..tietokoneen näytölle.. siinä ne nyt lepattaa.. keuhkopussit.. yskä on edelleen päällä ja se on tosi kuiva ja ärsyttävä..
yskin keuhkoni
29
915
Vastaukset
Mulla on kerrankin yskätön päivä. Yleensä mä yskin jatkuvasti. Kiva olla kunnossa kun lähden tänään Tallinnassa käymään.
pervokki kirjoitti:
..tallinna.. mutta paratiisi on tallinnan laivalla..
Harmi kun et pääse mukaan. Joillain on nyt hauskempi viikonloppu kuin sulla:))) Sä vaan harrastaisit paheellista elämää mitä mä taas en tee ikinä.
tuputuu kirjoitti:
Harmi kun et pääse mukaan. Joillain on nyt hauskempi viikonloppu kuin sulla:))) Sä vaan harrastaisit paheellista elämää mitä mä taas en tee ikinä.
..olin virossa ja se riitti.. en mä nyt niiin kowin paheellista elämää vietä.. joskus kyllä toivoisin että viettäisin.. paljon paheellisempaa.. ainakin tietyissä asioissa..
pervokki kirjoitti:
..olin virossa ja se riitti.. en mä nyt niiin kowin paheellista elämää vietä.. joskus kyllä toivoisin että viettäisin.. paljon paheellisempaa.. ainakin tietyissä asioissa..
Se on terve piirre nuoressa miehessä. Nyt mun pitää lähtee junalle, vietä oikein paheellinen viikonloppu. Nähdään taas sunnuntai-iltana. Mä koitan selvitä reissusta kohtuullisin vaurioin.
tuputuu kirjoitti:
Se on terve piirre nuoressa miehessä. Nyt mun pitää lähtee junalle, vietä oikein paheellinen viikonloppu. Nähdään taas sunnuntai-iltana. Mä koitan selvitä reissusta kohtuullisin vaurioin.
..onks se niinku tervemenoo tallinnaan?,,, mää pistän blondien maria-biisin soimaan..
- ......
...mulla on koneella tehokas virusohjelma, ei tarvii pelätä saavansa tartuntaa :)
- Doe-01
Heitäs jo se filtteritön norttiaski roskikseen;))
- Sydän.Ystävä
Onko sellasiakin nortteja,joissa ei ole filtteriä,muutakun itse tekemiä? :)
- LonesomeMan
Sydän.Ystävä kirjoitti:
ainaskin vihreetä norttia, en tiedä sitten, on kai hävinny jo kaupoista???
- Sydän.Ystävä
LonesomeMan kirjoitti:
ainaskin vihreetä norttia, en tiedä sitten, on kai hävinny jo kaupoista???
empäs tiedä minäkään,ei tuu tupruteltua kun yhtä merkkiä vaan ;))
- LonesomeMan
Sydän.Ystävä kirjoitti:
empäs tiedä minäkään,ei tuu tupruteltua kun yhtä merkkiä vaan ;))
polttelen, mutta filsun kanssa. Valmiista tupakasta tulee kuiva yskä, varsinkin jos se ei oo mentholia.
- Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Ainakin ollut..eli vihreätä norttia:)
- Sydän.Ystävä
LonesomeMan kirjoitti:
polttelen, mutta filsun kanssa. Valmiista tupakasta tulee kuiva yskä, varsinkin jos se ei oo mentholia.
yskä tulla mentholinkin kanssa ;))
vaikka väliin ottas mentholipastilliakin,niin sama jatkuu....pitäs lopettaa koko juttu :(( - Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
Saitkos pyörän osia?
Vai meneekö kävely hommiksi nyt ;)) - Doe-01
Doe-01 kirjoitti:
voin tulla syömään;=))?
- Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Saitkos pyörän osia?
Vai meneekö kävely hommiksi nyt ;))eikä kortitta ajoksi.Uusi pyörä tulee U:kaupungista ensiviikolla:))
- Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
eikä kortitta ajoksi.Uusi pyörä tulee U:kaupungista ensiviikolla:))
että saat uuden pyörän :))
Kohta on paisti valmista,tuu vaan syömään ;)) ..paljoo polta.. enkä varsinkaan filtterittömiiii.. norttia en ainakaan vuoteen oo polttanut.. kyllä tää on ihan basilliperäistä..
- Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
että saat uuden pyörän :))
Kohta on paisti valmista,tuu vaan syömään ;))ja jälkiruokana on tietysti mansikka-vattukiisseliä,jos oikein muistan;))?Ja minä voin tuoda täältä jäätelöt jälkkärin jälkkäriksi...
- Doe-01
pervokki kirjoitti:
..paljoo polta.. enkä varsinkaan filtterittömiiii.. norttia en ainakaan vuoteen oo polttanut.. kyllä tää on ihan basilliperäistä..
näköjään jo taas liikkeellä.Pari tuttuakin valitti aamulla flunssaista oloa,mutta onneks ei itsellä ole mitään oireita..
Doe-01 kirjoitti:
näköjään jo taas liikkeellä.Pari tuttuakin valitti aamulla flunssaista oloa,mutta onneks ei itsellä ole mitään oireita..
..viikkoo..ei kovin pahana ja tämän viikon ollut yskää ekaks märkää nyt kuivaa..
- Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
ja jälkiruokana on tietysti mansikka-vattukiisseliä,jos oikein muistan;))?Ja minä voin tuoda täältä jäätelöt jälkkärin jälkkäriksi...
nuo kaikki kun syödään,ei muuta jaksetakkaan ;)))
- Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
nuo kaikki kun syödään,ei muuta jaksetakkaan ;)))
köllötellään ja katotaan telkkua..ja vedetään ensin makoisat ruokasauhut päälle;)
- Doe-01
pervokki kirjoitti:
..viikkoo..ei kovin pahana ja tämän viikon ollut yskää ekaks märkää nyt kuivaa..
Kohtahan alkaa tämäkin päivä olla illassa,ja varmaan porukat tuovat sulle "lääkettä".Joten ei kai hätä ole vielä tämän näköinen..
Doe-01 kirjoitti:
Kohtahan alkaa tämäkin päivä olla illassa,ja varmaan porukat tuovat sulle "lääkettä".Joten ei kai hätä ole vielä tämän näköinen..
..yxin yskin.. sitä paitsi yritän antaa sille viime maanantaiselle kiroukselle pitkän nenän.. alkoholiin en koske.. huomenna se on jo turvallista ottaa..
saas nähdä otanko huomennakaan..
- Sydän.Ystävä
sitä on liikkeellä....yskää meinaan....pistä yskänpastilli suuhun,saat helpotusta edes hetkeksi :))
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti39141042Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199584Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316240Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224998Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623945Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543839Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783478- 403037
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192488Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212338