
- yksi n
tulikin pikainen oppitunti minulle kirjoittamisesta.Kiitos kaikille keskusteluun osallistujille!
- joojoojoojojojojojoj
no osaat sä älä kyynelehdi
- hö hö
Kyllä teillä on jutut menkää ny tolle kallon kutistajalle koko porukka aivan tyhjänpäiväistä kokonansa.
- en ainakaa.
hö hö kirjoitti:
Kyllä teillä on jutut menkää ny tolle kallon kutistajalle koko porukka aivan tyhjänpäiväistä kokonansa.
ei tää ole enään huuhaata ovat ottaneet haukkuma palstaksi .Muutama hyvä on ollu mutta pois nekin lähteneet.Kuka kehtaa riitaa asioita ja ilkeilyä lukea
sä kirjotat ihan puutaheinää ja yleensä asian vierestä ankaralla kädellä totuutta väistellen.. joten sä oot pätevä;)
Anna palaa vaan.- arvostelija.
ei oikein vaikuta huuhaalta, mutta olkoot tämän kerran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221320
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä511259Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221183- 1381013
- 100879
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten325814Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602
