..tietokoneen näytölle.. siinä ne nyt lepattaa.. keuhkopussit.. yskä on edelleen päällä ja se on tosi kuiva ja ärsyttävä..
yskin keuhkoni
29
939
Vastaukset
Mulla on kerrankin yskätön päivä. Yleensä mä yskin jatkuvasti. Kiva olla kunnossa kun lähden tänään Tallinnassa käymään.
pervokki kirjoitti:
..tallinna.. mutta paratiisi on tallinnan laivalla..
Harmi kun et pääse mukaan. Joillain on nyt hauskempi viikonloppu kuin sulla:))) Sä vaan harrastaisit paheellista elämää mitä mä taas en tee ikinä.
tuputuu kirjoitti:
Harmi kun et pääse mukaan. Joillain on nyt hauskempi viikonloppu kuin sulla:))) Sä vaan harrastaisit paheellista elämää mitä mä taas en tee ikinä.
..olin virossa ja se riitti.. en mä nyt niiin kowin paheellista elämää vietä.. joskus kyllä toivoisin että viettäisin.. paljon paheellisempaa.. ainakin tietyissä asioissa..
pervokki kirjoitti:
..olin virossa ja se riitti.. en mä nyt niiin kowin paheellista elämää vietä.. joskus kyllä toivoisin että viettäisin.. paljon paheellisempaa.. ainakin tietyissä asioissa..
Se on terve piirre nuoressa miehessä. Nyt mun pitää lähtee junalle, vietä oikein paheellinen viikonloppu. Nähdään taas sunnuntai-iltana. Mä koitan selvitä reissusta kohtuullisin vaurioin.
tuputuu kirjoitti:
Se on terve piirre nuoressa miehessä. Nyt mun pitää lähtee junalle, vietä oikein paheellinen viikonloppu. Nähdään taas sunnuntai-iltana. Mä koitan selvitä reissusta kohtuullisin vaurioin.
..onks se niinku tervemenoo tallinnaan?,,, mää pistän blondien maria-biisin soimaan..
- ......
...mulla on koneella tehokas virusohjelma, ei tarvii pelätä saavansa tartuntaa :)
- Doe-01
Heitäs jo se filtteritön norttiaski roskikseen;))
- Sydän.Ystävä
Onko sellasiakin nortteja,joissa ei ole filtteriä,muutakun itse tekemiä? :)
- LonesomeMan
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Onko sellasiakin nortteja,joissa ei ole filtteriä,muutakun itse tekemiä? :)
ainaskin vihreetä norttia, en tiedä sitten, on kai hävinny jo kaupoista???
- Sydän.Ystävä
LonesomeMan kirjoitti:
ainaskin vihreetä norttia, en tiedä sitten, on kai hävinny jo kaupoista???
empäs tiedä minäkään,ei tuu tupruteltua kun yhtä merkkiä vaan ;))
- LonesomeMan
Sydän.Ystävä kirjoitti:
empäs tiedä minäkään,ei tuu tupruteltua kun yhtä merkkiä vaan ;))
polttelen, mutta filsun kanssa. Valmiista tupakasta tulee kuiva yskä, varsinkin jos se ei oo mentholia.
- Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Onko sellasiakin nortteja,joissa ei ole filtteriä,muutakun itse tekemiä? :)
Ainakin ollut..eli vihreätä norttia:)
- Sydän.Ystävä
LonesomeMan kirjoitti:
polttelen, mutta filsun kanssa. Valmiista tupakasta tulee kuiva yskä, varsinkin jos se ei oo mentholia.
yskä tulla mentholinkin kanssa ;))
vaikka väliin ottas mentholipastilliakin,niin sama jatkuu....pitäs lopettaa koko juttu :(( - Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
Ainakin ollut..eli vihreätä norttia:)
Saitkos pyörän osia?
Vai meneekö kävely hommiksi nyt ;)) - Doe-01
Doe-01 kirjoitti:
Ainakin ollut..eli vihreätä norttia:)
voin tulla syömään;=))?
- Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
Saitkos pyörän osia?
Vai meneekö kävely hommiksi nyt ;))eikä kortitta ajoksi.Uusi pyörä tulee U:kaupungista ensiviikolla:))
- Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
eikä kortitta ajoksi.Uusi pyörä tulee U:kaupungista ensiviikolla:))
että saat uuden pyörän :))
Kohta on paisti valmista,tuu vaan syömään ;)) ..paljoo polta.. enkä varsinkaan filtterittömiiii.. norttia en ainakaan vuoteen oo polttanut.. kyllä tää on ihan basilliperäistä..
- Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
että saat uuden pyörän :))
Kohta on paisti valmista,tuu vaan syömään ;))ja jälkiruokana on tietysti mansikka-vattukiisseliä,jos oikein muistan;))?Ja minä voin tuoda täältä jäätelöt jälkkärin jälkkäriksi...
- Doe-01
pervokki kirjoitti:
..paljoo polta.. enkä varsinkaan filtterittömiiii.. norttia en ainakaan vuoteen oo polttanut.. kyllä tää on ihan basilliperäistä..
näköjään jo taas liikkeellä.Pari tuttuakin valitti aamulla flunssaista oloa,mutta onneks ei itsellä ole mitään oireita..
Doe-01 kirjoitti:
näköjään jo taas liikkeellä.Pari tuttuakin valitti aamulla flunssaista oloa,mutta onneks ei itsellä ole mitään oireita..
..viikkoo..ei kovin pahana ja tämän viikon ollut yskää ekaks märkää nyt kuivaa..
- Sydän.Ystävä
Doe-01 kirjoitti:
ja jälkiruokana on tietysti mansikka-vattukiisseliä,jos oikein muistan;))?Ja minä voin tuoda täältä jäätelöt jälkkärin jälkkäriksi...
nuo kaikki kun syödään,ei muuta jaksetakkaan ;)))
- Doe-01
Sydän.Ystävä kirjoitti:
nuo kaikki kun syödään,ei muuta jaksetakkaan ;)))
köllötellään ja katotaan telkkua..ja vedetään ensin makoisat ruokasauhut päälle;)
- Doe-01
pervokki kirjoitti:
..viikkoo..ei kovin pahana ja tämän viikon ollut yskää ekaks märkää nyt kuivaa..
Kohtahan alkaa tämäkin päivä olla illassa,ja varmaan porukat tuovat sulle "lääkettä".Joten ei kai hätä ole vielä tämän näköinen..
Doe-01 kirjoitti:
Kohtahan alkaa tämäkin päivä olla illassa,ja varmaan porukat tuovat sulle "lääkettä".Joten ei kai hätä ole vielä tämän näköinen..
..yxin yskin.. sitä paitsi yritän antaa sille viime maanantaiselle kiroukselle pitkän nenän.. alkoholiin en koske.. huomenna se on jo turvallista ottaa..
saas nähdä otanko huomennakaan..
- Sydän.Ystävä
sitä on liikkeellä....yskää meinaan....pistä yskänpastilli suuhun,saat helpotusta edes hetkeksi :))
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
