Olin reipas ja urhea

tuputuu

Kävin hammaslääkärissä enkä parkunut yhtään enkä kertaakaan edes purrut lääkäriä sormeen.

13

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nikolai

paremmin kuin edellisellä kerrallasi kakskyt vuotta sitten.

• Ei mun nykyisillä haampantyngillä enää ees voi purra kunnolla.

• ..?? irtosko hammas? jättikö hammashaltija kolikoita?

• Ei myöskään puuduttanut mutta siltikään ei yhtään sattunut. Millä mut nyt pidetään karkeista erossa kun ei tarvi pelätä hammaslääkäriäkään enää?

• tuputuu kirjoitti:

Ei myöskään puuduttanut mutta siltikään ei yhtään sattunut. Millä mut nyt pidetään karkeista erossa kun ei tarvi pelätä hammaslääkäriäkään enää?

..pysyy erossa karkeista?..ai niin liika sokeri vanhentaa.. noo elämä on laiffii.. on huonompiakin paheita kuin karkit..

• pervokki kirjoitti:

..pysyy erossa karkeista?..ai niin liika sokeri vanhentaa.. noo elämä on laiffii.. on huonompiakin paheita kuin karkit..

Sinulla kieltämättä taitaa olla niitä pahempia paheita

• tuputuu kirjoitti:

Sinulla kieltämättä taitaa olla niitä pahempia paheita

..myönnetään mutta haistatan sille viime maanantaiselle kiroukselle pitkät peet ja pysyn viikonloppuna erossa niistä paheista.. no saunakaljan saatan ottaa..

• pervokki kirjoitti:

..myönnetään mutta haistatan sille viime maanantaiselle kiroukselle pitkät peet ja pysyn viikonloppuna erossa niistä paheista.. no saunakaljan saatan ottaa..

Kyllä sun itsehillintä tiedetään...

• tuputuu kirjoitti:

Kyllä sun itsehillintä tiedetään...

..ajatukset muualle.. sitä paitsi eihän mulla oo rahaakaan enkä voi odottaa että joku haltija kuka lie tällä kertaa tulee ja tuo mulle rahaa tai viinaa tai naista.. raha ja nainen olisivat erittäin tervetulleita..

• pervokki kirjoitti:

..ajatukset muualle.. sitä paitsi eihän mulla oo rahaakaan enkä voi odottaa että joku haltija kuka lie tällä kertaa tulee ja tuo mulle rahaa tai viinaa tai naista.. raha ja nainen olisivat erittäin tervetulleita..

Ei sitä koskaan tiedä vaikka hammaskeiju suostuis antamaan jotain muuta sen iänikuisen kolikon sijasta. Älä silti laita kaikkia hampaita sinne tai nainen voi säikähtää ja karata.

• tuputuu kirjoitti:

Ei sitä koskaan tiedä vaikka hammaskeiju suostuis antamaan jotain muuta sen iänikuisen kolikon sijasta. Älä silti laita kaikkia hampaita sinne tai nainen voi säikähtää ja karata.

..hmm se olis mukawaa ja juu ei kaikkia hampaita tyynyn alle..sitä menee suu lommolle ilman hampaita.. sit ei oo kivaa suudella..

• pervokki kirjoitti:

..hmm se olis mukawaa ja juu ei kaikkia hampaita tyynyn alle..sitä menee suu lommolle ilman hampaita.. sit ei oo kivaa suudella..

Ainoastaan naiset osaa pussata kunnolla ilman hampaita ja mekin vaan yhteen paikkaan.

• tuputuu kirjoitti:

Ainoastaan naiset osaa pussata kunnolla ilman hampaita ja mekin vaan yhteen paikkaan.

..kyllä osaakin.. sitä hommaa kyllä kaipaan siis sitä kunnon juttuu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      478
      1397
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1146
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      862
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      825
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      777
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      736
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      714
    8. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      30
      687
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      681
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      675
    Aihe