smurffin kanssa saunassa

..jep elikä sai saunakaveriksi smurffin.. kovasti uhoili ja heitti löylyä.. piti oikein hämmästellä.. hiukan kyllä hymyilin kun smurffi muuttui sinisestä violetiksi.. mutta kesti löylyt kuten peikot yleensäkin.. kehui joutuneensa gargamelin pataankin kerran.. no mähän en enää niitä löylyjä kestänyt ja juoksin kylmään suihkuun.. kun menin uudestaan smurffi oli kadonnut mutta jäljelle oli jäänyt pikkuinen valkoinen pipo..

6

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuffe

      saunaan silmälasit päässä, ne kuulemma huurtuu helposti ;)) Oisko se valkoinen lakki ollut sampoovaahtoa... :))

      • ..se shampoota ollut.. tossa se on se lakki.. tietokoneen vieressä.. smurffithan korjas mun kellarinkin..


      • tuffe
        pervokki kirjoitti:

        ..se shampoota ollut.. tossa se on se lakki.. tietokoneen vieressä.. smurffithan korjas mun kellarinkin..

        Niinkös tekivät?! Lähetä ne tännekin, on taas ollut sen verran kosteata että hometta pukkaa... Toisaalta, antaisko kukkien kukkia...

        Tuli vähän haikea olo... aatteles, jossain tuolla ulkona harhailee smurffi ilman lakkia... toivottavasti tulee lämmin yö... Onneksi ei jättänyt vaip... housujaan :)


      • tuffe kirjoitti:

        Niinkös tekivät?! Lähetä ne tännekin, on taas ollut sen verran kosteata että hometta pukkaa... Toisaalta, antaisko kukkien kukkia...

        Tuli vähän haikea olo... aatteles, jossain tuolla ulkona harhailee smurffi ilman lakkia... toivottavasti tulee lämmin yö... Onneksi ei jättänyt vaip... housujaan :)

        ..ja menee.. ihmettelin mix korjasivat kellarini???.. kyllä smurffit ilman pipoja pärjää mutta kalsarit on kyl hyvä pitää jalassa.. älä sä smurffeista huoli..


      • tuffe
        pervokki kirjoitti:

        ..ja menee.. ihmettelin mix korjasivat kellarini???.. kyllä smurffit ilman pipoja pärjää mutta kalsarit on kyl hyvä pitää jalassa.. älä sä smurffeista huoli..

        Nyt mulle vasta kerrotaan että on hyvä pitää kalsareita... ja minä kun oon pitänyt ihan tavallisia alushousuja :)) Pitäiskö tuohon lisätä että jalassa.

        Kiitos kun huolehdit etten huolehdi :)))

        Hyvää ötyä :)


      • tuffe kirjoitti:

        Nyt mulle vasta kerrotaan että on hyvä pitää kalsareita... ja minä kun oon pitänyt ihan tavallisia alushousuja :)) Pitäiskö tuohon lisätä että jalassa.

        Kiitos kun huolehdit etten huolehdi :)))

        Hyvää ötyä :)

        ..kalsarit, alushousut..meikäläiselle ihan samat ja vaikka ne saukonnahkaset..

        mutta juu..öitä waan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe