yskin keuhkoni

..tietokoneen näytölle.. siinä ne nyt lepattaa.. keuhkopussit.. yskä on edelleen päällä ja se on tosi kuiva ja ärsyttävä..

29

915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on kerrankin yskätön päivä. Yleensä mä yskin jatkuvasti. Kiva olla kunnossa kun lähden tänään Tallinnassa käymään.

• ..tallinna.. mutta paratiisi on tallinnan laivalla..

• pervokki kirjoitti:

..tallinna.. mutta paratiisi on tallinnan laivalla..

Harmi kun et pääse mukaan. Joillain on nyt hauskempi viikonloppu kuin sulla:))) Sä vaan harrastaisit paheellista elämää mitä mä taas en tee ikinä.

• tuputuu kirjoitti:

Harmi kun et pääse mukaan. Joillain on nyt hauskempi viikonloppu kuin sulla:))) Sä vaan harrastaisit paheellista elämää mitä mä taas en tee ikinä.

..olin virossa ja se riitti.. en mä nyt niiin kowin paheellista elämää vietä.. joskus kyllä toivoisin että viettäisin.. paljon paheellisempaa.. ainakin tietyissä asioissa..

• pervokki kirjoitti:

..olin virossa ja se riitti.. en mä nyt niiin kowin paheellista elämää vietä.. joskus kyllä toivoisin että viettäisin.. paljon paheellisempaa.. ainakin tietyissä asioissa..

Se on terve piirre nuoressa miehessä. Nyt mun pitää lähtee junalle, vietä oikein paheellinen viikonloppu. Nähdään taas sunnuntai-iltana. Mä koitan selvitä reissusta kohtuullisin vaurioin.

• tuputuu kirjoitti:

Se on terve piirre nuoressa miehessä. Nyt mun pitää lähtee junalle, vietä oikein paheellinen viikonloppu. Nähdään taas sunnuntai-iltana. Mä koitan selvitä reissusta kohtuullisin vaurioin.

..onks se niinku tervemenoo tallinnaan?,,, mää pistän blondien maria-biisin soimaan..

• ......

...mulla on koneella tehokas virusohjelma, ei tarvii pelätä saavansa tartuntaa :)

• ..mutten usko näitten viirusten tätä kautta leviävän..

• Doe-01

Heitäs jo se filtteritön norttiaski roskikseen;))

• Sydän.Ystävä

Onko sellasiakin nortteja,joissa ei ole filtteriä,muutakun itse tekemiä? :)

• LonesomeMan
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

ainaskin vihreetä norttia, en tiedä sitten, on kai hävinny jo kaupoista???

• Sydän.Ystävä
        LonesomeMan kirjoitti:

ainaskin vihreetä norttia, en tiedä sitten, on kai hävinny jo kaupoista???

empäs tiedä minäkään,ei tuu tupruteltua kun yhtä merkkiä vaan ;))

• LonesomeMan
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

empäs tiedä minäkään,ei tuu tupruteltua kun yhtä merkkiä vaan ;))

polttelen, mutta filsun kanssa. Valmiista tupakasta tulee kuiva yskä, varsinkin jos se ei oo mentholia.

• Doe-01
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

Ainakin ollut..eli vihreätä norttia:)

• Sydän.Ystävä
        LonesomeMan kirjoitti:

polttelen, mutta filsun kanssa. Valmiista tupakasta tulee kuiva yskä, varsinkin jos se ei oo mentholia.

yskä tulla mentholinkin kanssa ;))
        vaikka väliin ottas mentholipastilliakin,niin sama jatkuu....pitäs lopettaa koko juttu :((

• Sydän.Ystävä
        Doe-01 kirjoitti:

Saitkos pyörän osia?
        Vai meneekö kävely hommiksi nyt ;))

• Doe-01
        Doe-01 kirjoitti:

voin tulla syömään;=))?

• Doe-01
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

Saitkos pyörän osia?
        Vai meneekö kävely hommiksi nyt ;))

eikä kortitta ajoksi.Uusi pyörä tulee U:kaupungista ensiviikolla:))

• Sydän.Ystävä
        Doe-01 kirjoitti:

eikä kortitta ajoksi.Uusi pyörä tulee U:kaupungista ensiviikolla:))

että saat uuden pyörän :))
        Kohta on paisti valmista,tuu vaan syömään ;))

• ..paljoo polta.. enkä varsinkaan filtterittömiiii.. norttia en ainakaan vuoteen oo polttanut.. kyllä tää on ihan basilliperäistä..

• Doe-01
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

että saat uuden pyörän :))
        Kohta on paisti valmista,tuu vaan syömään ;))

ja jälkiruokana on tietysti mansikka-vattukiisseliä,jos oikein muistan;))?Ja minä voin tuoda täältä jäätelöt jälkkärin jälkkäriksi...

• Doe-01
        pervokki kirjoitti:

..paljoo polta.. enkä varsinkaan filtterittömiiii.. norttia en ainakaan vuoteen oo polttanut.. kyllä tää on ihan basilliperäistä..

näköjään jo taas liikkeellä.Pari tuttuakin valitti aamulla flunssaista oloa,mutta onneks ei itsellä ole mitään oireita..

• pervokki
        Doe-01 kirjoitti:

näköjään jo taas liikkeellä.Pari tuttuakin valitti aamulla flunssaista oloa,mutta onneks ei itsellä ole mitään oireita..

..viikkoo..ei kovin pahana ja tämän viikon ollut yskää ekaks märkää nyt kuivaa..

• Sydän.Ystävä
        Doe-01 kirjoitti:

ja jälkiruokana on tietysti mansikka-vattukiisseliä,jos oikein muistan;))?Ja minä voin tuoda täältä jäätelöt jälkkärin jälkkäriksi...

nuo kaikki kun syödään,ei muuta jaksetakkaan ;)))

• Doe-01
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

nuo kaikki kun syödään,ei muuta jaksetakkaan ;)))

köllötellään ja katotaan telkkua..ja vedetään ensin makoisat ruokasauhut päälle;)

• Doe-01
        pervokki kirjoitti:

..viikkoo..ei kovin pahana ja tämän viikon ollut yskää ekaks märkää nyt kuivaa..

Kohtahan alkaa tämäkin päivä olla illassa,ja varmaan porukat tuovat sulle "lääkettä".Joten ei kai hätä ole vielä tämän näköinen..

• Doe-01 kirjoitti:

Kohtahan alkaa tämäkin päivä olla illassa,ja varmaan porukat tuovat sulle "lääkettä".Joten ei kai hätä ole vielä tämän näköinen..

..yxin yskin.. sitä paitsi yritän antaa sille viime maanantaiselle kiroukselle pitkän nenän.. alkoholiin en koske.. huomenna se on jo turvallista ottaa..

saas nähdä otanko huomennakaan..

• Sydän.Ystävä

sitä on liikkeellä....yskää meinaan....pistä yskänpastilli suuhun,saat helpotusta edes hetkeksi :))

• ..on kokeiltu.. no se tulee puuskina ja sit taas hellittää...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      391
      41042
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      119
      9584
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6240
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4998
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3945
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3839
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      78
      3478
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      40
      3037
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2488
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      21
      2338
    Aihe