paikkoja joissa ei muut häiritse jossa saa olla rauhassa, onko niitä?

_auttakaa_

Ihmiset olkaa ystävällisiä ja kertokaa jos tiedätte missä on paikkoja joissa voi vaikka tavata oman kultansa kun haluaa vain olla kahdestaan. Helsingissä siis olisiko tälläisiä paikkoja?? Niitä ei tunnu enää olevan missään. Kaikki puistot ovat täynnä ihmisiä. Ja kun tulee talvi niin joku sisä-paikka olisi kiva. Mutta tuntuu että joka paikka tulvii ihmisiä :( Mitä minä teen??

4

977

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saga

Minulla olisi parikin vinkkiä mutta riippuvat siitä mitä oikeastaan ajattelit tehdä sen kultasi kanssa siellä rauhallisessa paikassasi? Jos ajattelitte harrastaa heavy pettingia tai vaikka yrittää nusaista niin enpä näitä paikkoja suosittelisi. Mutta jos haluatte vaan olla kahdestaan ja pitää toisianne kädestä ja jutella (huom! hiljaisella äänellä!) niin nämä paikat ovat hyviä.

- Suomen Pankin rahamuseo, Snellmaninkatu 2. Auki ti-pe klo 12-18 sekä la-su klo 11-16. Ma suljettu.

Isot tilat, hyvin hämärästi valaistu; paljon isoja vitriinejä joissa rahan historiaa. Tuolejakin löytyy.

Olen käynyt pari kertaa tänä kesänä ja aina oli täysin autio. Tiloissa myös pieni kahvila.

- Amos Andersonin taidemuseo, ja nimenomaan ne asuinkerrokset. Museo on viisikerroksinen talo Yrjönkadulla; entinen yksityiskoti. Ekassa kerroksessa ja muutamassa muussa kerroksessa (en nyt muista tarkasti missä) on tilat vaihtuville näyttelyille, ja niissä on aina paljon ihmisiä. Mutta sitten siellä on pari muuta kerrosta, jotka ovat kotimuseona. Niissä ei juuri ketään käy. Kauniit vanhat huonekalut, tunnelmallisia tiloja. Tuollakin on muuten kiva kahvila.

Tosin tuonne Amos Andersoniin maksaa sisälle, joten se ei ehkä käy pitemmän päälle.

• kotiinne

mikään ei oo typerämmän näköistä kun julkisella paikalla toisiaan nuoleskelevat ihmiset. Se on koomista.

• Anonyymi

Korpimetsä

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      102
      1717
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1541
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      140
      1454
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1420
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1351
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1205
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1111
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1011
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      982
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      975
    Aihe