päivää huuhaaväki toivottaa rahtari

rahtari1

tänään on kontulan ostarilla ilmais konsertti,paikalliset juopot vetävät 2tunnin setin vanhoja 70 ,ja 80 rock ja heavy hittejä,joten joudun menee handelliin ,koska he eivät osaa soittaa paskan vertaa ja jos aion musiikkimiehenä ees jotenkin pystyä olemaan sen 2tunii paikalla niin tarvitsen 2 kosuu,et koko huuhaa väki vaan ilmaiskonserttiin,ja yks meinäas unohtuu hyvää päivää kaikille tasapuilisesti

73

1374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kippari

siinä ostarilla joudun käymään niin siellä se remmi on aika reipasta nuorimmat ovat 10 ja vanhimmat 70 ja kaikki samassa koomassa pyörii.Viimeksi kun kävin siinä automaatilla ajattelin se täs olis hyvä olla fn taskussa oli porukka varmaan suoraan tullut sinne notkumaan kakolasta;=)))

• rahtari1

joo siel on toi ikähaitari aika kirjava,ne kokontuu yleensä neljän aikaan aamuyöstä sinne notkumaan,toiset on kakolasta ja toiset pitkäniemestä

• nesiel
        rahtari1 kirjoitti:

joo siel on toi ikähaitari aika kirjava,ne kokontuu yleensä neljän aikaan aamuyöstä sinne notkumaan,toiset on kakolasta ja toiset pitkäniemestä

eiks pitkäniemi oo lähel tamperetta?

• rahtari1
        nesiel kirjoitti:

eiks pitkäniemi oo lähel tamperetta?

paikka johon en oo tutustunu

• kippari
        rahtari1 kirjoitti:

olet oikeassa jengi on todella reipasta siinä kulmilla oikein jagiksen kerma koolla:=)

• kippari

• rahtari....:))

• rahtari1

sähän oot ihan konserttia vailla

• rahtari1 kirjoitti:

sähän oot ihan konserttia vailla

miten niin...:))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

miten niin...:))

onnelliselta ja pirteeltä,mä kato tunnen naisten metkut

• rahtari1 kirjoitti:

onnelliselta ja pirteeltä,mä kato tunnen naisten metkut

viittis itkeäkään...:))))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

viittis itkeäkään...:))))

itkee,ku just lonesomen kanssa suunnitellaan jos saatas huomenna paatti vesille,jos itket niin itke onnen kyyneleitä

• rahtari1 kirjoitti:

itkee,ku just lonesomen kanssa suunnitellaan jos saatas huomenna paatti vesille,jos itket niin itke onnen kyyneleitä

paatti vesille...juuh...;))
        Nyt mie häviän vittämään viikon loppu:)) hei sun heiluvilles....;))

• rahtari1
        BBrunetti kirjoitti:

paatti vesille...juuh...;))
        Nyt mie häviän vittämään viikon loppu:)) hei sun heiluvilles....;))

palaillaan myöhemmin astialle

• ..kontulassa kajahtaa..

iskä tarjos portterii.. nyt kun pääsin makuun niin kai sitä pitää lähtee radalle ja maanantainen kirous toteutuu... voi vitura..

• rahtari1

kattoo hyvää konserttia ,nyt ei oo sitä pelkoo et pääset lehtiin,se bändi on nyt lehdistön suosikki

• rahtari1 kirjoitti:

kattoo hyvää konserttia ,nyt ei oo sitä pelkoo et pääset lehtiin,se bändi on nyt lehdistön suosikki

..vähän liian pitkä matka kuitenkin.. alkaa portteri vaikuttaa pikkasen..

• rahtari1
        pervokki kirjoitti:

..vähän liian pitkä matka kuitenkin.. alkaa portteri vaikuttaa pikkasen..

kontulas on handellit tilapäisesti 11toista asti auki kyllä sut heiluu saadaan ja jopa makuuasentoon sen lupaan

• rahtari1 kirjoitti:

kontulas on handellit tilapäisesti 11toista asti auki kyllä sut heiluu saadaan ja jopa makuuasentoon sen lupaan

..keskustaan asti tuun heiluun.. siis stadin keskustaan.. blondien meno biisit jytää..

• rahtari1
        pervokki kirjoitti:

..keskustaan asti tuun heiluun.. siis stadin keskustaan.. blondien meno biisit jytää..

on kovaa kamaa,olen kanssasi samaa mieltä

• rahtari1 kirjoitti:

on kovaa kamaa,olen kanssasi samaa mieltä

..rapture soiii.. portteri vaikuttaa.. kirous iskee pöäälle arwasin tämän.. kohta kilautan kavereilla ja loipulta uppoudun tuoppiin.. näin siinä käwi..

ja illan kevennykseskis haarrtt of klaass...

• rahtari1
        pervokki kirjoitti:

..rapture soiii.. portteri vaikuttaa.. kirous iskee pöäälle arwasin tämän.. kohta kilautan kavereilla ja loipulta uppoudun tuoppiin.. näin siinä käwi..

ja illan kevennykseskis haarrtt of klaass...

vaan sano et sä alat tähän aikaan vajoo koomaan

• rahtari1 kirjoitti:

vaan sano et sä alat tähän aikaan vajoo koomaan

..enkä ala.. heh pientä liiotteluu waan.. portteeri kyllä kilahtaa kun on faffaa mukavasti päähän..

• rahtari1
        pervokki kirjoitti:

..enkä ala.. heh pientä liiotteluu waan.. portteeri kyllä kilahtaa kun on faffaa mukavasti päähän..

se portteeri saattaa pistää juoksee toiletin ja tietsikan välii

• rahtari1 kirjoitti:

se portteeri saattaa pistää juoksee toiletin ja tietsikan välii

..ai niin nooh pöräytän täällä kotona ennen ku lähden radalle..

hell is living with out youu.. vaihteeks coopperii..

• rahtari1
        pervokki kirjoitti:

..ai niin nooh pöräytän täällä kotona ennen ku lähden radalle..

hell is living with out youu.. vaihteeks coopperii..

tulee jo alicee,vedähän toi status quon,whatever you want

• rahtari1 kirjoitti:

tulee jo alicee,vedähän toi status quon,whatever you want

..status quota.-

himputti kohta soitan porukat vai onko järkee.. pysyttelenkö täällä vai mitä ihmettä teen?.. ketuttaa vaan jos kaikki rahat hupenee taas ryyppäämiseen..

no meen nyt valmistautuu ihan warmuuden vuoksi..

• rahtari1
        pervokki kirjoitti:

..status quota.-

himputti kohta soitan porukat vai onko järkee.. pysyttelenkö täällä vai mitä ihmettä teen?.. ketuttaa vaan jos kaikki rahat hupenee taas ryyppäämiseen..

no meen nyt valmistautuu ihan warmuuden vuoksi..

ehdottomasti tilaat seuraavasta osoitteesta status quon cdeen,blue for you ja osoite on www.cdon.com,maksaa 8euroo95senttiä,siin on sulle kunnon musaa ja toinen kitaristi harrastaa maalausta vakavasti

• AMR-52

...kävin aika tiuhaan Vantaan Koivukyläs,kyl sie arvelutti iltapuolel kulkee ostarin tienoil,sen sorttista sakkii pyörii siin. kai mones muussakin vastaavas paikas. en hesaa kovin hyvin tunne,jotenkin siel pystyy liikkuun,ko etukäteen kartast vilkasee,missäpäin osote on.

• rahtari1

jätin sul aamul viestin kun lähin ajoon,joo ei täällä kannata kyl paikallistenkaan paljoo hilluu noil ostareil,mut koivukyläs kyl rauhallisempaa ku kontulas

• LonesomeMan

Milläs biisillä meinaat avata??

• rahtari1

tällä kertaa katsojien pulel ku en sovi ulkonäöltäni tohon remmiin,ku ensiks pitäs dokaa puolivuotta et sopii remmiin,mitä tiedän kuulemma tulee ekaks jotain purplee

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

tällä kertaa katsojien pulel ku en sovi ulkonäöltäni tohon remmiin,ku ensiks pitäs dokaa puolivuotta et sopii remmiin,mitä tiedän kuulemma tulee ekaks jotain purplee

Kieltämättä, se ei ole sen arvoista, tulee kanssa kierreltyä remmit enempi, jos vaihtaa sanaa niiden kanssa niin alkaa huhua liikkuun että oon taas alkanu dokaamaan, kun on tämmönen pikkukylä.

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

Kieltämättä, se ei ole sen arvoista, tulee kanssa kierreltyä remmit enempi, jos vaihtaa sanaa niiden kanssa niin alkaa huhua liikkuun että oon taas alkanu dokaamaan, kun on tämmönen pikkukylä.

et pysyt mun kanssa sen paatinrakennus hommis loppuun asti,kato ku mäkään en dokaa niin saatas se jo hyväs lykys tänäviikonloppuna vesille

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

et pysyt mun kanssa sen paatinrakennus hommis loppuun asti,kato ku mäkään en dokaa niin saatas se jo hyväs lykys tänäviikonloppuna vesille

Kyllä se vesille saadaan viimestään huomeniltana. Hienoo kun ei oo niitä krapulapäiviä niin ihan kunnossa saa viimestellä paatin päivällä.

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

Kyllä se vesille saadaan viimestään huomeniltana. Hienoo kun ei oo niitä krapulapäiviä niin ihan kunnossa saa viimestellä paatin päivällä.

kato me ollaan ainuut selvät siin paatis,mut kippari tai kapu kieltää et älä paljo hiero sit niit kovin kännipäisii daameja ota ne selvemmät ekaks ja jätä mulle vaik ne känniset

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

kato me ollaan ainuut selvät siin paatis,mut kippari tai kapu kieltää et älä paljo hiero sit niit kovin kännipäisii daameja ota ne selvemmät ekaks ja jätä mulle vaik ne känniset

kapteenin sana meinaan.
        Juu ei nainen oo kännissä kaksinen katteltava. Pahin yrittäjä oli kerran yks nainen, joka kauheessa kännissä otti päästäni kiinni, painoi sen rintaansa vasten ja kysyi: mitä sä haluut? eikä päästänyt irti

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

kapteenin sana meinaan.
        Juu ei nainen oo kännissä kaksinen katteltava. Pahin yrittäjä oli kerran yks nainen, joka kauheessa kännissä otti päästäni kiinni, painoi sen rintaansa vasten ja kysyi: mitä sä haluut? eikä päästänyt irti

se sen jälkeen sun pääs laittoi,muuten mä en voi sietää kännisii naisii

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

se sen jälkeen sun pääs laittoi,muuten mä en voi sietää kännisii naisii

voinu sitä mihkän sen paremmin laittaa.. pakoon lähdin sitä kun käkättikin niinkuin harakka. Hyi s... Onneks ei enää kulje baareissa

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

voinu sitä mihkän sen paremmin laittaa.. pakoon lähdin sitä kun käkättikin niinkuin harakka. Hyi s... Onneks ei enää kulje baareissa

mä otan noi hyvännäköset pois talteen tuolt kadulta kuljeksimasta pois, parempaan käyttöön

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

mä otan noi hyvännäköset pois talteen tuolt kadulta kuljeksimasta pois, parempaan käyttöön

että sulla on harjaantunu silmä. Ota "kulkukissat" hyvään kotiin!! Paatillakin pitää laittaa täyttymään ne vesisängyt jo ja antaa olla termostaatin piuhan tolpassa, niin on mukavempi siinä sitten alottaa testit.

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

että sulla on harjaantunu silmä. Ota "kulkukissat" hyvään kotiin!! Paatillakin pitää laittaa täyttymään ne vesisängyt jo ja antaa olla termostaatin piuhan tolpassa, niin on mukavempi siinä sitten alottaa testit.

hoitaa koko paatin testauspuolet,mut tärkeintä on et testaat naiset kunnolla

• LonesomeMan
        rahtari1 kirjoitti:

hoitaa koko paatin testauspuolet,mut tärkeintä on et testaat naiset kunnolla

Pitää tästä mennä palaveriin ja palailla asiaan myöhemmin tai huomenna. Illanjatkot!

• rahtari1
        LonesomeMan kirjoitti:

Pitää tästä mennä palaveriin ja palailla asiaan myöhemmin tai huomenna. Illanjatkot!

illanjatkot sullekkin

• leidi_10

Eksyyköhän sinne suureen Helsinkiin tämmönen lahtelaistyttö..Pelottava paikka varmaan viikonloppuisin..Hui! :))

• rahtari1

jos mä oon neuvomas ja sähän oot suomen chigagosta

• leidi_10
        rahtari1 kirjoitti:

jos mä oon neuvomas ja sähän oot suomen chigagosta

ei paljon viitti perjantai-iltasin olla liikkeellä tämän ikäsenä enää.. Humalaiset lapset ei oo kivaa kateltavaa!!

• rahtari1
        leidi_10 kirjoitti:

ei paljon viitti perjantai-iltasin olla liikkeellä tämän ikäsenä enää.. Humalaiset lapset ei oo kivaa kateltavaa!!

kiinnosta katsoa ees humalaisii lapsii eikä sen enempää aikuisii,kun juon ite tosi harvoin

• manxxi evk
        rahtari1 kirjoitti:

kiinnosta katsoa ees humalaisii lapsii eikä sen enempää aikuisii,kun juon ite tosi harvoin

se rahti taas mesoo,eikö kalja maistu?

• rahtari1
        manxxi evk kirjoitti:

se rahti taas mesoo,eikö kalja maistu?

nyt maistu,ku oon ollu kuukauden juomatta ja aion jatkaa samaa linjaa,mut koville välil kyl ottaa

• vaan kaikil!

• rahtari1

manxi,kontulan ostaril on tänään keikka,siel vetää paikalliset juopot 2tunnin setin

• rahtari1 kirjoitti:

manxi,kontulan ostaril on tänään keikka,siel vetää paikalliset juopot 2tunnin setin

olis tarjolla,mut pitää vetää kunnon etukumarat ekaks

• rahtari1
        manxman kirjoitti:

olis tarjolla,mut pitää vetää kunnon etukumarat ekaks

jo kuulemma yks närhi bassossa joka soittaa vaan makuuasennossa

• Sydän.Ystävä

lähempänä,niin tulisin mielelläni ilmaiskonserttiin,vaan kun en asu :((
      Mutta pitäkäähän toiset oikein kunnon rockmeininkiä ;)))

• Doe-01

rokataan me sitten syyskuun lopulla;=))

• Sydän.Ystävä
        Doe-01 kirjoitti:

Tehdään vaan niin ;)
        Hitsi kun päätä särkee niin pirusti :((
        Jokos sulla paikat kiiltää vieraita varten ??

• Doe-01
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

Tehdään vaan niin ;)
        Hitsi kun päätä särkee niin pirusti :((
        Jokos sulla paikat kiiltää vieraita varten ??

kiillä,mutta pesin kahvikupit tavallista paremmin:))Oletkos koittanut buranalla sitä särkyä lääkitä?Mulla on Voltaren yleensä tehonnut pahimpiin särkyihin:)

• Sydän.Ystävä
        Doe-01 kirjoitti:

kiillä,mutta pesin kahvikupit tavallista paremmin:))Oletkos koittanut buranalla sitä särkyä lääkitä?Mulla on Voltaren yleensä tehonnut pahimpiin särkyihin:)

buranaakin,ei auta,vähän aikaa on hyvä,mut sitten palaa :((
        Otan yöksi vahvemman tropin niin kyllä se siitä.

• rahtari1

ei ole oikeen mukavaa nähtävää ja varsinkaan kuultavaa näin muusikon korvalle

• Sydän.Ystävä
        rahtari1 kirjoitti:

ei ole oikeen mukavaa nähtävää ja varsinkaan kuultavaa näin muusikon korvalle

vai sellaista,harmi sitten.
        Koeta kestää kuitenkin :))

• rahtari1
        Doe-01 kirjoitti:

katä tarkotit et rokataan syyskuunlopulla

• Doe-01
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

buranaakin,ei auta,vähän aikaa on hyvä,mut sitten palaa :((
        Otan yöksi vahvemman tropin niin kyllä se siitä.

Nalle-tohtorin hoitoon?Luulen,että se on vitamiinin puutetta,ja antaisin mielläni hellän pistoksen pyllyyn...;=)))Uskon,että sellainen hunajointi auttaisi...;p

• Sydän.Ystävä
        Doe-01 kirjoitti:

Nalle-tohtorin hoitoon?Luulen,että se on vitamiinin puutetta,ja antaisin mielläni hellän pistoksen pyllyyn...;=)))Uskon,että sellainen hunajointi auttaisi...;p

Tai millä pistäisit ;))
        Sitä se varmaan on k-vitamiinin puutetta ;)))
        Hoitaisitkos tohtori mut hyvin kanssa??? ;)

• Doe-01
        rahtari1 kirjoitti:

katä tarkotit et rokataan syyskuunlopulla

mutta kaikki symppis porukka on tervetullutta mukaan.Rokataan,ja nautitaan SY:n tekemää mainiota kotiviiniä..prossujakin on 20...;=)))

• rahtari1
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

vai sellaista,harmi sitten.
        Koeta kestää kuitenkin :))

on kallioporarin kuulosuojaimet korvissa

• Sydän.Ystävä
        rahtari1 kirjoitti:

on kallioporarin kuulosuojaimet korvissa

silmilläsi,ettet näe sitä örvellystä? :))
        Hitsikypäräkö? ;))

• Doe-01
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

Tai millä pistäisit ;))
        Sitä se varmaan on k-vitamiinin puutetta ;)))
        Hoitaisitkos tohtori mut hyvin kanssa??? ;)

koska olen aivan varma,että se on Koo-vitamiinin puutetta..ja muutama mansikka vielä lisäisi fiiliksiä..;=)))

Mutta nyt on sauna valmis,ja taidan painua löylyyn.Ikävää,että täytyy tällä kertaa pestä selkä itse...;=)

• rahtari1
        Doe-01 kirjoitti:

mutta kaikki symppis porukka on tervetullutta mukaan.Rokataan,ja nautitaan SY:n tekemää mainiota kotiviiniä..prossujakin on 20...;=)))

vetää teille pinen kitara sgaala näytöksen ekaks mollista ja sit duurista

• Sydän.Ystävä
        Doe-01 kirjoitti:

koska olen aivan varma,että se on Koo-vitamiinin puutetta..ja muutama mansikka vielä lisäisi fiiliksiä..;=)))

Mutta nyt on sauna valmis,ja taidan painua löylyyn.Ikävää,että täytyy tällä kertaa pestä selkä itse...;=)

löylyyn,miekiin lähen huilimaan :)
        No, minä hinkkaan sen sun selkäs enskerralla oikeen kunnolla sitten ;)))*
        Palaillaan.

• Doe-01
        rahtari1 kirjoitti:

vetää teille pinen kitara sgaala näytöksen ekaks mollista ja sit duurista

se:).Mä lähden nyt saunaan,ja jätän SY:n tuomaroimaan esitystäsi.Oon varma,että saat ainakin pari viinilekaa heti palkinnoksi.

• rahtari1
        Doe-01 kirjoitti:

se:).Mä lähden nyt saunaan,ja jätän SY:n tuomaroimaan esitystäsi.Oon varma,että saat ainakin pari viinilekaa heti palkinnoksi.

vedetään,fenderin stratolla vai telellä

• rahtari1 evk
        Sydän.Ystävä kirjoitti:

silmilläsi,ettet näe sitä örvellystä? :))
        Hitsikypäräkö? ;))

siwan muovipussin päähän

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      450
      1312
    2. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      64
      1116
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      852
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      61
      805
    5. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      747
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      100
      723
    7. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      72
      694
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      671
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      62
      664
    10. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      27
      663
    Aihe