..jep elikä sai saunakaveriksi smurffin.. kovasti uhoili ja heitti löylyä.. piti oikein hämmästellä.. hiukan kyllä hymyilin kun smurffi muuttui sinisestä violetiksi.. mutta kesti löylyt kuten peikot yleensäkin.. kehui joutuneensa gargamelin pataankin kerran.. no mähän en enää niitä löylyjä kestänyt ja juoksin kylmään suihkuun.. kun menin uudestaan smurffi oli kadonnut mutta jäljelle oli jäänyt pikkuinen valkoinen pipo..
smurffin kanssa saunassa
6
468
Vastaukset
- tuffe
saunaan silmälasit päässä, ne kuulemma huurtuu helposti ;)) Oisko se valkoinen lakki ollut sampoovaahtoa... :))
..se shampoota ollut.. tossa se on se lakki.. tietokoneen vieressä.. smurffithan korjas mun kellarinkin..
- tuffe
pervokki kirjoitti:
..se shampoota ollut.. tossa se on se lakki.. tietokoneen vieressä.. smurffithan korjas mun kellarinkin..
Niinkös tekivät?! Lähetä ne tännekin, on taas ollut sen verran kosteata että hometta pukkaa... Toisaalta, antaisko kukkien kukkia...
Tuli vähän haikea olo... aatteles, jossain tuolla ulkona harhailee smurffi ilman lakkia... toivottavasti tulee lämmin yö... Onneksi ei jättänyt vaip... housujaan :) tuffe kirjoitti:
Niinkös tekivät?! Lähetä ne tännekin, on taas ollut sen verran kosteata että hometta pukkaa... Toisaalta, antaisko kukkien kukkia...
Tuli vähän haikea olo... aatteles, jossain tuolla ulkona harhailee smurffi ilman lakkia... toivottavasti tulee lämmin yö... Onneksi ei jättänyt vaip... housujaan :)..ja menee.. ihmettelin mix korjasivat kellarini???.. kyllä smurffit ilman pipoja pärjää mutta kalsarit on kyl hyvä pitää jalassa.. älä sä smurffeista huoli..
- tuffe
pervokki kirjoitti:
..ja menee.. ihmettelin mix korjasivat kellarini???.. kyllä smurffit ilman pipoja pärjää mutta kalsarit on kyl hyvä pitää jalassa.. älä sä smurffeista huoli..
Nyt mulle vasta kerrotaan että on hyvä pitää kalsareita... ja minä kun oon pitänyt ihan tavallisia alushousuja :)) Pitäiskö tuohon lisätä että jalassa.
Kiitos kun huolehdit etten huolehdi :)))
Hyvää ötyä :) tuffe kirjoitti:
Nyt mulle vasta kerrotaan että on hyvä pitää kalsareita... ja minä kun oon pitänyt ihan tavallisia alushousuja :)) Pitäiskö tuohon lisätä että jalassa.
Kiitos kun huolehdit etten huolehdi :)))
Hyvää ötyä :)..kalsarit, alushousut..meikäläiselle ihan samat ja vaikka ne saukonnahkaset..
mutta juu..öitä waan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1014075- 573643
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282643Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612582- 522526
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521786