..jep elikä sai saunakaveriksi smurffin.. kovasti uhoili ja heitti löylyä.. piti oikein hämmästellä.. hiukan kyllä hymyilin kun smurffi muuttui sinisestä violetiksi.. mutta kesti löylyt kuten peikot yleensäkin.. kehui joutuneensa gargamelin pataankin kerran.. no mähän en enää niitä löylyjä kestänyt ja juoksin kylmään suihkuun.. kun menin uudestaan smurffi oli kadonnut mutta jäljelle oli jäänyt pikkuinen valkoinen pipo..
smurffin kanssa saunassa
6
497
Vastaukset
- tuffe
saunaan silmälasit päässä, ne kuulemma huurtuu helposti ;)) Oisko se valkoinen lakki ollut sampoovaahtoa... :))
..se shampoota ollut.. tossa se on se lakki.. tietokoneen vieressä.. smurffithan korjas mun kellarinkin..
- tuffe
pervokki kirjoitti:
..se shampoota ollut.. tossa se on se lakki.. tietokoneen vieressä.. smurffithan korjas mun kellarinkin..
Niinkös tekivät?! Lähetä ne tännekin, on taas ollut sen verran kosteata että hometta pukkaa... Toisaalta, antaisko kukkien kukkia...
Tuli vähän haikea olo... aatteles, jossain tuolla ulkona harhailee smurffi ilman lakkia... toivottavasti tulee lämmin yö... Onneksi ei jättänyt vaip... housujaan :) tuffe kirjoitti:
Niinkös tekivät?! Lähetä ne tännekin, on taas ollut sen verran kosteata että hometta pukkaa... Toisaalta, antaisko kukkien kukkia...
Tuli vähän haikea olo... aatteles, jossain tuolla ulkona harhailee smurffi ilman lakkia... toivottavasti tulee lämmin yö... Onneksi ei jättänyt vaip... housujaan :)..ja menee.. ihmettelin mix korjasivat kellarini???.. kyllä smurffit ilman pipoja pärjää mutta kalsarit on kyl hyvä pitää jalassa.. älä sä smurffeista huoli..
- tuffe
pervokki kirjoitti:
..ja menee.. ihmettelin mix korjasivat kellarini???.. kyllä smurffit ilman pipoja pärjää mutta kalsarit on kyl hyvä pitää jalassa.. älä sä smurffeista huoli..
Nyt mulle vasta kerrotaan että on hyvä pitää kalsareita... ja minä kun oon pitänyt ihan tavallisia alushousuja :)) Pitäiskö tuohon lisätä että jalassa.
Kiitos kun huolehdit etten huolehdi :)))
Hyvää ötyä :) tuffe kirjoitti:
Nyt mulle vasta kerrotaan että on hyvä pitää kalsareita... ja minä kun oon pitänyt ihan tavallisia alushousuja :)) Pitäiskö tuohon lisätä että jalassa.
Kiitos kun huolehdit etten huolehdi :)))
Hyvää ötyä :)..kalsarit, alushousut..meikäläiselle ihan samat ja vaikka ne saukonnahkaset..
mutta juu..öitä waan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
