osaanko kirjoittaa

..huuhaatyyliin?..,itse en tiedä.. yritän kovasti ..kaikki tämä yritys on tarkoituksenmukaista.. eli ainakin yritys hyvä kymmenen eiks nii?

26

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi n

      tiedä,millä tyylillä tänne pitäisi kirjoittaa.Olen kuitenkin miettinyt asian näin,että jokainen omalla tyylillään.Olisikohan se niin?

      • ..kai vissiin.. mutta olisi kuitenkin kiwa tietää huuhaan syvin olemus?..kai huuhaalla on tarkoituksensa?..


      • yksi n
        pervokki kirjoitti:

        ..kai vissiin.. mutta olisi kuitenkin kiwa tietää huuhaan syvin olemus?..kai huuhaalla on tarkoituksensa?..

        sinäkään tiedä?Ilmeisesti täällä pitäisi puhua ihan puutaheinää.olenkohan ymmärtänyt oikein..?
        Ja tietysti sekin ,että kaikilla olisi hauskaa?


      • yksi n kirjoitti:

        sinäkään tiedä?Ilmeisesti täällä pitäisi puhua ihan puutaheinää.olenkohan ymmärtänyt oikein..?
        Ja tietysti sekin ,että kaikilla olisi hauskaa?

        ..jotain yritän vaan vääntää.. no ei oo ainakaan vielä moitittu tai viestejä poistettu... ehkä oon löytämässä sen tarkoituksen..


      • yksi n
        pervokki kirjoitti:

        ..jotain yritän vaan vääntää.. no ei oo ainakaan vielä moitittu tai viestejä poistettu... ehkä oon löytämässä sen tarkoituksen..

        tutkiskella toisten viestejä,jospa löytyisi oikea tyyli.On vähän näin alkuun hankalaa,kun ei oikein tiedä minkämoista humoria voisi laskea?


      • yksi n kirjoitti:

        tutkiskella toisten viestejä,jospa löytyisi oikea tyyli.On vähän näin alkuun hankalaa,kun ei oikein tiedä minkämoista humoria voisi laskea?

        joskus en kehtaa edes omalla nimimerkilläni heittää kun tulee niin häröö juttuu.. ja niin sit täällä on jotkut vissiin vanhemman polven huuhaata ja uudemman polven huuhaata ja jotain häslinkii ollu..

        laske waan täysillä.. kyllä sensuuri iskee jos on tarpen.. ja jossain on ohjeetkin..


      • yksi n
        pervokki kirjoitti:

        joskus en kehtaa edes omalla nimimerkilläni heittää kun tulee niin häröö juttuu.. ja niin sit täällä on jotkut vissiin vanhemman polven huuhaata ja uudemman polven huuhaata ja jotain häslinkii ollu..

        laske waan täysillä.. kyllä sensuuri iskee jos on tarpen.. ja jossain on ohjeetkin..

        vastasin vähän väärään viestiin,mutta eipä mittää.No,odotteleppa kun pääsen vauhtiin joku päivä:)Alussa vähän täytyy ottaa rauhallisesti.
        Hauskaa olisi kuitenkin tarkoitus pitää:)


      • perskuti
        pervokki kirjoitti:

        joskus en kehtaa edes omalla nimimerkilläni heittää kun tulee niin häröö juttuu.. ja niin sit täällä on jotkut vissiin vanhemman polven huuhaata ja uudemman polven huuhaata ja jotain häslinkii ollu..

        laske waan täysillä.. kyllä sensuuri iskee jos on tarpen.. ja jossain on ohjeetkin..

        Kaikisa meissä asuu työnjohtaja.

        Tällainen syvällisempi ajattelu ei itse-asiassa johda minnekkään, vaan koulussa opittu yhteiskuntakelpoisuus nostaa päätään.

        Anna palaa!!!


      • yksi n
        perskuti kirjoitti:

        Kaikisa meissä asuu työnjohtaja.

        Tällainen syvällisempi ajattelu ei itse-asiassa johda minnekkään, vaan koulussa opittu yhteiskuntakelpoisuus nostaa päätään.

