yskin keuhkoni

..tietokoneen näytölle.. siinä ne nyt lepattaa.. keuhkopussit.. yskä on edelleen päällä ja se on tosi kuiva ja ärsyttävä..

29

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on kerrankin yskätön päivä. Yleensä mä yskin jatkuvasti. Kiva olla kunnossa kun lähden tänään Tallinnassa käymään.

      • ..tallinna.. mutta paratiisi on tallinnan laivalla..


      • pervokki kirjoitti:

        ..tallinna.. mutta paratiisi on tallinnan laivalla..

        Harmi kun et pääse mukaan. Joillain on nyt hauskempi viikonloppu kuin sulla:))) Sä vaan harrastaisit paheellista elämää mitä mä taas en tee ikinä.


      • tuputuu kirjoitti:

        Harmi kun et pääse mukaan. Joillain on nyt hauskempi viikonloppu kuin sulla:))) Sä vaan harrastaisit paheellista elämää mitä mä taas en tee ikinä.

        ..olin virossa ja se riitti.. en mä nyt niiin kowin paheellista elämää vietä.. joskus kyllä toivoisin että viettäisin.. paljon paheellisempaa.. ainakin tietyissä asioissa..


      • pervokki kirjoitti:

        ..olin virossa ja se riitti.. en mä nyt niiin kowin paheellista elämää vietä.. joskus kyllä toivoisin että viettäisin.. paljon paheellisempaa.. ainakin tietyissä asioissa..

        Se on terve piirre nuoressa miehessä. Nyt mun pitää lähtee junalle, vietä oikein paheellinen viikonloppu. Nähdään taas sunnuntai-iltana. Mä koitan selvitä reissusta kohtuullisin vaurioin.


      • tuputuu kirjoitti:

        Se on terve piirre nuoressa miehessä. Nyt mun pitää lähtee junalle, vietä oikein paheellinen viikonloppu. Nähdään taas sunnuntai-iltana. Mä koitan selvitä reissusta kohtuullisin vaurioin.

        ..onks se niinku tervemenoo tallinnaan?,,, mää pistän blondien maria-biisin soimaan..


    • ......

      ...mulla on koneella tehokas virusohjelma, ei tarvii pelätä saavansa tartuntaa :)

      • ..mutten usko näitten viirusten tätä kautta leviävän..


    • Doe-01

      Heitäs jo se filtteritön norttiaski roskikseen;))

      • Sydän.Ystävä

        Onko sellasiakin nortteja,joissa ei ole filtteriä,muutakun itse tekemiä? :)


      • LonesomeMan
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        Onko sellasiakin nortteja,joissa ei ole filtteriä,muutakun itse tekemiä? :)

        ainaskin vihreetä norttia, en tiedä sitten, on kai hävinny jo kaupoista???


      • Sydän.Ystävä
        LonesomeMan kirjoitti:

        ainaskin vihreetä norttia, en tiedä sitten, on kai hävinny jo kaupoista???

        empäs tiedä minäkään,ei tuu tupruteltua kun yhtä merkkiä vaan ;))


      • LonesomeMan
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        empäs tiedä minäkään,ei tuu tupruteltua kun yhtä merkkiä vaan ;))

        polttelen, mutta filsun kanssa. Valmiista tupakasta tulee kuiva yskä, varsinkin jos se ei oo mentholia.


      • Doe-01
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        Onko sellasiakin nortteja,joissa ei ole filtteriä,muutakun itse tekemiä? :)

        Ainakin ollut..eli vihreätä norttia:)


      • Sydän.Ystävä
        LonesomeMan kirjoitti:

        polttelen, mutta filsun kanssa. Valmiista tupakasta tulee kuiva yskä, varsinkin jos se ei oo mentholia.

        yskä tulla mentholinkin kanssa ;))
        vaikka väliin ottas mentholipastilliakin,niin sama jatkuu....pitäs lopettaa koko juttu :((


      • Sydän.Ystävä
        Doe-01 kirjoitti:

        Ainakin ollut..eli vihreätä norttia:)

        Saitkos pyörän osia?
        Vai meneekö kävely hommiksi nyt ;))


      • Doe-01
        Doe-01 kirjoitti:

        Ainakin ollut..eli vihreätä norttia:)

        voin tulla syömään;=))?


      • Doe-01
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        Saitkos pyörän osia?
        Vai meneekö kävely hommiksi nyt ;))

        eikä kortitta ajoksi.Uusi pyörä tulee U:kaupungista ensiviikolla:))


      • Sydän.Ystävä
        Doe-01 kirjoitti:

        eikä kortitta ajoksi.Uusi pyörä tulee U:kaupungista ensiviikolla:))

        että saat uuden pyörän :))
        Kohta on paisti valmista,tuu vaan syömään ;))


      • ..paljoo polta.. enkä varsinkaan filtterittömiiii.. norttia en ainakaan vuoteen oo polttanut.. kyllä tää on ihan basilliperäistä..


      • Doe-01
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        että saat uuden pyörän :))
        Kohta on paisti valmista,tuu vaan syömään ;))

        ja jälkiruokana on tietysti mansikka-vattukiisseliä,jos oikein muistan;))?Ja minä voin tuoda täältä jäätelöt jälkkärin jälkkäriksi...


      • Doe-01
        pervokki kirjoitti:

        ..paljoo polta.. enkä varsinkaan filtterittömiiii.. norttia en ainakaan vuoteen oo polttanut.. kyllä tää on ihan basilliperäistä..

        näköjään jo taas liikkeellä.Pari tuttuakin valitti aamulla flunssaista oloa,mutta onneks ei itsellä ole mitään oireita..


      • Doe-01 kirjoitti:

        näköjään jo taas liikkeellä.Pari tuttuakin valitti aamulla flunssaista oloa,mutta onneks ei itsellä ole mitään oireita..

        ..viikkoo..ei kovin pahana ja tämän viikon ollut yskää ekaks märkää nyt kuivaa..


      • Sydän.Ystävä
        Doe-01 kirjoitti:

        ja jälkiruokana on tietysti mansikka-vattukiisseliä,jos oikein muistan;))?Ja minä voin tuoda täältä jäätelöt jälkkärin jälkkäriksi...

        nuo kaikki kun syödään,ei muuta jaksetakkaan ;)))


      • Doe-01
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

        nuo kaikki kun syödään,ei muuta jaksetakkaan ;)))

        köllötellään ja katotaan telkkua..ja vedetään ensin makoisat ruokasauhut päälle;)


      • Doe-01
        pervokki kirjoitti:

        ..viikkoo..ei kovin pahana ja tämän viikon ollut yskää ekaks märkää nyt kuivaa..

        Kohtahan alkaa tämäkin päivä olla illassa,ja varmaan porukat tuovat sulle "lääkettä".Joten ei kai hätä ole vielä tämän näköinen..


      • Doe-01 kirjoitti:

        Kohtahan alkaa tämäkin päivä olla illassa,ja varmaan porukat tuovat sulle "lääkettä".Joten ei kai hätä ole vielä tämän näköinen..

        ..yxin yskin.. sitä paitsi yritän antaa sille viime maanantaiselle kiroukselle pitkän nenän.. alkoholiin en koske.. huomenna se on jo turvallista ottaa..

        saas nähdä otanko huomennakaan..


    • Sydän.Ystävä

      sitä on liikkeellä....yskää meinaan....pistä yskänpastilli suuhun,saat helpotusta edes hetkeksi :))

      • ..on kokeiltu.. no se tulee puuskina ja sit taas hellittää...


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe