Tyttöystävä löi

mitä mä teen?

oon 14v. jätkä.. mul oli riitaa tyttöystin kans ja se meni siihen, et tönäsin sitä vähä... se löi mua kostoks avo kämmenel suoraa kasvoihi ja nyt mul on toine poski turvoksissa... mut sekää ei riittäny, se viäl potkas.. kengän kärjellä suoraan sääreen, siin on kivan iso mustelma, sattu ihan vitusti hyvä ettei murtunu sentään...

ei olla nähty eikä puhuttu sen jälkee (eilen)... enkä haluakaan. mitä mun pitäis tehdä? teenkö rikos ilmotuksen tai jonkun??! mutsille valehtelin et oli pieni kahakka kavereiden kesken ku se kysy mun poskesta...hävetti!

23

3192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimmerk

Silkkaa itsepuolustusta tytöltä jos kerran rupesit tönimään sitä.. Ei sun pitäis olla tyttöjen lähel jos et osaa hillitä raivoos :/

• niiskuherra

Sit jos sama on toiste päin ni käsketää tytön jättää samantien...

• 244544

Töniminen ei ole sama kuin lyöminen. Idiootti.

• AimoRapula

Pitäisi pystyä miehen tuon verran itseään puolustamaan! LOL! Rikosilmoituksen *reps* äksdee äksdee!!!! OMG! ROFLMAO!!!!

• JERK

Oisko ton jätkän sit pitäny hakata se tyttö henkihieveriin kostoksi???

• sansku

mitä hyöytä siitä olisi, ja itsehän ensin tönäisit. vikaa on kummassakin, kannattaisi jutella asiat selviksi. miksi ihmeessä menit tönimään? ei saa, varsinkaan omaa tyttöystävää!

• buahaaahaaa

aika säälittävä jätkä oot!!:D ehkä kannattais miettiä miks meet meet tönimään ja otat turpaan viel...ihan oikein sulle..:D

• .....

Näytä sillä saastaiselle paskiaiselle mistä närhet kusee.

• vahingoniloinen paska

Minullapa ei ole mitään ongelmia, kun ei ole tyttöystävää. Enkä sitä todennäköisesti koskaan saakaan!

• vittupää

mikä luuseri nössö.. nyyh..teenkö rikosilmoituksen..sniff. VITUN PELLE!!! AKKAS TEKI IHAN OIKEIN.. mitä se tollasen luuserinyhverön kanssa edes tekee???

• Taina

Sinäkö ensin tönäisit? Ei niin saa tarkoituksella tehdä. Mutta ei myöskään lyödä tai potkia. Eli stop tykkänään, tyttö käyttäytyi väärin. Sitä ei pidä hyväksyä. Älä sinäkään töni ketään. Sitäkään ei pidä hyväksyä.

• CarmenitaX

olen täysin samaa mieltä. Teidän pitää puhua asiasta!

• Nimetön

Ihan oikeen sul

• Aivokainen

Ei tässä poliisia tarvita. MENET VAIN ITSEESI, POJU!

• jamppa

ootpa kersa Jätkä!! teet tuolaisesta noin suoren numeron jos nainen menee sua lyömään sillä ei ole totellakaan kauheesti voimaa kaikki naiset on totellisuudessa totella hentoisia, eli olet totella säälittävä jätkä oikein pelle ja tuolaisia vitun hauskoja juttuja tänne viellä kirjoitelet. NOLOO OIKEA PELLE!!! oikeiden jätkien rinnalla jotka eivät ole naisen lyönistä milläänsä. menehän kuule kotiis kasvamaan!!!!!!!!!!!!!!

• isäs

Se oli kuule ihan oikein sulle! et sä tiiä että tyttöjä ei saa lyödä missään tilanteessa!!

• korottanu ääntäs

sanonu että "sattanan akka et tuu minua huitomaan! jos vielä kertaakaan lyöt minua niin minä lyön kaks kertaa kovempaa takas!"

• dn-zg

Molempien käytös oli lapsellista ja täysin ajattelematonta. Miksi valitat, että tyttöystäväsi löi, sillä itsehän menit häntä tönäisemään? Lyönti, potku tai töniminen ei ole oikutettua kummaltakaan missään tilanteessa! Yrittäkääs puhua asiat mahdollisimman pian selviksi. Muista, että molempien tulee pyytää anteeksi.

Mutta eipä voi sanoa asiallisiksi teitäkään, jotka kehoittavat väkivaltaan. Miettikääpäs, jos poika olisi lyönyt tyttöä takaisin? Siitä olisi varmasti seurannut ilmiriita, jossa olisi käytetty muitakin kuin keskustelutaitoja. Se jos mikä varmasti tuhoaa suhteen ja tulehduttaa välit kokonaan. Sitä paitsi siinä olisi molemmilla ollut selittämistäkin, miksi mustelmia ja kuhmuja on muuallakin kuin kaulassa.
      En vain pysty ymmärtämään, mitä teidän päässänne liikkuu, kun kehoitatte lyömään takaisin. Todennäköisesti tulette ymmärtämään nämä asiat aikanaan, kunhan ensin kasvatte hiukan.

• ^nolo jätkä^

puhuttiin tyttöystin kans tosta ja sovittiin, et koitetaan kaikin tavoi välttää tommosia jatkossa... oli vaa niin helvetisti kaikkee riitaa sillon ja sit tilanne meni vaa siihe...

mut oon kuitenki tyytyväinen, etten tosiaan menny ja lyöny sitä takasin...vaikka mähän sen alotin tönäsemällä ja sain sit mitä ansaitsin (kai!)... pitäis vaa jatkos pystyy hillitseen ittensä (itse kunkin)
      myös ihan suht kiitollist, ettei tosiaa käyny kummallekaa pahemmin...yks frendi vaan kerto et kerran vastaavas tilantees likka oli riisunu toisen kenkänsä ja huitassu pohja edel jätkää naamaan.. et sikäli :D

• voisitkos

Laittaa tämän oikeaan rymään? Tuskin poski liittyy kehoon?

• kuule!!!!

kaikki syyttää sinua!! vittu jos vahingossa vähän tonäisit ja toinen oahoinpitelee niin ensimmäinen juttu JUTTU POIKKI!!! seuraava rikosilmoitus!!! tommoset linnaan vaaan!!!!

• Molemmat toimitte väärin.

Ja jos suhteessa on väkivaltaa jo tuossa vaiheessa, niin sillä ei tule olemaan sitä vähäistäkään tulevaisuutta, joka teinisuhteilla yleensäkin on...

• Pidä-mielessä

Aika jännää, että jollakin aikaa etsiä yli 10 vuoden takaisia juttuja esiin. Tämäkin on tapahtunut syyskuussa vuonna 2005.
      Tosin itse asia on aina ajankohtainen. Jo toisen koskeminen( ellei siihen ole lupa) ja töniminen on jo pahoinpitely ja rikoslain alainen ns. asianomistajarikos. Juttu ei etene ellei asianomistaja (pahoinpidelty) vie asiaa eteenpäin ja vaadi rankaistusta, Vain astetta kovempi juttu, jossa jää mm. jälkiä pahoinpitelystä , on jo yleisen syytteenalainen rikos, jonka poliisi asianomistajan tahdon vastaisestakin voi viedä eteenpäin oikeuteen.
      Aina kannattaa ALUSSA vaatia rankaisusta ja jonka myöhemmin voi sitten perua. Silloin juttu ainakin tutkitaan.
      Suomi on väkivaltainen maa joten muistakaa itse kukin, ettei ei lyö eikä töni ketään
      vaikka olisi muutaman kaljankin juonnut. Pitää vain malttaa mielensä.
      Poliisin sijaan jutun voi viedä myös Sovittelutoimistoon. Tämä on täysin maksuton tapa hoitaa riita-asiat kuntoon. Jokaisella paikkakunnalla toimii Valtion varoilla toimiva sovittelu.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3604
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      443
      3217
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      29
      2885
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      83
      1957
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1547
    6. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      130
      1414
    7. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1390
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      110
      1320
    9. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1173
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      35
      1053
    Aihe