        Anna palaa!!!

        pelästyä pervokki?Ja minä vasta nyt huomasin,onpa teillä samantyyliset nimet:)täytyypäs olla tarkkaavinen,ettei mene vastaukset aivan sekaisin:)


      • perskuti kirjoitti:

        Kaikisa meissä asuu työnjohtaja.

        Tällainen syvällisempi ajattelu ei itse-asiassa johda minnekkään, vaan koulussa opittu yhteiskuntakelpoisuus nostaa päätään.

        Anna palaa!!!

        ..pistän siis palamaan.. käryää jo ja tällä kertaa ei käämit..


    • yksi n

      yrittelijäs palkitaan aina.Se kertoo jo ihmisestä paljon,että edes yrittää.Ja sinäkö oikein kovasti yrität?Oikein olet reipas.Jossakin on sinulle palkinto:)

    • raikas

      "Tämä palsta on täynnä huuhaata. Mielen älyttömimmät ajatukset ja tempaukset voi kirjoittaa tälle palstalle!"

      Minä en kyllä uskalla ainakaan noita älyttömimpiä ajatuksia ja tempauksia kirjotella kaiken kansan nähtäville... Ties mitä siitäki seurais!!! ;)

      • yksi n

        puhuen en kyllä minäkään.Voisi loppua kirjoittelut hyvin lyhyeen.


      • raikas
        yksi n kirjoitti:

        puhuen en kyllä minäkään.Voisi loppua kirjoittelut hyvin lyhyeen.

        voishan se olla aika hauskaa :o lueskella... saattais kyllä olla että jutut hävettäis seuraavana päivänä, joinakin päivinä kun sattuu sellaselle päälle...


      • yksi n
        raikas kirjoitti:

        voishan se olla aika hauskaa :o lueskella... saattais kyllä olla että jutut hävettäis seuraavana päivänä, joinakin päivinä kun sattuu sellaselle päälle...

        keino on jättää lukematta,tai ainakin lukea vaan yhdellä silmällä,jää puolet tekstistä pois.


      • raikas
        yksi n kirjoitti:

        keino on jättää lukematta,tai ainakin lukea vaan yhdellä silmällä,jää puolet tekstistä pois.

        vinkistä!
        Tuo pätee varmaan kaikkiin muihinkin kiusallisiin muistoihin, katselee niitä sitten vain yhdellä silmällä ja näkee vaan parhaat puolet. :-)
        Jossakin joku oli muuten keksinyt sanan sille äännähdykselle, jonka ihminen päästää vaistomaisesti ja lähes tietämättään suustaan, kun mieleen tulee kiusallinen muisto. Tulipahan tuokin vaan mieleen...


    • huuhaatyyliin... Niih...kuis huiskii....?:)))))

      • ..hiukka huonosti.. kotisivujen teko mättää ja epätoivo valtaa alaa..


    • vt evk

      Kuules pervokki. Älä muuta tyyliäs! Tuo toimii, kuin junan vessa. :o)

      • ..junan vessa ei oo aina kiwa.. mutta pidän tyylini..


    • yksi n

      tulikin pikainen oppitunti minulle kirjoittamisesta.Kiitos kaikille keskusteluun osallistujille!

    • joojoojoojojojojojoj

      no osaat sä älä kyynelehdi

      • hö hö

        Kyllä teillä on jutut menkää ny tolle kallon kutistajalle koko porukka aivan tyhjänpäiväistä kokonansa.


      • en ainakaa.
        hö hö kirjoitti:

        Kyllä teillä on jutut menkää ny tolle kallon kutistajalle koko porukka aivan tyhjänpäiväistä kokonansa.

        ei tää ole enään huuhaata ovat ottaneet haukkuma palstaksi .Muutama hyvä on ollu mutta pois nekin lähteneet.Kuka kehtaa riitaa asioita ja ilkeilyä lukea


    • sä kirjotat ihan puutaheinää ja yleensä asian vierestä ankaralla kädellä totuutta väistellen.. joten sä oot pätevä;)
      Anna palaa vaan.

    • arvostelija.

      ei oikein vaikuta huuhaalta, mutta olkoot tämän kerran

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe